Mit_cel_mic Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Am zis sa va anunt ca a mers "transplanutul de inima" ( motor modelul din 2001 in locul celui din 1998 ) , prinderile au venit la fix , exact la fel pana acum 2 foarte mici probleme, pt prinderea de sus de pe partea dreapta cu surub , imi trebuie un surub cu acealsi diametru ca al celor de pe partea stanga ... si am ramas cu o conducta la care ar trebui conectat un furtun dar una peste alta dupa ce am montat noul motor pus toate fisele/mufele etc a pornit dupa 2-3 incercari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 daca e cineva de scarite race pt R1, as avea setul asta. din ce stiu e complet. din ce stiu, sunt compatibile cu modelele pana in 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 daca e cineva de scarite race pt R1, as avea setul asta. din ce stiu e complet. din ce stiu, sunt compatibile cu modelele pana in 2005 Si un pret ptr ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Si un pret ptr ele? scuze gagiu. 160 Euro. dar pt tine pot face un pret mai bun daca ai fi interesat sa le iei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 (editat) daca e cineva de scarite race pt R1, as avea setul asta. din ce stiu e complet. din ce stiu, sunt compatibile cu modelele pana in 2005 Chiar interesante ... Pe R6 .. stii daca se pot potrivi ...? Editat Februarie 19, 2014 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 da, se potrivesc. sunt aceleasi scarite de pe R1 pretul e valabil pana in weekend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Am transmis mai departe .. ca stiu un prieten interesat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 ok. dau berea in cazul asta. cum nu ma grabesc cu vanzarea lor, am sa le tin pana in weekend pt prietenul tau. daca nu, am sa le pun si la bursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Pe R6 din 2006- sunt aceleasi scarite ca pe R1 04-06,deci teoretic ar mere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 e posibil. cel de la care le-am luat a zis ca pana-n 2005. dar nu exclud si dupa. trebuie verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Nush,pe 2006 e bascula spate schimbata (2cm mai lunga) si mentinuta din cate stiu eu pe '07-'08.Da,s-ar putea sa nu mai dea scaritele pe R1'06,cine stie... Jagi ar putea sti amanunte de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 astept sa-si dea Jagi o parere despre care scarite se potrivesc si pe ce ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 R6 2006_+ au alte scarite fatza de R1. Nu se potrivesc deloc. I principiu, scaritele race de r1 98, merg pina la modelul 2006, cu mici modificari la lungimea tijei schimbatorului. La R1 2007 nu se potrivesc gaurile pompei de frina spate, daca se inlocuieste pompa de frina cu una din 2004, merg montate scaritele si pe 2007. Nu am studiat daca cele de 2009 se potrivesc pe cele de dinainte, cu mici modificari la montajul levierului schimbatorului. Adica, daca distanta dintre gaurile de prindere pe cadru sint la fel si pe 2009 si pe cele de dinainte. Scaritele race cele mai bune sint cele la care levierul schimbatoruli de cutie se prinde independent de restul scaritei stinga. Eu asa am, face toti banii, sint mult mai precise. In plus, se pot monta orice scarite, schimbatorul fiind independent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Scaritele race cele mai bune sint cele la care levierul schimbatoruli de cutie se prinde independent de restul scaritei stinga. Eu asa am, face toti banii, sint mult mai precise. In plus, se pot monta orice scarite, schimbatorul fiind independent. Apropo, sistemul meu cand ar trebui sa ajunga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 R6 2006_+ au alte scarite fatza de R1. Nu se potrivesc deloc. I principiu, scaritele race de r1 98, merg pina la modelul 2006, cu mici modificari la lungimea tijei schimbatorului. La R1 2007 nu se potrivesc gaurile pompei de frina spate, daca se inlocuieste pompa de frina cu una din 2004, merg montate scaritele si pe 2007. Nu am studiat daca cele de 2009 se potrivesc pe cele de dinainte, cu mici modificari la montajul levierului schimbatorului. Adica, daca distanta dintre gaurile de prindere pe cadru sint la fel si pe 2009 si pe cele de dinainte. Scaritele race cele mai bune sint cele la care levierul schimbatoruli de cutie se prinde independent de restul scaritei stinga. Eu asa am, face toti banii, sint mult mai precise. In plus, se pot monta orice scarite, schimbatorul fiind independent. ai o poza? cred ca e cumau eu la 998. am schimbat scaritele si acum prinderea schimbatorului e modificata. este o placa montata pe cadru inainte de scarite. daca as rupe scaritele, schimbatorul ar ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Cam asa ceva...(nu dati cu pietre pentru poza cu Honda... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 schimbatorul ala mi se pare montat anapoda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Si mie mi se parea asa,pana am mers cu una care exact asa avea. In mers nu am simtit nici o diferenta fata de cel normal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 (editat) si in caz de accident ,pagubele sunt mai mici ? Editat Februarie 22, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Asa e la mine. Sistemul de schimbare a treptelor e independent, merge la orice model 98-2008. La 2009 au facut in sfirsit modificarea cei de la Yamaha , punind schimbatorul de sine statator.Importanta e protectia care se monteaza pe axul ce prinde bascula de cadru, acolo e un punct foarte solid, si practic protejeaza perfect si capacele motorului si scaritele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Jagi, schimbatorul independent se prinde de suruburile de la cric? Vad ca tu ai lasat cricul si o sa vreau sa-l las si eu, pt ca ma voi da si pe strada cu mobra. Trebuie facuta vreo alta modificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 .....Importanta e protectia care se monteaza pe axul ce prinde bascula de cadru, acolo e un punct foarte solid, si practic protejeaza perfect si capacele motorului si scaritele. De unde as putea lua si eu crash-pad-urile acelea,protectiile care se prinde pe ax? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Nope, bucsa pe care se monteaza levierul pt schimbarea treptelor de viteza se monteaza in locul piulitei care se prinde de un surub care prinde motorul de cadru. Din fabrica, motoreta vine cu acea piulita montata pe partea ambreiajului. Pt a monta bucsa, se desface piulita din dreapta motorului, se extrage surubul motorului, si se introduce acel surub dinspre dreapta spre stinga, si dupaia folosim bucsa pt a stringe surubul. La Gilles Tooling e clar explicata metoda. La R1 2004 2005 axul basculei are gaura prea subtire prin mijlocul ei, un set de crash-paduri montat ca la 2007, ar putea fi imobilizate doar cu un surub de 8mm, prea subtire pt a face fata fortelor. La 2006, 2007-2008, axul are gaura mai mare, si se monteaza padurile cu surub de 10. Un surub de 11(facut la comanda), de 12mm, ar fi prea rezistent, in caz ca motoreta cazuta atinge o bordurica, surubul nu se mai rupe si crash-urile devin puncte de sprijin pt catapulte. Am schimbat de 3 ori padul din dreapta, si 3 suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Eu am gasit padurile acestea, dar mi se par mult 100$ + vama (?). Ma gandesc sa iau o tija filetata de 10 si sa confectionez la strung doua crashpad-uri din teflon. Jagi, cand ajungi pe langa mobra, poti sa masori lungimea lor, te rog? N-as vrea sa le fac mai lungi (sa nu le agat in viraje) dar nici prea scurte (sa nu protejeze scaritele si capacele). Editat Februarie 23, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Eu am gasit padurile acestea, dar mi se par mult 100$ + vama (?). Ma gandesc sa iau o tija filetata de 10 si sa confectionez la strung doua crashpad-uri din teflon. Jagi, cand ajungi pe langa mobra, poti sa masori lungimea lor, te rog? N-as vrea sa le fac mai lungi (sa nu le agat in viraje) dar nici prea scurte (sa nu protejeze scaritele si capacele). Sa atingi in viraje?not gonna happen...Ia incearca sa culci motoru' sa vezi cam cat ar trebui sa fie de lungi sa le atingi pe jos din greseala la maxim inclinat:)Saptamana asta refac si eu un crash-pad(50ron) si il fac mai lung cu 2cm sa imi pot pune mai bine picioarele pe el la touring:)) Bro...linkul pus de tine...sunt 50$,nu 100$ iar shippingul e moca:) Editat Februarie 23, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.