JAGI Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Sabine, daca scoti limitarile electronice din calculator, R1 2007 e peste puterea lui 2004, in plus, la modificarea chiulasei obtii mai multa performantza, e vorba de cele 4 supape vs 5 supape la 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Salutari!. Caut pentru un amic cateva piese de R1 98 -99, mai exact carena dreapta de langa suportul de bord (cea mica), maneta de frana si ambreiaj si sonda din rezervor. Astept un pm cu o oferta daca are cineva ceva din lista de mai sus. O alta intrebare cum se poate anula mufa care intra in sonda de benzina pentru a nu mai da cod de eroare la 8000 rpm? E o mufa verde cu 2 cabluri. Trebuie pur si simplu inchis circuitul?. Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Salutari!. Caut pentru un amic cateva piese de R1 98 -99, mai exact carena dreapta de langa suportul de bord (cea mica), maneta de frana si ambreiaj si sonda din rezervor. Astept un pm cu o oferta daca are cineva ceva din lista de mai sus. O alta intrebare cum se poate anula mufa care intra in sonda de benzina pentru a nu mai da cod de eroare la 8000 rpm? E o mufa verde cu 2 cabluri. Trebuie pur si simplu inchis circuitul?. Multumiri! Iti dau eu sonda! 0722537975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 O alta intrebare cum se poate anula mufa care intra in sonda de benzina pentru a nu mai da cod de eroare la 8000 rpm? E o mufa verde cu 2 cabluri. Trebuie pur si simplu inchis circuitul?. Multumiri! probabil o rezistenta de cativa zeci de ohmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Sabine, daca scoti limitarile electronice din calculator, R1 2007 e peste puterea lui 2004, in plus, la modificarea chiulasei obtii mai multa performantza, e vorba de cele 4 supape vs 5 supape la 2004. http://lkm.de/tuning%20kits/r14_07.htm Da frate sunt sigur ca e cel mai smecher R1 din toate ptr genul meu de pilotaj... 2009 merge mai mult pe cuplu si acolo sus unde sunt eu invatat merge ca o rabla... 4 supape pe cilindru are si Moto GP si F1. Deci lucrul mecanic ptr cele 4 valve in plus nu se justifica. Ptr a da drumu la puterea lui 2007 vs 2004 e mai costisitor electronic (tu sti cel mai bine) si financiar sunt alte costuri. 2004-06 scoti clapetele controlate de Management si raspunde direct. Daca vrei mai mult atunci tot la tine ajungi:))) Pana la cursa nu am timp sa deschid quloasa si oricum fara harta mai rau fac, plus ca am pe masa de operatie un motor R1 04 cu valvele sparte ce tre resuscitat cu garantie 2 ani tot pana in cursa... Deci singura mea solutie de am mai monta niscai rachete pana in cursa esti tu. Am de reparat niscai carene carbon la un R1 2000 si cu banutii incasati vin la tomograf sa-mi faci R1 sa conume nu sa bata pasul pe loc. Sunt extrem de curios dupa modificarea psihologica cat de nebuna reusesti sa mi-o faci. P.S. Am galerii de 42 titan WSBK si tobe titan carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Stimati colegi, Vreau sa imi schimb si eu anu asta cauciucurile la YAMAHA R1 si nu stiu ce sa aleg.Bugetul pentru cauciucuri este maxim 1000ron.Am gasit ceva oferte la MICHELIN PILOT POWER,MICHELIN PILOT POWER 2CT si DUNLOP DUNLOP SPMAX QUALIFIER si nu stiu ce sa aleg Astept sfaturi si pareri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 http://lkm.de/tuning%20kits/r14_07.htm Ptr a da drumu la puterea lui 2007 vs 2004 e mai costisitor electronic (tu sti cel mai bine) si financiar sunt alte costuri. 2004-06 scoti clapetele controlate de Management si raspunde direct. Daca vrei mai mult atunci tot la tine ajungi:))) Pretul pe care il cere Jagi pe resoft este mai mult decat civilizat. Pe mine m-a costat mult mai mult (asta era in 2010 insa). Diferenta este enorma doar prin modificarea soft-ului. Daca mai investesti si in head porting si o garnitura de chiulasa YEC (asta ca prima solutie de tuning) atunci animalul se schimba complet. Nu stiu la 04-06 ce zici tu de clapete insa din electronica castigul este mult mai mare la 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 N-am spus ca Jagi cere mult. Nu!!! Am spus doar ca se aduna mult prea multe pe capul meu ptr a intra din nou pe circuit. Azi e sedinta FRM Viteza unde mai mult ca sigur se va vota varianta ca ROSBK 1000 sa intre in camp national. Asta ma va delapida pe mine cu taxa de viteza a clubului alti 300 pe 2012 si licentza cu asigurarea alta 100... Eu personal prefer sa platesc acesti bani ptr un sezon dar sa fiu cub FRM-FIM dar am luat decizia sa reintru cam tarzi si sunt cheltuieli mari ... Nu stiu daca reusesc sa imi bag softul ptr cursa asta dar fac tot posibilul sa-mi upgradez calutzul. Nici de porturi si arbore n-am timp acum pana in cursa.Imi ia 4 zile sa fac quloasa si e cam greu. Poate totusi reusesc macar cu softul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Daca mai investesti si in head porting si o garnitura de chiulasa YEC (asta ca prima solutie de tuning) atunci animalul se schimba complet. http://en.wikipedia.org/wiki/Cylinder_head_porting The "Porting and Polishing" mythIt is popularly held that enlarging the ports to the maximum possible size and applying a mirror finish is what porting is. However that is not so. Some ports may be enlarged to their maximum possible size (in keeping with the highest level of aerodynamic efficiency) but those engines are highly developed very high speed units where the actual size of the ports has become a restriction. Larger ports flow more fuel/air at higher RPM's but sacrifice torque at lower RPM's due to lower fuel/air velocity. A mirror finish of the port does not provide the increase that intuition suggests. In fact, within intake systems, the surface is usually deliberately textured to a degree of uniform roughness to encourage fuel deposited on the port walls to evaporate quickly. A rough surface on selected areas of the port may also alter flow by energizing the boundary layer, which can alter the flow path noticeably, possibly increasing flow. This is similar to what the dimples on a golf ball do. Flow bench testing shows that the difference between a mirror finished intake port and a rough textured port is typically less than 1%. The difference between a smooth to the touch port and an optically mirrored surface is not measurable by ordinary means. Exhaust ports may be smooth finished because of the dry gas flow and in the interest of minimizing exhaust by-product build-up. A 300 - 400 Grit finish followed by a light buff is generally accepted to be representative of a near optimal finish for exhaust gas ports. The reason that polished ports are not advantageous from a flow standpoint is that at the interface between the metal wall and the air, the air speed is ZERO (see boundary layer and laminar flow). This is due to the wetting action of the air and indeed all fluids. The first layer of molecules adheres to the wall and does not move significantly. The rest of the flow field must shear past, which develops a velocity profile (or gradient) across the duct. For surface roughness to impact flow appreciably, the high spots must be high enough to protrude into the faster moving air toward the center. Only a very rough surface does this. Nu prea ma pricep, dar se pare ca nu toate operatiile de tuning duc la rezultatele asteptate daca nu avem in vedere un scop anume pt. motor. Dupa cum vad aici, in cazul in care se netezeste suprafata porturilor de admisie, moleculele de aer nu vor mai aluneca peste cele deja depuse pe peretii special prevazuti cu imperfectiuni, si curgerea aerului va avea loc chiar mai ineficient decat inainte. Daca se mareste prea mult diametrul porturilor, se pierde cuplul la viteze mici ... deci chestia cu slefuirea e buna numai pt. motoare ce functioneaza la viteze mari .. Am inteles eu bine ? sau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 (editat) Bravo! Macar ti-ai dat interesul sa te citesti! Acum cauta mai adanc si o sa vezi ca nu inseamna doar slefuire. Prima intentie este da, sa se mareasca "teava" prin care trece aerul cand intra in cilindrii pentru ca orice motor aspirat se comporta ca un aspirator. Daca era turbo nu mai contau asa mult restrictiile. Este adevarat ca pierzi ceva jos in ture insa motoarele de motociclete oricum nu sunt gandite pentru cuplu si putere la turatie mica. Este in principal o solutie pentru race unde oricum o tii sus in ture. Prin porting se intelege toata lucrarea facuta la chiulasa, nu doar scoaterea de material ci si modul cum sunt refacute scaunele de la supape (se vor in principal 3 unghiuri). Lucrarea in sine este facuta bine sau prost in functie de cat de bine reuseste cel care o face sa scoata aceeasi cantitate de material pe fiecare cilindru si respectiv sa fie cat mai "egale" ca flow. Tot la fel de mult depinde si cum face scaunele si supapele pentru ca de cele mai multe ori sunt facute din titan si tratate la exterior. Tratamentul este insa de ordinul zecimilor de mm si daca iei prea mult s-a dus totul in jos. In fine, cam astea ar fi bazele....dai inainte cu cititul. Editat Martie 9, 2012 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Ma opresc sa dau info despre Quloasa si ce fac eu motoarelr de curse ptr a scadea secunde si sutimi... Daca zic atunci sigur vor fi inteligenti care fara ucenicie vor incerca sa-si bage pilele in canale si odata gresit iti tre alta quloasa. Quloasa motocicletelor este piesa de cea mai mare finete (impreuna cu ungerea arborelui si bielelor) ce daca nu ai conditii perfect sterile si mintea limpede doar norocul te mai poate scapa. Quloasele cu porturi marite Pro au 5 unghiuri la supapa din 3 oem... Nu va bagati in ele caci nu obtineti nimic din lectura ci doar din scolarizare foarte atenta si din extrem de mare pasiune ptr respectivul motor si tintele sale. Doar motoarelor de curse de top li se recomanda sa-si sacrifice asta ptr a obtine ceva caluti ce-i ridica pozitia. Daca faci porturile inseamna ca deja ai axele cu came minim stagiul 2 daca nu ... Nu fa asta caci dai doar jumate din cat ar putea. Eu nu ma voi atinge de motor pana nu vad ce e cu mine si cat mi-a mai ramas din mintea ascutita. Abia dupa evaluarea mea voi lua hotararea de a deschide si modifica quloasa-axele-injectiasi cel mai important, suspensia. Pana atunci pot doar sa o fac de curse si sa-i pun uleiul ce mi-o tine in viatza... Cu toate ca cine-a vazut-oi-a placut, mie nu!!! Am sa refac designul carenei fata si a curului si voi trece pe nr de SUA 707. Voi ce parere aveti de viitoarea mea cursiera si designul Bel Ray? Editat Martie 10, 2012 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) A aparut o noua problema la R1 (din 2000)si anume, in timp ce functineaza la relanti are momente cand parca tinde sa taie curentul(socuri scurte) si tot pacane un releu,se sesizeaza si un foarte scurt moment de intrerupere a luminilor(bord ,pozitie)in acela-si moment cu pacanitul releului. Releul este cel micut din dreapta CDI-ului, daca tin motorul turat peste 1500 nu mai apare acea intrerupere de curent,cum las la relanti iar apare. Nu stiu daca am fost destul de explicit, dar sper sa fi fost inteles! Editat Martie 12, 2012 de chipiko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Salut baieti.am pus ochii pe un r1 2006....difera mult fata de 2004-05? Puncte slabe? La capitolul cuplu/putere cum sta fata de.....un k7 1000 sa zicem?...astept opinii multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Am o problema la R1 (din 2000)si anume, in timp ce functineaza la relanti are momente cand parca tinde sa taie curentul(socuri scurte) si tot pacane un releu,se sesizeaza si un foarte scurt moment de intrerupere a luminilor(bord ,pozitie)in acela-si moment cu pacanitul releului. Releul este cel micut din dreapta CDI-ului, daca tin motorul turat peste 1500 nu mai apare acea intrerupere de curent,cum las la relanti iar apare. Nu stiu daca am fost destul de explicit, dar sper sa fi fost inteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guduno Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Salut, Am aceiasi problema tot pe modelul 2000, acum ca inca nu am scos-o pe anul asta am lasat-o la un mecanic/electrician moto sa-i puna un diagnostic... am baterie noua, am schimbat releul de incarcare... aceiasi chestie. Cu pozitia aprinsa, la relanti, palpaie becurile (fata si spate) ca instalatia de la bradul de Craciun, dar eu nu am auzit nici un releu paca nind. Eu am xenon pe ea, o fi din cauza xenon-ului? Astept si eu pareri... Am o problema la R1 (din 2000)si anume, in timp ce functineaza la relanti are momente cand parca tinde sa taie curentul(socuri scurte) si tot pacane un releu,se sesizeaza si un foarte scurt moment de intrerupere a luminilor(bord ,pozitie)in acela-si moment cu pacanitul releului. Releul este cel micut din dreapta CDI-ului, daca tin motorul turat peste 1500 nu mai apare acea intrerupere de curent,cum las la relanti iar apare. Nu stiu daca am fost destul de explicit, dar sper sa fi fost inteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Ar fi ideal ca toate motoretele de 1000cc sa mearga la 1500tr/min, ar dispare si pb incarcartii defectuoase, opritul accidental la plecarea de pe loc, lantul de distributie nu mai face burta, pe frina de motor, aceasta nu mai e atit de violenta, riscul blocarii rotii spate, mai ales daca e o opinca in loc de guma, scade considerabil. La R1 sint 2 faruri, deconectati unul din becuri, un far e suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Verifica conexiunea de minus de la baterie pana sub rezervor pe motor. Adica scoti conexiunea o cureti si o pui las loc. R1 nu are voie sa faca asa ceva!!! Este 100% o conexiune pe canalele principale. Daca minusul e ok si problema contiunua atunci : Conexiunea rosie plusul de la baterie intra intr-un releu care in el e o sigurantza. Scoate siguranta si vezi daca e oxidata sau e tiganita cu litza... Schimb-o si daca tot face atunic adu-o la Racetek. Normal aceasta problema e pe aceste 2 trasee de alimentare (daca moto nu a suferit accidente sau tiganeli) si ar trebui sa rezolvati problema cu indicatiile date. Succes. Salut baieti.am pus ochii pe un r1 2006....difera mult fata de 2004-05? Puncte slabe? La capitolul cuplu/putere cum sta fata de.....un k7 1000 sa zicem?...astept opinii multumesc Daca ai 1,80 inaltime iti recomand R1. 1 geometric R1 este ca si pozitie mult mai Race decat K7. Nu este asa de comod dar este mult mai agil la schimbari de directie. 2. Ambele sunt ca si parametri motor asemanatoare la finalul liniei drepte insa K8 trage mai de jos si pierde sus iar R1 se apuca de treaba de la 6000rpm si tre sa fi limpede la minte dupa aia... Singurele diferentze sunt insesizabile intre 04-06 dar ofera o stabilitate mai buna 06 la vitezemari si nu mai vobleaza asa de agresiv ca 2004. Atentie!!! 2004-2006 au maxima nevoie (datorita unei greseli de fabricatie) ca minim 1 data pe sezon sa li se bage solutie de curatat valvele. VALVELE NU INJECTIA!!! 5% din vanzarila R1 04-06 au quloasa crapata si sunt la cimitir sau sunt in garajele de specialitate la resuscitare. Valvele depun (la toate moto) o calamina pe ele si pe piston care in timp ingreuneaza intoarcerea pe pozitia inchis iar pistonul le prinde din urma si le plezneste. O pleznitura si gata cu motorul!!! Bagati plinul si un aditiv de curatare valve de la peco. Reomand sua. dUPA CARE FOLOSITI MOTORUL IN PARAMETRI NORMALI FARA sa exagerati dar nici sa mergeti la pas... Exclus supraincalzirea. E perfect anotimpul acum sa faceti asta si sa va salvati o gramada de bani si un stres enorm. Succes tuturor si grija maxima ptr iubitele voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Buna asta cu supapele.. cutia daca schimbi fara ambreiaj se ramoleste, furca daca nu-i schimbi la 10.000 uleiul iti sar valvele de rebound, cam ce ar mai fi ? Incep sa ma razgandesc cu achizitionarea de R1.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 va intreb si pe voi. are cineva nevoie de 2 membrane de carburator la pret bun ? (detalii in semnatura). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Buna asta cu supapele.. cutia daca schimbi fara ambreiaj se ramoleste, furca daca nu-i schimbi la 10.000 uleiul iti sar valvele de rebound, cam ce ar mai fi ? Incep sa ma razgandesc cu achizitionarea de R1.. Tot ZX10 e mai buna poate e cazul sa treci pe ZX10 2008+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 (editat) Verifica conexiunea de minus de la baterie pana sub rezervor pe motor. Adica scoti conexiunea o cureti si o pui las loc. R1 nu are voie sa faca asa ceva!!! Este 100% o conexiune pe canalele principale. Daca minusul e ok si problema contiunua atunci : Conexiunea rosie plusul de la baterie intra intr-un releu care in el e o sigurantza. Scoate siguranta si vezi daca e oxidata sau e tiganita cu litza... Schimb-o si daca tot face atunic adu-o la Racetek. Normal aceasta problema e pe aceste 2 trasee de alimentare (daca moto nu a suferit accidente sau tiganeli) si ar trebui sa rezolvati problema cu indicatiile date. Succes. Multumesc pentru sfaturi, am sa incerc maine si va anunt cum au evoluat lucrurile. Via-a-vis de a tine relantiul la 1500,eu zic ca e cam mare si se incalzeste mai repede si foarte tare motorul. Dar ma rog parerile sunt impartite, pentru motoreta pe care o am acuma ar fi bine relantiul de 1500,face sa dispara pacanitul si jocul luminilor care ma cam streseaza. Editat Martie 13, 2012 de chipiko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 daca mergi din semafor in semafor, normal ca se incalzeste, se rezolva rapid cu un intrerupator pt comanda manuala a ventilatorului, i-l portnesti de cum pleci din parcare, si cit te invirti prin orash, nu ai treaba cu incalzitul, eu o folosesc de ani de zile, de 2 ani. relantiul la r1 meu e de 1600-1700ture. Buna asta cu supapele.. cutia daca schimbi fara ambreiaj se ramoleste, furca daca nu-i schimbi la 10.000 uleiul iti sar valvele de rebound, cam ce ar mai fi ? Incep sa ma razgandesc cu achizitionarea de R1.. Ai citit printre rinduri. Majoritatea valvelor din furcile Kayaba se uzeaza daca nu le schimbi uleiul, un 10 000km e ok, preventiv - 5 000km. Showa, la Honda, erau ca noi dupa 35 000km si vreo 3 schimburi de ulei. Binentzeles ca curgeau, mai ales daca lasai motoreta peste iarna pe cricul lateral. Problema la R1 a fost ca furcile nu curg decit dupa multi ani de exploatare, motocicleta se vinde in mod repetat, i se schimba uleiul din motor dar , deoarece furcile nu curg deloc, proprietarul considera ca nu e nevoie de schimb ulei in furca. Si uite asa, se ajunge si la 30 000km fara nici o mentenantza a suspensiei(care nu mai e demult in parametri). Cutia de viteze se strica frecvent la incepatori, se tureaza in tr 1 la roshu si nu se debreiaza suficient, R1 nu e mai tare sau mai slaba la acest capitol.Supapele de la distributie: R1 e smechera, proiectantii i-au prevazut sa i se regleze distributia abia pe la 48 000km, diff intre jocul minim si cel maxim al supapelor e destul de mare.Chiar daca se aude tzacaneala, nu-i absolut nici un bai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Daca la R1 am o lista cu ce sa nu faci ca sa tina o vesnicie, la Kawasaki am de 10 ori mai mult si cand le citesti si ajungi la final rupi lista si-o mananci... Daca vrei o lista cu fiabilitatea e cam asa: 1. Honda cu un litru de ulei mai mult si cu o galeata de cai mai putini in ture inalte normal ca bate la categoria fiabilitate. 2. Yamaha si Suzuki sunt apsolut egale la finalul testelor si fiecare in parte are plusuri si minusuri dar per total sunt cele mai de mijloc ca si putere versus fiabilitate. 3. Kawasaki e o moto extrem de puternica( cat merge totul pe ea) cu o ciclistica foarte misto (pana apar fisuri) cu un management super ok (pana incep sa se corodeze conexiunile) si sincer la orice subansamblu am facut reparatii nebanuite dar deoarece cat merge e spectaculoasa, propietarii (ninja) se impaca cu compromisulsi ramane o moto pe piatza si pe grila de start. Italiene : 1. Ducati: frana de motor excesiva necesita ambreaj alunecos (1200euro) si putere mica la turatii mari. Servisarea scumpa si ca BMW tre respectata cu strictenie. O ciclistica extraordinara ca exactitate dar obositoare pe sicane datorita rigiditatii. Nici la drum lung sau in orasi nu-i prea ok ca si confort dar extrem de frumoasa si cu un cuplu #1 ramane campioana Italiana. 2.TNT extrem de puternica si de greoaie cu mari probleme pe electromotor si distributie autobalansata... Super frumoasa si super stricacioasa. 3.MV Agusta Greoaie pe sicane, rupe gazul pe iesirea din viraj si are frane mult prea puternice. In rest e fenomenal ce s-a putut face dintr-o motocicleta de 1000. una peste alta, daca ai grija de ea, ai parte de clipe fericite pe oricare enumerata mai sus dar R1 le intruneste pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Salut, revin cu ultimile stiri, totul pare ok. Am scos toate mufele pe care le-am gasit in cale si nu am mai sesizat acea intrerupere sau clantanit al releului. In schimba cand am pornit motorul dimineata si am tras socul dupa cateva sec. a pornit electroventilatorul si nu sa oprit decat dupa ce am inchis socul complet. Si sigur nu este normal asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Da... Undeva ori ai un fir legat aiurea ori ai transmisia de date spre computer ancrasata si primeste valori eronate. Deconecteaza si cdi ul si vezi daca totul in mufa cu fire e lucios si frumos... Cumpara-ti un sprai de curatat contacte si curata le calumea, iar dupa ce e totul ok treci si da cu sprai de lant in mufe ptr a bloca coroziunea pe viitor. Eu am facut asta inspecial pe Kawasaki care nu are mufele aurite si corodeaza mult mai rapid, pe auto cu multe computere (bmw-mercedes etc) si in special pe enduro ce sta mai mult in namol... Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.