Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Rezolutie mai mare :

 

 



Furca fata are acelasi diametru in juguri. Discurile de frana sunt identice. Etrierii si placutele sunt identice.

Internalele din furca nu sunt identice, arcurile nu au aceeasi lungime, nivelul de ulei nu e identic - da. Insa cred 99% ca poti pune furca de la prima generatie pe a doua generatie si invers.

Asa o fi dar uite ce spune Yamaha...

 

This Yamaha 5PW-23102-01-00 FRONT FORK ASSY R1 2003 is used on these models and components:
This Yamaha 5JJ-23102-00-00 FRONT FORK ASSY R1 2001 is used on these models and components:

post-15340-0-53974700-1391430251_thumb.jpg

post-15340-0-71571800-1391430261_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In principiu, daca ar fi sa folosim doar datele de identificare dupa anii de productie, asa ar fi insa, in realitate, daca paharele de aluminiu au acelasi diametru la jugul superior (si ghidoane) si inferior, suportii de etrieri sunt pentru aceiasi etrieri si discurile de frana au acelasi diametru (+ cercul gaurilor de prindere pe roata), alezajele pentru axul rotii fata sunt la aceeasi cota, se pot folosi suspensiile fata de la un model pentru celalat si invers.

Am mai verificat o data si in afara de internale, care nu sunt la fel, furca, axul rotii fata, etrierii si discurile sunt identice. Deci se pot monta de pe un model pe altul fara probleme.



Paharele de aluminiu ale furcii fata 1998-2001 sunt identice iar intre prima si a doua generatie, la aceste piese, singura diferenta este culoarea :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furcile de la R1 2003 sint mai scurte decit cele de 2001. Probat personal, aveam nevoie de furci functionale la un R1 2001 si am cumparat 2 furci strimbe de 2003, sperind sa pot recupera internalele de la 2003 si sa le montez pe furcile de 2001. Pe linga faptul ca erau mai scurte, erau si internalele strimbe, absolut de nefolosit, nici macar valvele din internale nu se potriveau deloc. A fost lucrarea mea de "diploma" in ceea ce priveste suspensiile de R1 .Pina la urma, a trebuit sa cumpar alte furci intregi de 2001, din fericire au fost aproape impecabile. Furcile strimbe de 2003 au ramas abandonate de mine la Balamuc.Nu stiu jugurile ce unghiuri au, exista posibilitatea ca schimbind si jugurile sa lungesti sau sa scurtezi motocicleta.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate a mai fost intrebarea dar nu stiu unde si cum sa caut...care ar fi consecintele indepartarii/anularii ex-up-ului la un R1 2003?multam!

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate a mai fost intrebarea dar nu stiu unde si cum sa caut...care ar fi consecintele indepartarii/anularii ex-up-ului la un R1 2003?multam!

Dezavantaje - ralanti usor oscilant, mid-power diminuata si o eroare in bord.

Avantaje - high-power usor crescuta si 2-4 cai frumosi. Dar astea daca ai evacuare cap-coada si Power Commander cu harta dedicata evacuarii.

 

Eroarea ti-o pot anula eu daca te hotarasti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezavantaje - ralanti usor oscilant, mid-power diminuata si o eroare in bord.

Avantaje - high-power usor crescuta si 2-4 cai frumosi. Dar astea daca ai evacuare cap-coada si Power Commander cu harta dedicata evacuarii.

 

Eroarea ti-o pot anula eu daca te hotarasti.

Evacuare cap coada-nope

Harta dedicata-nope

Deci..sa inteleg ca nu are rost sa-l dau jos..mid-power e ceea ce imi place si utilizez in mare parte a timpului,deci ar cam fi palma la cacao sa-l dau jos:)

Multumesc de raspuns;)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu da semne de oboseala mecanica, lasa-l acolo, mai mult o strici fara ex-up.

Boon.mersi de sfat!asa o sa fac,o las in pace...mecanic sta foarte bine,nu isi arata varsta prea tare:) in cazul acesta,sa vina revizia si schimburile de inceput de sezon...si sa vina primavaraaa:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis sa va anunt ca a mers "transplanutul de inima" ( motor modelul din 2001 in locul celui din 1998 ) , prinderile au venit la fix , exact la fel
:rock: :rock: pana acum 2 foarte mici probleme, pt prinderea de sus de pe partea dreapta cu surub , imi trebuie un surub cu acealsi diametru ca al celor de pe partea stanga ... si am ramas cu o conducta la care ar trebui conectat un furtun dar una peste alta dupa ce am montat noul motor pus toate fisele/mufele etc a pornit dupa 2-3 incercari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e cineva de scarite race pt R1, as avea setul asta. din ce stiu e complet.

 

 

din ce stiu, sunt compatibile cu modelele pana in 2005

Chiar interesante ...

 

Pe R6 .. stii daca se pot potrivi ...?

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nush,pe 2006 e bascula spate schimbata (2cm mai lunga) si mentinuta din cate stiu eu pe '07-'08.Da,s-ar putea sa nu mai dea scaritele pe R1'06,cine stie...

Jagi ar putea sti amanunte de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 2006_+ au alte scarite fatza de R1. Nu se potrivesc deloc. I principiu, scaritele race de r1 98, merg pina la modelul 2006, cu mici modificari la lungimea tijei schimbatorului. La R1 2007 nu se potrivesc gaurile pompei de frina spate, daca se inlocuieste pompa de frina cu una din 2004, merg montate scaritele si pe 2007. Nu am studiat daca cele de 2009 se potrivesc pe cele de dinainte, cu mici modificari la montajul levierului schimbatorului. Adica, daca distanta dintre gaurile de prindere pe cadru sint la fel si pe 2009 si pe cele de dinainte. Scaritele race cele mai bune sint cele la care levierul schimbatoruli de cutie se prinde independent de restul scaritei stinga. Eu asa am, face toti banii, sint mult mai precise. In plus, se pot monta orice scarite, schimbatorul fiind independent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...