TNG Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Rezolutie mai mare : Furca fata are acelasi diametru in juguri. Discurile de frana sunt identice. Etrierii si placutele sunt identice. Internalele din furca nu sunt identice, arcurile nu au aceeasi lungime, nivelul de ulei nu e identic - da. Insa cred 99% ca poti pune furca de la prima generatie pe a doua generatie si invers. Asa o fi dar uite ce spune Yamaha... This Yamaha 5PW-23102-01-00 FRONT FORK ASSY R1 2003 is used on these models and components: 2003 R1 W-FLAMES - YZFR1R FRONT FORK 2003 R1 W-FLAMES - YZFR1R-F FRONT FORK 2003 R1 W-FLAMES - YZFR1RC FRONT FORK 2003 R1 W-FLAMES - YZFR1RC-F FRONT FORK This Yamaha 5JJ-23102-00-00 FRONT FORK ASSY R1 2001 is used on these models and components: 2000 R1 - YZFR1M FRONT FORK 2000 R1 - YZFR1MC FRONT FORK 2001 YFZR1SN FRONT FORK 2001 YZFR1 - YZFR1N FRONT FORK 2001 YZFR1 - YZFR1NC FRONT FORK 2001 YZFR1 - YZFR1SN FRONT FORK 2001 YZFR1 - YZFR1SNC FRONT FORK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) In principiu, daca ar fi sa folosim doar datele de identificare dupa anii de productie, asa ar fi insa, in realitate, daca paharele de aluminiu au acelasi diametru la jugul superior (si ghidoane) si inferior, suportii de etrieri sunt pentru aceiasi etrieri si discurile de frana au acelasi diametru (+ cercul gaurilor de prindere pe roata), alezajele pentru axul rotii fata sunt la aceeasi cota, se pot folosi suspensiile fata de la un model pentru celalat si invers. Am mai verificat o data si in afara de internale, care nu sunt la fel, furca, axul rotii fata, etrierii si discurile sunt identice. Deci se pot monta de pe un model pe altul fara probleme. Paharele de aluminiu ale furcii fata 1998-2001 sunt identice iar intre prima si a doua generatie, la aceste piese, singura diferenta este culoarea Editat Februarie 3, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 (editat) Furcile de la R1 2003 sint mai scurte decit cele de 2001. Probat personal, aveam nevoie de furci functionale la un R1 2001 si am cumparat 2 furci strimbe de 2003, sperind sa pot recupera internalele de la 2003 si sa le montez pe furcile de 2001. Pe linga faptul ca erau mai scurte, erau si internalele strimbe, absolut de nefolosit, nici macar valvele din internale nu se potriveau deloc. A fost lucrarea mea de "diploma" in ceea ce priveste suspensiile de R1 .Pina la urma, a trebuit sa cumpar alte furci intregi de 2001, din fericire au fost aproape impecabile. Furcile strimbe de 2003 au ramas abandonate de mine la Balamuc.Nu stiu jugurile ce unghiuri au, exista posibilitatea ca schimbind si jugurile sa lungesti sau sa scurtezi motocicleta. Editat Februarie 4, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Ma gandeam sa cumpar motoru din 2003 si sa mut tot pe cadrul din 2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 va salut! Caut sa imprumut, de la un posesor de R1/R6 2000, aceasta piesa: Starting circuit cut-off relay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 call me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Asta e ok, am verificat-o. Acum am nevoie de un CDI de imprumut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) Poate a mai fost intrebarea dar nu stiu unde si cum sa caut...care ar fi consecintele indepartarii/anularii ex-up-ului la un R1 2003?multam! Editat Februarie 14, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Poate a mai fost intrebarea dar nu stiu unde si cum sa caut...care ar fi consecintele indepartarii/anularii ex-up-ului la un R1 2003?multam! Dezavantaje - ralanti usor oscilant, mid-power diminuata si o eroare in bord. Avantaje - high-power usor crescuta si 2-4 cai frumosi. Dar astea daca ai evacuare cap-coada si Power Commander cu harta dedicata evacuarii. Eroarea ti-o pot anula eu daca te hotarasti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) Dezavantaje - ralanti usor oscilant, mid-power diminuata si o eroare in bord. Avantaje - high-power usor crescuta si 2-4 cai frumosi. Dar astea daca ai evacuare cap-coada si Power Commander cu harta dedicata evacuarii. Eroarea ti-o pot anula eu daca te hotarasti. Evacuare cap coada-nopeHarta dedicata-nope Deci..sa inteleg ca nu are rost sa-l dau jos..mid-power e ceea ce imi place si utilizez in mare parte a timpului,deci ar cam fi palma la cacao sa-l dau jos:) Multumesc de raspuns;) Editat Februarie 14, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 daca nu da semne de oboseala mecanica, lasa-l acolo, mai mult o strici fara ex-up. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 daca nu da semne de oboseala mecanica, lasa-l acolo, mai mult o strici fara ex-up. Boon.mersi de sfat!asa o sa fac,o las in pace...mecanic sta foarte bine,nu isi arata varsta prea tare:) in cazul acesta,sa vina revizia si schimburile de inceput de sezon...si sa vina primavaraaa:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mit_cel_mic Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Am zis sa va anunt ca a mers "transplanutul de inima" ( motor modelul din 2001 in locul celui din 1998 ) , prinderile au venit la fix , exact la fel pana acum 2 foarte mici probleme, pt prinderea de sus de pe partea dreapta cu surub , imi trebuie un surub cu acealsi diametru ca al celor de pe partea stanga ... si am ramas cu o conducta la care ar trebui conectat un furtun dar una peste alta dupa ce am montat noul motor pus toate fisele/mufele etc a pornit dupa 2-3 incercari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 daca e cineva de scarite race pt R1, as avea setul asta. din ce stiu e complet. din ce stiu, sunt compatibile cu modelele pana in 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 daca e cineva de scarite race pt R1, as avea setul asta. din ce stiu e complet. din ce stiu, sunt compatibile cu modelele pana in 2005 Si un pret ptr ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Si un pret ptr ele? scuze gagiu. 160 Euro. dar pt tine pot face un pret mai bun daca ai fi interesat sa le iei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 (editat) daca e cineva de scarite race pt R1, as avea setul asta. din ce stiu e complet. din ce stiu, sunt compatibile cu modelele pana in 2005 Chiar interesante ... Pe R6 .. stii daca se pot potrivi ...? Editat Februarie 19, 2014 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 da, se potrivesc. sunt aceleasi scarite de pe R1 pretul e valabil pana in weekend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Am transmis mai departe .. ca stiu un prieten interesat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 ok. dau berea in cazul asta. cum nu ma grabesc cu vanzarea lor, am sa le tin pana in weekend pt prietenul tau. daca nu, am sa le pun si la bursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Pe R6 din 2006- sunt aceleasi scarite ca pe R1 04-06,deci teoretic ar mere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 e posibil. cel de la care le-am luat a zis ca pana-n 2005. dar nu exclud si dupa. trebuie verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Nush,pe 2006 e bascula spate schimbata (2cm mai lunga) si mentinuta din cate stiu eu pe '07-'08.Da,s-ar putea sa nu mai dea scaritele pe R1'06,cine stie... Jagi ar putea sti amanunte de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 astept sa-si dea Jagi o parere despre care scarite se potrivesc si pe ce ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 R6 2006_+ au alte scarite fatza de R1. Nu se potrivesc deloc. I principiu, scaritele race de r1 98, merg pina la modelul 2006, cu mici modificari la lungimea tijei schimbatorului. La R1 2007 nu se potrivesc gaurile pompei de frina spate, daca se inlocuieste pompa de frina cu una din 2004, merg montate scaritele si pe 2007. Nu am studiat daca cele de 2009 se potrivesc pe cele de dinainte, cu mici modificari la montajul levierului schimbatorului. Adica, daca distanta dintre gaurile de prindere pe cadru sint la fel si pe 2009 si pe cele de dinainte. Scaritele race cele mai bune sint cele la care levierul schimbatoruli de cutie se prinde independent de restul scaritei stinga. Eu asa am, face toti banii, sint mult mai precise. In plus, se pot monta orice scarite, schimbatorul fiind independent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.