Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Cand motorul are peste 80 de grade atunci reglezi relantiul la 1250rpm. Nu stiu cand ai facut ultimul reglaj injectie si schimb bujii dar asta se face la fiecare 9000km.

 

Atentie! Sunt 99% din casele moto care folosesc sisteme de vacum de 45euro care mai rau iti zapacesc motorul. Ca sa le deosebesti sunt montate pe o tabla rosie si daca faci vacum pe toate vei vedea ca bat aiurea.

 

Vin-o la noi si iti garantam lucrarea 9000km daca rezervorul tau nu are rugina.

 

Pret 90euro injectie-bujii totul inclus garantat 9000km.

 

Sau schimba bujiile si apoi la 80 grade da relantiul in 1250rpm.

 

Bafta.

Mesaj completat

Uite motocicletele cu care ne dam noi real. Sunt preparate dar sunt exact modelelenoastre...

http://www.fim-tv.com/page/RoadRacing/0,,1...ml#in-p1-c17389

 

 

am reglat relantiul la 1250 si e mult mai ok

doar ca are o mica oscilatie de la 1000 la 1200 de ture

sper sa dispara cand schimb bujiile si filtru de aer :)

 

multumesc de ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am reglat relantiul la 1250 si e mult mai ok

doar ca are o mica oscilatie de la 1000 la 1200 de ture

sper sa dispara cand schimb bujiile si filtru de aer

Se prea poate bujiile,astea cand merg e totul ok,cand sunt pe gata zici ca e dracul bagat in motor,nimic nu mai mere bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da relantiul la 1300 1400 si sa vezi viatza in motoreta. Mai protejezi si lantzul de distributie mergind fara socuri.

Mesaj completat

Interesant proiect. Ma intereseaza.

 

Am si de 2008, e putin ai subtzire jos sa intre perfect. Se poate face reglaj fatza spate de ordinul centimetrilor, e mult loc.

Mesaj completat

Cam jumate din bujiile schimbate ar mai fi putut fi folosite. Oscilatia relantiului nu e de la bujii de cele mai multe ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit imaginile astea pe net si mi se par folositoare. Cum sa scoti pompa de benzina din rezervor fara dureri de cap :

 

Bune pozele astea ptr vopsitori sau tinichigii... Multe motocilete vopsite pe la ... ... ... au ajuns sa schimbe injectoare, pompe si sa cheltuie aiurea deoarece au fost in special vopsite fara a izola rezervorul in timpul respectivei lucrari...

 

Dar vinovati sunt motociclistii care cred ca pot face reparatii mai ieftine la un var ce le face treaba si care real se umplu de spume si se golesc de bani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect,la una gen Hornet mai merge sa-ti bagi tu mainile prin ea,ca e jumatate Mobra (excluzand motorul propriu-zis),dar la R1 ar trebui apelat la mecanici-mecanici daca incepe sa tuseasca sau altceva,pt ca e alta mancare de peste.Deja pompe si injectoare si ECU-uri si toate draciile.Noroc ca sunt Made in Japan :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

christian, si cea de FZ6 are piciorusele acelea si am reusit sa o scot si sa o pun inapoi fara sa le rup. Mi-a luat ceva :)

 

 

Daca ti-a luat ceva e c-ai fost atent si foarte bine. La Yamaha e de obicei aceeasi pompa in rezervor.

 

Si Hornetul e lafel de sensibil. Nici o diferentza la acest punct daca ambele sunt pe injectie sau ambele pe carburatie. Honda-Yamaha-Suzuki-Kawasaki, sunt lafel de sensibile pe linia alimentare, nici o diferentza fata restul Natiunilor constructoare.

 

Yamaha-Suzuki au otelul cel mai bun, urmate de Honda cea calculata si de Kawasaki cea mai Idioata...

 

Probleme au celelalte Natiuni fabricante si au mare nevoie de Service foarte des fatza de Japan!!!

 

Japan fiabil si performant la pret mic.

 

Eu personal din 1998 am si iubesc R1 dar de cand am MV ul am inceput sa vad ce-i aia tehnologie si necesitatea servisarii deosebit de dese. Daia la 2 ani imi schimb R1. Sa am un vehicol de zi cu zi in maxima putere si raspuns.

 

R1 e Talent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit imaginile astea pe net si mi se par folositoare. Cum sa scoti pompa de benzina din rezervor fara dureri de cap :

se scoate foarte usor pompa din rezervor, chestiile alea sunt flexibile putin, chiar daca sunt din plastic... cand ajungi la ele, impingi cu o surubelnita intr-una din parti stanga sau dreapta si iesa foarte usor din rezervor, ca sunt foarte putin mai mari... 2 mm-3..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea adevarat sunetul.Mini-V8's

Prea finutzi si prea adevarati cei de la Yamaha cand s-au gandit in sfarsit sa introduca crossplane crankshaft si la noi,muritorii de rand.

Ar mai fi de dorit un direct injection cu common rail :bounce:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea adevarat sunetul.Mini-V8's

Prea finutzi si prea adevarati cei de la Yamaha cand s-au gandit in sfarsit sa introduca crossplane crankshaft si la noi,muritorii de rand.

Ar mai fi de dorit un direct injection cu common rail :bounce:

 

Te-ai dat cu modelul asta? Toate inovatiile cu care se lauda Yamaha sint doar marketing, modelul 2009 e inferior celui din 2008. O stiu italienii pe pielea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ JAGI :

Nici nu l-am mirosit macar.As vrea eu sa ma fi dat,dar nu prea cred in viitorul apropiat.Insa in teorie mi se pare o idee f buna,in practica e folosita la MotoGp si cei care au testat-o au zis ca se simte.E adevarat,pana nu iti pui tu personal fundul pe ea nu prea ai de unde sa stii cum se simte si am inteles ca a mai pierdut si ceva cai.

Indraznesc sa zic totusi ca e un pas inainte,dar ca treaba e la inceput si mai trebuie dezvoltata,si cred ca CBR-ul nou de 1000 care va aparea in 2012 va avea asa ceva (si probabil in maniera specifica Honda va fi putintel mai bun ca la Yamaha),la fel si gixxeru nou,a fost la fel cu slipper clutch-ul si acum toata lumea are.

 

Oricum,daca s-a dat cineva cu asa ceva sa ne impartaseasca si noua impresiile, eu unul cel putin sunt f curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dat si eu o tura mai in forta cu r1 2009...

 

motorul in sine e foarte, foarte bun, pleaca de jos, de la 3-4k se ridica, pe la 7k iti da impresia ca se plafoneaza insa trage ca nebunu', iar sunetul e pe masura.

 

mie personal nu-mi place forma, pozitia in schimb e buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI, am scris clar ca e vorba de cum simt eu :bounce: Nu am mers decat foarte putin pe R1 mai vechi de 2009 ...

 

brembo, sunetul nu-mi spune mare lucru, pozitia, modul in care trage si se comporta imi plac la nebunie, forma e sub modelele anterioare.

Method, partea cu imbunatatirea este foarte problematica. Motocicleta fara motor este extrem de usoara, motorul insa cantareste cu ~50% mai mult decat un 4L clasic. Contragreutatile sunt ucigase si mai si scad puterea motorului ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...