brembo Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 adevaratele legende... cam cum a fost cbr 900 la anii ei.. niste revolutii. MARFA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionel Leonard Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Nu stiam, pana acum 2 saptamani, ca Suomy au o casca cu grafica pentru seria R, pentru ducati am vazut ca au. Niste poze cu casca, araiul nu se mai potrivea cu moto, coloristic vorbind dar.. le pastrez pe amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alX884 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 foarte multumit! l-am montat, e ok. o sa trec pe la voi pe la garaj sa dau o bere (fara alcool)! e greu de montat ? am una in casa de vreo 5 luni si nu stiu cum sa fac sa ma apuc de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 e greu de montat ? am una in casa de vreo 5 luni si nu stiu cum sa fac sa ma apuc de ea dureaza maxim 30 de min , nu e mare lucru ... scapa de lene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 salut... far stanga yamaha r1 an 2000?cine are si ce pret??multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guduno Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 e greu de montat ? am una in casa de vreo 5 luni si nu stiu cum sa fac sa ma apuc de ea da, cam asa...30 min. spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Am promis la un momentdat ca pun o poza cu R1 ala de pe care vand partsurile originale. Poza e cu ce-a iesit iar linkul e cu majoritatea R1 facute la mine din foste accidentate: http://www.racetek.ro/gallery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Foarte tari motoare faci,mi-au placut in special R1 Zorro si CB 500-le.Nota 15. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Are cineva de aici intentia sa vina la Pannoniaring pe 15iulie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 salut tuturor, de curand am intrat in posesia unui R1 din 2007. vreau sa plec intr-o excursie destul de lunga prin Europa, si as vrea sa stiu cum pot cara ceva bagaje pe el? exista varianta cu geanta pe rezervor, dar nu prea ma incanta ideea asta. mentionez ca voi merge singur pe ea, si ma gandeam sa ma folosesc de acest lucru. orice ajutor este binevenit, Ilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 salut tuturor, de curand am intrat in posesia unui R1 din 2007. vreau sa plec intr-o excursie destul de lunga prin Europa, si as vrea sa stiu cum pot cara ceva bagaje pe el? exista varianta cu geanta pe rezervor, dar nu prea ma incanta ideea asta. mentionez ca voi merge singur pe ea, si ma gandeam sa ma folosesc de acest lucru. orice ajutor este binevenit, Ilie Intra in sectiunea choper si vezi acolo cine vinde sau iti poate inchiria un set de genti din piele cu franjuri:))) Sau vezi la Pizza Delivery:))))))))))))))))) Intra in portbagaj urmatoarele: 1 periuta dinti si o pasta, 2 maieuri si 3 perechi chilotiiar restul in sac de spatE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Mai stiu unul care si-a luat CBR1000RR 2010 ca sa mearga cu nevasta pasagera si cu bagaje laterale. Unde le-o fi mintea? Si nevasta si-a uitat telefonul de la hotel, si-a adus aminte cind deja erau pe ferrybot, intoarce la hotel, intirzie juma de zi si da-i goneta noaptea prin Bulgaria la intoarcere. Cel mai bine observi locurile cind esti pasager in masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Lasand gluma laoparte... Daca te poti abtine sa treci de 180km/h atunci uite cam ce-ai putea face cu orice R1: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 sau asa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 tare si asta:) Imi pare rau ptr respectvul nou proprierar de R1 dar raspunsul e: Nu ca nu este posibil sa faci din armasar- catar dar e ca si cum ai vrea sa transporti cu (Suhoi 30) un numar de tancuri si de calatori... A fost desenata si creata sa nu transporte decat pilotul (de greutate medie) ptr ai folosi la Dueluri cu alti Gladiatori!!! Parerea mea e ca mai bine vinzi Gladiatorul decat sa-l pui la sapat ))))))))))))))))))))))))))) P.S. Sper ca nu esti defapt proprietar de BMW GS si ai venit pe la "noi" sa ne arati ca armasaru nostru nu da lapte ))))))))) Imi vine sa mai zic multe (ca doar in gips acasa n-am alte treburi) dar nu te sfatuiesc sa faci treaba cu lazile pe spate deoarece vei pierde geometric structura atat Aerodinamica cat si Geometrica. Nu va raspunde nici ca suspensii si nici ca manevrabilitate la un asemenea drum. Eu personal am facut Bucuresti Brano intr-o zi dar am avut un rucsac de aprox 10Litri in spate si o gentutza pe rezervor de 10 cm inaltime (am parbriz Zero Gravity DobleB cu 5cm mai inalt pe cupola) si pot spune ca eram la limita incarcat ptr a merge cum ma simt bine si sub control. Sfatul meu e sa-ti iei parbriz si sa nu pui nimic pe spatele moto caci va intra in voblaj la peste 160 cand pe orice moto incep factorii aerodinamici. Presiunea in pneuri de recomandat la drum e sa treci pe presiunile de serie ptr a evita tocirea prematura, eu am mers pe 2,2 fata cu 2 spate si in 3000km am adus spatele zob acasa. Urca macar ambele la 2,5. Calatorie Enamorata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 ma gandeam sa ii pun genti de la Touratech, ca tot se poarta asta ca sa fiu in spiritul glumelor. m-am uitat si eu la cei mai curajosi cu R1- dar aia chiar mi se pare prostie - sa treci cu el prin rau? cu un enduro fluiera pe acolo si prin multe alte locuri. uite si motocicleta ca nu e bemveu e un R1 din 2007, cu ceva modificari: 2Brothers exhaust, fara cataliz, K&N intake. urmeaza Y-pipe, Powercomander + dyno, un Michelin nou pe spate sau ambele si cam atat. stiu ca R1 nu e facut ptr drumuri lungi, si majoritatea se dau cu GS-uri sau adventure, naked/streetfighter, choper-uri si mai putini cu sbk-uri. ptr carcotasi, un prieten (nu e pe forum) a fost anul asta pana in sudul Spaniei cu un R6 2009 si imi povestea ca se uitau ca la urs cand vedeau numerele de RO, mai ales compatriotii nostrii motociclisti chicoteau pe la spate, deci se poate. singura problema pe care o am cu R1, este ca am fost operat de ligamente la un genunchi acum 6 luni(o trecere nereusita peste un bustean care parea initial banala), iar pozitia piciorului pe R1 imi da ceva batai de cap dupa o perioada mai lunga de stat pe el. revenind la subiect, am pus ochii pe o geanta de pus pe locul din spate foarte mica cu o forma aerodinamica de genul capacelor ptr seaua spate si un rucsac de pus pe rezervor si cred ca ar fi destul. ptr restul hainelor o sa apelez la cutiile camarazilor de drum. in grup suntem cu toate grupele de moto de mai sus, doar eu cu R1 si inca unul cu R6. voi avea numai strictul necesar, fara rochii de seara Merci Sabin ptr sfaturile date. referitor la cauciucuri. acum am Michelin Pilot Power 2CT. ar fi mai bine sa trec pe Michelin Pilot Road 3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 Eu am facut 6000 cu dunlop GP Racer... Deci ai grija la presiune si atat. Nu incarca lateralele spate si nici coditza prea mult ca se dezechilibreaza. Daia am ales varianta rucsac ca sa te joci tu cu geometria cum vrei. Parbrizul bombat e foarte important la drum. Daca n-ai atunci vin-o sa-l vezi pe al meu de pe R1 si ti-l imprumut ca eu oricum stau pe bara inca 2 luni cel putin(ruptura de maleole si peroneu in ultimul set de Calificari la supermoto)... Parbrizul e cel mai important. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 Eu am facut 6000 cu dunlop GP Racer... Deci ai grija la presiune si atat. Nu incarca lateralele spate si nici coditza prea mult ca se dezechilibreaza. Daia am ales varianta rucsac ca sa te joci tu cu geometria cum vrei. Parbrizul bombat e foarte important la drum. Daca n-ai atunci vin-o sa-l vezi pe al meu de pe R1 si ti-l imprumut ca eu oricum stau pe bara inca 2 luni cel putin(ruptura de maleole si peroneu in ultimul set de Calificari la supermoto)... Parbrizul e cel mai important. multa sanatate si sper sa nu te plictisesti prea tare in astea doua luni ca eu mai aveam putin si ma suiam pe pereti - sa faci recuperare, neaparat, inainte sa te dai din nou. am sa trec saptamana asta pe la voi, vreau sa vb ca va trebui sa o pun pe dyno dupa ce iau powercomander. ma enerveaza rau relanti-ul asta la rece, cu tobele astea si mai rau e ca cateodata, tot cand e rece, parca merg pe un 2 timpi, on-off cand nu te astepti - accelerez si nu se intampla nimic, dupa care direct rupe - si e distractie daca e ud pe jos . cum ii pun tobele de fabrica, gata, e iar in standard fara surprize. exista variante si fara powercomander?? adica un remap folosind ecu de fabrica? merci, Ilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 multa sanatate si sper sa nu te plictisesti prea tare in astea doua luni ca eu mai aveam putin si ma suiam pe pereti - sa faci recuperare, neaparat, inainte sa te dai din nou. am sa trec saptamana asta pe la voi, vreau sa vb ca va trebui sa o pun pe dyno dupa ce iau powercomander. ma enerveaza rau relanti-ul asta la rece, cu tobele astea si mai rau e ca cateodata, tot cand e rece, parca merg pe un 2 timpi, on-off cand nu te astepti - accelerez si nu se intampla nimic, dupa care direct rupe - si e distractie daca e ud pe jos . cum ii pun tobele de fabrica, gata, e iar in standard fara surprize. exista variante si fara powercomander?? adica un remap folosind ecu de fabrica? merci, Ilie nu merge sa scrii pe ecu. trebuie neaparat power commander si dyno sa iasa treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 (editat) nu merge sa scrii pe ecu. SERIOS?! Editat Iulie 16, 2011 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 (editat) SERIOS?! cine? unde? vreau si eu... Editat Iulie 16, 2011 de stealthTT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 Sincer nici eu nu mai merg sau recomand in cazul tau sa cumperi si sa setezi PC3-ul. Daca mergi pe circuit si ai ascutituri de acceleratie-putere in anumite viraje atunci face banii dar altfel-strada parca am dat bani mult prea multi doar ca sa aud relantiul ca merge rotund in loc de galopat. Pe ce an de R1 ai tu probleme de la schimbarea tobelor? 04-06 sau 07-09? Sincer dealungul anilor si al miilor de "preparari" pe R1 rile mele (la maxim) si pe cele de Client mai subtire am ajuns la concluzia ca sunt doar niste chestii exacte si putine care merita sa le faci fara sa afectezi atat buzunarul cat si fiabilitatea prea mult... Tobele, filtrul aier suspensiile si cauciucuri. Asta recomand chiar si la Super Pro. Restul sunt doar chestii ce te ajuta la sutime de secunda si iti ia ptr asta multi bani si multa fiabilitate. Cat despre recuperarea mea cred ca se va desfasura direct pe circuitul de Motocross ca sa imi revin dupa toata parnaia asta prin care trec ca tribut al vietii mele neastamparate... Live free. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 salut tuturor, de curand am intrat in posesia unui R1 din 2007. vreau sa plec intr-o excursie destul de lunga prin Europa, si as vrea sa stiu cum pot cara ceva bagaje pe el? exista varianta cu geanta pe rezervor, dar nu prea ma incanta ideea asta. mentionez ca voi merge singur pe ea, si ma gandeam sa ma folosesc de acest lucru. orice ajutor este binevenit, Ilie http://cgi.ebay.co.uk/YZF-R1-04-06-Sports-Rack-Luggage-Carrier-Black-/300576856073?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item45fbc6d809#ht_500wt_1156 de asa ceva ai tu nevoie si poti pune un ditamai cutia in spate..eu am pus una de 48L ca marime si incarcata undeva la 30kg si nu a avut nici pe dracu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 strada parca am dat bani mult prea multi doar ca sa aud relantiul ca merge rotund in loc de galopat. Pe ce an de R1 ai tu probleme de la schimbarea tobelor? 07-09? tobe, admisie, si fara catalizatoare. am pus doar tobele oem la loc, si merge brici, ptr teste. acum e la fel cu toate cele mai de sus pe ea, si cu relantiul in baia de ulei http://cgi.ebay.co.uk/YZF-R1-04-06-Sports-Rack-Luggage-Carrier-Black-/300576856073?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item45fbc6d809#ht_500wt_1156 de asa ceva ai tu nevoie si poti pune un ditamai cutia in spate..eu am pus una de 48L ca marime si incarcata undeva la 30kg si nu a avut nici pe dracu.. merci ptr ajutor. nu cred ca mai am timp sa imi comand asa ceva, plec intr-o saptamana. sper sa ma descurc cu cele doua cutiute Ilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 cine? unde? vreau si eu... Pt utilizare de strada si respectiv touring (parerea mea e ca esti masochist), nu ai nevoie de resoft la ECU. Exista si se poate face, dar pierzi immobilizer-ul si castigi foarte mult la raspunsul in acceleratie, toate pt doar 800 euro. Dar o dai din una in alta...tre' sa renunti la EXUP, la EGR, radiator marit, ambreiaj racing...in fine destul de multe modificari oarecum inutile. Depinde ce vrei sa faci cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.