Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Am avut eu parbriz facatura pe fosta R1, de aproape iti vine sa-i dai foc, nu vine nici un surub cum trebuie, are deviatii imense fata de liniile carenei si materialul in urma frecarii cu aproape orice material se zgarie. De departe arata bine. Pe motoreta actuala am parbriz de firma si diferenta este imensa, daca ar fi sa aleg as mai pune 50 euro si as lua unul original. Cadrul de bord nu ma pronunt ca nu am cumparat eu sa zic daca sunt probleme.

Si parbrizul ce l-am avut pana acuma fost ceva chinezarie,sunt sigur.dar venea bine,la locul lui.sper sa am la fel de mult noroc si cu cel nou.daca nu,la vanzare cu el si luam OEM:) multam de reply

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da,de mult tot am vrut sa incerc si eu odata Tihuta,au mers niste prieteni de-ai mei anul asta pe la voi,cred ca va cunoasteti (Alex,are un S1000RR) si a zis ca mai mere si la anul,sper sa-l insotesc si eu,pt ca drumurile alea sunt fantastice.

Numa bine

Acest Alex? Mare om, mare caracter. :D (poza de la cheful 33Team - inchidere sezon).

 

post-28093-0-98031500-1385996272_thumb.jpg

 

 

 

Nicule,inca n-am vazut montajul,dar la anul propun o miscare.facem filmarile frumos cu gopro-urile,le adunam toate intr-un loc si facem un montaj ultra-cuprinzator:) abia astept sa pun mana pe un calc sa vad si eu,dar ma gandesc sca te-ai ridicat la nivelul asteptarilor din nou.

Clar! La anu' musai sa avem mai multe filmari. :rolleyes:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acest Alex? Mare om, mare caracter. :D (poza de la cheful 33Team - inchidere sezon).

 

attachicon.gifDSC_0029.jpg

 

Ha,ha,da,da,el ne invata cum sa punem genunchiul pe jos pe noi astia mai ageamii de la Hateg. :D.Adevarul ca omu e meserie,imi place mult cum se da,tare dar nu periculos.Eu personal am multe de invatat de la el.

Baiat de nota 20.

Prima oara cand il vad cu alcoale-n mana,ca atunci cand vine pe aici pe la noi pe aici o arde healthy. :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa ma intrebi pe mine, sunt niste bani dati degeaba. Ia o prelata clasica. Diferenta de bani o poti baga in altceva. Oricum e doar o chestie ce-ti protejeaza motorul de ploaie, praf, etc.

Dar stim cu totii cum e cand ti se pune pata pe ceva. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect deacord cu tine, dar parca altfel iti zambeste de sub prelata peste iarna...

Sa-ti mai spun ca o tin in garaj la cald peste iarna...?

Sunt costisitoare nebuniile astea, dar frumoase:))

post-54481-0-30760900-1386272865_thumb.jpg

Editat de DENY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase/urate...unora nu le plac, noi le iubim...nu te poti c.ca in gusturile omului.

Un amic (el e posesor de 1000rr) a zis ca ptr el toate R1 arata la fel... :rusinica: Am ramas fara replica... :rtfm:

 

post-59882-0-59798200-1386280994_thumb.jpg

post-59882-0-46923800-1386281003_thumb.jpg

post-59882-0-10073300-1386281010_thumb.jpg

post-59882-0-58716600-1386281040_thumb.jpg

post-59882-0-37427000-1386281045_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@manu vvu:e drept ca gusturile nu se discuta,dar sa zici ca toate R1 sunt la fel,e lipsa de gusturi si respect:P

 

@stau de 6:bro,stim noi prea bine ce inseamna cand ti se pune pata...nu mai e cale de scapare,"daca te mananca trebuie sa te scarpini":D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase/urate...unora nu le plac, noi le iubim...nu te poti c.ca in gusturile omului.

Un amic (el e posesor de 1000rr) a zis ca ptr el toate R1 arata la fel... :rusinica: Am ramas fara replica... :rtfm:

Si eu ca posesor de Suzuki spun acelas lucru.... toate R1 sunt la fel ....chiar nu vad care e marea diferenta intre ele, poate R1 ala nou e mai diferit ca are ochii mai beliti, in rest toate la fel (glumesc). Si acu cand mai ma uit peste pozele cu R1 vechi imi vine sa plang de cum arata pe sosea... arata bine de tot...mai ca imi pare rau ca am dat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shobo ,pune si tu un filmulet cum lucreaza qs`ul de@racegadgets pe gsxr

Din pacate nu am acces la calculatorul personal(acolo sunt cateva filmulete) dar pot spune ca merge foarte bine odata ce ai reglat sensibilitatea si timpii de taiere. Nici nu se cunoaste cand schimbi. Singurul lucru enervant este ca de pe la 4000 de ture de fiecare data cand schimbi pocneste, face o bubuitura, am incercat sa umblu la timpii de taiere, dar face asa oricat i-as pune. Si cu cat stai mai mult intr-o treapta si schimbi mai sus cu acceleratia mai mult trasa bubuie mai tare, in oras cand se incalzeste face urat de tot, in rest numai cuvinte de lauda am despre acest gadget, de la orice firma ar fi. Cand le-am dat motoreta la 2 preteni, imediat si-au comandat si ei, unu pe un cbr1000rr si altu pe R1 2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma eu unu daca ar fi sa-ti zic, as zice ala SP SYNCROtech, arata mai profi...si nu are sensibilitate reglabila, care poate fi destul de enervanta. Eu l-am luat pe asta ca am avut un pont de la un preten din UK si mi-a zis ca o gramada de acolo se dau cu asta la cluburi,si n-au avut nici o problema, garantie ai 2 ani fara scheme. Acum tu faci cum vrei eu unu am fost multumit de el, cu ajutorul lui TNG am gasit unde trebuia sa il conectez si in 2 ore era gata pus. E bine ca e push pull asta. Alea Dynojet Bazzaz etc sunt de 3 ori mai scumpe si fac acelas lucru(trebuie si alte module pe langa senzoul de QS propiu-zis, pentru k5-k6). Iar pentru mine care doar vreau ceva un pic mai sportiv asta e de ajuns. Ce mai poti sa faci e sa stai cu ochii pe forumurile din strainatate si prinzi unu care dezmembreaza o motoreta, si cumperi de toate acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta fac de ceva timp,pe ebay stau,pe forum nu prea pun astia ,am vb cu George si o sa mai astept putin poate reusesc astia sa scrie softul de qs direct pe ecu si pt k5-k6

daca nu ...in primavara o sa cumpar unul

mersi pt info !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul lucru enervant este ca de pe la 4000 de ture de fiecare data cand schimbi pocneste, face o bubuitura, am incercat sa umblu la timpii de taiere, dar face asa oricat i-as pune. Si cu cat stai mai mult intr-o treapta si schimbi mai sus cu acceleratia mai mult trasa bubuie mai tare, in oras cand se incalzeste f

Nu timpii de taiere sau qs este problema ta!

Elimina pair valve,si verifica sa nu ai nici o pierdere de etansare pe evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu timpii de taiere sau qs este problema ta!

Elimina pair valve,si verifica sa nu ai nici o pierdere de etansare pe evacuare.

Acolo nu am umblat...si daca vand motoreta in primavara nici nu umblu, poate viitorul proprietar daca vrea, daca nu o vand poate imi bag nasul pe acolo. Chestia e ca in functie de timpii de taiere mai mare mai mic, variaza si aceasta pocnitura pe evacuare. Daca pun timpul de taiere la 100ms este mult mai violenta, daca il pun la 55ms e mai scurta(mai ca o petarda asa), nu stiu cum sa explic exact, probabil poti sa iti dai seama. Am cautat pe net si baietii au patit asta cand au umblat injectie, ignition etc. Am cautat pe net la unii face la altii nu(e K5-K6), la S1000RR am vazut ca toate fac asa odata ce ii pui evacuare, deci nu prea m-am panicat. Foarte enervant nu e, dar atrage atentia asupra ta imediat si deja e cam galagioasa plus alte chestii stai sa te certi cu toti politistii si nu vreau asta. De pornit porneste bine,trage liniar, consuma putin, nu da semne ca ar fi ceva la injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca de acolo este problema :peace:

Pune te rog pentru o proba un dop la acest furtun.si mai vorbim! :hug:

 

Cer scuze posesorilor de Yamaha ca am poluat topicul cu Suzuki! :rolleyes:

post-15340-0-06157700-1386337859_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bubuie pt ca QS-erul respective lucreaza prin taierea scinteilor la bobine, injectoarele pompind benzina in continuare, nearzind, se duce pe evacuare si bubuie. Alte modele de QS lucreaza prin taierea injectiei, sau simultan prin taierea injectiei si a scinteii. Powercommander, Rapid Bike lucreaza prin taierea injectiei.

AIS valve la care face referire TNG, e un sistem care baga aer proaspat in chiulasa motorului, pe porturile de evacuare, pt a arde gazele nearse complet. Prin astuparea acelui furtun, nu mai intra oxygen, si bubuielile se reduc drastic. Nu creste, nu scade puterea, e o chestie de gust, cui ii place ca toba sa scoata flacari. Sistemul AIS e obligatoriu ca sa treaca normele de poluare. Eu , ca si multi altii, l-am anulat demult.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi cumpar un irc traction control si am dat de asta :P



ma documentez inainte,studiez problema,pun 1000 de intrebari... verific tot .com`ul :) e o treaba si asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CMD, tu faci foarte bine ca te informezi temeinic, problema e ca in ritmul asta te prinde pensionarea, si sa te apuci e curse la 40de ani, e un total fiasco, nu-ti mai arde.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...