mianmar23 Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Nu-ti lua. Sint o prostie. Asa este, ai dreptate... Ce noroc cu voi astia,care detineti apriori adevaruri de necontestat! Poate-ti faci mila de noi, muritorii de rand, si ne si spui de ce acest GiproW/atre este o prostie. Dar acesta si nu altul. Sper ca te-ai documentat si nu vei bate campii cu gratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Asa este, ai dreptate... Ce noroc cu voi astia,care detineti apriori adevaruri de necontestat! Poate-ti faci mila de noi, muritorii de rand, si ne si spui de ce acest GiproW/atre este o prostie. Dar acesta si nu altul. Sper ca te-ai documentat si nu vei bate campii cu gratie. Eu totusi cred ca facea referire la ala ieftin despre care vorbea Method... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Parerea mea e: Mai bine iti iei cu banii aia un echipament mai bun sau o viziera mai clara decat sa iti mai montezi o info de care nu ai nevoie. Schimbarea vitezei se face in functie de turometru (cuplu cai) nu de altceva. Am dat banii in 99 pe indicatorul ala si l-am "folosit pe circuit si strada" adica mai concret: Pe strada nu la indicatorul ala esti si trebuie sa fi atent ci la 1000 de alti factori de risc. Pe circuit numeri exact cate viteze dai in jos si cate in sus inainte si dupa viraj. Ca intalnesti aceasta info pe bordul SBK este adevarat dar este folosita ptr a transmite datele la baza. Sa stie Inginerii ce probleme sau ajustari tre sa faca. Daca banii sunt destinati motocicletei si confortului tau atunci foloseste-i pe un set de placutze carbon loren sau ebc si vei avea mult mai mult de castigat. mai bun ar fi un ciorap de vant sa vedeti de unde va loveste musca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Mai terminati cu atitudinile de oameni loviti. Pt nivelul vostru , acest indicator de treapta este o prostie. Aveti atitea de luat si voi va ginditi la treapta de viteza. Luativa cauciucuri performante, placutze de frina, servisati mai des telescoapele. Cit costa un set de valve pt furca fatza? 300euro plus manopera? E mult domnule, mai bine pun un TRE. ETC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Unde aveti dreptate, aveti. Nu sunt "Gica contra". Al meu functioneaza foarte bine, este special construit pentru Suzuki si se monteaza in 10-15 min. Nu zic ca nu puteam fara el, dar mi-a placut si l-am luat si intr-adevar sunt multe alte lucruri la care tre sa fii atent dar la nevoie te poti uita o secunda si la el. Tre-ul nu l-am activat inca, banditul de 1250 fiind mai naravas in turatii joase decat majoritatea motocicletelor. Discutii pertinente si interesante sunt acum in ultimile pagini la "posesorii de Hayabusa". Referitor la pret, l-am umflat putin din graba. Gipro a fost cam 120 Euro. Shift light-ul acela a fost spre 150 Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Auzi? Turometru ai? Sau nu s-a facut pe modelul tau. Eu pana si la masina cu cutie automata am turometru. Tocmai ca sa vad ca isi face treaba bine... De parca eu as fi surd. Eu sincer mi-asi usura motorul si cu turometru (ala de curse) dar am nevoie la capatul liniei drepte sa vad unde ma situez exact si cum tre sa umblu la pinioane... Tara arde si baba se piaptana. Da te draga cu7 ruj )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 (editat) Aveti o atitudine de cacao.Am intrebat frumos daca a avut cineva asa ceva,daca e greu de instalat,daca functioneaza cum trebuie,etc.Baiatul cu Banditul mi-a explicat ce are el,la ce pret,toate amanuntele,etc fapt pt care tin sa-i multumesc. Voi ati venit cu atitudinea aia de sus si cu faze de genu "nu-ti lua ba baiete din astea ca sunt o prostie". Nu toate R1 merg pe circuit pt ca nu toti posesorii de R1 au skill-ul si banii necesari pt circuit.Si ca urmare niste cauciucuri si niste placute normale,suspensia stock si motocicleta "neusurata",la "imensa" ei greutate de 193 kg la plin e inca mult prea mult pt mine si banuiesc ca pt multi altii ca mine care nu prea suntem raceri.Chiar daca imi pun caucicuri,frane,suspenii etc mai bune,eu tot nu o sa simt diferenta (sau o sa simt ceva,ceva,dar tot nu o sa merg cu ea ca-mi folosesasca in vreun fel upgrade-urile).Si inca mai mult de atat,sunt si mai ageamiu : cateodata uit si nu mai stiu in ce viteza sunt.Si ca mine,inca odata,spre rusinea noastra,suntem multi,pt ca vad ca astea noi toate au gear indicator.80% din motocicletele astea de varf nu vad in viata lor circuitul,deci 80% din noi suntem ageamii,motociclisti de duminica,etc. Asta este,trebuie sa ne suportati si pe noi,astia nedati pe circuit.Deci daca ma poate ajuta cineva care are un gear indicator ca asta (http://www.ebay.com/itm/Blue-Universal-Digital-Gear-Indicator-Motorcycle-/280731553236?hash=item415ce78dd4&item=280731553236&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr)sa ma lumineze daca e bun de ceva,lucru pt care ii multumesc anticipat,iar daca nu sa ma lase draq in pace cu sfaturile pretioase gen "lasa prostia aia si ia-ti cauciucuri performante" Repet,nu vreau sa jignesc pe cineva,vreau numai sa fiu ajutat in acea privinta,deci daca puteti sa ma ajutati in legatura cu acea problema va multumesc,daca nu,peace. Editat Octombrie 26, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Aveti o atitudine de cacao.Am intrebat frumos daca a avut cineva asa ceva,daca e greu de instalat,daca functioneaza cum trebuie,etc.Baiatul cu Banditul mi-a explicat ce are el,la ce pret,toate amanuntele,etc fapt pt care tin sa-i multumesc. Voi ati venit cu atitudinea aia de sus si cu faze de genu "nu-ti lua ba baiete din astea ca sunt o prostie". Nu toate R1 merg pe circuit pt ca nu toti posesorii de R1 au skill-ul si banii necesari pt circuit.Si ca urmare niste cauciucuri si niste placute normale,suspensia stock si motocicleta "neusurata",la "imensa" ei greutate de 193 kg la plin e inca mult prea mult pt mine si banuiesc ca pt multi altii ca mine care nu prea suntem raceri.Chiar daca imi pun caucicuri,frane,suspenii etc mai bune,eu tot nu o sa simt diferenta (sau o sa simt ceva,ceva,dar tot nu o sa merg cu ea ca-mi folosesasca in vreun fel upgrade-urile).Si inca mai mult de atat,sunt si mai ageamiu : cateodata uit si nu mai stiu in ce viteza sunt.Si ca mine,inca odata,spre rusinea noastra,suntem multi,pt ca vad ca astea noi toate au gear indicator.80% din motocicletele astea de varf nu vad in viata lor circuitul,deci 80% din noi suntem ageamii,motociclisti de duminica,etc. Asta este,trebuie sa ne suportati si pe noi,astia nedati pe circuit.Deci daca ma poate ajuta cineva care are un gear indicator ca asta (http://www.ebay.com/itm/Blue-Universal-Digital-Gear-Indicator-Motorcycle-/280731553236?hash=item415ce78dd4&item=280731553236&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr)sa ma lumineze daca e bun de ceva,lucru pt care ii multumesc anticipat,iar daca nu sa ma lase draq in pace cu sfaturile pretioase gen "lasa prostia aia si ia-ti cauciucuri performante" Repet,nu vreau sa jignesc pe cineva,vreau numai sa fiu ajutat in acea privinta,deci daca puteti sa ma ajutati in legatura cu acea problema va multumesc,daca nu,peace. Moncher, daca tu esti setat sa-ti iei Gear Indicator, oricum i-ti iei. Eu te contrazic ca nu poti face diff intre un cauciuc stradal si unul moale pt curse. Al doilea costa triplu la numarul de kilometri parcursi. Daca pui un cauciuc performant, poti sa pui si niste placutze perfoarmante. Fii un pic curios si pune o frina de urgentza la 200km/h si vezi cam ce distantza i-ti trebuie sa opresti. Eu am indicator de treapta, primit cadou de la un prieten, este Starlane. Altul nu am avut, nu pot sa-mi dau cu parerea care este mai bun, asa ca nu ma apuc sa-l laud pe al meu(cum fac majoritatea). Se leaga in paralel firele lui cu firele de la instalatie. Aproape ca nu ma uit la el, am mers ani de zile fara el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 (editat) , Method. Mac aduce indicatoare de treapta viteza. Nu gasesc postul, dar zicea pe undeva ca se monteaza fara probleme in cateva minute. Da-i un PM sau un tel, te poate ajuta cu sfaturi fara nicio problema. Editat Octombrie 26, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 DA..am vrut si eu sa iau de la Mac...era chiar la un pret bun..dar imi luasem prea multe jucarii atunci si depasisem bugetul( cauciucuri moi, placute reising, pompe radiale... ). Eu il gasesc folositor..pt. ca mi se mai intampla sa schimb a 7-a!! Racerilor evident ca nu le trebuie decat turometru....pt. ca nu prea cred ca sunt circuite unde sa nu-ti mai ajunga a 6-a!!.. aaa..poate doar amKart!!! bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Scoala de curse... Daca nu ajungi cu gazul la maxim (pe linia dreapta a circuitului) inseamna ca esti incepator si nu sti cum sa-ti setezi pinioanele!!! E cea mai buna preparare a unui motor de curse!!! Din pinioane poti face o Hayabusa (ca a ta) sa aibe 350 cai dar sa fuga doar 200 (ca atat e linia dreapta) dar sa-i prinda mult mai repede. Ma mir ca nu sti ca te vad ca folosesti enduro si sigur ai calcatura main mica fata sau mai mare spate. Nu? Mai ales la greutatea ta. Jagi are dreptate. Si e normal daca tu vrei ceva sa iti iei si sondezi piata dar ptr asta intram si noi (expertii) ca sa va ajutam, si sa va dam poduri peste greselile noastre!!! Scuze daca mi-ai simtit agresiva sau jignitoare atitudinea. Credeam ca intelegi diferentza si o iei in ras la final. Adica in loc de ceas cu cuc pe R1 iti iei un cauciuc fata sh de curse (cu aceeasi bani ) si te opresti inaintewa evenimentului cand suna cucu baul... Cainele de sub masina pe langa urmeaZA SA TRECI TU LINISTIT LA 60KM/H... tE VA COSTA REPARATIA MOTO mult prea mult si iti vei da seama ca ceea ce spun se bazeaza pe : Dami Doamne mintea de apoi... Doamne ajuta, ca de puterile tale nu vrei sa te ocupi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) omu' vrea indicator.....asa vrea el... daca aveati idee care e mai bun...trebuia sa-l sfatuiti...puteati si sa-i spuneti ca la curse e inutil...nu sa-l luati de sus cu racereala voastra... poate si-a luat restul de gadget-uri..si cand merge pe strada sute de km...mai vrea sa stie din cand in cand in ce treapta e... .... eu am modificat tot ce-am putut pe busa...gume, frane, filtre, tobe...dar pentru mine ramane un touring ultra rapid. circuit n-a vazut inca.. sper s-o faca ..desi n-o sa fie prea des. pentru restul de timp...sute de km de drum si autostrazi..o sa-mi iau si un indicator de treapta. .... merg la curse...dar doar de enduro si enduro cross la clasa C...si aici modific tot ce-mi permit cunostiintele si finantele... pentru curiozitatea ta merg cu 14/50, gume pirelli pro fim, placute brembo si setari de suspensie mai tari decat cele date de ktm ca fiind sport....iar anul asta am mers cam 120 ore...aproape 3000km. incercati sa sfatuiti si sa criticati oamenii intr-o maniera constructiva ....nu cu rautate ( fiind evident ca nici voi nu sunteti rossi sau ceva mecanici de uzina). bafta!! Editat Octombrie 27, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Man! Daca ai avea un service moto ai vedea cat de negativ e influientata masa moto din Romania prin aceste discutii despre lucruri nefolositoare sau chiar distructive... Eu nu intru pe aceste forumuri ptr a-mi face reclama mie ( dupa cum bine ai simtit superioritatea in cunostintze si limbaj) ci contrar asteptarilor (voastre) sa ajut si sa dau indicatii reale. Practic intru ptr a bloca virusii externi cu idei ce n-au rostul. N-am sa ma opresc decat atunci cand nu voi mai avea dreptate si mi se va demonstra ca sunt in urma cu realitatea. Deocamdata sunt acompaniat si acompaniez la randul meu ideile corecte despre ce si cum pot fi un Motociclist bun si cu curse finalizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 (editat) Sabin,e corect ce zici tu si sunt sigur ca esti foarte bine intentionat,dar ce vroiam eu sa zic e ca multi dintre noi,desi avem R1,nu o folosim pe circuit si nu o prea folosim in parametrii ei.Pt noi astia care folosim motorul numai pt plimbari pe strada nu prea vad sensul sa investim in produse destinate circuitului.Ce vroiam sa spun eu dar ideea mea n-a fost inteleasa e ca motocicleta asta e asa de bine gandita incat e oricum mult peste posibilitatile a multi dintre noi chiar si in echiparea stock,si de aceea nu prea are sens imbunatatirea tehnica.Nu are sens in opinia mea pt ca componentele racing pt un R1 sunt foarte scumpe,nu fac o diferenta majora in mainile unui motociclist mediu si ca atare trebuie folosite doar pe circuit de catre un rider avansat. Raman in continuare la parerea ca motocicleta in echiparea stock este perfecta si inca prea buna pt strada si cel putin eu personal nu le pot gasi vreun cusur franelor si suspensiei de pe rn12. Mai este un aspect legat de componentele racing : zicea cineva : luati-va placutze racing,cauciucuri de circuit,etc.Ok,dar orice component racing nu functioneaza bine daca nu este exploatat cum trebuie,ele au fost facute sa lucreze ,e adevarat,foarte bine,dar numai in anumiti parametri.De ex daca nu incalzesti un cauciuc moale,te poti cacao in aderenta lui,intra greu in temp si se raceste imediat.La fel si cu franele.E adevarat,odata intrat in temp rezultatele se vad,dar concluzia pe care vreau eu sa o trag e ca una e motocicleta de circuit si alta e motorul de strada,ca si mersul pe circuit si pe strada,de aceea parerea mea e ca nu ar trebui amestecate cele 2. Editat Octombrie 28, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Method, vezi ca esti prost informat, vorbesti nu din experientza. Treaba cu cauciucurile moi, NOI, sta asa: reci sint de nspemii de ori mai aderente decit o opinca de cauciuc stradal care a stat in apa, soare, vreo 2-3 luni, si care ai incercat sa-l incalzesti.E mult mai aderent la rece decit un cauciuc stradal nou, rece. Ce-ti zic este din experientza proprie. In 2006 cind Nicki Hayden a devenit campion mondial la GP, era o reclama agresiva cu Michelin Pilot Power 2CT. Eu in anul acela avusesem de noi Pilot Power. La inceputul lui 2007 mi-am luat 2CT, surescitat la maxim, am iesit sa vad ca pot aceste " minuni de cauciucuri". Binentzeles ca a fost o mare dezamagire, derapau in draci cind dadeam gaz. Citeva luni mai tirziu am profitat de o oferta speciala si mi-am luat in set de Pilot Power Race SOFT, aveam 2 seturi de jante si-mi propusesem sa folosesc Power Race in weekend la Amckart iar Pilot Power 2CT de luni pina vineri prin oras, sau, pe drumurile patriei. Am fost shocat insa cind , in drumul de acasa la Amckart, am obsesrvat cit de multa aderentza ofereau pe drumurile pline de praf. Chiar nu reuseam sa mai rup aderentza.Evident ca 2CT au fost vindute pt un pretz de nimic si am mai luat in acea vara inca un POwer race soft.Anul urmator am inceput sa merg la cursele din afara si am avut multe cauciucuri second, cele mai multe luate de mine de noi si uzate pe pista. Am incercat special sa vad cum se comporta slickurile pe asfalt ud, si cu alea te poti deplasa din punctul A in punctul B. Power Race s-au comportat mai bine chiar decit Pilot Power 2CT pe ploaie. Faptul ca am avut multe gume race noi, m-a ajutat sa pot cerceta si comportamentul lor pe strada. Din pacate, acum se folosesc la pista mai mult gumele Dunlop GP, care nu au asa multa aderentza pe strada. Poate de aici e confuzia ta si fara sa ai experientza, generalizezi. Zic din pacate, referitor la faptul ca Dunlopul GP nu e la fel de bun ca un Metzeler Racetec sau Supercorsa SC1, la utilizare stradala.Oricum, Dunlopul Gp este si acesta superior pe strada, daca e compozitie moale, majoritatii modelelor stradale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 (editat) ai dreptate Jagi...numai ca ne-ar trebui cate un set pe luna...daca nu si mai des . mi-am luat acum conti race attack street....in diverse motive n-am prea reusit sa fac decat cateva iesiti cu ele....sunt curios cat tin ...ca busa le papa fara paine. Editat Octombrie 28, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Mor de fericire ca in sectiunea R1 se discuta Race!!! Asa e si asa tre sa fie. Racing 1 ... Dunlop GP este cel mai bun cauciuc ever destinat celor ce vor sa ia curbe nu sa mearga drept. Nu are portiune intermediara!!! Nu va luati Dunlop daca nu vreti sa va dati tare!!! Are si cel mai dur talon alaturi de Yokohama, asta te aru7nca in derapaj si te ajuta sa-l mentii... Restul sunt cu taloane moi ce in momentul deraparii tre sa reduci din gaz... Chestii reisii... Ia-ti Bro indicator de viteza daca asta te face fericit. Eu iti inteleg opinia si de ce. Varul Hayabusa: Creste-ti presiunea pe minim 2,4 spate ptr a creste longevitatea cauciucului in drumurile tale intergalactice. Pe mine forjatorul, ma tin un set de slicuri (ca cu dalea merg eu pe strase) 10000 fata si 5000 spatele. Si ma tin nu jucareala. P.S. cel mai rau tocesti cauciucurile pe autostrada. Se supraincalzesc si se mananca mult mai rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pilotunebunu Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 daca intereseaza pe careva , am un motor de r1 rn09 2002 fabricatie (cu acte)perfect functional(31000km) ,complect cu injectoare ,400 euro fix.daca sunt interesati rog pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexpwr Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 daca intereseaza pe careva , am un motor de r1 rn09 2002 fabricatie (cu acte)perfect functional(31000km) ,complect cu injectoare ,400 euro fix.daca sunt interesati rog pm Ma intereseaza pe mine acest motor daca il dai la schimb + o diferenta de bani de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Care dintre noi e gonacu ? ) http://www.gandul.info/news/video-ce-amenda-a-primit-un-motociclist-care-gonea-cu-251-km-h-pe-un-drum-din-arad-8925332 Hai cu vara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Care dintre noi e gonacu ? ) http://www.gandul.info/news/video-ce-amenda-a-primit-un-motociclist-care-gonea-cu-251-km-h-pe-un-drum-din-arad-8925332 Hai cu vara!!! Ala e un R6 Nu e niciunul dintre "voi" astia cu R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 http://www.gandul.info/news/video-ce-amenda-a-primit-un-motociclist-care-gonea-cu-251-km-h-pe-un-drum-din-arad-8925332/galerie?p=1#galerie Multa invidie si prostie in Tara asta. In primul rand pe imagine apare T ce inseamna Testing. In al doi-lea nu apare numarul motocicletei, deci nu e sigur ca el era. Si in al 3 lea vis a vis de discutiile forumului de mai sus: In tarile civilizate de Top, cum se descrie mai sus: America are cel putin un circuit in fiecare Oras cum e Aradul- Timisoara etc, Germania are autostrazi fara limita de viteza. Daca dai posibilitatea si LIBERTATEA de a avea un astfel de bolid atunci ori dai si circuite sau autostrazi ptr ati da drumu la simturi ori taci si esti atent. P.S. N-am vrut sa intru in cocina respectivului forum dar daca aveti timp si chef... P.S.S. 80% din motocicletele (ce functioneaza) in Romania pot atinge fara probleme viteza de 250km/h. Diferenta este ca acel R6, poate frana mult mai rapid decat accelereaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 T nu inseamna "testing" ci "target"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 (editat) Am vazt peste tot stirea asta cu baiatul ala cu R6 (R6 e nu?) care a fost prins cu 250 kmh.Se comenteaza pe forumuri,se despica firul in 4,oh my God 250 kmh,inconstient,etc etc.WTF? Asa,si?I-a dat si el o forja,probabil avea drum bun si gol in fata,si ce mare smecherie Sa fim seriosi,probabil 80-90% dintre noi au mers macar odata cu cel putin 250.Vorba lui Sabin,cand ai asa ceva pe mana nu exista sa n-o incorzi macar odata si sunt multe multe motoare in Rom care sunt capabile de macar 250.Si multi,multi posesori de motor i-au dat macar odata o linie in blana,sa fim seriosi.Si acum majoritatea se dau de ceasul mortii ca vai ce nebun e ala,si,bineinteles,la acest scenariu contribuie si motocicleta probabil cea mai hulita din Rom (mai mult decat R1 sau Busa) : R6.Cand aud ca avea si R6 le sare capul de pe umeri : "pai normal,idiotii astia cu R6 si R1.A,si Busa". Acuma bine,normal ca nu e ok sa mergi zilnic cu vitezele alea,dar din cand in cand mai trebuie sa-i si dezmortesti picioarele,nu sunt choppere sau touring sa mergi 80-100. Sa nu-i dai din cand in cand o forja la un supersport e ca si cum te-ai casatori cu Jenna Jameson si ai fwte-o numa odata pe sapt si atunci normal in pozitia misionarului .Pai vorba aia :"Ori suntem golani,ori nu mai suntem !" Eu nu pricep de ce a oprit... Editat Noiembrie 3, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 In alta ordine de idei: Daca amenda a fost de 1000 si suspendarea pe 3 luni, totusi mi se pare ca avem o lege ok, mai ales in acest caz. Cu sigurantza aceasta Lege il va face pe viitor sa inteleaga ca daca n-a fost suficient de atent ptr a evita orice posibil impediment in drumul lui, inseamna ca nu a avut control total. Daca in locul Radarului era un caine... Il costa de 10 ori mai mult si asta in cazul cel mai fericit. Cu sigurantza tot raul e spre bine, in acest caz. In SUA iti confisca motocicleta (daca erai atat de prost sa nu faci asta pe circuit) si iti ardea si o amenda mult mai mare. Dupa posibilitatile fiecaruia si judecata Judecatorului. In Germania nu-ti facea nimic daca nu aveai restrictii de viteza... Buna ma si Legea noastra. Cel putin in cazul asta mi se pare mai mult decat Corecta si Benefica tuturor. In alta ordine de idei: Daca amenda a fost de 1000 si suspendarea pe 3 luni, totusi mi se pare ca avem o lege ok, mai ales in acest caz. Cu sigurantza aceasta Lege il va face pe viitor sa inteleaga ca daca n-a fost suficient de atent ptr a evita orice posibil impediment in drumul lui, inseamna ca nu a avut control total. Daca in locul Radarului era un caine... Il costa de 10 ori mai mult si asta in cazul cel mai fericit. Cu sigurantza tot raul e spre bine, in acest caz. In SUA iti confisca motocicleta (daca erai atat de prost sa nu faci asta pe circuit) si iti ardea si o amenda mult mai mare. Dupa posibilitatile fiecaruia si judecata Judecatorului. In Germania nu-ti facea nimic daca nu aveai restrictii de viteza... Buna ma si Legea noastra. Cel putin in cazul asta mi se pare mai mult decat Corecta si Benefica tuturor. In alta ordine de idei: Daca amenda a fost de 1000 si suspendarea pe 3 luni, totusi mi se pare ca avem o lege ok, mai ales in acest caz. Cu sigurantza aceasta Lege il va face pe viitor sa inteleaga ca daca n-a fost suficient de atent ptr a evita orice posibil impediment in drumul lui, inseamna ca nu a avut control total. Daca in locul Radarului era un caine... Il costa de 10 ori mai mult si asta in cazul cel mai fericit. Cu sigurantza tot raul e spre bine, in acest caz. In SUA iti confisca motocicleta (daca erai atat de prost sa nu faci asta pe circuit) si iti ardea si o amenda mult mai mare. Dupa posibilitatile fiecaruia si judecata Judecatorului. In Germania nu-ti facea nimic daca nu aveai restrictii de viteza... Buna ma si Legea noastra. Cel putin in cazul asta mi se pare mai mult decat Corecta si Benefica tuturor. Eu personal am cam cele mai multe moto de Viteza (3 la numar) si carnet-experientza din 1991... Am avut permisul luat ptr o trecere pe rosu in tot acest timp... Pentru a putea sta pe moto in continoare ai nevoie de ochii ce-ti previn orice pericol: Sa vezi tot ce vine din contrasens, sa vezi tot ce sta pe dreapta in contrasens si ar putea sa-ti intoarca in fata, sa sti ca de sub orice masina poate iesi javra de caine (cuvant urat), sa vezi ochii celui di masina ce urmeaza s-o depasesti si sa fi mult mai paranoic decat atat. Sa mergi in afara oricarui pericol ptr a ajunge acolo unde ti-ai propus si sa-ti scoti singur casca fericit. Iar daca ai prea multa adrenalina si boala pe motorul tau, atunci sa te inscrii in competitii FRM unde poti descarca toata rautatea din tine ptr niste taxe si atentie sporita din partea Organizarii. Asa am reusit sa stau de atatia ani calare si sa-mi iau (fara sa vand) la max 2 ani inca un cal de curse. Asta te face sa fi un Motociclist adevarat!!! Sabinrace Presedinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.