Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pot sa intreb de ce imi recomanzi modelul asta nou de R1? Oricum nu mi-l iau pentru ca e prea scump si nu imi place de nici un fel cum se aude, eu vreau sa se auda ascutit si tare lucru care big bang-ul nu il face deloc :) . Daca ar fi sa cumpar o motoreta ultima generatie ar fi 1000rr-ul, care arata fenomenal, trage de jos si e mult mai liniar, dar una din 2009+ care nu are belele la motor e destul de scumpa, dar poate pica ceva iarna asta, n-ai de unde sa stii. Nu am zis nimic care sa pateze numele motoretei, doar ca asta au fost lucrurile pe care le aveam de spus legat de modelul respectiv. Numai bine!

Editat de Shobo2020
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motocicleta de top are cazaturi (uscaturi) intre crengi dar respectivele probleme ori sunt de fabrica (la toate lafel) si pe unii ii atrage pe alti nu (au ales gresit modelul) si toate au punctele lor forte. Ptr mine toate sunt foarte misto si tari (toate modelele toate brandurile moto) dar motocicleta mea cea mai de suflet (k o manuse) este clar Yamaha R1.

 

Na poza din Grajdiul meu de azi:

post-11347-0-42464900-1351705499_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabin,eu nu m-am plans de motocicleta,imi place f mult si nu am de gand s-o schimb pt mult timp,pur si simplu am enumerat niste minusuri pe care le are respectivul model.Oricum foarte putine dupa parerea mea spre deosebire de alte modele.Dupa cum ai zis si tu,orice model are plusuri si minusuri.Shobo i-a facut o caracterizare,am zis si eu 2 vorbe,atata tot.

Nici un motor nu e perfect,nici chiar r1,nu stiu de ce sari asa.

 

@ Shobo :

Incearca si gixxer-ul.Eu m-am dat de cateva ori pe un gixxer k6 si m-a lasat masca.fff bun motor,foarte faorte puternic.Nu m-am dumirit,mai vreau sa aprofundez,dar primele impresii sunt extraordinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

 

Gsxr ul are o pozitie mai confortabila decat R1, are o alta geometrie. Este probabil cea mai confortabila din cele Japan.

 

Insa cand deschizi gazul la capat ( fiind foarte puterncia) nu iti permite intrari in viraje k Yamaha. Alea de le vedeti la curse sunt modificate geometric.

 

Nu am sarit asa...

 

Pur si simplu ma deranjeaza sa aud probleme la R1 (schimbat uleiul la timp si incalzita inainte de forja) cand ale mele din 98 si pana azi nu mi-au jucat banii daca n-am gresit eu.

 

E normal sa ma aprind. O iubesc mult.

 

Normal la ora actuala (parerea mea) e k Kava zx10 2012 e cea mai forjatoare, iar GSXR1000 cea mai comoda. Yamaha BigBang&Panigalle sunt un mare esec iar CBR1000 este cel mai reusit de pana acum, a lui Honda.

 

Motocicleta care intruneste defapt toate bunele de la Japan dar inca are mici probleme pe management si motor e BMW.

 

Practic daca Yamaha ar fi tinut modelul 2007 la care ar fi adaugat electronika si ar mai usura-o la jante un pic, ar fi fost competitiva cu ZX10 le si BMW ul.

 

Aia e... Sa speram k Yamamoto s-a saturat de tampenia facuta si odata cu aducerea lui Rossi va scoate si viitorul R1.

A mai facut odata o asemenea greseala. Modelul 2002-03 cu primul sistem de injectie a fost un alt esec dar nu atat de dezamagitor k acum.

Atunci l-a luat pe Rossi si alt departament de design (italy) si a scos in numai 2 ani al 2 lea model r1 revolutionar: Cadru peste motor ce ingusteaza ciclistica, tobe sub sea, lupe in faruri, inca 25 de cai si multe altele ce de exemplu suzuki nu le are nici macar acum...

 

Hai Mr Yamamoto, da iubitorilor R1 ceea ce li se cuvine.

 

Uite pana atunci modelul 2013 yamaha R4 250cc ptr incepatorii ce si vor lua permis la anu dar viseaza un R1...

 

Daca asta e adevarat atunci tre sa pun un anunt (cumpar r1 07-08) fara numar...

 

http://motorcycleppf.com/moto-yamaha-motorcycles-latest-news-and-reviews.html

post-11347-0-29722300-1351751655_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha R1,a dat totdeauna sisteme electronice de management cu functii de scanare erorori pe toate modelele dar pe ultimul 2012 a pus si traction control si abs...

 

TCS (r1 2012) ul e misto modificabil dar un aftermarket e doar 800euro si poate fi montat inclusiv pe o mobra...

 

Cu toate astea raman dezamagit (chiar daca modelul meu e mai puternic si nu tre sa-l schimb) k R1 de la 2009 in sus nu mai are acea putere sus (cu care acum zx10 lee nou face legea) iar R1 a disparut din lumea motorsport... Cuvant urat de tot... Foarte urat.

 

Ne-a mai ramas R6 (moto competitiva in pas cu SSportul) si Bineinteles Titlul Mondial MotoGP cu Yamaha M1, si bineinteles sperantza k Rossi se va simti atat de bine pe Vechia sa Yamaha k va tine din nou planeta in picioare.

 

P.S. Speranta k modelele dupa 2009 ar fi limitate si defapt ar fi niste bolizi, sunt deja pierdute!!! Daca AMA nu a reusit sa dea drumu puterii iar World SBK a scos Yamaha din grila (nu se mai califica) atunci e clar k acest nou prototip motor nu este ceea ce ma va face sa scot banii din buzunar.

 

Cat despre bani:

 

r1 2008 NU ESTE SUB 6500EURO una buna, in schimb un 2009 il iei si la (am avut aceasta oferta) 4500 euro cu carena dr zgariata un pic...

 

Pacat k nui bomba. Tare as fi vrut sa intru in motorul ei si sa-i dau puteri dar repet, daca AMA n-a putut atunci e clar si ptr mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o intrebare , r1 meu din 2005 are 31500 km facuti numai cu kit de lant 520 -1 / +2 la pinioane ( probabil sunt mai putini reali decat indica bordul ) , cand e recomandat sa se schimbe rulmentii de la jug , respectiv jante ? Ce recomandari aveti...

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ridici motociclete (pe cric) de bot in sus si vezi daca opune jugul rezistenta st dr. Normal asa se face k sa vezi daca se intepenesc rulmentii jug pe mijloc. Daca nu opun nici o rezistenta atunci n-are rost sa-i schimbi.

 

Rulmentii de la roti se schimba des la motoarele de enduro, care intra mizerie la ei... La tine ii schimbi de la nr asta de km doar daca pleci la drum lung sau daca simti vreun joc sau franare pe ei.

 

Indicat ar fi sa o duci la specialist sa masoare toate jocurile pe toata motocicleta.

 

...

post-11347-0-05904200-1352096171_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o intrebare , r1 meu din 2005 are 31500 km facuti numai cu kit de lant 520 -1 / +2 la pinioane ( probabil sunt mai putini reali decat indica bordul ) , cand e recomandat sa se schimbe rulmentii de la jug , respectiv jante ? Ce recomandari aveti...

Multumesc

 

La raportul spus de tine, teoretic sunt mai multi km reali decat ce e pe bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La raportul spus de tine, teoretic sunt mai multi km reali decat ce e pe bord.

 

-1 +2 inseamna cu aproximatie 10% in PLUS afishati fatza de nr real. 17/16 plus 47/45 . 6.25% + 4.45% = 10.7% Daca schimbi rulm la jug, pune-i conici, in nici un caz chinezarii din Louis .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#good_detail=3774 Astia sunt cei mai smecheri si fara moarte.

 

K sai strici si pe astia tre sa o ti in apa de mare si sa nu-i ungi...

 

Astia de roata spate http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#good_detail=11389

 

Si aici e roata fatza http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#good_detail=4181

 

Ptr detalii de cum poti cumpara aceste produse si cat te costa manopera (daca esti in apropierea Buc-Timisoara-Cluj-Arad sau Brasov) trimite PM.

 

Cat despre calcatura ta, pe Romaneste: Ai mai multi km pe bord decat in realitate dar lucrul motor este exact cel indicat pe bord... Adica pistonul s-a ridicat si a coborat tot de atatea ori... Uzura e un pic mai mare caci ai mers practic fara a 6 sea...

 

La nr tau de km ar trebui sa intrebi de sunetul oalei ambreaj si de distantele la supape (pornire grea etc) dar daca nu o ai de noua n-ai de unde sa fisigur de istoricul sau.

 

Parts: R1 2005 http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#none

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motonetro...ood_detail=3774 Astia sunt cei mai smecheri si fara moarte.

 

K sai strici si pe astia tre sa o ti in apa de mare si sa nu-i ungi...

 

Astia de roata spate http://www.motonetro...od_detail=11389

 

Si aici e roata fatza http://www.motonetro...ood_detail=4181

 

Ptr detalii de cum poti cumpara aceste produse si cat te costa manopera (daca esti in apropierea Buc-Timisoara-Cluj-Arad sau Brasov) trimite PM.

 

Cat despre calcatura ta, pe Romaneste: Ai mai multi km pe bord decat in realitate dar lucrul motor este exact cel indicat pe bord... Adica pistonul s-a ridicat si a coborat tot de atatea ori... Uzura e un pic mai mare caci ai mers practic fara a 6 sea...

 

La nr tau de km ar trebui sa intrebi de sunetul oalei ambreaj si de distantele la supape (pornire grea etc) dar daca nu o ai de noua n-ai de unde sa fisigur de istoricul sau.

 

Parts: R1 2005 http://www.motonetro...5/?page=-1#none

 

Multumesc de raspunsuri. Oala de ambreiaj se aude ,dar ce sens are sa umblu acolo ca nu rezolv nimic decat temporar si cu bani multi. La 20.000 i-am schimbat pastilele de la supape ca nu mai pornea deloc (ca explicatie mi s-a zis ca am mers in ture mari forta ), s-a verificat compresia. O sa ii schimb rulmentii la jug, la roti mai astept... Nu invarte greu motoreta, sunt foarte multumit de ea , o am de vreo 6 ani si nu am de gand sa o vand, sunt inca indragostit de ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin 2011 ma gindeam serios sa trec la Honda Fireblade, care are o diagrama de putere mult mai liniara. De cind am resoftat calculatorul motocicletei, m-am vindecat de dorul schimbarii marcii. In plus, Yamaha e la fel de fiabila ca si Honda, pina acum nu s-a stricat nimic la ea. Va recomand la toti detinatorii de R1 s va montati un gaz rapid, face minuni. Eu am Active, e cu cca 20% mai scurt decit cel din fabrica. De ce recomand gaz rapid???? Simplu, multi se pling de lipsa de putere, dar uita, nu-si dau seama, ca ei deschid maxim gazul extrem de rar, si asta din cauza cursei foarte lungi. Cei ce prefere wheelie-urile , sa lase acceleratia stoc.

 

Important, la resoftarea ECU se poate programa frina de motor SI in functie de treapta de viteza. Adica, in treptele 6,5,4 se face o frina mare, maxima, sa ajute la frinarea pe autostrada la viteze mari, in treptele 1,2 si chiar 3 se poate lasa o frina de motor mai mica ca sa ajute la mersul pe portiunile virajate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu despre acest comunicat dar nu cred k vor folosi pe R1 un asemenea regim motor. Nu va mai fi R1 ci Ducati sau mai exact Triumph...

 

Traditia R1 era k aceasta motocicleta are cea mai mare explozie in ture mari (ceea ce in momentul de fatza o are zx10) si intre iubitorii de Yamaha de traditie (care au avut macar din 2 in 2 toate modelele) sunt suparati de faptul ca noul R1 nu mai trage sus.

 

E defapt aceeasi ciclistica doar ca foloseste un motor de ATV...

 

Nu spun k nu vor reusi sa dea rezultate in SBK cu noul 1200 3cilindri urcat in ciclistica de aluminiu deltabox Yamaha dar spun ca nu va mai fi Yamaha aia distinsa clar prin puteri maxime la supraturatii...

 

Daca au copiat de la Ducati 916 tobele si farurile s-a trecut cu vederea si s-a facut un design ce nu i-a suparat prea rau pe Italieni (care defapt au si facut designul) dar ca vor folosi un motor Triumph Concept sau Varburg sau Bombardier (toate 3 cu acelasi concept) mi se pare gresit ptr Yamaha care dadea rezultate foarte bune cu vechea tehnologie facuta bine.

 

Una peste alta ar cam trebui sa mi mai cumpar un 2007-08 k sa fiu eu linistit k ce mi-a placut cel mai mult la R1 nu voi pierde...

 

Sper macar k lui Rossi i vor asculta cerintele (cum faceau inainte) si nu vor urca Championu pe bazaconii.

 

Pe scurt:

Yamaha cu toate ca l-a readus pe Rossi si are Champ Mondial 2012, continua sa abereze si pierde incredera fanilor sai ptr viitor.

 

P.S. In SUA treaba nu sta chiar asa. Yamaha a reusit sa ia titlul AMA si sa bata cu acest nou R1 pe toti ceilalti.

 

http://www.amaproracing.com/rr/teams/team.cfm?tid=1756

 

Oare defapt acest nou motor are defapt supra puteri si este o motocicleta care rezista atat de bine (k vechiul model 07) la preparari si da defapt cele mai smechere rezultate???

 

Se pare k Americani si Casele lor moto au demonstrat asta...

 

Tare mi-as dori sa ma insel dar cert e k imi voi lua si eu acest model ptr a vedea exact cat rezista si unde pierde.

 

Doamne ajuta...

 

http://www.amaproracing.com/rr/events/results.cfm

 

http://www.tcxboots.com/eng/piloti-dettaglio.php?pilota=61

 

http://www.motorsport.com/ama/photo/main-gallery/1-monster-energy-graves-yamaha-yamaha-r1-josh-hayes-79-rockstar-makita-suzuki-suzuki-gsx-3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot respectul pentru Graves.

 

Motorul prezentat nu este un triple obisnuit, a la Triumph. Citeste http://ashonbikes.com/content/yamaha-three-cylinder-cross-plane-concept

In privinta motocicletelor pe care va fi pus initial, desi modelul curent de R6 este mai vechi pe piata decat R1, inca face fata cu brio concurentei. R1 e mare si greu (deh, arbore cotit ranforsat, contragreutati samd). In plus circula zvonuri ca Yamaha face lobby pentru acceptarea unui 1100cc in WSBK => intai R1.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit articolul si k de obicei suna bine k intr-o reclama dar cert e ca DE SERIE noul motor de R1, al tau, nu trage sus, nu rupe nici la plecare, la start in schimb are o iesire frumoasa din viraj si acolo reuseste sa tina totusi punctele.

 

Imi doresc sa isi tina yamaha modelul R1 la varf dar dupa cum stau lucrurile acum la vanzari nu prea e bine k pe vremuri...

 

Nu se stie AMA ce a facut in motor si ciclistica, regulamentele AMA sunt mult mai flexibile k ale noastre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009+ nu are probleme de ciclistica ci de greutate si putere.

Pentru mine (si as zice si multi altii), un 2009 e ok. Pana la urma, chiar daca la anul voi ajunge la mai multe etape RoSBK, nu am cum sa depasesc nivelul de rookies. Pentru asta imi ajunge. Cand o sa vina momentul, o sa vad ce-i mai pot face sa-i scad greutatea/creste puterea dar realitatea este ca e mult mai ieftin sa dau jos inca 5kg de pe mine decat de pe motor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009+ nu are probleme de ciclistica ci de greutate si putere.

Pentru mine (si as zice si multi altii), un 2009 e ok. Pana la urma, chiar daca la anul voi ajunge la mai multe etape RoSBK, nu am cum sa depasesc nivelul de rookies. Pentru asta imi ajunge. Cand o sa vina momentul, o sa vad ce-i mai pot face sa-i scad greutatea/creste puterea dar realitatea este ca e mult mai ieftin sa dau jos inca 5kg de pe mine decat de pe motor :D

Deci, nu o vinzi!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...