Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exact, e senzatia ca trage tare, trage pina pe la 10 000, dupa care trebuie sa schimbi treapta, un 2008 trece ca expresul pe linga 2009 la peste 230/h.

Acum, referitor la ciclistica, 2007 e cel mai reusit model de la Yamaha. La 2009 inginerii au zis sa-i faca un telescop de compresie si altul de rebound, ideea e buna, nu le-a iesit. Am desfacut o furca de 2004 si una de 2007, diferentzala internale e mare, 2007 are diametrul pompantilor mult mai mare, un rider de 110kg nu are nici o problema in a regla furcile fara a apela la alte arcuri si pompanti mai tari. La 2004 e o problema daca depasesti 90kile.

La 2004 2008 e o problema cu explozia de putere dupa 8 000ture, si lipsa cuplului sub 7 000, 2009 a rezolvato. Eu am avut un mare noroc acum in primavara si am pus mina pe o harta de injectie care liniarizeaza explozia, nu mai am nici o problema acum cu deschiderea gazului, am ajuns s-o iubesc la cum merge per ansamblu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamamoto nu a facut greseli niciodata.

 

Intotdeauna modelele aparute proaspat au fost criticate, insa dupa un timp am inteles si noi ca defapt de unde a luat 25% a dat in alta zona 50%.

 

Cele mai explozive modele R1 sunt 1998-1999 si 2004-2006. Restul au fost din ce in ce mai limitate dar au dat alte bunuri ce lipseau.

 

Nu stiu personal cum e 2009 pe circuit ca sa pot comenta (pe strada e cel mai ok) dar daca as alege, ar fi tot 2007 cu injectia 2004. Ar fi croiala perfecta.

 

Are cineva air ramul stang de la 2007-2008 si-sau capetele amortizoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ram air sting, am si pereche de ram air. Capetele sint greu de gasit. Nu se potrivesc de la 2004. Referitor la limitari, ai dreptate, insa asa cum e limitata bate 2004 pe orice traseu. 2004 e praf la iesirile din curbe datorita basculei mai scurte si care se cam torsioneaza. Se gasesc pe la 250euro delimitatoare electronice care fac din 2007 o bestie greu de controlat, practic clapetele se deschid la maxim in vit 2-a si 3-a. Nu as da 250euro pe delimitator, acum 1 luna a fost un YEC in Italia la 400euro cu toata instalatia electrica.

Mesaj completat

4-500euro delimitarea nu e un pret mare.

Mesaj completat

Am iesit azi prin oras cu R1. Am vrut sa verific cum lucreaza radiatorul aditional proaspat instalat. In orash, mers cu 2-a, nu depaseste 76 grd. Am ajuns si pe Centura intre Stefanesti si Tunari, mers cu a -2-a la 130/h, a 3-a la 150/h, reprize de full gaz, temp nu a depasit 72grd. La mers constant la 130/h temp sta la 68grd. Nu am scos termostatul ca intram la alte probleme, scadea temp prea mult. Afara au fost cca 15grd. Chiar merita investitia intr-un radiator aditional.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ref la radiator:Se inchid carenele la baza perfect? Daca da atunci e un project reusit ce acopera din problemele R1 de supraincalzire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 2009 din ce vad eu au decis ca 150 cai la roata sunt de ajuns si vor sa ajute riderul sa puna cat mai multi din caii aia pe asfalt cat mai mult timp.Punerea puterii jos,cum zicea o reclama celebra : "power is nothing without control".O initiativa laudabila in opinia mea,R1 2009 cred ca va fi un turning point.

Cele mai explozive modele R1 sunt 1998-1999 si 2004-2006

Perfect de acord.

Sunt totusi diferente intre 98 si 04.'98-ul e crazy rau de tot si trage mai de jos,'04 e mai civilizata,dar cand o ridici in ture,incepe deranjul :bounce:

Primul R1 pe care m-am urcat (mai mersesem numai pe Hornet) a fost cel original model 98.Mi s-a parut cea mai salbatica creatura,si timpul petrecut pe ea una din cele mai placute si totodata terifiante experiente ale mele.Personal cred ca R1'98 ramane una din cele mai bune motociclete facute vreodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poveste traita de mine. In 2005 aveam 600rr, visam intr-una la 1000. Era un R1 2000 impecabil, am vorbit cu toti propietarii , fost propietari de R1. Toti mi-au zis ca e instabila la full acceleratie, ca e usoara fatza( modelele pina in 2003). Deci, mi s-a facut frica de R1. Am luat CBR 954RR. Am mers 4 sezoane cu 954, deci o stiam perfect. In 2009 intimplator am pus mina pe un R1 2000 cu care m-am si dat la 3 etape ROSBK. Va spun sincer ca R1 e mielusel la comportament periculos la deschisul gazului. 954 se ridica mai usor, e mai instabila. Are si treapta 1-a mai scurta si deaici startul fulminant la liniutze. Ideea e ca toti cei ce i-am intrebat de cum e R1 nu mersesera inca pe 954. Mai tot e de fapt folclor. Cei ce nu a-ti mers efectiv pe toate modelele de R1 va bazati pe folclor, nu e chiar asa. Eu am mers si cu 2000 si cu 2003 si cu 2005. 2000 e slaba ca putere, slaba. 2003 e cava mai sprintena, dar grea. 2004 e revelatie.

2000 si 2003 sint si instabile la denivelari in asfalt atunci cind dai full gaz. 2004 au o mare problema pt mine la iesirea din curbe, nu poti sa dai prea mult gaz, fuge repede spatele, nu-i folclor, e chiar experimentat de mine la Most unde m-am dat 2 zile cu un 2005. Deaia i-au si schimbat bascula in 2006, e mai lunga si mai rigida. Daca aveti de gind la un up grade cautati-va 2006, e chiar super.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu n-am mers pe 954,am auzit insa multe cuvinte de lauda despre ea si as vrea sa o incerc daca o sa am ocazia.954 e si destul de usoara fata de R1 din cate stiu eu.

R1'98 mi s-a parut si mie foarte usoara fata,iti joaca in maini ca un ghidon de scuter.Per total insa mi-a placut f mult,dar imi era frica rau de ea.

2004 au o mare problema pt mine la iesirea din curbe, nu poti sa dai prea mult gaz, fuge repede spatele

Perfect de acord,daca ii dai gaz prea tare pe iesire e deranj.Era sa o patesc rau din cauza asta.Am inteles ca pe modelul 2006 au lungit bascula cu 2cm si ca modificarea a dat rezultate foarte bune.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal am rupt bascula la 2004 din sudura de pe mijloc. Ulterior am ranfortzato si s-a schimbat total treaba.

Am avut 954 ptr 2 saptamani dupa care am vandut-o ca nu imi placea pozitia deloc. Prea lata in rezervor si prea infipta in bot. Nu ne-am inteles.

 

Evolutia r1 e cam asa:

 

1998-99 bomba totala fara limite si aliniamente, adrenalina totala cu care nu esti sigur ca te intorci acasa ci ca mai ai un pic si pana si dracii fug de tine.

 

2000-01 au redus puterea si cam atat... esec.

 

2002-03 Au schimbat cadrul si au trecut pe injectie. E un model de genul Honda...

 

2004-05 Modelul cel mai revotionar cu un cadru foarte ingust gen ducati cu un motor de mare putere si cu multe subansamble de putere ce puteau fi date jos ptr raspuns mai ferm. Cea mai buna ptr cei ce vor mai mult cu foarte mici cheltuieli. O aerodinamica ce de la 250 se aseaza pe asfalt extraordinar.

Yamamoto in 2002 a dat afara tot departamentul de Design si a luat Italieni, si a luat pe Vale sa ii citeasca gandurile.

2004 a fost anul in care R1 a explodat si a facut toata concurentza zob.

 

2006 are doar in partea de reglaj lant bascula mai lunga ptr ca oamenii normali nu stiau ca in gaz tre sa muti fundul in spate... Au mutat ei roata...

 

2007-08 au renuntzat la aberatia cu 5 supape pe cilindru si s-au ordonat realei performantze, au schimbat managementul injectiei si au trecut pe un sistem mult mai calculat care chiar daca nu te face sa simti ca pe modelele anterioare ea trece pe langa ele fara probleme si au facut in materie de Design cea mai frumoasa linie estetica R1.

 

2009-2011 au completat lipsurile de cuplu la turatii joase luand din graficul superior si obtinand astfel Motocicleta The One, The R One.

 

Dupa toata aceasta istorioara scrisa sincer mi-as dori sa am oricum cate una din fiecare.

 

Ba chiar 2 ua daca se poate...

 

The only ONE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu 954 nu am avut ocazia, dar am avut cam un an un 929 care e cam acelasi draq

nu mai vorbiti...motocicleta e f smechera, echilibrata, liniara, agila...cam tot ce trebuie. Daca ii pui un amortizor de ghidon e excelenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am mai amintit o problema care m-a deranjat la 954... Nu fuge 300. Defapt fuge doar cat R6 270-278...

 

Am avut un Ucenic ce spunea sprijinit de MV Agusta: - Tula mea e cea mai tare:)))))))))) Omul vorbea serios si se mandrea cu asta.

 

Una peste alta toti am vrea un CC de 120000euro in loc de un F3 sau alceva dar aia e...

 

Bine ca nu comparati Yamaha cu Kawasaki.

 

Oricum comparativ eu zic ca Yamaha e cu Suzuki nu cu Honda dar toate 3 au ceva aparte si asta ne diferentiaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu personal cum e 2009 pe circuit ca sa pot comenta (pe strada e cel mai ok) dar daca as alege, ar fi tot 2007 cu injectia 2004. Ar fi croiala perfecta.

 

 

 

Nu inteleg ce vrei sa zici legat de injectie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am avut unde sa vad tot potentialul, diferenta insa e enorma...e cam la limita la care pot eu sa o controlez...mai dureaza pana sa incep sa bag banii in motor cu componente yec.

in tura de proba aveam ecu setat pe engine braking facut de cei de la care l-am luat...o chestie misto ca sa nu faca frana de motor prea violenta, iar cand era in viteza (orice treapta) ralantiul nu cobora mai putin de 3-4k (probabil setari de pista - nu stiu).

acum am setat engine braking pe zero, modificat timpii la cordona ca nu decupla cum trebuie si am setat compensarea de ralanti la 1300-1400 pt ca statea pe la 1600-1700 si se incingea f tare.

ca idee...raspunsul in gaz e instantaneu, sincer pana nu ajunge temp afara pe la 30 grade mi-e frica sa-i dau blana, ce se intampla peste 11k ture e cam infricosator in treptele inferioare, iar de la a 4-a in sus nu am avut unde (vorbim de peste 230).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e setare de pista, la fel s-a intimplat la mine cind am dat relantiul la 1900, bagat in viteze raminea relantiul la 3-4000ture, era imposibil pt mine sa pot merge cu ea. Practic, pe strada nu se poate folosi setarea aceea. Eu am mers la Brno cu R1 2000 , dadusem relantiul la 2500ture si mergea perfect pe curbe. Pe platou, unde se merge normal trebuia sa stau mereu cu mina pe ambreiaj, in 2-300m fierbea motorul. Bine, 2500 ture statea ea, nu stiu ce inginerie facuse producatorul, daca cresteam relantiul la 1500 ture, dadeam gaz si nu mai revenea la 1500, raminea la 2500, oricum, pe circuit la modelul acela 2500 era perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am mai amintit o problema care m-a deranjat la 954... Nu fuge 300. Defapt fuge doar cat R6 270-278...

 

Am avut un Ucenic ce spunea sprijinit de MV Agusta: - Tula mea e cea mai tare:)))))))))) Omul vorbea serios si se mandrea cu asta.

 

Una peste alta toti am vrea un CC de 120000euro in loc de un F3 sau alceva dar aia e...

 

Bine ca nu comparati Yamaha cu Kawasaki.

 

Oricum comparativ eu zic ca Yamaha e cu Suzuki nu cu Honda dar toate 3 au ceva aparte si asta ne diferentiaza.

imi cer scuze ca intervin in mod normal nu o faceam dar sunt detinator de 954 acum si simt nevoia sa clarific ceva...daca o sa reusesc asta e alta mancare de peste.

sa stii ca ai dreptate....954 nu ajunge la 300 fiindca ramane blocata in 299.

lasand gluma la o parte....

sincer prefer sa cred ceasul de pe bord care imi arata cu vreo 25k mh/h peste 270 declarati de tine.

sa nu mai zici asa ceva niciodata ca poate cineva te va crede fara sa incerce si atunci l-ai indus in eroare.

intreaba ORICE posesor de 954 sau chiar si 929 legat de viteza maxima si vei ramane surprins...neplacut.

acuma ca tu ai avut un 954 cateva zile si i-ai dat 280 si a trebuit sa franezi ca ti-a iesit unul cu masina in fata e partea a doua...dar 954 face 299...iti dau cuvantul meu.

ca nu il face la fel de repede ca un R1 asta e partea a doua.

sperc ca nu v-am stricat topicul.

sanatate si respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow..sergiukawa finally pe onda...

 

si inca o noutate...un comentariu civilizat...bravo...bravo

 

subscriu la ce a zis mai sus...poti prinde "299" cu 929-954.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.

Eu l-am avut pe 954 in SUA unde cifra octanica normal e de 87, probabil avea compresia mai mica si daia nu tragea sus dar in Romania paralel cu mine (2004) un prieten bun a cumparat alt 954. Amandoi ne-am plans de aceeasi problema.

 

Repet.Parerea mea ca 954 fuge doar 278 e strict subiectiva si poate fi influientzata de mai multi factori. Poate daca pe autostrada cu 4 benzi pe dus (unde am testat-o) ar fi trebuit sa stau mai mult timp ptr a atinge cei 299 (nu contrazic) dar pe fragmentul de testare doar atat am reusit...

 

Nu cred ca ai deranjat cu nimic ba chiar din contra, cand voi avea ocazia o voi testa din nou.

 

P.S. 954 are o problema majora din constructie: La cazatura pe partea stanga se fisureaza carterul inferior sub capacul alternator. Recomand crashurile lungi ce protejaza capacul alternator!!!

Mai recomand in general la Honda sa scoateti releul de incarcare intr-un loc mai aierisit ce i asigura racirea. In rest toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow..sergiukawa finally pe onda...

si inca o noutate...un comentariu civilizat...bravo...bravo

Mai mult, repede a "sarit" si a aparat onoara Honda. smiley-signs037.gif Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deaia am si vindut 954, pe liniile drepte lua bataie de la toate suratele de 1000. Avea o explozie la start, la iesiri din curbe, insa se limita repede, e frustrant sa depasesti moto pe curbe si pe liniile drepte sa fii depasit de fiecare data. 280KM/H am prins cu 954 pe A2 spre mare, poate mai putea dar nu e esential, daca-ti trebuie inca 5km sa ajungi de la 280 la 295 nu are importantza. Cu R1 2007 s-a schimbat situatia, singurul loc unde mai sint depasit e pe perioada de frinare, unde tine de talent. R1 2000 ma exaspera la fel din cauza lipsei de putere, ajunsesem sa-i pun -2 +3 la dantura incercind sa compensez lipsa cailor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu deranjez pe nimeni dar 954 este oficial clasata de catre HONDA la sectiunea 900RR.

deci daca te faceau baietii pe liniile drepte lungi cu SBK de 1000 nu te mira.

situatia se cam schimba cu 1000rr care e aceeasi clasa cu R1.

si oricum mie personal R1 2000 care e motor de 1000 nu mi se pare cu nimic mai puternic ca si a mea...dimpotriva.

900RR din 2002-03 ramane asta...900RR.

nu putem avea pretentia unui miar de la ea...e absurd.

dar putem avea pretentia unui motor exploziv pana pe la 220....putem cere de la ea franari puternice si eficiente....ii putem chiar cere sa se culce instantaneu dint-ro curba in alta.

si ne putem mandri cu faptul ca e SUPERBA(asta e nota personala dar nu tre sa ma credeti caci mie SUPERB mi sa parut si mi se pare inca si acum ZX7R)

:wacko:

plus ca e un motoras care te tine o viata...daca nu o pleznesti sau daca nu te plezneste unu cu masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...