SabinRace Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Pozele-s de pe R1 meu, am vrut sa vad daca se potriveste la 2008. Interesant proiect. Ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Cand motorul are peste 80 de grade atunci reglezi relantiul la 1250rpm. Nu stiu cand ai facut ultimul reglaj injectie si schimb bujii dar asta se face la fiecare 9000km. Atentie! Sunt 99% din casele moto care folosesc sisteme de vacum de 45euro care mai rau iti zapacesc motorul. Ca sa le deosebesti sunt montate pe o tabla rosie si daca faci vacum pe toate vei vedea ca bat aiurea. Vin-o la noi si iti garantam lucrarea 9000km daca rezervorul tau nu are rugina. Pret 90euro injectie-bujii totul inclus garantat 9000km. Sau schimba bujiile si apoi la 80 grade da relantiul in 1250rpm. Bafta. Mesaj completat Uite motocicletele cu care ne dam noi real. Sunt preparate dar sunt exact modelelenoastre... http://www.fim-tv.com/page/RoadRacing/0,,1...ml#in-p1-c17389 am reglat relantiul la 1250 si e mult mai ok doar ca are o mica oscilatie de la 1000 la 1200 de ture sper sa dispara cand schimb bujiile si filtru de aer multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 am reglat relantiul la 1250 si e mult mai okdoar ca are o mica oscilatie de la 1000 la 1200 de ture sper sa dispara cand schimb bujiile si filtru de aer Se prea poate bujiile,astea cand merg e totul ok,cand sunt pe gata zici ca e dracul bagat in motor,nimic nu mai mere bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Da relantiul la 1300 1400 si sa vezi viatza in motoreta. Mai protejezi si lantzul de distributie mergind fara socuri. Mesaj completat Interesant proiect. Ma intereseaza. Am si de 2008, e putin ai subtzire jos sa intre perfect. Se poate face reglaj fatza spate de ordinul centimetrilor, e mult loc. Mesaj completat Cam jumate din bujiile schimbate ar mai fi putut fi folosite. Oscilatia relantiului nu e de la bujii de cele mai multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Am gasit imaginile astea pe net si mi se par folositoare. Cum sa scoti pompa de benzina din rezervor fara dureri de cap : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 aici erati mah ? ca peste tot unde citeam numai hornet si cbr nici urma de R1 cu toate ca sunt foarte multi posesori (sper sa fiu si eu). Superbe motociclete . Sa le stapaniti sanatosi si cu placere . Respectele mele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Am gasit imaginile astea pe net si mi se par folositoare. Cum sa scoti pompa de benzina din rezervor fara dureri de cap : Bune pozele astea ptr vopsitori sau tinichigii... Multe motocilete vopsite pe la ... ... ... au ajuns sa schimbe injectoare, pompe si sa cheltuie aiurea deoarece au fost in special vopsite fara a izola rezervorul in timpul respectivei lucrari... Dar vinovati sunt motociclistii care cred ca pot face reparatii mai ieftine la un var ce le face treaba si care real se umplu de spume si se golesc de bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Corect,la una gen Hornet mai merge sa-ti bagi tu mainile prin ea,ca e jumatate Mobra (excluzand motorul propriu-zis),dar la R1 ar trebui apelat la mecanici-mecanici daca incepe sa tuseasca sau altceva,pt ca e alta mancare de peste.Deja pompe si injectoare si ECU-uri si toate draciile.Noroc ca sunt Made in Japan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 christian, si cea de FZ6 are piciorusele acelea si am reusit sa o scot si sa o pun inapoi fara sa le rup. Mi-a luat ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 christian, si cea de FZ6 are piciorusele acelea si am reusit sa o scot si sa o pun inapoi fara sa le rup. Mi-a luat ceva Daca ti-a luat ceva e c-ai fost atent si foarte bine. La Yamaha e de obicei aceeasi pompa in rezervor. Si Hornetul e lafel de sensibil. Nici o diferentza la acest punct daca ambele sunt pe injectie sau ambele pe carburatie. Honda-Yamaha-Suzuki-Kawasaki, sunt lafel de sensibile pe linia alimentare, nici o diferentza fata restul Natiunilor constructoare. Yamaha-Suzuki au otelul cel mai bun, urmate de Honda cea calculata si de Kawasaki cea mai Idioata... Probleme au celelalte Natiuni fabricante si au mare nevoie de Service foarte des fatza de Japan!!! Japan fiabil si performant la pret mic. Eu personal din 1998 am si iubesc R1 dar de cand am MV ul am inceput sa vad ce-i aia tehnologie si necesitatea servisarii deosebit de dese. Daia la 2 ani imi schimb R1. Sa am un vehicol de zi cu zi in maxima putere si raspuns. R1 e Talent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Am gasit imaginile astea pe net si mi se par folositoare. Cum sa scoti pompa de benzina din rezervor fara dureri de cap : se scoate foarte usor pompa din rezervor, chestiile alea sunt flexibile putin, chiar daca sunt din plastic... cand ajungi la ele, impingi cu o surubelnita intr-una din parti stanga sau dreapta si iesa foarte usor din rezervor, ca sunt foarte putin mai mari... 2 mm-3.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 biatch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Poza de perete. Luati de la mosu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Poza de perete. Luati de la mosu: super tare mi-as face un poster cu asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Brembo, radiatorul cind i-l pui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 cand se mai incalzeste afara. inca nu e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 @ SabinRace : Prea tare posterul.Thks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KillTheMF Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) Prea adevarat sunetul.Mini-V8's Prea finutzi si prea adevarati cei de la Yamaha cand s-au gandit in sfarsit sa introduca crossplane crankshaft si la noi,muritorii de rand. Ar mai fi de dorit un direct injection cu common rail Editat Aprilie 7, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Zgomot de tractor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Prea adevarat sunetul.Mini-V8'sPrea finutzi si prea adevarati cei de la Yamaha cand s-au gandit in sfarsit sa introduca crossplane crankshaft si la noi,muritorii de rand. Ar mai fi de dorit un direct injection cu common rail Te-ai dat cu modelul asta? Toate inovatiile cu care se lauda Yamaha sint doar marketing, modelul 2009 e inferior celui din 2008. O stiu italienii pe pielea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Chestie de optica. Eu ma simt mult mai safe pe un R1 2009, care trage relativ liniar (fara explozie de putere) decat pe orice R1 mai vechi sau chiar R6 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Zircoane, zi ca ai avut numai R1 , de la 98 incoace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 @ JAGI : Nici nu l-am mirosit macar.As vrea eu sa ma fi dat,dar nu prea cred in viitorul apropiat.Insa in teorie mi se pare o idee f buna,in practica e folosita la MotoGp si cei care au testat-o au zis ca se simte.E adevarat,pana nu iti pui tu personal fundul pe ea nu prea ai de unde sa stii cum se simte si am inteles ca a mai pierdut si ceva cai. Indraznesc sa zic totusi ca e un pas inainte,dar ca treaba e la inceput si mai trebuie dezvoltata,si cred ca CBR-ul nou de 1000 care va aparea in 2012 va avea asa ceva (si probabil in maniera specifica Honda va fi putintel mai bun ca la Yamaha),la fel si gixxeru nou,a fost la fel cu slipper clutch-ul si acum toata lumea are. Oricum,daca s-a dat cineva cu asa ceva sa ne impartaseasca si noua impresiile, eu unul cel putin sunt f curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 m-am dat si eu o tura mai in forta cu r1 2009... motorul in sine e foarte, foarte bun, pleaca de jos, de la 3-4k se ridica, pe la 7k iti da impresia ca se plafoneaza insa trage ca nebunu', iar sunetul e pe masura. mie personal nu-mi place forma, pozitia in schimb e buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.