Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

ma am si eu o intrebare. cum va impacati cu Sportsmart? asa o diferenta intre ele si D211

am avut D211 nou. am avut o iesire pe Misano si in rest in tara, dar intredevar mers mai sportiv. dupa 7000 km a aparut panza.

nu ma pot plange de ele.(exclus ploaia si nisipu unde avea sa ma imprastii) sportsmart cum sunt care au avut, si pista si stradal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

JAGI, Hungaro a fost a inceput destul de aiurea si s-a terminat binisor. Am avut noroc si am prins un loc in boxa cu celor de la team33, care sunt foarte de treaba. M-au ajutat cu sfaturi si cu suspensiile, care erau reglate total aiurea.

Ce s-a intamplat cu nefericitele de cauciucuri mi-a stricat toata bucuria. Am reusit sa le montez pe motor cu o saptamana inainte sa-l trimit in Ungaria, deci anul asta avusesem o singura iesire pe Cheia, in martie, unde era rece, semi-ud si eram cu gumele vechi. In conditiile in care nici pe Amckart nu mai calcasem de o mie de ani, prima zi pe Hungaroring a fost groznica. De fiecare data cand venea ceva din spate ma panicam. La un moment dat i-am lasat pe niste nemti sa treaca in fata numai ca sa constat ca mergeau mai incet decat mine ... Suspensiile erau ca la barca.

In ziua nr. 2 am reusit sa dau de cap suspensiilor si sa incep sa merg cat de cat.

Daca mai era inca o zi ...

 

Concluziile sunt destul de simple: carene si gume de trackday, macar pentru pentru linistea sufleteasca. Incalzitoare. Scaun (yep, am plecat fara). Si mai mult exercitiu pe motor, nu pe bicicleta :D

 

 

Crazy-devil, ca sa ma auto-citez:

Ce nu-mi place la ele este profil foarte rotunjit si faptul ca nu amortizeaza aproape deloc asfaltul zgrumturos. Se simt vibratiile in semighidoane ceva de speriat. Cred ca tin mult, au ~1000km si nu se vede mare lucru la capitolul uzura.

 

N-am avut probleme de aderenta, nici pe uscat si nici pe ud (~20km pe Siriu). Aproape am blocat fata franand pe curba (din motive de bizon care nu poate sa faca dreapta de pe drumul lateral pe cel principal decat ajungand pe contrasens) dar semnalele au fost destul de clare, deci nicio surpriza. Pe Hungaro am franat ca nesimtitul inainte de sicana, cu motocicleta putin aplecata si m-am ales cu un tank slap scurt, preluat de amortizorul de ghidon.

 

 

Pe post de cauciucuri stradale & mers sportiv, sunt ok. Pe Hungaro, in 30 minute, s-au incalzit destul de rau, desi dadusem jos presiunea. Pe Amckart, in 10 minute, nu au cum sa ajunga la temperaturi nesimtite. Pe strada asta nu e o problema.

Le tin pentru strada dar la Serres, daca ajung, o sa pun un set de D211.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult. sa inteleg ca sunt ceva mai inferioare lui D211 dar mai rezistente in uzura.... adica gume ceva mai tari fata de d211.

 

mai am in plan michelin pilot pure sau mai era unu 2CT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Crazy-devil: Cat ai vrea sa tina un cauciuc bun (gen GP Racer)? 7.000 de km e foarte bine pt o guma care-ti permite sa te dai fara morcovu' in poponeata. :rolleyes: Mersul mai sportiv in conditii de "siguranta" implica niste costuri. In aceste costuri sunt gumele bune.

Daca vrei sa te plimbi, iti iei gume touring si nu treci pe la vulcanizare asa des. Numa' ca, la un moment dat, s-ar putea sa ai de pus o frana de urgenta cu gumele touring... :unsure:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu tati stiu. am mai vorbit noi de gume si nu pot sa zic ca D211 mi-a lasat impresie proasta. aici exclud ploaia, unde avea sa ma imprastii. dar pe asfalt, cand am inceput sa ma dau cu ele, m-am speriat de cat de lipicioase erau.

 

problema e ca nu tot timpul ma dau spidi, si as vrea ceva mai rezistent dar ca performante apropiate. iar cand am chef de baieteala, sa schimb guma si sa ma pot da cu incredere tot cu D211

ca nu-mi arde sa fac naveta la prietena 100Km si sa merg cu gume moi in regim de turing. pana la suceava le folosesc, dar pana la botosani pot pune si cele mai vechi gume. ca nu depasesc de multe ori viteza legala. fata cu siguranta voi ramane pe D211, dar spatele il cam roade cuplul de la V2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cele mai rezistente si aderente nu sunt dunlop gp racer ci dunlop gt.

2. Dunlop si Yocohama sunt cauciucurile cu talonul cel mai strong care nu preia din rigiditatea cadrului in viraje!!!

3. Pe Ducati nu folosesti Dunlop caci ai cadrul extrem de strong si Dunlop NU! iti copiaza asfaltul atunci cand esti inclinat maxim si nu ai suspensii!!!

 

Yamaha R1 (r6) are cadrul cel mai flexibil pe viraj. Este un concept special facut de Yamaha ptr a flexa in curbe. De aceea Dunlop si Yocohama sunt cauciucurile ce creaza un tot unitar perfect pe Yamaha.

 

Restul motocicletelor sunt diferite si variaza alegerea pneurilor in functie de:

 

1.Flexibilitatea cadrului in viraje.

2.Pozitia si stilul de pilotaj.

3.Genul de circuit si temperaturile.

 

As putea vorbi inca 2 saptamani despre gume, suspensii, cuplu motor,etc. Dar asta se face total individual pe genul de pilot si genul de motocicleta.

 

Devil. Nu merge cu Dunlop pe Ducati decat daca vrei sa mergi in slide. Eu merg cu Dunlop pe MV Agusta dar o fac ptr k am Dunlopuri SH de pe pista la discretie si ma ajuta sa merg usor in derapaj pe strada dar vis a vis de alegerea pneului pe cadeu de otel, Dunlop e cea mai proasta alegere.

 

Toti ceilalti fabricanti de gume au serii de curse si te-ar ajuta oricare sa stai lipit in viraje mai bine k un cauciuc cu talon rigid.

 

P.S. Culmea e k Dunlop GP (nu gp racer) este pneul care are gripul cel mai bun si fiabilitatea cea mai longeviva.

 

P.S.S Eu merg pe pista cu 1,9 fata si 1,6 spate Dunlop GP. Pe strada va recomand 2.1 fata si 1.9spate.

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercati si un 2CT,ideea dupa care sunt facute e smechera si functioneaza.

Nu ma dau tare,dar cand o incerc nu-mi fac surprize deloc,si castiga mult la capitolul durabilitare.

am avut anu trecut 2CT, ma impacam bine cu ele doar ca de cateva ori le-am simtit la limita si nu vreau sa fac buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabin are dreptate cu ce spune despre flexibilitatea cadrului , basculei, vis a vis de rigiditatea carcasei anvelopei. Numai ca la cit de tare ne dam noi, cei deaici de pe forum,nu prea conteaza , faptul ca sint aderente conteaza cel mai mult. Despre 2CT: baieti, continuati sa visati, cauciucuri mai proaste ca 2CT sint foarte putine. Daca vorbiti inca de 2 CT, inseamna ca sinteti inca foarte limitati in privintza gumelor, si asta se datoreaza in primul rind ignorntzei si a marii lipse de bani. O cazatura pe frinare e foarte dureroasa, costa si durere si multi bani. Un cauciuc nou si lipicios costa mult mai ieftin decit unul care tine 7 000km. Un ghidon rupt este 100euro, o carena sparta costa minim alta sutica, etc. O coasta fisurata, un umar luxat, o clavicula rupta, o glezna lovita, etc. Baieti, nu mergeti pe ideea ca voua nu vi se intimpla. Acum vorbesc de caul in care soseaua e libera si nu circula retardati care intra in voi, asta e alta poveste.

 

 

Aveti 4-5-6-7-8000euro pt un R1 si va chitrositi la 3-400euro /sezon cit v-ar costa niste cauciucuri bune. S

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cu 2CT m-am dat anu trecut cand am taiat cauciucurile de la o groapa si nu am avut altceva ce sa pun. nu ma dadeam cine stie ce atunci, dar ma dadeam. pana am simtit cum fata rupe aderenta pe o curba. apoi am zis, altceva ca astea nu am ce face cu ele.

am avut diablo supercorsa care mi-au placut, dar nu m-am dat incat sa le pot vedea de ce sunt in stare. poate o sa incerc un set sa vad cum e. daca nu voi merge tot pe D211, dar sa ma stiu in siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI, nu pui problema corect. Nu e vorba de chitrosenie ci de faptul ca gumele lipicioase au o "mica" problema pe ud. In ultimii doi ani am iesit mult mai putin decat inainte dar din cca. 10 drumuri lungi cred ca in 8 m-a prins ploaie sau am trecut prin zone udate de putin timp. In consecinta, pe strada prefer sa am Sportsmart in loc de GPRacer.

In privinta 2CT, am avut Pilot Power 2CT si Power Pure. Pilot Power 2CT sunt niste cacao-uri, aproape la fel de proaste ca BT016 & co. Power Pure sunt decente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI, nu pui problema corect. Nu e vorba de chitrosenie ci de faptul ca gumele lipicioase au o "mica" problema pe ud. In ultimii doi ani am iesit mult mai putin decat inainte dar din cca. 10 drumuri lungi cred ca in 8 m-a prins ploaie sau am trecut prin zone udate de putin timp. In consecinta, pe strada prefer sa am Sportsmart in loc de GPRacer.

In privinta 2CT, am avut Pilot Power 2CT si Power Pure. Pilot Power 2CT sunt niste cacao-uri, aproape la fel de proaste ca BT016 & co. Power Pure sunt decente.

 

Tu pui bine problema cu apa. Un mare DAR, tu ai mers efectiv cu un Supercorsa SC1 pe ploaie? Eu am mers, si inca tare, la risc, ca auzisem si eu folclorul asta cu ploaia si cauciucurile, sa vad cum se comporta. Daca e moale, cauciucul tine suficient, sculpturile din el sint mai mult decit suficiente sa te dai cu el de la munte la Bucuresti. Evident, ca nu va tine daca te apleci la mai mult de 30grade, dar sorry, tu chiar mergi pe ploaie race? Ma indoisc. Ar fi bine sa testati un pic personal, si dupaia sa povestiti, ISTORIA CA CAUCIUCURILE RACE omologate de strada nu merg pe ploaie e pt pt cei ce dau doar din mouse copy paste. Normal ca un Dunlop GP nu o sa mearga ever pe ploaie, va fi ca pe patinoar, un Supercorsa SC1, BT R10 , racetec K1, Michelin Power Cup, VOR MERGE mai mult decit bine pe ploaie. Pina acum, nu am vazut stradali sa se aplece pe curbe, atunci cind ploua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutiile despre cauciucuri incep total altfel...

 

Cat % mergi pe ploaie?

 

Ce putere motor ai si cata experientza in deschiderea gazului sau finete in apasarea franei?

 

Ce greutate ai si ce fel de drumuri folosesti ptr serarea presiunii in tipul de pneu folosit???

 

Ce tip de suspensii folosesti si care este reglajul lor???

 

Degeaba mergi pe GP daca pui o presiune neadegvata conditiilor de drum sau ai o suspensie foarte tare si tu defapt folosesti 75% din inclinatie, adica nu ajungi pe zona soft...

 

Eu pe Pista (Jagi a vazut si a spus ksunt nebun) am mers la inceputul sezonului cu gume sh din 2004-2005 crapate si mega expirate, cu suspensii fatza fara reglaj adica varza si neintrat pe pista din 2005... Adica la rece vorbind ar fi trebuit sa ma fac praf in primul viraj.

 

Daca ajungi sa iti cunosti motocicleta k chilotii si iei totul treptat pe sectoare pana acumulezi exact ceea ce te nemultumeste si modifici dupa cum simti tu (cu ajutorul unui expert) poti sa mergi fara sa cazi cu orice cauciuc si sa ai rezultate mai bune k cei cu GP uri 2012!!!

 

Cred k aceasta discutie ar cam trebui mutata in alt subforum al celor interesati de R1 in regim curse, majoritatea celor ce intra aici (am observat) k sunt interesati intr-o solutie ieftina si rapida de asi resuscita problema pe R1 sau.

 

Yamaha R1-R6 Racing cred k ar fi un forum ok ptr respectivele discutii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe ploaie sau mai bine zis anotimpurile ploioase, nu prea ma dau. adica depinde cum prind. daca e cum a fost perioada pascala....asta e. nus venu care se uita pe geam si daca is 3 picaturi nu mai iese.

problema e ca nu vreau sa vad cum acvaplanez pe franare sau cum dansez pe accelerare.

dar interesul meu e o aderenta buna(cum a fost la D211) si o durabilitate ceva mai mare. ma asteptam la un 10000km sa ma duca. dar e ok si cat am mers, avand in vedere ca nu mi-a alunecat deloc pe curbe si accelerari..

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai injurati atat 2CT-urile...sunt totusi niste gume care au aparut acu' 4-5 ani, momentin care erau printre cele mai bune gume de strada, pentru motoarele care erau atunci (ma refer la puteri). Pentru ca la 150-160cp la motor sunt mai mult decat civilizate. Distanta intre 2CT si D211 e enorma insa pentru un motor din anii 2000-2004 diferenta nu este asa mare. Pentru o serpentina si respectiv mers prin oras 2CT-urile sunt mai mult decat suficiente. Ce preferati? un D211 copt sau un 2CT (de exemplu) nou? Important e starea in care e cauciucul. Pe vremuri se mergea pe lemne si tot se inclinau in curbe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, dar e chestia de siguranta. pt cauciucuri turing sau de oras, PP 2 CT este foarte bun. am avut dar am zis, toate se limiteaza cand incepi sa tragi mai tare de motor.

pt mers decent, sunt gume super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va dau un copy/paste de pe un site al detinatorilor de s1000rr,baietii vorbesc mult/bine/fara arogante si nu stiu de problema $ + testeaza frecvent diferite cauciucuri atat pe pista cat si pe strada ,parerea mea ca le spun pe bune

 

"I tried the Power One on the road and I think it is one of the best tires for the road.I tested them on the track and they are simple OK.They are sticky for the road but grease for the track.I also tried the Power One Dot (A front/B rear).They are better than the street compound but not as good as the D211 GP Ntec.I also tried Pirelli Superbike SC2/SC3 and Pirelli Superbike Pro which are also good (SC compounds are better) but still D211 GP Ntec are better in my opinion.So since tires are a matter of personal preference my conclusions are:

Track

1.Dunlop D211 GP Ntec

2.Pirelli Superbike SC slick

3.Michelin Power One DOT (A/B)

4.Pirelli SuperBike Pro

5.Metzeler Racetec Interact K3

6.Michelin Power One (road)

 

Road

Exactly the opposite and this is common sense:

1.Michelin Power One (road)

2.Metzeler Racetec Interact K3

3.Pirelli SuperBike Pro

4.Michelin Power One DOT (A/B)

5.Pirelli Superbike SC slick (silly but yeap I tried them on the road)

6.Dunlop D211 GP Ntec

Actually the D211 GP is the only tire that I had cold tear on the ROAD on a really cold day.

Track tires and road tires operate at very different temperature ranges, and as such, they typically far better at one then the other."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti sa faci o arogantza pentru mindria voastra, cumparativa un set de cauciucuri race pt ploaie (evident ca second-uri), puneti-le cind soseaua e plina de apa, chemati-va prietenii si dati-va pe-o roata . E senzatie. Pacat ca nu rezista pe uscat, ar fi cele mai aderente cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto zona, foarte deschisa si vizibila. Toti pe Yamaha... Vreau si eu acolo:))) :friends:

 

Adevaru e k de cand am facut RaceTek ul am cam tras chiulul la iesiri cu prietenii si calatorii cu R1 prin lumea larga.

 

Promit k la anu sa aloc mai mult timp mie si motocicletei mele vs Garaj...

 

Stau de 6, te vizitez la anu cu haiducii.

 

Uite si de la mine de acum 5-6 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomandare de producator de carene racing ? :D Thx.

E SP composite, da-mi un tel urgent daca-ti iei, vreau sa bag si eu o carena in pachet, sa economisesc la transport. Daca vrei, vorb cu el, am mai luat de la el, si poate i-mi face si un mic discount. Suna, 0763 681 602 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...