Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Salutare baieti!

 

Revin dupa ceva absenta pe forum.dar na. Cu asta m-am ocupat toata iarna. proaspat revopsita,si cu niste mici upgrade-uri.

Nu stiu de ce se vad asa nasol pozele.probabil ca le-am trimis de pe telefon pe mail, luate de pe mail in pc si puse aici.

Acum, mai am o singura problema. Am schimbat rotor+stator, ale ei s-au prajit de tot(+ dezlipirea magnetilor de pe rotor),si acum nu as vrea sa renunt la xenon,desi multa lume spune ca trebuie pus halogen,ca sa nu le prajeasca si pe astea. Logic ar fi, dar acum intreb daca piesele noi cedeaza la fel ca cele de origine.

post-30304-0-75071000-1489331750_thumb.jpg

post-30304-0-26094000-1489331775_thumb.jpg

post-30304-0-09161000-1489331786_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare baieti!

 

Revin dupa ceva absenta pe forum.dar na. Cu asta m-am ocupat toata iarna. proaspat revopsita,si cu niste mici upgrade-uri.

Nu stiu de ce se vad asa nasol pozele.probabil ca le-am trimis de pe telefon pe mail, luate de pe mail in pc si puse aici.

Acum, mai am o singura problema. Am schimbat rotor+stator, ale ei s-au prajit de tot(+ dezlipirea magnetilor de pe rotor),si acum nu as vrea sa renunt la xenon,desi multa lume spune ca trebuie pus halogen,ca sa nu le prajeasca si pe astea. Logic ar fi, dar acum intreb daca piesele noi cedeaza la fel ca cele de origine.

Sau poti sa cauti niste becuri speciale de la osram sau phillips (night breaker parca se numeau cele de la phillips, la osram nu mai tin minte) si avand lupe, o sa lumineze poate chiar ceva mai bine decat cu xenon. Eu am avut si pe 2004 si pe 2008 si nu as mai pune xenon pe nici o moto...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

 

Revin dupa ceva absenta pe forum.dar na. Cu asta m-am ocupat toata iarna. proaspat revopsita,si cu niste mici upgrade-uri.

Nu stiu de ce se vad asa nasol pozele.probabil ca le-am trimis de pe telefon pe mail, luate de pe mail in pc si puse aici.

Acum, mai am o singura problema. Am schimbat rotor+stator, ale ei s-au prajit de tot(+ dezlipirea magnetilor de pe rotor),si acum nu as vrea sa renunt la xenon,desi multa lume spune ca trebuie pus halogen,ca sa nu le prajeasca si pe astea. Logic ar fi, dar acum intreb daca piesele noi cedeaza la fel ca cele de origine.

Poti folosi doar un far, scoti mufele din celalalt.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ziceti de zmeul asta?

 

www.youtube.com/watch?v=QVHIAKUmvYc

Doi boscheti. Si nu ma refer la aia de pe marginea drumului.

 

Cum zise Nicu, noroc ca a cazut pe moale sa nu isi ia damage mare (ma refer la motor). Dar am un feeling ca nu se lasa chilotul pana nu ii da capat.

Editat de manu_vvu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un accident identic am avut ghinionul sa vad in fata mea la Comarnic. Eroul a facut la fel ca Habibi, a accelerat si la prima curba a vrut sa redreseze cu piciorul, numai ca nu a avut norocul lui Habibi, a fost sant betonat, motoreta a facut tonouri in aer, riderul a fost bine fragezit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ziceti de zmeul asta?

 

www.youtube.com/watch?v=QVHIAKUmvYc

:lol:

 

Da nu a inclinat-o un mm,deci sunt deosebiti astia ma,l-a luat prin surprindere o curba si avea si viteza lu draq,vreo 40kmh...i.Parca sunt sedati.isi mai iau si rachete.

dar noroc ca a cazut pe iarba deasa,boierie,nici macar maneta de frana nu s-a rupt.

bulan.prost.

 

In alta ordinde de idei,daca intereseaza pe cineva,am o aripa de r1 de fibra de carbon pe care o tin de-a proastea de cand mi-am luat motoreta si as vrea s-o dau :

1_Prima_poza.jpg 20170322_123341.jpg

 

20170322_123527.jpg

 

Nu pun anunt la piese ca ma enerveaza bagatorii de seama.

So,e carbon fiber,in conditie perfecta,e pt 04-06(rn12) dar am inteles ca mere si pe 07-08(rn19).Am vazut ca pe olx aripa stock cere lumea 250 lei,eu pe asta cer 50e,deci mai moca asa :P

Daca ii trebuie cuiva,msg me.

» Post actualizat in 27 Mar 2017 19:34

P.S.

Imi vind si motoreta ca plec in tari straine,deci cine are chef de un rn12 nedat pe jos si in conditie mai mult decat buna as zice eu,dati un ochi aici.

Martea viitoare decolez si ar fi cazul sa o marit pana atunci,ca altfel numa va acumula praf.

Bafta si sorry de off.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator goe 75

De ce nu incerci la BardakMotor... Fara sa fac reclama, am luat de la ei acum doi ani cred o Accosatto (identica cu Brembo) pe la 800 si ceva de lei parca, sub 225 de euro clar. Garantie, factura pe firma (daca ai nevoie), tot tacamul...

Parerea mea...

PS: tot de la ei am luat un kit de ambreiaj complet pt R1 2008 care a patinat dupa nici 100km... L-au schimbat fara cea mai mica problema. Daca il luam de pe net (cum vroiam initial) nu mi-l mai schimba nimeni. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Am sunat la Bardak azi sperand ca gasesc una sh la ei dar nu a fost sa fie.La noua Accosato nu m-am gandit pentru ca am pitici pe creer si tare imi e ca daca nu o sa am exact acelasi feeling precum am cu cu cealalta,o sa o arunc la gunoi si tot la Brembo ajung.Am sunat la mai multi din tara dar momentan nu are nimeni.Mai astept putin si daca nu apare nimic o sa comand una noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Iti aduc eu Brembo din Italia, ce model doresti. Pret bun,promo pt raceri, am adus citeva RCS-uri la 240euro.

Multam fain JAGI.O sa mai astept putin in speranta ca gasesc sh la pachet pompa +etrieri asa cum am gasit acum ceva ani,la 210€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru atentionare, am copiat gresit url-ul. Incearca din nou mai jos sau AICI

https://www.olx.ro/oferta/1-piece-dainese-yamaha-gytr-impecabil-alb-rosu-negru-ID6YDde.html

 

Stare foarte buna, curat si bine intretinut, arata 9,8 / 10. Are nevoie de un set de slidere noi.
Masura 48, (1.68 - 1.75h / 70-77 kg )

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mi-am dorit sa-mi rescriu softul la ECU si am inceput sa-mi fac temele... dupa ce am citit pe daidegas.it si r1-forum.com am inteles ca kit-ul pt scriere ECU iti permite doar ca parametrii sa fie editabili, implicit ai o imagine de ECU stock pe care o poti modifica dupa bunul plac, impartita pe mai multe sectiuni : ignition ,fuel , fuel cut, o2 disable , fan temp care poate fi setata de ex la 95*C, 100*Csi 105*(stock), disable ex up , etc. Foarte multe optiuni la dispozitie, unele modificari necesitand puternice cunostiinte in domeniu, deci destul de complex pt un programator de meserie, plus ca kit-ul costa 490$+ transport 40$ si sa nu uitam de vama. Long story short am vrut ca functia de imobilizator sa fie in continuare activa pt ca nu vrea sa-mi porneasca oricine cu un obiect contondent ascutit motocicleta si sa plece cu ea. De asemenea mi-am dorit sa import setarile YEC pt fuel , igntion etc si sa pastrez in continuare faruri, semnale ,etc si scriu asta pt exista o versiune de soft YEC facuta de Peppo Russo(Italia) foarte tare care nu permite faruri, semnale, etc. Long story short Geo TNG mi-a zis ca are tot ce trebuie sa rescriem ECU-ul, mi-a zis toate detaliile, sunt 2 procesoare in ecu , primul cu functiile de fuel, ignition bla bla si al doilea pt ETV, ETV-ul asta se ocupa cu acceratia, un senzor trimite catre ECU semnal cu pozitia acceratiei si ECU ul face treaba mai departe pt noi. S-a apucat Geo de hartile de amestec, mi-a trimis poze, m-a tinut la curent si azi a fost ziua cand motocicleta a fost gata! Am fost foarte entuziast, de abia asteptam sa o testez. Mentionez ca mobra are evacuare full Leo vince sbk carbon evo 2, filtru sport si un rapid bike care nu mai era necesar. Dupa resoftare in drum spre Bucuresti am constatat ca mobra se accelereaza foarte liniar, mi-a crescut puterea sesizabil pe toata plaja de turatie, in special in zona de ture mari zici ca trage sa se teleporteze, cand ai luat mana din accelaratie motocicleta nu mai e brutala, fuel cut-ul nu mai exista si bonus da niste rate-uri de zici ca trag vreo 4 talibani cu AK47 in spatele tau :). Ventilatoarele intra la 100 in loc de 105, am alta motocicleta si vreau sa-i multumesc lui TNG pt asta. Stiu ca acum scrie Yamaha si Honda, practic toate japonezele si ma bucur ca avem un om printre noi care ne aduce mai aproape de civizilizatie in motociclism, italienii si alte natii scriu ECU-uri de foart mult timp. Nu cred ca mai e nevoie sa-i fac reclama, am pierdut atata timp sa scriu ca sa se bucure si altii. O seara buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mi-am dorit sa-mi rescriu softul la ECU si am inceput sa-mi fac temele... dupa ce am citit pe daidegas.it si r1-forum.com am inteles ca kit-ul pt scriere ECU iti permite doar ca parametrii sa fie editabili, implicit ai o imagine de ECU stock pe care o poti modifica dupa bunul plac, impartita pe mai multe sectiuni : ignition ,fuel , fuel cut, o2 disable , fan temp care poate fi setata de ex la 95*C, 100*Csi 105*(stock), disable ex up , etc. Foarte multe optiuni la dispozitie, unele modificari necesitand puternice cunostiinte in domeniu, deci destul de complex pt un programator de meserie, plus ca kit-ul costa 490$+ transport 40$ si sa nu uitam de vama. Long story short am vrut ca functia de imobilizator sa fie in continuare activa pt ca nu vrea sa-mi porneasca oricine cu un obiect contondent ascutit motocicleta si sa plece cu ea. De asemenea mi-am dorit sa import setarile YEC pt fuel , igntion etc si sa pastrez in continuare faruri, semnale ,etc si scriu asta pt exista o versiune de soft YEC facuta de Peppo Russo(Italia) foarte tare care nu permite faruri, semnale, etc. Long story short Geo TNG mi-a zis ca are tot ce trebuie sa rescriem ECU-ul, mi-a zis toate detaliile, sunt 2 procesoare in ecu , primul cu functiile de fuel, ignition bla bla si al doilea pt ETV, ETV-ul asta se ocupa cu acceratia, un senzor trimite catre ECU semnal cu pozitia acceratiei si ECU ul face treaba mai departe pt noi. S-a apucat Geo de hartile de amestec, mi-a trimis poze, m-a tinut la curent si azi a fost ziua cand motocicleta a fost gata! Am fost foarte entuziast, de abia asteptam sa o testez. Mentionez ca mobra are evacuare full Leo vince sbk carbon evo 2, filtru sport si un rapid bike care nu mai era necesar. Dupa resoftare in drum spre Bucuresti am constatat ca mobra se accelereaza foarte liniar, mi-a crescut puterea sesizabil pe toata plaja de turatie, in special in zona de ture mari zici ca trage sa se teleporteze, cand ai luat mana din accelaratie motocicleta nu mai e brutala, fuel cut-ul nu mai exista si bonus da niste rate-uri de zici ca trag vreo 4 talibani cu AK47 in spatele tau :). Ventilatoarele intra la 100 in loc de 105, am alta motocicleta si vreau sa-i multumesc lui TNG pt asta. Stiu ca acum scrie Yamaha si Honda, practic toate japonezele si ma bucur ca avem un om printre noi care ne aduce mai aproape de civizilizatie in motociclism, italienii si alte natii scriu ECU-uri de foart mult timp. Nu cred ca mai e nevoie sa-i fac reclama, am pierdut atata timp sa scriu ca sa se bucure si altii. O seara buna !

 

Testat inainte si dupa, confirm imbunatatirile sesizate mai sus, nu trebuie sa fii profi pentru a le sesiza.

 

:10: pentru Christian si TNG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

A facut careva modificari la saua din spate ca sa fie confortabil si ptr. Pasager ? Nu vreau sa renunt la r1 dar as duce.o si pe doamna din cand in cand

Da, eu. Singura modificare adusa a fost retapitarea cu material de calitate mai aderenet si repararea buretelui. Un mare plus pt doamna mea, asa spune. În schimb am vazut si modificare a formei seii si mai mult rau a facut omul.acum, depinde și ce model de r1 ai, începând din 2004 saua pasager e absolut degeaba.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...