piticot Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Arata bine motocicleta .Parca ai avut si un k8 1000 ,nu ? Da, merci Am avut K8 1000, MV Agusta, mai multe Crezi ca merita sa-i pui "booster" doar pentru strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Da! Spre exemplu sa nu mai iau [mumu] de la k8 (in linie dreapta) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 @ piticot: scuze pt off topic,cu ce ai facut pozele,cu telefon cumva? (ce model?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Levi te astept cu prima ocazie la Tg Secuiesc sa incerci si "altceva" + minunatia cu 55 pe spate pus pe janta de 6" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Arata bine motocicleta .Parca ai avut si un k8 1000 ,nu ? In alta ordine de idei ,foloseste careva "octane booster" in motor?(ma refer in primul rand la cei care eu avansul modificat)Si daca da, de la ce producator?In curse se foloseste asa ceva ?Merita banii dati ? http://www.ebay.com/itm/Octane-Supreme-130-fuel-additive-octane-boost-booster-/190586596801 http://www.ebay.co.uk/itm/FuelX-Ultra-110-Race-Octane-Booster-1-Litre-Takes-Super-Unleaded-To-108-RON-/310844273431?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item485fc33317 http://www.ebay.co.uk/itm/Liqui-Moly-Octane-Plus-LM2956-/221338019181?pt=UK_Vehicle_Oils_Lubricants_Fluids&hash=item3388c6256d Pai ceva care mareste cifra octanica se traduce printr-o benzina mai stabila si la avans mai mare. Teoretic o cifra octanica mai ridicata iti da si mai multa incredere,ca chiar daca ai avansul mai mare motorul nu intra in detonatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 @ piticot: scuze pt off topic,cu ce ai facut pozele,cu telefon cumva? (ce model?) Da, cu iphone5 sunt facute. macar face poze frumoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Da, cu iphone5 sunt facute. macar face poze frumoase am intuit cumva,am vrut sa-mi confirmi. ce diferenta enorma de la 4 la 5 (era diferenta si de la 4 la 4S.....) Eu am 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Pai ceva care mareste cifra octanica se traduce printr-o benzina mai stabila si la avans mai mare. Teoretic o cifra octanica mai ridicata iti da si mai multa incredere,ca chiar daca ai avansul mai mare motorul nu intra in detonatie. Pai da ,asta era ideea...in primul si in primul rand sa evit detonatile in motor 2.sa am un raspuns al acceleratiei mai bun si in ultimul rand castigul de putere (sunt constient ca mai mult de 1-2-3 cai nu scot) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 (editat) La Levi e real cistig cu Octane Buster(real, nu fake-uri de 2bani care se vind la Carrefour), el are ECU resoftat, si la turatii inalte, chiar se simte cifra octanica superioara a benzinei. Editat Ianuarie 18, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Salut, Are cineva un r1 2007 cumparat de nou din Romania? Astept un PM! Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Scuze Brembo, te referi la cineva care l-a cumparat de nou din RO, si inca il ai detine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Da man, imi trebuie un Certificate of Conformity aka "COC". Vreau sa inmatriculez motorul in .it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Am un prieten care l-a luat de nou, dar l-a vindut. O sa-l intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 (editat) Am si eu 2 intrebari tehnice : 1.Mi-am pus niste suporti de stand de la lsl (http://www.louis.de/_104b1c0c8977b918d41ac737c31343bd02/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=60156200),pt a ridica motoreta de spate intr-un mod mai controlat si pt a fi cat mai stabila (avand in vedere ca are bascula inversata si am reusit s-o trantesc de 3 ori de pe stand pt ca pur si simplu statea aiurea pe standul clasic,acela cu labutze de cauciuc,facut pt bascule drepte),i-am montat,sunt pe suruburi M6,suportii par a fi facuti destul de ok dpdv al calitatii,dar totusi mi se par firavi,micutzi. In fine,ce vreau eu sa intreb,e ok sa o las pe suportii astia toata iarna,sunt facuti pt a tine greutatea motoretei pt o perioada de timp de cateva luni?Sau o las in cric si o ridic pe suporti doar cand am treaba la ea?Mi-e frica sa nu ma pomenesc ca mi se rupe un suport si se imprastie pe jos de mai mare ti-e dragul si imi indoaie rezervorul,ghidonul sau o carena... 2.Alta treaba,mi-am luat niste conducte de frana Galfer cu insertii de otel pt fata.La mine conductele in varianta stock pleaca din pompa o conducta,si apoi are repartitor sub ghidon de unde pleaca cate o conducta pt fiecare etrier.Astea aftermarket sunt 2 conducte care pleaca fiecare direct din pompa,deci fara repartitor.Conducta de stanga (cum te uiti de pe motor) e mai lunga cu 2-3 cm decat cea de dreapta.Diam lor e identic,la fel si diam orificiilor din surubul care intra in pompa de frana si care face repartizarea lichidului. In instructiunile de instalare scrie ca se pune prima conducta de langa pompa cea de dreapta (deci cea scurta) si apoi cea de stg (cea lunga).Ori avand in vedere ca au acelasi diam si acelasi diam la orificii de iesire la pompa,nu e mai logic sa o pun prima pe cea de stg cu lungime mai mare pt a fi prima de langa pompa unde presiunea e mai mare?Ma gandeam la treaba asta tocmai pt a echilibra putin presiunea si a avea o presiune cat de cat egala pe fiecare etrier.E ok ce zic eu,se pot monta si asa? Editat Ianuarie 27, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 1. Suportii de stander sunt suficient de rezistenti incat sa lasi motoreta pe stander. Chiar daca sunt M6, sprijinul efectiv se face in bucsa dinstantier, nu in surub.Strange-i la mana si pune loctite pe suruburi. 2. Presiunea este identica in tot sistemul de franare. Nu exista presiune mai mica sau mai mare undeva. Furtunurile se monteaza cu banjo bolt-ul mai lung ambele in pompa de frana. Esential este ca furtunurile sa fie routate corect, sa nu se "gatuie" sa stea in tensiune sau sa frece de ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Method, suportii tai au o mare problema, verificata inclusiv de mine. La crash, shurubul de 6mm se reteaza exact cind iese din gaura de prindere, extragerea capului surubului iti va da e munca. E preferabil sa pui o piulita intre support si bascula. Evident, surubul va fi putin mai lung. Surubul se va indoi, reteza la iesirea din piulita. Acum multi ani, Pascota folosea la R6 , in loc de suporti, doar 2 suruburi de 6mm, fixate cu piulita. Stia el ce stia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Mersi Cesar si Jagi de lamuriri. Jagi,se prea poate sa sara la o cazatura,eu sper sa nu cad . Bine,ei sunt facuti ca sa ridici motoreta pe ei,nu sa o protejeze la o cazatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mit_cel_mic Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 cine ma ajuta si pe mine cu un raspuns? Am si eu un r1 moelul 98-99 si as vrea sa stiu daca se potriveste motorul de pe modelul 00-02...pur si simplu sa schimb numai motorul ca si piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 cine ma ajuta si pe mine cu un raspuns? Am si eu un r1 moelul 98-99 si as vrea sa stiu daca se potriveste motorul de pe modelul 00-02...pur si simplu sa schimb numai motorul ca si piesa nu cunosc ce tine de Yamaha, dar 98-99 nu e pe carburatie? ca din 2000 parca le-au facut pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 nu cunosc ce tine de Yamaha, dar 98-99 nu e pe carburatie? ca din 2000 parca le-au facut pe injectie. Dupa 2002 au pus injectie pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mit_cel_mic Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Asa stiam si eu ca din 2000 se trecuse pe injectie dar cica tot carburatie este si modelul 00-01 ....pe injectie sa trecut de la modelul din 2002...http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R1Inca mai astept un raspuns sa stiu daca sa mai schimb sau nu motoru ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Nu poti monta motorul de 2000 pe sasiu de 98-99, nu se potrivesc prinderile. Eu am fost martor acum multi ani cind un prieten a incercat sa monteze de proba un propulsor de 99 pe un sasiu de 2000, si nu s-a putut realiza . Deci, si viceversa e valabila. Studiaza manualele de reparatie ale ambelor modele, fisele cu parts number-urile, si vezi ce s-ar putea potrivi de la una la alta. Mai exact, ce problema ai la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mit_cel_mic Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 cutia de viteze blocata in 1-a ...vechea poveste..a inceput cu prb la treapta a 2-a si al scurt timp a ramas blocata .....daca luam motorul din 2.000 la pretul care l-am gasit ieseam cam la jumatate din banii si manopera sa il repar pe asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) cutia de viteze blocata in 1-a ...vechea poveste..a inceput cu prb la treapta a 2-a si al scurt timp a ramas blocata .....daca luam motorul din 2.000 la pretul care l-am gasit ieseam cam la jumatate din banii si manopera sa il repar pe asta Demonteaza capacul selectorului ,ai parghia care tine arcul selectorului rupta. Asta: Editat Februarie 1, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 cutia de viteze blocata in 1-a ...vechea poveste..a inceput cu prb la treapta a 2-a si al scurt timp a ramas blocata .....daca luam motorul din 2.000 la pretul care l-am gasit ieseam cam la jumatate din banii si manopera sa il repar pe asta cauta pe bikeshop sau forum, ca e plin de piese si motoare de R1. totusi, ia legatura cu baietii din tg neamt si vezi ce-au facut cu motorul de pe R1 care a avut accident acu 2 ani. stiu ca era la piese, dar nu stiu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.