Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Am zis sa va anunt ca a mers "transplanutul de inima" ( motor modelul din 2001 in locul celui din 1998 ) , prinderile au venit la fix , exact la fel
:rock: :rock: pana acum 2 foarte mici probleme, pt prinderea de sus de pe partea dreapta cu surub , imi trebuie un surub cu acealsi diametru ca al celor de pe partea stanga ... si am ramas cu o conducta la care ar trebui conectat un furtun dar una peste alta dupa ce am montat noul motor pus toate fisele/mufele etc a pornit dupa 2-3 incercari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca e cineva de scarite race pt R1, as avea setul asta. din ce stiu e complet.

 

 

din ce stiu, sunt compatibile cu modelele pana in 2005

Chiar interesante ...

 

Pe R6 .. stii daca se pot potrivi ...?

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nush,pe 2006 e bascula spate schimbata (2cm mai lunga) si mentinuta din cate stiu eu pe '07-'08.Da,s-ar putea sa nu mai dea scaritele pe R1'06,cine stie...

Jagi ar putea sti amanunte de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 2006_+ au alte scarite fatza de R1. Nu se potrivesc deloc. I principiu, scaritele race de r1 98, merg pina la modelul 2006, cu mici modificari la lungimea tijei schimbatorului. La R1 2007 nu se potrivesc gaurile pompei de frina spate, daca se inlocuieste pompa de frina cu una din 2004, merg montate scaritele si pe 2007. Nu am studiat daca cele de 2009 se potrivesc pe cele de dinainte, cu mici modificari la montajul levierului schimbatorului. Adica, daca distanta dintre gaurile de prindere pe cadru sint la fel si pe 2009 si pe cele de dinainte. Scaritele race cele mai bune sint cele la care levierul schimbatoruli de cutie se prinde independent de restul scaritei stinga. Eu asa am, face toti banii, sint mult mai precise. In plus, se pot monta orice scarite, schimbatorul fiind independent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scaritele race cele mai bune sint cele la care levierul schimbatoruli de cutie se prinde independent de restul scaritei stinga. Eu asa am, face toti banii, sint mult mai precise. In plus, se pot monta orice scarite, schimbatorul fiind independent.

Apropo, sistemul meu cand ar trebui sa ajunga? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 2006_+ au alte scarite fatza de R1. Nu se potrivesc deloc. I principiu, scaritele race de r1 98, merg pina la modelul 2006, cu mici modificari la lungimea tijei schimbatorului. La R1 2007 nu se potrivesc gaurile pompei de frina spate, daca se inlocuieste pompa de frina cu una din 2004, merg montate scaritele si pe 2007. Nu am studiat daca cele de 2009 se potrivesc pe cele de dinainte, cu mici modificari la montajul levierului schimbatorului. Adica, daca distanta dintre gaurile de prindere pe cadru sint la fel si pe 2009 si pe cele de dinainte. Scaritele race cele mai bune sint cele la care levierul schimbatoruli de cutie se prinde independent de restul scaritei stinga. Eu asa am, face toti banii, sint mult mai precise. In plus, se pot monta orice scarite, schimbatorul fiind independent.

ai o poza? cred ca e cumau eu la 998. am schimbat scaritele si acum prinderea schimbatorului e modificata. este o placa montata pe cadru inainte de scarite. daca as rupe scaritele, schimbatorul ar ramane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e la mine. Sistemul de schimbare a treptelor e independent, merge la orice model 98-2008. La 2009 au facut in sfirsit modificarea cei de la Yamaha , punind schimbatorul de sine statator.Importanta e protectia care se monteaza pe axul ce prinde bascula de cadru, acolo e un punct foarte solid, si practic protejeaza perfect si capacele motorului si scaritele.

post-1003-0-33628800-1393136829_thumb.jpg

post-1003-0-80605100-1393136900_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi, schimbatorul independent se prinde de suruburile de la cric? Vad ca tu ai lasat cricul si o sa vreau sa-l las si eu, pt ca ma voi da si pe strada cu mobra. Trebuie facuta vreo alta modificare?

post-28093-0-08324000-1393143550_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....Importanta e protectia care se monteaza pe axul ce prinde bascula de cadru, acolo e un punct foarte solid, si practic protejeaza perfect si capacele motorului si scaritele.

 

De unde as putea lua si eu crash-pad-urile acelea,protectiile care se prinde pe ax?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope, bucsa pe care se monteaza levierul pt schimbarea treptelor de viteza se monteaza in locul piulitei care se prinde de un surub care prinde motorul de cadru. Din fabrica, motoreta vine cu acea piulita montata pe partea ambreiajului. Pt a monta bucsa, se desface piulita din dreapta motorului, se extrage surubul motorului, si se introduce acel surub dinspre dreapta spre stinga, si dupaia folosim bucsa pt a stringe surubul. La Gilles Tooling e clar explicata metoda.

 

La R1 2004 2005 axul basculei are gaura prea subtire prin mijlocul ei, un set de crash-paduri montat ca la 2007, ar putea fi imobilizate doar cu un surub de 8mm, prea subtire pt a face fata fortelor. La 2006, 2007-2008, axul are gaura mai mare, si se monteaza padurile cu surub de 10. Un surub de 11(facut la comanda), de 12mm, ar fi prea rezistent, in caz ca motoreta cazuta atinge o bordurica, surubul nu se mai rupe si crash-urile devin puncte de sprijin pt catapulte.



Am schimbat de 3 ori padul din dreapta, si 3 suruburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit padurile acestea, dar mi se par mult 100$ + vama (?). Ma gandesc sa iau o tija filetata de 10 si sa confectionez la strung doua crashpad-uri din teflon.

Jagi, cand ajungi pe langa mobra, poti sa masori lungimea lor, te rog? N-as vrea sa le fac mai lungi (sa nu le agat in viraje) dar nici prea scurte (sa nu protejeze scaritele si capacele).

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit padurile acestea, dar mi se par mult 100$ + vama (?). Ma gandesc sa iau o tija filetata de 10 si sa confectionez la strung doua crashpad-uri din teflon.

Jagi, cand ajungi pe langa mobra, poti sa masori lungimea lor, te rog? N-as vrea sa le fac mai lungi (sa nu le agat in viraje) dar nici prea scurte (sa nu protejeze scaritele si capacele).

Sa atingi in viraje?not gonna happen...Ia incearca sa culci motoru' sa vezi cam cat ar trebui sa fie de lungi sa le atingi pe jos din greseala la maxim inclinat:)

Saptamana asta refac si eu un crash-pad(50ron) si il fac mai lung cu 2cm sa imi pot pune mai bine picioarele pe el la touring:))

Bro...linkul pus de tine...sunt 50$,nu 100$ iar shippingul e moca:)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...