JAGI Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Brembo, radiatorul cind i-l pui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 cand se mai incalzeste afara. inca nu e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 @ SabinRace : Prea tare posterul.Thks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KillTheMF Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) Prea adevarat sunetul.Mini-V8's Prea finutzi si prea adevarati cei de la Yamaha cand s-au gandit in sfarsit sa introduca crossplane crankshaft si la noi,muritorii de rand. Ar mai fi de dorit un direct injection cu common rail Editat Aprilie 7, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Zgomot de tractor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Prea adevarat sunetul.Mini-V8'sPrea finutzi si prea adevarati cei de la Yamaha cand s-au gandit in sfarsit sa introduca crossplane crankshaft si la noi,muritorii de rand. Ar mai fi de dorit un direct injection cu common rail Te-ai dat cu modelul asta? Toate inovatiile cu care se lauda Yamaha sint doar marketing, modelul 2009 e inferior celui din 2008. O stiu italienii pe pielea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Chestie de optica. Eu ma simt mult mai safe pe un R1 2009, care trage relativ liniar (fara explozie de putere) decat pe orice R1 mai vechi sau chiar R6 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Zircoane, zi ca ai avut numai R1 , de la 98 incoace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 @ JAGI : Nici nu l-am mirosit macar.As vrea eu sa ma fi dat,dar nu prea cred in viitorul apropiat.Insa in teorie mi se pare o idee f buna,in practica e folosita la MotoGp si cei care au testat-o au zis ca se simte.E adevarat,pana nu iti pui tu personal fundul pe ea nu prea ai de unde sa stii cum se simte si am inteles ca a mai pierdut si ceva cai. Indraznesc sa zic totusi ca e un pas inainte,dar ca treaba e la inceput si mai trebuie dezvoltata,si cred ca CBR-ul nou de 1000 care va aparea in 2012 va avea asa ceva (si probabil in maniera specifica Honda va fi putintel mai bun ca la Yamaha),la fel si gixxeru nou,a fost la fel cu slipper clutch-ul si acum toata lumea are. Oricum,daca s-a dat cineva cu asa ceva sa ne impartaseasca si noua impresiile, eu unul cel putin sunt f curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 m-am dat si eu o tura mai in forta cu r1 2009... motorul in sine e foarte, foarte bun, pleaca de jos, de la 3-4k se ridica, pe la 7k iti da impresia ca se plafoneaza insa trage ca nebunu', iar sunetul e pe masura. mie personal nu-mi place forma, pozitia in schimb e buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 JAGI, am scris clar ca e vorba de cum simt eu Nu am mers decat foarte putin pe R1 mai vechi de 2009 ... brembo, sunetul nu-mi spune mare lucru, pozitia, modul in care trage si se comporta imi plac la nebunie, forma e sub modelele anterioare. Method, partea cu imbunatatirea este foarte problematica. Motocicleta fara motor este extrem de usoara, motorul insa cantareste cu ~50% mai mult decat un 4L clasic. Contragreutatile sunt ucigase si mai si scad puterea motorului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 aia cu care m-am dat avea un akra...si.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Exact, e senzatia ca trage tare, trage pina pe la 10 000, dupa care trebuie sa schimbi treapta, un 2008 trece ca expresul pe linga 2009 la peste 230/h. Acum, referitor la ciclistica, 2007 e cel mai reusit model de la Yamaha. La 2009 inginerii au zis sa-i faca un telescop de compresie si altul de rebound, ideea e buna, nu le-a iesit. Am desfacut o furca de 2004 si una de 2007, diferentzala internale e mare, 2007 are diametrul pompantilor mult mai mare, un rider de 110kg nu are nici o problema in a regla furcile fara a apela la alte arcuri si pompanti mai tari. La 2004 e o problema daca depasesti 90kile. La 2004 2008 e o problema cu explozia de putere dupa 8 000ture, si lipsa cuplului sub 7 000, 2009 a rezolvato. Eu am avut un mare noroc acum in primavara si am pus mina pe o harta de injectie care liniarizeaza explozia, nu mai am nici o problema acum cu deschiderea gazului, am ajuns s-o iubesc la cum merge per ansamblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Yamamoto nu a facut greseli niciodata. Intotdeauna modelele aparute proaspat au fost criticate, insa dupa un timp am inteles si noi ca defapt de unde a luat 25% a dat in alta zona 50%. Cele mai explozive modele R1 sunt 1998-1999 si 2004-2006. Restul au fost din ce in ce mai limitate dar au dat alte bunuri ce lipseau. Nu stiu personal cum e 2009 pe circuit ca sa pot comenta (pe strada e cel mai ok) dar daca as alege, ar fi tot 2007 cu injectia 2004. Ar fi croiala perfecta. Are cineva air ramul stang de la 2007-2008 si-sau capetele amortizoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Am ram air sting, am si pereche de ram air. Capetele sint greu de gasit. Nu se potrivesc de la 2004. Referitor la limitari, ai dreptate, insa asa cum e limitata bate 2004 pe orice traseu. 2004 e praf la iesirile din curbe datorita basculei mai scurte si care se cam torsioneaza. Se gasesc pe la 250euro delimitatoare electronice care fac din 2007 o bestie greu de controlat, practic clapetele se deschid la maxim in vit 2-a si 3-a. Nu as da 250euro pe delimitator, acum 1 luna a fost un YEC in Italia la 400euro cu toata instalatia electrica. Mesaj completat 4-500euro delimitarea nu e un pret mare. Mesaj completat Am iesit azi prin oras cu R1. Am vrut sa verific cum lucreaza radiatorul aditional proaspat instalat. In orash, mers cu 2-a, nu depaseste 76 grd. Am ajuns si pe Centura intre Stefanesti si Tunari, mers cu a -2-a la 130/h, a 3-a la 150/h, reprize de full gaz, temp nu a depasit 72grd. La mers constant la 130/h temp sta la 68grd. Nu am scos termostatul ca intram la alte probleme, scadea temp prea mult. Afara au fost cca 15grd. Chiar merita investitia intr-un radiator aditional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Ref la radiator:Se inchid carenele la baza perfect? Daca da atunci e un project reusit ce acopera din problemele R1 de supraincalzire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Cu 2009 din ce vad eu au decis ca 150 cai la roata sunt de ajuns si vor sa ajute riderul sa puna cat mai multi din caii aia pe asfalt cat mai mult timp.Punerea puterii jos,cum zicea o reclama celebra : "power is nothing without control".O initiativa laudabila in opinia mea,R1 2009 cred ca va fi un turning point. Cele mai explozive modele R1 sunt 1998-1999 si 2004-2006 Perfect de acord. Sunt totusi diferente intre 98 si 04.'98-ul e crazy rau de tot si trage mai de jos,'04 e mai civilizata,dar cand o ridici in ture,incepe deranjul Primul R1 pe care m-am urcat (mai mersesem numai pe Hornet) a fost cel original model 98.Mi s-a parut cea mai salbatica creatura,si timpul petrecut pe ea una din cele mai placute si totodata terifiante experiente ale mele.Personal cred ca R1'98 ramane una din cele mai bune motociclete facute vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 150 HP la roata nu au decat modelele de US defecte Un R1 nelimitat pentru US are undeva intre 155 si 165. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) O poveste traita de mine. In 2005 aveam 600rr, visam intr-una la 1000. Era un R1 2000 impecabil, am vorbit cu toti propietarii , fost propietari de R1. Toti mi-au zis ca e instabila la full acceleratie, ca e usoara fatza( modelele pina in 2003). Deci, mi s-a facut frica de R1. Am luat CBR 954RR. Am mers 4 sezoane cu 954, deci o stiam perfect. In 2009 intimplator am pus mina pe un R1 2000 cu care m-am si dat la 3 etape ROSBK. Va spun sincer ca R1 e mielusel la comportament periculos la deschisul gazului. 954 se ridica mai usor, e mai instabila. Are si treapta 1-a mai scurta si deaici startul fulminant la liniutze. Ideea e ca toti cei ce i-am intrebat de cum e R1 nu mersesera inca pe 954. Mai tot e de fapt folclor. Cei ce nu a-ti mers efectiv pe toate modelele de R1 va bazati pe folclor, nu e chiar asa. Eu am mers si cu 2000 si cu 2003 si cu 2005. 2000 e slaba ca putere, slaba. 2003 e cava mai sprintena, dar grea. 2004 e revelatie. 2000 si 2003 sint si instabile la denivelari in asfalt atunci cind dai full gaz. 2004 au o mare problema pt mine la iesirea din curbe, nu poti sa dai prea mult gaz, fuge repede spatele, nu-i folclor, e chiar experimentat de mine la Most unde m-am dat 2 zile cu un 2005. Deaia i-au si schimbat bascula in 2006, e mai lunga si mai rigida. Daca aveti de gind la un up grade cautati-va 2006, e chiar super. Editat Aprilie 11, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) Nici eu n-am mers pe 954,am auzit insa multe cuvinte de lauda despre ea si as vrea sa o incerc daca o sa am ocazia.954 e si destul de usoara fata de R1 din cate stiu eu. R1'98 mi s-a parut si mie foarte usoara fata,iti joaca in maini ca un ghidon de scuter.Per total insa mi-a placut f mult,dar imi era frica rau de ea. 2004 au o mare problema pt mine la iesirea din curbe, nu poti sa dai prea mult gaz, fuge repede spatele Perfect de acord,daca ii dai gaz prea tare pe iesire e deranj.Era sa o patesc rau din cauza asta.Am inteles ca pe modelul 2006 au lungit bascula cu 2cm si ca modificarea a dat rezultate foarte bune. Editat Aprilie 11, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Eu personal am rupt bascula la 2004 din sudura de pe mijloc. Ulterior am ranfortzato si s-a schimbat total treaba. Am avut 954 ptr 2 saptamani dupa care am vandut-o ca nu imi placea pozitia deloc. Prea lata in rezervor si prea infipta in bot. Nu ne-am inteles. Evolutia r1 e cam asa: 1998-99 bomba totala fara limite si aliniamente, adrenalina totala cu care nu esti sigur ca te intorci acasa ci ca mai ai un pic si pana si dracii fug de tine. 2000-01 au redus puterea si cam atat... esec. 2002-03 Au schimbat cadrul si au trecut pe injectie. E un model de genul Honda... 2004-05 Modelul cel mai revotionar cu un cadru foarte ingust gen ducati cu un motor de mare putere si cu multe subansamble de putere ce puteau fi date jos ptr raspuns mai ferm. Cea mai buna ptr cei ce vor mai mult cu foarte mici cheltuieli. O aerodinamica ce de la 250 se aseaza pe asfalt extraordinar. Yamamoto in 2002 a dat afara tot departamentul de Design si a luat Italieni, si a luat pe Vale sa ii citeasca gandurile. 2004 a fost anul in care R1 a explodat si a facut toata concurentza zob. 2006 are doar in partea de reglaj lant bascula mai lunga ptr ca oamenii normali nu stiau ca in gaz tre sa muti fundul in spate... Au mutat ei roata... 2007-08 au renuntzat la aberatia cu 5 supape pe cilindru si s-au ordonat realei performantze, au schimbat managementul injectiei si au trecut pe un sistem mult mai calculat care chiar daca nu te face sa simti ca pe modelele anterioare ea trece pe langa ele fara probleme si au facut in materie de Design cea mai frumoasa linie estetica R1. 2009-2011 au completat lipsurile de cuplu la turatii joase luand din graficul superior si obtinand astfel Motocicleta The One, The R One. Dupa toata aceasta istorioara scrisa sincer mi-as dori sa am oricum cate una din fiecare. Ba chiar 2 ua daca se poate... The only ONE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 cu 954 nu am avut ocazia, dar am avut cam un an un 929 care e cam acelasi draq nu mai vorbiti...motocicleta e f smechera, echilibrata, liniara, agila...cam tot ce trebuie. Daca ii pui un amortizor de ghidon e excelenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Mi-am mai amintit o problema care m-a deranjat la 954... Nu fuge 300. Defapt fuge doar cat R6 270-278... Am avut un Ucenic ce spunea sprijinit de MV Agusta: - Tula mea e cea mai tare:)))))))))) Omul vorbea serios si se mandrea cu asta. Una peste alta toti am vrea un CC de 120000euro in loc de un F3 sau alceva dar aia e... Bine ca nu comparati Yamaha cu Kawasaki. Oricum comparativ eu zic ca Yamaha e cu Suzuki nu cu Honda dar toate 3 au ceva aparte si asta ne diferentiaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Nu stiu personal cum e 2009 pe circuit ca sa pot comenta (pe strada e cel mai ok) dar daca as alege, ar fi tot 2007 cu injectia 2004. Ar fi croiala perfecta. Nu inteleg ce vrei sa zici legat de injectie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.