Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

bai nesimtitule , a fost vorba de setul yale care sa fie sigur de r1 2002 2003 si asta a fost, eu am pus foto tocmai sa se vada despre ce se vinde ,nu am nimica de ascuns ,

nu mai incerca "sa o dregi" esti un excroc dovedit mars de aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare Jagi!Multumesc dar ecu pe care il am acum l-am luat de la alin p.E cel care a fost initial pe motocicleta mea(de la mac).Chiar daca nu o sa reusesc sa ii pun kilometrii in loc de grade o sa imi dea un prieten un detector de radar cu gps si imi indica viteza(bani de investit in moto nu mai am oricum in perioada aceasta).Bafta! :D

 

Nu ai sesizat gluma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nesimtitule , a fost vorba de setul yale care sa fie sigur de r1 2002 2003 si asta a fost, eu am pus foto tocmai sa se vada despre ce se vinde ,nu am nimica de ascuns ,

nu mai incerca "sa o dregi" esti un excroc dovedit mars de aici

Tu crezi ca eu luam mizeriile acele a cu 100 de euro? Te-am intrebat daca sunt ok si tu ai spus da.Nu aveai poze la anutul gasit de mine.Daca vroiam unele care sa nu fie impecabile cu siguranta nu dadeam atat pe ele.puteam sa iau de la ovi sau mai este un baiat mihaissm in ploiesti care le vindeau cu 100,respectiv 60.

Cu siguranta tu esti excrocul...jegule.

 

post-40717-0-99151000-1318681100_thumb.jpg

post-40717-0-81357500-1318681123_thumb.jpg

Asa sunt eu nevoit sa tin motocicleta din cauza unui om de nimic...am vandut busonul de curse lightech pe care il aveam ca sa cumpar setul de la el si acum stau cu scoci in loc de buson.... :angryfire: Ce motiv aveam eu sa iti dau teapa daca tu erai corect?Din contra eu aveam de pierdut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi Colega...

 

Uite ce mi-am luat ptr sezonul urmator: CBR600rr 2008 ca sa ma dau si eu cu voi... La Seres ca la Brano vin cu R1.

 

Care ai probleme cu Seile mai nou RaceTek face motoreta ta sa para cu monopost de Curse la bani putintei.

 

Na croitoreala si montaj:

post-11347-0-18559900-1318787404_thumb.jpg

post-11347-0-16587400-1318787412_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea cineva o resoftare de ECU la R1 2007-2008 si 2009-2011? Pastreaza functiile de street(ventilatoare, crick) dar elimina restrictiile din fabrica, deschiderea limitata la max 60% a clapetelor de acceleratie in vitezele a 2-a si a 3-a, up 299km/h in viteza a 6-a, se poate modifica relantiul din laptop, se pot scrie harti fara a mai fi nevoie de Dynojet, Bazzaz, Rapid Bike, etc. La ECU varianta de Europa care au imobilizer se desfiintzeaza imobilizatorul electronic.

Pretz $260usd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))

 

ce s-au ieftinit preturile...

 

cand le-am zis "meseriasilor"pe amkart ca am soft YEC si ca am si vitezometru au zis ca sunt idiot si ca fac misto de ei.

mai sunt multe de invatat pe lumea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))

 

ce s-au ieftinit preturile...

 

cand le-am zis "meseriasilor"pe amkart ca am soft YEC si ca am si vitezometru au zis ca sunt idiot si ca fac misto de ei.

mai sunt multe de invatat pe lumea asta.

 

Stai relax ca nu-s asa multi "meseriasi". Or fi fost 1 sau 2 "atotcunoscatori".

 

Sabine, nu in RO se face. In curind, va fi disponibil si functia de quickshifter, cine vrea sa schimbe superioarele fara ambreiaj monteaza doar senzorul, orice senzor, pe tija schimbatorului de viteze si leaga cele 2 fire ale sale direct la ECU modificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Eu am Gipro W/Atre pe Suzuki GSF 1250a K7.

Intra pe Healtech Electronics si vei gasi acolo fel de fel de astfel de dispozitive pentru tot felul de motoare. Al meu a costat in jur de 150 Euro cu transport cu tot, acum vezi si de unde-l cumperi daca te hotarasti. Eu l-am luat din Olanda si pe langa indicator de treapta de viteza are si Atre. La suzuki este destul de simplu montajul pentru ca cele pe injectie au si gear position senzor.

 

Asa ceva am eu.

 

Pe asta-l am eu.

 

Asta-i pt R1

post-64686-0-06868500-1319351475_thumb.jpg

post-64686-0-15409800-1319351495_thumb.jpg

post-64686-0-52087000-1319351547_thumb.jpg

url.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat pe acolo,mi se pare ff complicat de instalat si f scump,ce vreau eu e mult mai ieftin si mult mai simplu,sunt de fapt 2 magneti pe care ii pui pe cutia de viteze,nu ma bag in electronica motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat pe acolo,mi se pare ff complicat de instalat si f scump,ce vreau eu e mult mai ieftin si mult mai simplu,sunt de fapt 2 magneti pe care ii pui pe cutia de viteze,nu ma bag in electronica motocicletei.

 

 

Nu-ti lua. Sint o prostie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt o prostie? Cel de 150e sau cel de 30 de parai?Sau amandoua? :P

Mi l-as lua pe cel de 30 de para,pt ca mi se pare necesar cateodata sa stiu in ce viteza sunt.Stiu ca cine mere dedicat si racing tre sa stie clar in ce viteza e,dar eu cateodata mai incerc sa fac si un fel de touring cu ea si tot timpul schimb in toate partile si nu mai stiu cand sunt intr-a 4-a ,a 5-a,etc.

Banuiesc ca multi motociclisti simt nevoia asta sa stie in ce viteza sunt,si cred ca datorita acestei nevoi cam toate motoarele de dupa 2008 au gear indicator din fabrica.

Jagi,pls lamureste-ma daca poti,dracaria aia de 30 de parai o fi buna de ceva,oare indica corect?

Thks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti lua. Sint o prostie.

Asa este, ai dreptate... :baldy:

Ce noroc cu voi astia,care detineti apriori adevaruri de necontestat!

Poate-ti faci mila de noi, muritorii de rand, si ne si spui de ce acest GiproW/atre este o prostie. Dar acesta si nu altul. Sper ca te-ai documentat si nu vei bate campii cu gratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, ai dreptate... :baldy:

Ce noroc cu voi astia,care detineti apriori adevaruri de necontestat!

Poate-ti faci mila de noi, muritorii de rand, si ne si spui de ce acest GiproW/atre este o prostie. Dar acesta si nu altul. Sper ca te-ai documentat si nu vei bate campii cu gratie.

 

Eu totusi cred ca facea referire la ala ieftin despre care vorbea Method...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e:

 

Mai bine iti iei cu banii aia un echipament mai bun sau o viziera mai clara decat sa iti mai montezi o info de care nu ai nevoie.

 

Schimbarea vitezei se face in functie de turometru (cuplu cai) nu de altceva.

 

Am dat banii in 99 pe indicatorul ala si l-am "folosit pe circuit si strada" adica mai concret:

 

Pe strada nu la indicatorul ala esti si trebuie sa fi atent ci la 1000 de alti factori de risc.

 

Pe circuit numeri exact cate viteze dai in jos si cate in sus inainte si dupa viraj.

 

Ca intalnesti aceasta info pe bordul SBK este adevarat dar este folosita ptr a transmite datele la baza. Sa stie Inginerii ce probleme sau ajustari tre sa faca.

 

Daca banii sunt destinati motocicletei si confortului tau atunci foloseste-i pe un set de placutze carbon loren sau ebc si vei avea mult mai mult de castigat.

 

:) mai bun ar fi un ciorap de vant sa vedeti de unde va loveste musca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai terminati cu atitudinile de oameni loviti. Pt nivelul vostru , acest indicator de treapta este o prostie. Aveti atitea de luat si voi va ginditi la treapta de viteza. Luativa cauciucuri performante, placutze de frina, servisati mai des telescoapele. Cit costa un set de valve pt furca fatza? 300euro plus manopera? E mult domnule, mai bine pun un TRE. ETC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde aveti dreptate, aveti. Nu sunt "Gica contra". Al meu functioneaza foarte bine, este special construit pentru Suzuki si se monteaza in 10-15 min.

Nu zic ca nu puteam fara el, dar mi-a placut si l-am luat si intr-adevar sunt multe alte lucruri la care tre sa fii atent dar la nevoie te poti uita o secunda si la el. Tre-ul nu l-am activat inca, banditul de 1250 fiind mai naravas in turatii joase decat majoritatea motocicletelor. Discutii pertinente si interesante sunt acum in ultimile pagini la "posesorii de Hayabusa". Referitor la pret, l-am umflat putin din graba. Gipro a fost cam 120 Euro. Shift light-ul acela a fost spre 150 Euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi? Turometru ai? Sau nu s-a facut pe modelul tau.

 

Eu pana si la masina cu cutie automata am turometru. Tocmai ca sa vad ca isi face treaba bine... De parca eu as fi surd.

 

Eu sincer mi-asi usura motorul si cu turometru (ala de curse) dar am nevoie la capatul liniei drepte sa vad unde ma situez exact si cum tre sa umblu la pinioane...

 

Tara arde si baba se piaptana. Da te draga cu7 ruj :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti o atitudine de cacao.Am intrebat frumos daca a avut cineva asa ceva,daca e greu de instalat,daca functioneaza cum trebuie,etc.Baiatul cu Banditul mi-a explicat ce are el,la ce pret,toate amanuntele,etc fapt pt care tin sa-i multumesc.

Voi ati venit cu atitudinea aia de sus si cu faze de genu "nu-ti lua ba baiete din astea ca sunt o prostie".

Nu toate R1 merg pe circuit pt ca nu toti posesorii de R1 au skill-ul si banii necesari pt circuit.Si ca urmare niste cauciucuri si niste placute normale,suspensia stock si motocicleta "neusurata",la "imensa" ei greutate de 193 kg la plin e inca mult prea mult pt mine si banuiesc ca pt multi altii ca mine care nu prea suntem raceri.Chiar daca imi pun caucicuri,frane,suspenii etc mai bune,eu tot nu o sa simt diferenta (sau o sa simt ceva,ceva,dar tot nu o sa merg cu ea ca-mi folosesasca in vreun fel upgrade-urile).Si inca mai mult de atat,sunt si mai ageamiu : cateodata uit si nu mai stiu in ce viteza sunt.Si ca mine,inca odata,spre rusinea noastra,suntem multi,pt ca vad ca astea noi toate au gear indicator.80% din motocicletele astea de varf nu vad in viata lor circuitul,deci 80% din noi suntem ageamii,motociclisti de duminica,etc.

Asta este,trebuie sa ne suportati si pe noi,astia nedati pe circuit.Deci daca ma poate ajuta cineva care are un gear indicator ca asta (http://www.ebay.com/itm/Blue-Universal-Digital-Gear-Indicator-Motorcycle-/280731553236?hash=item415ce78dd4&item=280731553236&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr)sa ma lumineze daca e bun de ceva,lucru pt care ii multumesc anticipat,iar daca nu sa ma lase draq in pace cu sfaturile pretioase gen "lasa prostia aia si ia-ti cauciucuri performante"

Repet,nu vreau sa jignesc pe cineva,vreau numai sa fiu ajutat in acea privinta,deci daca puteti sa ma ajutati in legatura cu acea problema va multumesc,daca nu,peace. :peace:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti o atitudine de cacao.Am intrebat frumos daca a avut cineva asa ceva,daca e greu de instalat,daca functioneaza cum trebuie,etc.Baiatul cu Banditul mi-a explicat ce are el,la ce pret,toate amanuntele,etc fapt pt care tin sa-i multumesc.

Voi ati venit cu atitudinea aia de sus si cu faze de genu "nu-ti lua ba baiete din astea ca sunt o prostie".

Nu toate R1 merg pe circuit pt ca nu toti posesorii de R1 au skill-ul si banii necesari pt circuit.Si ca urmare niste cauciucuri si niste placute normale,suspensia stock si motocicleta "neusurata",la "imensa" ei greutate de 193 kg la plin e inca mult prea mult pt mine si banuiesc ca pt multi altii ca mine care nu prea suntem raceri.Chiar daca imi pun caucicuri,frane,suspenii etc mai bune,eu tot nu o sa simt diferenta (sau o sa simt ceva,ceva,dar tot nu o sa merg cu ea ca-mi folosesasca in vreun fel upgrade-urile).Si inca mai mult de atat,sunt si mai ageamiu : cateodata uit si nu mai stiu in ce viteza sunt.Si ca mine,inca odata,spre rusinea noastra,suntem multi,pt ca vad ca astea noi toate au gear indicator.80% din motocicletele astea de varf nu vad in viata lor circuitul,deci 80% din noi suntem ageamii,motociclisti de duminica,etc.

Asta este,trebuie sa ne suportati si pe noi,astia nedati pe circuit.Deci daca ma poate ajuta cineva care are un gear indicator ca asta (http://www.ebay.com/itm/Blue-Universal-Digital-Gear-Indicator-Motorcycle-/280731553236?hash=item415ce78dd4&item=280731553236&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr)sa ma lumineze daca e bun de ceva,lucru pt care ii multumesc anticipat,iar daca nu sa ma lase draq in pace cu sfaturile pretioase gen "lasa prostia aia si ia-ti cauciucuri performante"

Repet,nu vreau sa jignesc pe cineva,vreau numai sa fiu ajutat in acea privinta,deci daca puteti sa ma ajutati in legatura cu acea problema va multumesc,daca nu,peace. :peace:

 

Moncher, daca tu esti setat sa-ti iei Gear Indicator, oricum i-ti iei. Eu te contrazic ca nu poti face diff intre un cauciuc stradal si unul moale pt curse. Al doilea costa triplu la numarul de kilometri parcursi. Daca pui un cauciuc performant, poti sa pui si niste placutze perfoarmante. Fii un pic curios si pune o frina de urgentza la 200km/h si vezi cam ce distantza i-ti trebuie sa opresti.

Eu am indicator de treapta, primit cadou de la un prieten, este Starlane. Altul nu am avut, nu pot sa-mi dau cu parerea care este mai bun, asa ca nu ma apuc sa-l laud pe al meu(cum fac majoritatea). Se leaga in paralel firele lui cu firele de la instalatie. Aproape ca nu ma uit la el, am mers ani de zile fara el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:goodposting: , Method.

 

Mac aduce indicatoare de treapta viteza. Nu gasesc postul, dar zicea pe undeva ca se monteaza fara probleme in cateva minute. Da-i un PM sau un tel, te poate ajuta cu sfaturi fara nicio problema.

 

:cheers:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA..am vrut si eu sa iau de la Mac...era chiar la un pret bun..dar imi luasem prea multe jucarii atunci si depasisem bugetul( cauciucuri moi, placute reising, pompe radiale... :friends: ).

Eu il gasesc folositor..pt. ca mi se mai intampla sa schimb a 7-a!! :rolleyes:

Racerilor evident ca nu le trebuie decat turometru....pt. ca nu prea cred ca sunt circuite unde sa nu-ti mai ajunga a 6-a!!..

aaa..poate doar amKart!!! :bounce:

bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoala de curse...

 

Daca nu ajungi cu gazul la maxim (pe linia dreapta a circuitului) inseamna ca esti incepator si nu sti cum sa-ti setezi pinioanele!!! E cea mai buna preparare a unui motor de curse!!! Din pinioane poti face o Hayabusa (ca a ta) sa aibe 350 cai dar sa fuga doar 200 (ca atat e linia dreapta) dar sa-i prinda mult mai repede.

 

Ma mir ca nu sti ca te vad ca folosesti enduro si sigur ai calcatura main mica fata sau mai mare spate. Nu? Mai ales la greutatea ta.

 

Jagi are dreptate. Si e normal daca tu vrei ceva sa iti iei si sondezi piata dar ptr asta intram si noi (expertii) ca sa va ajutam, si sa va dam poduri peste greselile noastre!!!

 

Scuze daca mi-ai simtit agresiva sau jignitoare atitudinea. Credeam ca intelegi diferentza si o iei in ras la final.

 

Adica in loc de ceas cu cuc pe R1 iti iei un cauciuc fata sh de curse (cu aceeasi bani

) si te opresti inaintewa evenimentului cand suna cucu baul... Cainele de sub masina pe langa urmeaZA SA TRECI TU LINISTIT LA 60KM/H... tE VA COSTA REPARATIA MOTO mult prea mult si iti vei da seama ca ceea ce spun se bazeaza pe : Dami Doamne mintea de apoi...

 

Doamne ajuta, ca de puterile tale nu vrei sa te ocupi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omu' vrea indicator.....asa vrea el...

daca aveati idee care e mai bun...trebuia sa-l sfatuiti...puteati si sa-i spuneti ca la curse e inutil...nu sa-l luati de sus cu racereala voastra...

poate si-a luat restul de gadget-uri..si cand merge pe strada sute de km...mai vrea sa stie din cand in cand in ce treapta e...

....

eu am modificat tot ce-am putut pe busa...gume, frane, filtre, tobe...dar pentru mine ramane un touring ultra rapid. circuit n-a vazut inca.. sper s-o faca ..desi n-o sa fie prea des.

pentru restul de timp...sute de km de drum si autostrazi..o sa-mi iau si un indicator de treapta.

....

merg la curse...dar doar de enduro si enduro cross la clasa C...si aici modific tot ce-mi permit cunostiintele si finantele...

pentru curiozitatea ta merg cu 14/50, gume pirelli pro fim, placute brembo si setari de suspensie mai tari decat cele date de ktm ca fiind sport....iar anul asta am mers cam 120 ore...aproape 3000km.

 

incercati sa sfatuiti si sa criticati oamenii intr-o maniera constructiva ....nu cu rautate ( fiind evident ca nici voi nu sunteti rossi sau ceva mecanici de uzina).

bafta!!

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...