Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arata bine motocicleta .Parca ai avut si un k8 1000 ,nu ?

 

In alta ordine de idei ,foloseste careva "octane booster" in motor?(ma refer in primul rand la cei care eu avansul modificat)Si daca da, de la ce producator?In curse se foloseste asa ceva ?Merita banii dati ?

 

http://www.ebay.com/itm/Octane-Supreme-130-fuel-additive-octane-boost-booster-/190586596801

 

http://www.ebay.co.uk/itm/FuelX-Ultra-110-Race-Octane-Booster-1-Litre-Takes-Super-Unleaded-To-108-RON-/310844273431?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item485fc33317

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Liqui-Moly-Octane-Plus-LM2956-/221338019181?pt=UK_Vehicle_Oils_Lubricants_Fluids&hash=item3388c6256d

 

Pai ceva care mareste cifra octanica se traduce printr-o benzina mai stabila si la avans mai mare.

Teoretic o cifra octanica mai ridicata iti da si mai multa incredere,ca chiar daca ai avansul mai mare motorul nu intra in detonatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Da, cu iphone5 sunt facute. :) macar face poze frumoase :)

 

am intuit cumva,am vrut sa-mi confirmi. ce diferenta enorma de la 4 la 5 (era diferenta si de la 4 la 4S.....) Eu am 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ceva care mareste cifra octanica se traduce printr-o benzina mai stabila si la avans mai mare.

Teoretic o cifra octanica mai ridicata iti da si mai multa incredere,ca chiar daca ai avansul mai mare motorul nu intra in detonatie.

 

Pai da ,asta era ideea...in primul si in primul rand sa evit detonatile in motor 2.sa am un raspuns al acceleratiei mai bun si in ultimul rand castigul de putere (sunt constient ca mai mult de 1-2-3 cai nu scot) ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Levi e real cistig cu Octane Buster(real, nu fake-uri de 2bani care se vind la Carrefour), el are ECU resoftat, si la turatii inalte, chiar se simte cifra octanica superioara a benzinei.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu 2 intrebari tehnice :

1.Mi-am pus niste suporti de stand de la lsl (http://www.louis.de/_104b1c0c8977b918d41ac737c31343bd02/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=60156200),pt a ridica motoreta de spate intr-un mod mai controlat si pt a fi cat mai stabila (avand in vedere ca are bascula inversata si am reusit s-o trantesc de 3 ori de pe stand pt ca pur si simplu statea aiurea pe standul clasic,acela cu labutze de cauciuc,facut pt bascule drepte),i-am montat,sunt pe suruburi M6,suportii par a fi facuti destul de ok dpdv al calitatii,dar totusi mi se par firavi,micutzi.

In fine,ce vreau eu sa intreb,e ok sa o las pe suportii astia toata iarna,sunt facuti pt a tine greutatea motoretei pt o perioada de timp de cateva luni?Sau o las in cric si o ridic pe suporti doar cand am treaba la ea?Mi-e frica sa nu ma pomenesc ca mi se rupe un suport si se imprastie pe jos de mai mare ti-e dragul si imi indoaie rezervorul,ghidonul sau o carena...

 

2.Alta treaba,mi-am luat niste conducte de frana Galfer cu insertii de otel pt fata.La mine conductele in varianta stock pleaca din pompa o conducta,si apoi are repartitor sub ghidon de unde pleaca cate o conducta pt fiecare etrier.Astea aftermarket sunt 2 conducte care pleaca fiecare direct din pompa,deci fara repartitor.Conducta de stanga (cum te uiti de pe motor) e mai lunga cu 2-3 cm decat cea de dreapta.Diam lor e identic,la fel si diam orificiilor din surubul care intra in pompa de frana si care face repartizarea lichidului.

In instructiunile de instalare scrie ca se pune prima conducta de langa pompa cea de dreapta (deci cea scurta) si apoi cea de stg (cea lunga).Ori avand in vedere ca au acelasi diam si acelasi diam la orificii de iesire la pompa,nu e mai logic sa o pun prima pe cea de stg cu lungime mai mare pt a fi prima de langa pompa unde presiunea e mai mare?Ma gandeam la treaba asta tocmai pt a echilibra putin presiunea si a avea o presiune cat de cat egala pe fiecare etrier.E ok ce zic eu,se pot monta si asa?

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Suportii de stander sunt suficient de rezistenti incat sa lasi motoreta pe stander. Chiar daca sunt M6, sprijinul efectiv se face in bucsa dinstantier, nu in surub.Strange-i la mana si pune loctite pe suruburi.

2. Presiunea este identica in tot sistemul de franare. Nu exista presiune mai mica sau mai mare undeva. Furtunurile se monteaza cu banjo bolt-ul mai lung ambele in pompa de frana. Esential este ca furtunurile sa fie routate corect, sa nu se "gatuie" sa stea in tensiune sau sa frece de ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Method, suportii tai au o mare problema, verificata inclusiv de mine. La crash, shurubul de 6mm se reteaza exact cind iese din gaura de prindere, extragerea capului surubului iti va da e munca. E preferabil sa pui o piulita intre support si bascula. Evident, surubul va fi putin mai lung. Surubul se va indoi, reteza la iesirea din piulita. Acum multi ani, Pascota folosea la R6 , in loc de suporti, doar 2 suruburi de 6mm, fixate cu piulita. Stia el ce stia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma ajuta si pe mine cu un raspuns? :D

Am si eu un r1 moelul 98-99 si as vrea sa stiu daca se potriveste motorul de pe modelul 00-02...pur si simplu sa schimb numai motorul ca si piesa

nu cunosc ce tine de Yamaha, dar 98-99 nu e pe carburatie? ca din 2000 parca le-au facut pe injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa stiam si eu ca din 2000 se trecuse pe injectie dar cica tot carburatie este si modelul 00-01 ....pe injectie sa trecut de la modelul din 2002...

http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R1

I
nca mai astept un raspuns sa stiu daca sa mai schimb sau nu motoru :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti monta motorul de 2000 pe sasiu de 98-99, nu se potrivesc prinderile. Eu am fost martor acum multi ani cind un prieten a incercat sa monteze de proba un propulsor de 99 pe un sasiu de 2000, si nu s-a putut realiza . Deci, si viceversa e valabila. Studiaza manualele de reparatie ale ambelor modele, fisele cu parts number-urile, si vezi ce s-ar putea potrivi de la una la alta. Mai exact, ce problema ai la motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia de viteze blocata in 1-a ...vechea poveste..a inceput cu prb la treapta a 2-a si al scurt timp a ramas blocata .....daca luam motorul din 2.000 la pretul care l-am gasit ieseam cam la jumatate din banii si manopera sa il repar pe asta :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia de viteze blocata in 1-a ...vechea poveste..a inceput cu prb la treapta a 2-a si al scurt timp a ramas blocata .....daca luam motorul din 2.000 la pretul care l-am gasit ieseam cam la jumatate din banii si manopera sa il repar pe asta :(

Demonteaza capacul selectorului ,ai parghia care tine arcul selectorului rupta.

 

Asta:

post-15340-0-68723900-1391273074_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cutia de viteze blocata in 1-a ...vechea poveste..a inceput cu prb la treapta a 2-a si al scurt timp a ramas blocata .....daca luam motorul din 2.000 la pretul care l-am gasit ieseam cam la jumatate din banii si manopera sa il repar pe asta :(

cauta pe bikeshop sau forum, ca e plin de piese si motoare de R1. totusi, ia legatura cu baietii din tg neamt si vezi ce-au facut cu motorul de pe R1 care a avut accident acu 2 ani. stiu ca era la piese, dar nu stiu nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...