Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Am si eu o intrebare , r1 meu din 2005 are 31500 km facuti numai cu kit de lant 520 -1 / +2 la pinioane ( probabil sunt mai putini reali decat indica bordul ) , cand e recomandat sa se schimbe rulmentii de la jug , respectiv jante ? Ce recomandari aveti...

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai ridici motociclete (pe cric) de bot in sus si vezi daca opune jugul rezistenta st dr. Normal asa se face k sa vezi daca se intepenesc rulmentii jug pe mijloc. Daca nu opun nici o rezistenta atunci n-are rost sa-i schimbi.

 

Rulmentii de la roti se schimba des la motoarele de enduro, care intra mizerie la ei... La tine ii schimbi de la nr asta de km doar daca pleci la drum lung sau daca simti vreun joc sau franare pe ei.

 

Indicat ar fi sa o duci la specialist sa masoare toate jocurile pe toata motocicleta.

 

...

post-11347-0-05904200-1352096171_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o intrebare , r1 meu din 2005 are 31500 km facuti numai cu kit de lant 520 -1 / +2 la pinioane ( probabil sunt mai putini reali decat indica bordul ) , cand e recomandat sa se schimbe rulmentii de la jug , respectiv jante ? Ce recomandari aveti...

Multumesc

 

La raportul spus de tine, teoretic sunt mai multi km reali decat ce e pe bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La raportul spus de tine, teoretic sunt mai multi km reali decat ce e pe bord.

 

-1 +2 inseamna cu aproximatie 10% in PLUS afishati fatza de nr real. 17/16 plus 47/45 . 6.25% + 4.45% = 10.7% Daca schimbi rulm la jug, pune-i conici, in nici un caz chinezarii din Louis .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#good_detail=3774 Astia sunt cei mai smecheri si fara moarte.

 

K sai strici si pe astia tre sa o ti in apa de mare si sa nu-i ungi...

 

Astia de roata spate http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#good_detail=11389

 

Si aici e roata fatza http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#good_detail=4181

 

Ptr detalii de cum poti cumpara aceste produse si cat te costa manopera (daca esti in apropierea Buc-Timisoara-Cluj-Arad sau Brasov) trimite PM.

 

Cat despre calcatura ta, pe Romaneste: Ai mai multi km pe bord decat in realitate dar lucrul motor este exact cel indicat pe bord... Adica pistonul s-a ridicat si a coborat tot de atatea ori... Uzura e un pic mai mare caci ai mers practic fara a 6 sea...

 

La nr tau de km ar trebui sa intrebi de sunetul oalei ambreaj si de distantele la supape (pornire grea etc) dar daca nu o ai de noua n-ai de unde sa fisigur de istoricul sau.

 

Parts: R1 2005 http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#none

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motonetro...ood_detail=3774 Astia sunt cei mai smecheri si fara moarte.

 

K sai strici si pe astia tre sa o ti in apa de mare si sa nu-i ungi...

 

Astia de roata spate http://www.motonetro...od_detail=11389

 

Si aici e roata fatza http://www.motonetro...ood_detail=4181

 

Ptr detalii de cum poti cumpara aceste produse si cat te costa manopera (daca esti in apropierea Buc-Timisoara-Cluj-Arad sau Brasov) trimite PM.

 

Cat despre calcatura ta, pe Romaneste: Ai mai multi km pe bord decat in realitate dar lucrul motor este exact cel indicat pe bord... Adica pistonul s-a ridicat si a coborat tot de atatea ori... Uzura e un pic mai mare caci ai mers practic fara a 6 sea...

 

La nr tau de km ar trebui sa intrebi de sunetul oalei ambreaj si de distantele la supape (pornire grea etc) dar daca nu o ai de noua n-ai de unde sa fisigur de istoricul sau.

 

Parts: R1 2005 http://www.motonetro...5/?page=-1#none

 

Multumesc de raspunsuri. Oala de ambreiaj se aude ,dar ce sens are sa umblu acolo ca nu rezolv nimic decat temporar si cu bani multi. La 20.000 i-am schimbat pastilele de la supape ca nu mai pornea deloc (ca explicatie mi s-a zis ca am mers in ture mari forta ), s-a verificat compresia. O sa ii schimb rulmentii la jug, la roti mai astept... Nu invarte greu motoreta, sunt foarte multumit de ea , o am de vreo 6 ani si nu am de gand sa o vand, sunt inca indragostit de ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin 2011 ma gindeam serios sa trec la Honda Fireblade, care are o diagrama de putere mult mai liniara. De cind am resoftat calculatorul motocicletei, m-am vindecat de dorul schimbarii marcii. In plus, Yamaha e la fel de fiabila ca si Honda, pina acum nu s-a stricat nimic la ea. Va recomand la toti detinatorii de R1 s va montati un gaz rapid, face minuni. Eu am Active, e cu cca 20% mai scurt decit cel din fabrica. De ce recomand gaz rapid???? Simplu, multi se pling de lipsa de putere, dar uita, nu-si dau seama, ca ei deschid maxim gazul extrem de rar, si asta din cauza cursei foarte lungi. Cei ce prefere wheelie-urile , sa lase acceleratia stoc.

 

Important, la resoftarea ECU se poate programa frina de motor SI in functie de treapta de viteza. Adica, in treptele 6,5,4 se face o frina mare, maxima, sa ajute la frinarea pe autostrada la viteze mari, in treptele 1,2 si chiar 3 se poate lasa o frina de motor mai mica ca sa ajute la mersul pe portiunile virajate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu despre acest comunicat dar nu cred k vor folosi pe R1 un asemenea regim motor. Nu va mai fi R1 ci Ducati sau mai exact Triumph...

 

Traditia R1 era k aceasta motocicleta are cea mai mare explozie in ture mari (ceea ce in momentul de fatza o are zx10) si intre iubitorii de Yamaha de traditie (care au avut macar din 2 in 2 toate modelele) sunt suparati de faptul ca noul R1 nu mai trage sus.

 

E defapt aceeasi ciclistica doar ca foloseste un motor de ATV...

 

Nu spun k nu vor reusi sa dea rezultate in SBK cu noul 1200 3cilindri urcat in ciclistica de aluminiu deltabox Yamaha dar spun ca nu va mai fi Yamaha aia distinsa clar prin puteri maxime la supraturatii...

 

Daca au copiat de la Ducati 916 tobele si farurile s-a trecut cu vederea si s-a facut un design ce nu i-a suparat prea rau pe Italieni (care defapt au si facut designul) dar ca vor folosi un motor Triumph Concept sau Varburg sau Bombardier (toate 3 cu acelasi concept) mi se pare gresit ptr Yamaha care dadea rezultate foarte bune cu vechea tehnologie facuta bine.

 

Una peste alta ar cam trebui sa mi mai cumpar un 2007-08 k sa fiu eu linistit k ce mi-a placut cel mai mult la R1 nu voi pierde...

 

Sper macar k lui Rossi i vor asculta cerintele (cum faceau inainte) si nu vor urca Championu pe bazaconii.

 

Pe scurt:

Yamaha cu toate ca l-a readus pe Rossi si are Champ Mondial 2012, continua sa abereze si pierde incredera fanilor sai ptr viitor.

 

P.S. In SUA treaba nu sta chiar asa. Yamaha a reusit sa ia titlul AMA si sa bata cu acest nou R1 pe toti ceilalti.

 

http://www.amaproracing.com/rr/teams/team.cfm?tid=1756

 

Oare defapt acest nou motor are defapt supra puteri si este o motocicleta care rezista atat de bine (k vechiul model 07) la preparari si da defapt cele mai smechere rezultate???

 

Se pare k Americani si Casele lor moto au demonstrat asta...

 

Tare mi-as dori sa ma insel dar cert e k imi voi lua si eu acest model ptr a vedea exact cat rezista si unde pierde.

 

Doamne ajuta...

 

http://www.amaproracing.com/rr/events/results.cfm

 

http://www.tcxboots.com/eng/piloti-dettaglio.php?pilota=61

 

http://www.motorsport.com/ama/photo/main-gallery/1-monster-energy-graves-yamaha-yamaha-r1-josh-hayes-79-rockstar-makita-suzuki-suzuki-gsx-3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot respectul pentru Graves.

 

Motorul prezentat nu este un triple obisnuit, a la Triumph. Citeste http://ashonbikes.com/content/yamaha-three-cylinder-cross-plane-concept

In privinta motocicletelor pe care va fi pus initial, desi modelul curent de R6 este mai vechi pe piata decat R1, inca face fata cu brio concurentei. R1 e mare si greu (deh, arbore cotit ranforsat, contragreutati samd). In plus circula zvonuri ca Yamaha face lobby pentru acceptarea unui 1100cc in WSBK => intai R1.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit articolul si k de obicei suna bine k intr-o reclama dar cert e ca DE SERIE noul motor de R1, al tau, nu trage sus, nu rupe nici la plecare, la start in schimb are o iesire frumoasa din viraj si acolo reuseste sa tina totusi punctele.

 

Imi doresc sa isi tina yamaha modelul R1 la varf dar dupa cum stau lucrurile acum la vanzari nu prea e bine k pe vremuri...

 

Nu se stie AMA ce a facut in motor si ciclistica, regulamentele AMA sunt mult mai flexibile k ale noastre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009+ nu are probleme de ciclistica ci de greutate si putere.

Pentru mine (si as zice si multi altii), un 2009 e ok. Pana la urma, chiar daca la anul voi ajunge la mai multe etape RoSBK, nu am cum sa depasesc nivelul de rookies. Pentru asta imi ajunge. Cand o sa vina momentul, o sa vad ce-i mai pot face sa-i scad greutatea/creste puterea dar realitatea este ca e mult mai ieftin sa dau jos inca 5kg de pe mine decat de pe motor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009+ nu are probleme de ciclistica ci de greutate si putere.

Pentru mine (si as zice si multi altii), un 2009 e ok. Pana la urma, chiar daca la anul voi ajunge la mai multe etape RoSBK, nu am cum sa depasesc nivelul de rookies. Pentru asta imi ajunge. Cand o sa vina momentul, o sa vad ce-i mai pot face sa-i scad greutatea/creste puterea dar realitatea este ca e mult mai ieftin sa dau jos inca 5kg de pe mine decat de pe motor :D

Deci, nu o vinzi!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.google.ro/imgres?um=1&hl=ro&sa=N&biw=1024&bih=509&tbm=isch&tbnid=HXBlPbduphpoOM:&imgrefurl=http://www.sportrider.com/bikes/146_0907_2009_yamaha_yzf_r1/photo_06.html&docid=xInff31dSdMueM&imgurl=http://image.sportrider.com/f/17462024/146_0907_07_z%252B2009_yamaha_YZF-R1%252Bdyno.jpg&w=1600&h=1200&ei=SNalUPuqB8vptQbBv4CwDg&zoom=1&iact=rc&dur=0&sig=109517356948479233776&page=1&tbnh=139&tbnw=201&start=0&ndsp=8&ved=1t:429,r:0,s:0,i:66&tx=91&ty=63

 

 

Sunt sigur ca ciclistica e ok (pe circuit) si sunetul e altfel.

Designul (cu niste tobe mici) se schimba si se apropie de MotoGP.

Fitzelle cu cadrul colorat.

Jugul si alte mici detalii ce ma atrag la noul model.

 

Insa:

 

Pierderea puterii sus.

Carenajul din ce in ce mai dezvelit.

Greutatea.

Carenele deosebit de subtirele-fragile

Si faptul k nu mai tine pasul cu 1000 Japan-stradal ci se bate cu Panigale, o bate...

 

Inca nu ma lasa sa cred k defapt asta e o alegere desteapta R1.

 

Una peste alta (vazand k AMA poate schimba regimul motor) as cumpara SI modelul 09 probabil ptr circuitele mai stranse si probabil ptr mersul cu 2 persoane la drum lung...

 

Pot spune acum k 35% sunt atras de noul model k o provocare tehnologica in schimbari dar daca Yamaha va scoate in curand un nou model R1, prefer sa astept pana atunci si sa atac direct viitorul model...

 

Pana una alta (conform graficului afisat) excluzand k m-am intrecut cu 3 pe strada si cu mai multe pe pista (si le-am depasit fara probleme) totusi ma gandesc k graba Yamaha de a scoate ceva nou sa fie ea prima nu-i doar sacrificiu ci si istorie. Sa fie ea prima...Pe banii ostirii...

 

Orice info despre viitorul R1 si despre data lansarii ma intereseaza.

 

Pana atunci Zircon, daca ai timp sa treci cu ea pana la mine sa probam 2 randuri de tobe finale k sunet si design, te astept.

 

Sau daca te intereseaza cum arata si pret, am 2 2012 in garaj si as putea sa-ti fac o poza cu ce am la vanzare cu 300 si 500euro...Tobele finale doar.

 

Numai bine.

 

Fug in munti sa dau jos din greutatile vietzii. Enduroooooooo.

 

Ne vedem Luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In extra-sezonul asta o sa-i schimb interioarele la tobe si o sa-i resoftez centrala.

Am rezolvat prima treaba. Am golit catalizatoarele, am scurtat tobele cu 3 cm si am schimbat interioarele cu unele de la A&R. Urmeaza resoftarea. :rolleyes:

 

http://www.youtube.com/watch?v=kl_ISi_BnrE

 

post-28093-0-67319300-1353088019_thumb.jpg

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat prima treaba. Am golit catalizatoarele, am scurtat tobele cu 3 cm si am schimbat interioarele cu unele de la A&R. Urmeaza resoftarea. :rolleyes:

 

http://www.youtube.com/watch?v=kl_ISi_BnrE

 

post-28093-0-67319300-1353088019_thumb.jpg

Ai golit si catalizatorul (Y-ul) sau doar ai schimbat interiorul finalelor?

Daca da, cum ai golit catalizatorul? Taiat, curatat, re-sudat?

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am golit si catalizatorul. Procedura e cea prezentata de tine (taiat, curatat, re-sudat). Vezi in poza atasata unde am taiat.

N-am facut eu operatiunea asta pt ca sunt atehnic. :haha: Trebuie cineva cu rabdare si mana fina. :)

post-28093-0-21560500-1353100662_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6, cit te-a costat golirea catalizatorului? Cam cit dureaza? Ai taiat din sitele AR? Sau ti-ai comandat sitele gata scurtate?

 

Am de vinzare un set de tobe ca ale lui Stau de 6, nu sint scurtate, site race A&R, 200euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut toata treaba la un prieten, deci costul nu este relevant.

A durat cateva ore, in doua seri. Am comandat sitele scurtate, dar au venit intregi. Le-am taiat noi. Dar a fost mai bine pt prietenul meu, cu R1 2005. Daca veneau scurtate cu 4 cm, se ascundeau de tot sub codita la modelul lui. Eu puteam sa mai tai 1-2 cm fara probleme.

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul meu a venit un set de suruburi si cleme. Amicul meu cu '05 a cumparat un set de nituri bune, pt ca cele care i-au erau de calitate proasta. Am primit sfatul asta de la Jagi (multumesc!).

O sa vedem cum se comporta in timp.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...