george05 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Mie-mi arata shippingul $45,05 si "Import charges: US $26.95 Estimate, final at checkout" plus $59,95 costul lor. Si cum eu n-am pe nimeni la vama... Daca mi le aduci tu la $50, iti pun maine banii in cont. Cat despre lungimea lor, sunt oameni care au dat cu capacele de la motor pe jos, fara sa cada. Nu ca m-as da eu asa, dar e preferabil sa stiu dimensiunea lor, daca tot le fac eu. P.S. vezi ca vorbim de al doilea rand de crashpad-uri ce se prind jos, langa scarite, la surubul ce prinde bratul spate (vezi poza lui Jagi). Am vazut bre am vazut despre ce pad-uri e vorba;) te sun maine sa discutam sa vedem ce putem rezolva;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Oky, ne auzim maine. Marti vin la Baia Mare. Ai incredere sa mananci pastele facute de mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Oky, ne auzim maine. Marti vin la Baia Mare. Ai incredere sa mananci pastele facute de mine? La fel cum ai avut si tu incredere in pastele mele:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 @Stau de 6 ) http://www.ebay.com/itm/370458006298?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Ia incearca si aici.... ma uit si eu de ceva vreme la ele si astept sa mai scada putin )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Pt transport fara vama si alte complicatii, apelati la mine. Am colete de 10 ori mai scumpe si voluminoase decit acesta, si voi va faceti probleme pt niste amarite de plastice? La linkul postat de 6 , transp este gratuit in USA, am un colet de adus de acolo, pot baga si padurile in el, costa pina in 20$ transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Nu dau 80$ pe ele. Prefer sa mai pun 50€ si sa-mi iau un GP Racer nou pe fata, spatele l-am luat deja. Nu cred ca e mare smecherie sa pun o tija filetata si doua bucati de teflon. Jagi, te rog masoara lungimea lor cand ajungi la garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Nu dau 80$ pe ele. Prefer sa mai pun 50€ si sa-mi iau un GP Racer nou pe fata, spatele l-am luat deja. Nu cred ca e mare smecherie sa pun o tija filetata si doua bucati de teflon. Jagi, te rog masoara lungimea lor cand ajungi la garaj. Ai logica:D gume first,restu later:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Aham,am priceput,deci la 04-05 nu mere ca e prea subtire gaurica si deci surubul ar fi foarte subtire si el si s-ar rupe instant.As fi vrut si eu asa ceva,ma gandesc ca protejeaza capacele in caz de trantit pe lateral... Vis-a-vis de vama chiar acum 2 sapt mi-au venit conductele de frana fata si am fost sa le iau.Ele faceau vreo 80 $ + transport 25$,Galfer deci din usa,treaba la vama e in felul urmator : Orice colet cu valoare de peste 50e se plateste vama 30%.Sub valoarea asta nu e problema.Normal trebuie prezentata si factura la ridicarea coletului.Ce putem face (si ce am facut si eu) este sa vorbim cu cel care expediaza marfa sa nu treaca mai mult de 30-40$ ca valoare pe colet si sa ne facem ca am uitat factura sau sa spunem ca respectiva comanda ne-a facut-o un prieten care are cont pe ebay,si deci nu avem noi factura.In general treaba functioneaza. Nu prea functioneaza cand comanzi chestii voluminoase cum ar fi niste furci,pt ca pe alea na,vanzatorul poate pune valoarea de 40$ dar deh,cam bate la ochi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Am auzit ca sunt probleme cu 2008-2013 si sunt chemate inapoi.Stiti ceva?Probleme cu luminile? Vad ca si supertenerele 2012-2013. Editat Februarie 24, 2014 de fra'su Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Am auzit ca sunt probleme cu 2008-2013 si sunt chemate inapoi.Stiti ceva?Probleme cu luminile? Vad ca si supertenerele 2012-2013. Eu am 2008 si n-am nicio problema cu luminile. Stai, am una, de fapt. S-a ars chinezaria de stop spate cu semnale incluse si acum semnalizeaza doar intr-o parte. In alta ordine de idei, am facut astazi primii km cu mobra, din anul asta. Am dus-o la o scurta revizie: - inlocuit ulei motor + filtru - inlocuit semeringuri furca fata si ulei - inlocuit filtru de aer cu unul K&N In toamna i-am pus acceleratia rapida si urmeaza sa-i montez scaritele race dupa ce trimit quickshifter-ul la Jagi sa-i schimbe sensul. Pentru ca a fost cuminte si nu m-a tavalit in cele doua sezoane de cand suntem impreuna, i-am mai cumparat un set de incalzitoare de anvelope, un stander fata si un Dunlop GP Racer Slick S nou. Tot astazi am platit si impozitul, 40 lei. Mai trebuie sa cumpar si anvelopa pe fata, sa-i confectionez crashpad-urile, sa-i fac asigurarea si sa vina vremea bunaaaaaa! Editat Februarie 24, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Eu am 2008 si n-am nicio problema cu luminile. Stai, am una, de fapt. S-a ars chinezaria de stop spate cu semnale incluse si acum semnalizeaza doar intr-o parte. In alta ordine de idei, am facut astazi primii km cu mobra, din anul asta. Am dus-o la o scurta revizie: - inlocuit ulei motor + filtru - inlocuit semeringuri furca fata si ulei - inlocuit filtru de aer cu unul K&N In toamna i-am pus acceleratia rapida si urmeaza sa-i montez scaritele race dupa ce trimit quickshifter-ul la Jagi sa-i schimbe sensul. Pentru ca a fost cuminte si nu m-a tavalit in cele doua sezoane de cand suntem impreuna, i-am mai cumparat un set de incalzitoare de anvelope, un stander fata si un Dunlop GP Racer Slick S nou. Tot astazi am platit si impozitul, 40 lei. Mai trebuie sa cumpar si anvelopa pe fata, sa-i confectionez crashpad-urile, sa-i fac asigurarea si sa vina vremea bunaaaaaa! 20140224_134138.jpg 1899945_10203321097568902_376402140_n.jpg 20140224_102932.jpg 20140224_170815.jpg Huooooo huoooooo!!!buey...iar nu m-ai sunat sa ii aud glasul?al treilea an consecutiv cand uiti...asa prieten esti tu? Azi am dus-o si eu la colantat si saptamana viitoare revizia.in doua trei saptamani incepe sezonul:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Huooooo huoooooo!!!buey...iar nu m-ai sunat sa ii aud glasul?al treilea an consecutiv cand uiti...asa prieten esti tu? Ba chiar te-am sunat cand eram langa ea, n-ai raspuns. Ne vedem maine, ajung in zona. Editat Februarie 24, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Method: sau le spui sa-ti treaca drept gift (deci fara sa declare valoarea,etc).. Mie asa mi-au venit crash-padurile la VTR 1000F de la T Rex Racing (USA) si cand m-a intrebat aia de la vama/posta ce-s astea " ce sa fie doamna,niste tije amarate, metal si plastic,uitati-va"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 eu am o experienta ciudata cu astia de la posta vamala. acu' doi ani am comandat un pachet cu manetele, unul cu mansoane si capete de ghidon si altul cu scaritele. cand am fost la aia, mai aveam un pachet cu o camera video de aia chinezarie la 16USD. ala de acolo tot imi batea apropo sa rezolvam cumva pt ca eu era nervos ca ma punea sa-i aduc extras de la plata. i-am zis ca este trecuta o valoare pe pachet si nu inteleg de ce nu respecta valoarea. mi-a dat scaritele, mi-a dat capetele de ghidon cu mansoanele si manetele, dar prostanacu se tiganea cu mine la camera. i-am zis ca ma pis pe ea ca e 14dolari, ca nu-mi trebuie si ca ce a fost mai scump si important le-am luat. se uita saracu de el cu un gust amar... i-am zis cand am plecat, ca are noroc ca n-am timp, ca ii faceam plangere la OPC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Poate e mai bine ca subiectele astea sa le discutati pe PM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Eu am 2008 si n-am nicio problema cu luminile. Stai, am una, de fapt. S-a ars chinezaria de stop spate cu semnale incluse si acum semnalizeaza doar intr-o parte. In alta ordine de idei, am facut astazi primii km cu mobra, din anul asta. Am dus-o la o scurta revizie: - inlocuit ulei motor + filtru - inlocuit semeringuri furca fata si ulei - inlocuit filtru de aer cu unul K&N In toamna i-am pus acceleratia rapida si urmeaza sa-i montez scaritele race dupa ce trimit quickshifter-ul la Jagi sa-i schimbe sensul. Pentru ca a fost cuminte si nu m-a tavalit in cele doua sezoane de cand suntem impreuna, i-am mai cumparat un set de incalzitoare de anvelope, un stander fata si un Dunlop GP Racer Slick S nou. Tot astazi am platit si impozitul, 40 lei. Mai trebuie sa cumpar si anvelopa pe fata, sa-i confectionez crashpad-urile, sa-i fac asigurarea si sa vina vremea bunaaaaaa! 20140224_134138.jpg 1899945_10203321097568902_376402140_n.jpg 20140224_102932.jpg 20140224_170815.jpg Ce becuri folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 (editat) E xenon, 6.000, daca bine-mi aduc aminte. Cand ma duc pe la garaj o sa ma uit si-ti spun. Editat Februarie 25, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Eu am 2008 si n-am nicio problema cu luminile. Stai, am una, de fapt. S-a ars chinezaria de stop spate cu semnale incluse si acum semnalizeaza doar intr-o parte. In alta ordine de idei, am facut astazi primii km cu mobra, din anul asta. Am dus-o la o scurta revizie: - inlocuit ulei motor + filtru - inlocuit semeringuri furca fata si ulei - inlocuit filtru de aer cu unul K&N In toamna i-am pus acceleratia rapida si urmeaza sa-i montez scaritele race dupa ce trimit quickshifter-ul la Jagi sa-i schimbe sensul. Pentru ca a fost cuminte si nu m-a tavalit in cele doua sezoane de cand suntem impreuna, i-am mai cumparat un set de incalzitoare de anvelope, un stander fata si un Dunlop GP Racer Slick S nou. Tot astazi am platit si impozitul, 40 lei. Mai trebuie sa cumpar si anvelopa pe fata, sa-i confectionez crashpad-urile, sa-i fac asigurarea si sa vina vremea bunaaaaaa! 20140224_134138.jpg 1899945_10203321097568902_376402140_n.jpg 20140224_102932.jpg 20140224_170815.jpg Ce ulei la furca ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Kayaba, l-am luat de la Kyp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Offtopic,apropo de Kayaba,trebuie sa-mi schimb arcurile si telescoapele la masina si am vazut ca fac si ei si arcuri si telescoape KYB la un pret chiar ok (vreo 200-220 arcul si vreo 240 telescopul).Stie careva,or fi bune de ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Sunt in top 3 lideri la nivel mondial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Atat am vrut sa stiu.Trec pe Kayaba,daca am la motoreta,pun si la masina Pt ca am inteles ca Sachs nu sunt tocmai stralucite in materie de fiabilitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Mai este Boge. Dar Kayaba ofera un raport calitate pret OK. Apropo, in iarna s-a rupt un arc fatza la Meganul meu, am comandat arcuri noi, au fost Kayaba, cele recomandate de programele de cautare, masina sta acum mai ridicata de bot cu peste 5cm, m-am uitat pe strada la alte modele ca a mea, e clar ca arcurile sint mai tari, ca lungimea e aceeasi. Am tot cautat sa vad ce alte arcuri de la Kayaba se potriveau la masina mea, alegerea a fost cea corecta, nu s-a gresit la comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianOradea Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Buna. Am devenit si eu deținătorul unui R1 model din 1999. In curând voi reuși si înmatricularea lui. As avea nevoie de niște sfaturi privind întreținerea lui. De exemplu pentru lant ce spray imi recomandati ? De unde as putea cumpara kitul. Eu sunt din Oradea. Voi atașa si poze cu motocicleta zilele următoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Periuta de dinti, o tava lata, un fis-fis cu 1/2l motorina, cirpe curate, sau prosoape de hirtie. Mai exista un curatator perfect, Decaflash, acesta miroase ca motorina, dar curata mult mai bine, avantajul este ca se curata cu apa, fara presiune, e solubil in apa. Dupaia, dai cu spray , dar foarte, foarte putin. Daca nu mergi pe ploaie, poti folosi ca agent de ungere uleiul de cutie de viteza, cel de la masini, sau uleiul de uns lantul de drujba, care este foarte viscos, ca o miere. Cu 100ml, mergi tot sezonul, costurile sint aproape 0. Spray-ul e mai bun, cu o conditie: daca la fiecare aplicare de spray nu cureti imprealabil lantul, mai rau ii faci, crusta intarita nu se inmoaie de la spray-ul proaspat, apa ajunge usor la metal, si rugineste pe dedesubt. Decafalsh-ul se gaseste la Mafra, e preferabil sa iei bidonul de 5l, cureti si smoala, reziduurile de banda adeziva, si orice altceva ce nu iese cu motorina sau benzina. Inainte de lant, verifica suspensiile, anume, compresia si reboundul(viteza de apasare si revenire a amortizoarelor), astfel incit cind regelzi reboundul la maxim, furcile si amortizorul spate sa revina in secunde bune, daca asta nu se intimpla, inseamna ca-s uzate, si e nasol rau, duce la accidente grave. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.