SabinRace Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Una peste alta am fost multumit de motoreta, daca imi voi lua alta modelul urmator va fi prima alegere. Esti primul om caruia (dupa descrierea ta) i-asi recomanda modelul 2009-2012. .Si tre sa ai si putina conditie fizica,pt ca e de munca pe ea,nu te lasa sa fii lenes. E o moto cu f multa forta,ca si putere cred ca e egala cu modelele actuale,dar mie imi place f mult si nu sunt tentat deloc de modelul actual de r1.Poate de RSV4... Mai... Sunteti pe sectiunea forum Yamaha R1!!! Motocicleta de Top Yamaha!!! Yamaha ( si celelalte japoneze) au modele cu motorul de 1000, transformat cu un cuplu mai de jos si cu o pozitie mai confortabila. Sunt sigur k stiati asta. Nu am intalnit pana acum o moto pe care sa MA SIMT mai bine in orice conditii de FORJA k acest R1 (exclus ptr mine modelul dupa 2009) si m-am adaptat constructiei sale (cu modificari ptr circuit) si crede ma ca am si am mers cu toate vitezanele de cand apar mi se aduc la test. Eu nu recunosc R1 dupa 2009 k fiind un real R1!!! Nu intruneste deloc standardul de violenta dupa 7000rpm cum a fost el de cand a aparut, dar uite k sunt oameni care aleg (probabil) frumusetea R1 si ar vrea un motor mai liniar cu riscul sa te bata si un R1 din 98 (k asa e) dar yamaha a facut-o si pasta... Astept cu nerabdare intoarcerea lui Rossi la Yamaha si viitorul motor Yamaha ptr 2014. Sigur se vor intoarce la motorizarea clasika sau vor scoate v4 sau v5 ul ptr strada. Auna peste alta criticile voastre k de la 7000 e o bomba ( de la 7 la 13000 sa tot mergi tare) sau pana in 7000 sa mergi la consum mic... K are seaua tare... Daca mergi tare atunci tu nu mai cantaresti nimic. Eu am scos seaua originala si merg pe una aproape de lemn... Ma ajuta mult sa simt roata spate cand derapeaza pe viraj si sa o comand mai ferm. Am schimbat si suspensia spate ptr a rigidiza mai mult 07 nul meu... Nu stiu ce moto vi s-ar potrivi sa va multumeasca la toate dar cert e k amandoi aveti 2 motoare de Top R1. Eu atat de mult iubesc motorul R1 k pana si scuterul de apa mi l-am luat cu motorul asta fx140... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Astept cu nerabdare intoarcerea lui Rossi la Yamaha si viitorul motor Yamaha ptr 2014. Sigur se vor intoarce la motorizarea clasika sau vor scoate v4 sau v5 ul ptr strada. Yamaha V5? Never! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 (editat) Pot sa intreb de ce imi recomanzi modelul asta nou de R1? Oricum nu mi-l iau pentru ca e prea scump si nu imi place de nici un fel cum se aude, eu vreau sa se auda ascutit si tare lucru care big bang-ul nu il face deloc . Daca ar fi sa cumpar o motoreta ultima generatie ar fi 1000rr-ul, care arata fenomenal, trage de jos si e mult mai liniar, dar una din 2009+ care nu are belele la motor e destul de scumpa, dar poate pica ceva iarna asta, n-ai de unde sa stii. Nu am zis nimic care sa pateze numele motoretei, doar ca asta au fost lucrurile pe care le aveam de spus legat de modelul respectiv. Numai bine! Editat Octombrie 31, 2012 de Shobo2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Orice motocicleta de top are cazaturi (uscaturi) intre crengi dar respectivele probleme ori sunt de fabrica (la toate lafel) si pe unii ii atrage pe alti nu (au ales gresit modelul) si toate au punctele lor forte. Ptr mine toate sunt foarte misto si tari (toate modelele toate brandurile moto) dar motocicleta mea cea mai de suflet (k o manuse) este clar Yamaha R1. Na poza din Grajdiul meu de azi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Sabin,eu nu m-am plans de motocicleta,imi place f mult si nu am de gand s-o schimb pt mult timp,pur si simplu am enumerat niste minusuri pe care le are respectivul model.Oricum foarte putine dupa parerea mea spre deosebire de alte modele.Dupa cum ai zis si tu,orice model are plusuri si minusuri.Shobo i-a facut o caracterizare,am zis si eu 2 vorbe,atata tot. Nici un motor nu e perfect,nici chiar r1,nu stiu de ce sari asa. @ Shobo : Incearca si gixxer-ul.Eu m-am dat de cateva ori pe un gixxer k6 si m-a lasat masca.fff bun motor,foarte faorte puternic.Nu m-am dumirit,mai vreau sa aprofundez,dar primele impresii sunt extraordinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Corect. Gsxr ul are o pozitie mai confortabila decat R1, are o alta geometrie. Este probabil cea mai confortabila din cele Japan. Insa cand deschizi gazul la capat ( fiind foarte puterncia) nu iti permite intrari in viraje k Yamaha. Alea de le vedeti la curse sunt modificate geometric. Nu am sarit asa... Pur si simplu ma deranjeaza sa aud probleme la R1 (schimbat uleiul la timp si incalzita inainte de forja) cand ale mele din 98 si pana azi nu mi-au jucat banii daca n-am gresit eu. E normal sa ma aprind. O iubesc mult. Normal la ora actuala (parerea mea) e k Kava zx10 2012 e cea mai forjatoare, iar GSXR1000 cea mai comoda. Yamaha BigBang&Panigalle sunt un mare esec iar CBR1000 este cel mai reusit de pana acum, a lui Honda. Motocicleta care intruneste defapt toate bunele de la Japan dar inca are mici probleme pe management si motor e BMW. Practic daca Yamaha ar fi tinut modelul 2007 la care ar fi adaugat electronika si ar mai usura-o la jante un pic, ar fi fost competitiva cu ZX10 le si BMW ul. Aia e... Sa speram k Yamamoto s-a saturat de tampenia facuta si odata cu aducerea lui Rossi va scoate si viitorul R1. A mai facut odata o asemenea greseala. Modelul 2002-03 cu primul sistem de injectie a fost un alt esec dar nu atat de dezamagitor k acum. Atunci l-a luat pe Rossi si alt departament de design (italy) si a scos in numai 2 ani al 2 lea model r1 revolutionar: Cadru peste motor ce ingusteaza ciclistica, tobe sub sea, lupe in faruri, inca 25 de cai si multe altele ce de exemplu suzuki nu le are nici macar acum... Hai Mr Yamamoto, da iubitorilor R1 ceea ce li se cuvine. Uite pana atunci modelul 2013 yamaha R4 250cc ptr incepatorii ce si vor lua permis la anu dar viseaza un R1... Daca asta e adevarat atunci tre sa pun un anunt (cumpar r1 07-08) fara numar... http://motorcycleppf.com/moto-yamaha-motorcycles-latest-news-and-reviews.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=moNytwmHFCI&feature=plcp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Yamaha R1,a dat totdeauna sisteme electronice de management cu functii de scanare erorori pe toate modelele dar pe ultimul 2012 a pus si traction control si abs... TCS (r1 2012) ul e misto modificabil dar un aftermarket e doar 800euro si poate fi montat inclusiv pe o mobra... Cu toate astea raman dezamagit (chiar daca modelul meu e mai puternic si nu tre sa-l schimb) k R1 de la 2009 in sus nu mai are acea putere sus (cu care acum zx10 lee nou face legea) iar R1 a disparut din lumea motorsport... Cuvant urat de tot... Foarte urat. Ne-a mai ramas R6 (moto competitiva in pas cu SSportul) si Bineinteles Titlul Mondial MotoGP cu Yamaha M1, si bineinteles sperantza k Rossi se va simti atat de bine pe Vechia sa Yamaha k va tine din nou planeta in picioare. P.S. Speranta k modelele dupa 2009 ar fi limitate si defapt ar fi niste bolizi, sunt deja pierdute!!! Daca AMA nu a reusit sa dea drumu puterii iar World SBK a scos Yamaha din grila (nu se mai califica) atunci e clar k acest nou prototip motor nu este ceea ce ma va face sa scot banii din buzunar. Cat despre bani: r1 2008 NU ESTE SUB 6500EURO una buna, in schimb un 2009 il iei si la (am avut aceasta oferta) 4500 euro cu carena dr zgariata un pic... Pacat k nui bomba. Tare as fi vrut sa intru in motorul ei si sa-i dau puteri dar repet, daca AMA n-a putut atunci e clar si ptr mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Salut, Am si eu o intrebare , r1 meu din 2005 are 31500 km facuti numai cu kit de lant 520 -1 / +2 la pinioane ( probabil sunt mai putini reali decat indica bordul ) , cand e recomandat sa se schimbe rulmentii de la jug , respectiv jante ? Ce recomandari aveti... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Pai ridici motociclete (pe cric) de bot in sus si vezi daca opune jugul rezistenta st dr. Normal asa se face k sa vezi daca se intepenesc rulmentii jug pe mijloc. Daca nu opun nici o rezistenta atunci n-are rost sa-i schimbi. Rulmentii de la roti se schimba des la motoarele de enduro, care intra mizerie la ei... La tine ii schimbi de la nr asta de km doar daca pleci la drum lung sau daca simti vreun joc sau franare pe ei. Indicat ar fi sa o duci la specialist sa masoare toate jocurile pe toata motocicleta. ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Salut, Am si eu o intrebare , r1 meu din 2005 are 31500 km facuti numai cu kit de lant 520 -1 / +2 la pinioane ( probabil sunt mai putini reali decat indica bordul ) , cand e recomandat sa se schimbe rulmentii de la jug , respectiv jante ? Ce recomandari aveti... Multumesc La raportul spus de tine, teoretic sunt mai multi km reali decat ce e pe bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 La raportul spus de tine, teoretic sunt mai multi km reali decat ce e pe bord. -1 +2 inseamna cu aproximatie 10% in PLUS afishati fatza de nr real. 17/16 plus 47/45 . 6.25% + 4.45% = 10.7% Daca schimbi rulm la jug, pune-i conici, in nici un caz chinezarii din Louis . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 da, scuze. a fost confuzia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#good_detail=3774 Astia sunt cei mai smecheri si fara moarte. K sai strici si pe astia tre sa o ti in apa de mare si sa nu-i ungi... Astia de roata spate http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#good_detail=11389 Si aici e roata fatza http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#good_detail=4181 Ptr detalii de cum poti cumpara aceste produse si cat te costa manopera (daca esti in apropierea Buc-Timisoara-Cluj-Arad sau Brasov) trimite PM. Cat despre calcatura ta, pe Romaneste: Ai mai multi km pe bord decat in realitate dar lucrul motor este exact cel indicat pe bord... Adica pistonul s-a ridicat si a coborat tot de atatea ori... Uzura e un pic mai mare caci ai mers practic fara a 6 sea... La nr tau de km ar trebui sa intrebi de sunetul oalei ambreaj si de distantele la supape (pornire grea etc) dar daca nu o ai de noua n-ai de unde sa fisigur de istoricul sau. Parts: R1 2005 http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#none Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 http://www.motonetro...ood_detail=3774 Astia sunt cei mai smecheri si fara moarte. K sai strici si pe astia tre sa o ti in apa de mare si sa nu-i ungi... Astia de roata spate http://www.motonetro...od_detail=11389 Si aici e roata fatza http://www.motonetro...ood_detail=4181 Ptr detalii de cum poti cumpara aceste produse si cat te costa manopera (daca esti in apropierea Buc-Timisoara-Cluj-Arad sau Brasov) trimite PM. Cat despre calcatura ta, pe Romaneste: Ai mai multi km pe bord decat in realitate dar lucrul motor este exact cel indicat pe bord... Adica pistonul s-a ridicat si a coborat tot de atatea ori... Uzura e un pic mai mare caci ai mers practic fara a 6 sea... La nr tau de km ar trebui sa intrebi de sunetul oalei ambreaj si de distantele la supape (pornire grea etc) dar daca nu o ai de noua n-ai de unde sa fisigur de istoricul sau. Parts: R1 2005 http://www.motonetro...5/?page=-1#none Multumesc de raspunsuri. Oala de ambreiaj se aude ,dar ce sens are sa umblu acolo ca nu rezolv nimic decat temporar si cu bani multi. La 20.000 i-am schimbat pastilele de la supape ca nu mai pornea deloc (ca explicatie mi s-a zis ca am mers in ture mari forta ), s-a verificat compresia. O sa ii schimb rulmentii la jug, la roti mai astept... Nu invarte greu motoreta, sunt foarte multumit de ea , o am de vreo 6 ani si nu am de gand sa o vand, sunt inca indragostit de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Foarte frumos. Bravos. Intradevar un R1-motociclist ce si iubeste calul si-l perie corespunzator. Tine-o tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Prin 2011 ma gindeam serios sa trec la Honda Fireblade, care are o diagrama de putere mult mai liniara. De cind am resoftat calculatorul motocicletei, m-am vindecat de dorul schimbarii marcii. In plus, Yamaha e la fel de fiabila ca si Honda, pina acum nu s-a stricat nimic la ea. Va recomand la toti detinatorii de R1 s va montati un gaz rapid, face minuni. Eu am Active, e cu cca 20% mai scurt decit cel din fabrica. De ce recomand gaz rapid???? Simplu, multi se pling de lipsa de putere, dar uita, nu-si dau seama, ca ei deschid maxim gazul extrem de rar, si asta din cauza cursei foarte lungi. Cei ce prefere wheelie-urile , sa lase acceleratia stoc. Important, la resoftarea ECU se poate programa frina de motor SI in functie de treapta de viteza. Adica, in treptele 6,5,4 se face o frina mare, maxima, sa ajute la frinarea pe autostrada la viteze mari, in treptele 1,2 si chiar 3 se poate lasa o frina de motor mai mica ca sa ajute la mersul pe portiunile virajate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2012/November/nov132-rossi-back-on-yamaha-in-valencia/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Sabine, Yamaha nu se mai intoarce la R1-urile vechi. Cred ca trebuie sa te obisnuiesti cu ideea. Se aude din ce in ce mai serios ca R1 si R6 viitoare se vor baza pe motorul triple prezentat anul acesta. http://www.visordown...ples/21621.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Super...de un downsizing mai era nevoie si la motociclete, nu era de ajuns la automobile. no replacement for displacement Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Scade numarul de cilindri dar capacitatea creste la 1050-1200. In definitiv, daca s-au facut exceptii pentru V-twin, de ce nu s-ar face si pentru triple ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Stiu despre acest comunicat dar nu cred k vor folosi pe R1 un asemenea regim motor. Nu va mai fi R1 ci Ducati sau mai exact Triumph... Traditia R1 era k aceasta motocicleta are cea mai mare explozie in ture mari (ceea ce in momentul de fatza o are zx10) si intre iubitorii de Yamaha de traditie (care au avut macar din 2 in 2 toate modelele) sunt suparati de faptul ca noul R1 nu mai trage sus. E defapt aceeasi ciclistica doar ca foloseste un motor de ATV... Nu spun k nu vor reusi sa dea rezultate in SBK cu noul 1200 3cilindri urcat in ciclistica de aluminiu deltabox Yamaha dar spun ca nu va mai fi Yamaha aia distinsa clar prin puteri maxime la supraturatii... Daca au copiat de la Ducati 916 tobele si farurile s-a trecut cu vederea si s-a facut un design ce nu i-a suparat prea rau pe Italieni (care defapt au si facut designul) dar ca vor folosi un motor Triumph Concept sau Varburg sau Bombardier (toate 3 cu acelasi concept) mi se pare gresit ptr Yamaha care dadea rezultate foarte bune cu vechea tehnologie facuta bine. Una peste alta ar cam trebui sa mi mai cumpar un 2007-08 k sa fiu eu linistit k ce mi-a placut cel mai mult la R1 nu voi pierde... Sper macar k lui Rossi i vor asculta cerintele (cum faceau inainte) si nu vor urca Championu pe bazaconii. Pe scurt: Yamaha cu toate ca l-a readus pe Rossi si are Champ Mondial 2012, continua sa abereze si pierde incredera fanilor sai ptr viitor. P.S. In SUA treaba nu sta chiar asa. Yamaha a reusit sa ia titlul AMA si sa bata cu acest nou R1 pe toti ceilalti. http://www.amaproracing.com/rr/teams/team.cfm?tid=1756 Oare defapt acest nou motor are defapt supra puteri si este o motocicleta care rezista atat de bine (k vechiul model 07) la preparari si da defapt cele mai smechere rezultate??? Se pare k Americani si Casele lor moto au demonstrat asta... Tare mi-as dori sa ma insel dar cert e k imi voi lua si eu acest model ptr a vedea exact cat rezista si unde pierde. Doamne ajuta... http://www.amaproracing.com/rr/events/results.cfm http://www.tcxboots.com/eng/piloti-dettaglio.php?pilota=61 http://www.motorsport.com/ama/photo/main-gallery/1-monster-energy-graves-yamaha-yamaha-r1-josh-hayes-79-rockstar-makita-suzuki-suzuki-gsx-3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 (editat) Tot respectul pentru Graves. Motorul prezentat nu este un triple obisnuit, a la Triumph. Citeste http://ashonbikes.com/content/yamaha-three-cylinder-cross-plane-concept In privinta motocicletelor pe care va fi pus initial, desi modelul curent de R6 este mai vechi pe piata decat R1, inca face fata cu brio concurentei. R1 e mare si greu (deh, arbore cotit ranforsat, contragreutati samd). In plus circula zvonuri ca Yamaha face lobby pentru acceptarea unui 1100cc in WSBK => intai R1. Editat Noiembrie 15, 2012 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Am citit articolul si k de obicei suna bine k intr-o reclama dar cert e ca DE SERIE noul motor de R1, al tau, nu trage sus, nu rupe nici la plecare, la start in schimb are o iesire frumoasa din viraj si acolo reuseste sa tina totusi punctele. Imi doresc sa isi tina yamaha modelul R1 la varf dar dupa cum stau lucrurile acum la vanzari nu prea e bine k pe vremuri... Nu se stie AMA ce a facut in motor si ciclistica, regulamentele AMA sunt mult mai flexibile k ale noastre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 2009+ nu are probleme de ciclistica ci de greutate si putere. Pentru mine (si as zice si multi altii), un 2009 e ok. Pana la urma, chiar daca la anul voi ajunge la mai multe etape RoSBK, nu am cum sa depasesc nivelul de rookies. Pentru asta imi ajunge. Cand o sa vina momentul, o sa vad ce-i mai pot face sa-i scad greutatea/creste puterea dar realitatea este ca e mult mai ieftin sa dau jos inca 5kg de pe mine decat de pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.