Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Au si aici tobe galagioase, stai linistit. Controalele sunt ceva asemanator cu cele de la Arc, sporadice. In plus,daca ai omologare pt toba (aproape toate au), chiar si atunci cand esti oprit nu patesti nimic. Oricum, zona unde stau eu este bike friendly.

 

Apropo de enduro, nu prea am vazut pe aici mobre in padure si nici endurismul de la noi...NU ai voie sa o tai pe unde te trece. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi si maine in Buc pe Amckart se desfasoara ultima etapa de Supermotard din sezonul 2012.

 

E un fel de intalnire moto pe pista AMC cu tot ce vrei. Cursele vor avea loc maine dupa amiaza si seara pe nocturna. Mare spectacol pe un nou desen al circuitului motocross (creat de Raduta) ptr a face spectacolul extrem.

 

Haideti si voi nsa vedeti cum se antreneaza Rossi si majoritatea MotoGP Stars ptr a reusi acele viraje extreme.

 

Hai porniti-va bolizi si veniti la cortul meu. :cheers:

 

100ron Test compresie la R1 orice an!!! Ala e primul care va spune ce e cu motocicleta ta.

 

Recomand mai mult decat schimbul de ulei la fiecare 10000km stradali. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a updatat softul de rescriere a programelor pt calculatoarele R1 R6.

 

De multe ori, multi motociclisti stradali refuza sa-si schimbe pinioanele de la lantz din cauza ca vitezometrul nu va mai indica viteza reala, ba mai mult, unii se gindesc ca prin scurtarea transmisiei la lantz bordul va inregistra mai multi km decit real si asta va face mai putin vandabila motocicleta. E si asta un punct de vedere. De azi, pot rescrie programul in calculator astfel incit vitezometrul sa arate viteza reala, + - x%. X% poate fi orice valoare, chiar si cu virgula, pt o acuratetze maxima. x% se poate calcula fie prin punerea unui GPS pr motocicleta si facuta diferentza intre valoare afisata de bord si cea a GPS-ului fie prin calcularea raportului noilor pinioane si aflarea erorii de corectat. Pt raceri (Sabin Race), se poate afisa treapta de viteza in locul vitezei, km parcursi ramin afisati,dar viteza nu mai este indicata.

 

Ca fapt divers, la bordurile stock, eroarea de afisare a vitezei e cca 6% in plus, vorbim de R1. La R6 e chiar mai mult. Daca se pune 1 dinte in minus pe pinionul de atac, eroarea cumulata e de 12.7%.

Cine doreste doar resoftarea pt afisarea vitezei reale, eventual si a coboririi temperaturii de start a ventilatoarelor, pretul e de doar 150ron.

Pt mai multe amanunte, 0763 681 602, jagib1972 YM .

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau cand schimb viteza, sa am pe bord, o gagika daia HOT care sasi arunce toalele odata cu evolutia schimbatorului.

 

Aveti si mulatre???

 

Bro. Eu nu vreau treapta de viteza caci Racerii adevarati numara, nu se uita in bord, in schimb vreau sa vad viteza reala (nu eu) ci camera mea care are si ea GPS cu vitezometru si traseu...

 

Mai vreau si coborarea turatiei in standard normal ca nu ma abtin nici pe strada... Probabil daia a zburat bujia aia...

 

Nu mai rezolv odata Dyoul k sa facem harta pe fiecare piston in parte... K Raceri Adevarati...

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu am mai iesit weekend-ul trecut, am profitat de vremea buna. Nu cred c-o sa mai ies anul asta. O sa pun si ceva poze cand ajung acasa, sa mai animam topicul.

In extra-sezonul asta o sa-i schimb interioarele la tobe si o sa-i resoftez centrala.

 

Voi ce update-uri aveti in plan pt sezonul viitor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot schimbi sitele la tobe cu unele A&R presupun, scoate si catalizatorul sau cumpara un Y de la akra ca merita fiecare banut, mai ales la modelul asta de R1. Vezi daca au scos modelul track pt baffles la modelul R1 07-08, la modelul cum am avut eu 04-06 erau doua versiuni race si track (eu le aveam pe cele track si pot spune ca erau cele mai galagioase tobe pt R1, dupa ce se incalzeau mai ales sunetul era superb). O mica atentionare, la final cand prinzi niturile la capetele de site ai grija sa prinzi niturile bine, de la o anumita perioada o sa inceapa sa vibreze si devin foarte deranjante.

 

p.s. Daca tot te apuci de schimbat, eu am mai schimbat si raportele la lant -1/+2 care au schimbat motoreta TOTAL, nu mai este asa moarta pana in 6000 de ture.

 

Numai bine!

Editat de Shobo2020
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima iesire si aici,WE trecut ...a fost bestial !!

 

La upgrade-uri,am luat-o sistematic :

 

1cel mai important :ECU resoftat (full power din treapta 1 ,vmax delimitat etc etc)Multumesc JAGI (ata pt lucrul facut cat si pt...consultatna :) )

 

2Evacuare :

+catalizator eliminat

+sonda eliminata

+finale originale dar cu site AR (sunet bestial)

+filtru aer K N

 

3Dunlopuri noi noute. (eh ,aici am ratat ,am pus /50 in loc de /55 pe spate.la anu vine unu de /55)

 

4Transmisie finala

+pinion atac -1

 

5Frane

+placute performante

+lichid schimbat

+furtunase cu insertii metalice

 

Cam asta mi-am propus pt noua achizitie si am si facut ..

 

Despre sezon ....a fost unul modest .doar 3000 km din lipsa de timp si uneori bani.Cu momente de cumpana (pierderea unui amic motociclist R I P Bolo) ,dar si momente de bucurie(dupa o iesire reusita , intodeauna revin acasa plin de satisfactie ,afisand un zambet tamp pe fata )

 

 

Consum masurat de 3 ori

Minim :7,5 /100 km(prima zi)

A mai fost odata un 8%

Maxim masurat de mine :10,1 /100 km ....(190 km cu 19,5 litrii benzina) :/

Apropo R1 2007 are rezervorul de 15 litri ...(am facut pana prostului inainte de benzinarie si atat a intrat) ...

 

Traseu:toti cei 3000 km (exceptand un drum pana la Buc si unul la pista de la Tg SEcuiesc)i-am facut pe babarunca-cheia /teliu -intorsura /padurea bogatii

 

 

 

Asta iarna si la anu o sa cheltui( pardon investesc :P ) foarte putin,mai mult vizual:,un yoke cover ,niste rim-uri.....si trebuie sa fac ceva si cu finalele (am taiat cu flexu aparatoarele din plastic, de pe tobe si arata urat :ori revopsit ori acoperit cu ceva ) ,

Eventual o anvelopa /55 pe spate ,,, niste bujii iridium si multa multa BENZINA...

 

Motorul a intrat la iernat .In garaj ,pe stander,acoperit ,cu frana fata stransa, ulei proaspat ,antigel schimbat si acumulator dat jos si pus la incarcat...

Poze in mers... prea putine si alea destul de nereusite...la anul o sa schimb si fotograful .hehe

post-19031-0-42106300-1351081382_thumb.jpg

post-19031-0-37279200-1351081658_thumb.jpg

post-19031-0-76472900-1351082174_thumb.jpg

post-19031-0-84982200-1351082747_thumb.jpg

post-19031-0-03464200-1351083210_thumb.jpg

post-19031-0-43843000-1351083517_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E asa mai merge.

 

Foarte frumoase atat pozele cat si povestirea.

 

Eu o sa va obosesc la iarna cu ce-am facut si cum. Nu mai sunt mari schimbari fatza de ce stiti doar ca schimb sistemul de evacuare final cu unul mai exotic si vreau sa fac modelul de strada replika R1 lui meu de curse...:)

 

Nici eu nu am pus km anul asta pe a mea, 2500 total. Dar vreau sa o aduc in parametri de compresie mai apropiati stradaleleor si sa ies cu ea mai des la anu.

 

Momentan este pe banculde lucru ptr schimbarea radiatorului cu unul complect de sus pana jos. Am nevoie de mai multa raceala ptr Bucurestiul lui 2013.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot schimbi sitele la tobe cu unele A&R presupun, scoate si catalizatorul sau cumpara un Y de la akra ca merita fiecare banut, mai ales la modelul asta de R1. Vezi daca au scos modelul track pt baffles la modelul R1 07-08, la modelul cum am avut eu 04-06 erau doua versiuni race si track (eu le aveam pe cele track si pot spune ca erau cele mai galagioase tobe pt R1, dupa ce se incalzeau mai ales sunetul era superb). O mica atentionare, la final cand prinzi niturile la capetele de site ai grija sa prinzi niturile bine, de la o anumita perioada o sa inceapa sa vibreze si devin foarte deranjante.

 

p.s. Daca tot te apuci de schimbat, eu am mai schimbat si raportele la lant -1/+2 care au schimbat motoreta TOTAL, nu mai este asa moarta pana in 6000 de ture.

 

Numai bine!

 

Vorbesti la timpul trecut de motorul tau ? :/

Asta cu niturile...scrie clar in manualul de montaj ,ca trebuie folosit Prolock (se gaseste in orice magazin auto)

 

Vand suport numar rabatbail pt RN 19 - 140 lei ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesti la timpul trecut de motorul tau ? :/

Asta cu niturile...scrie clar in manualul de montaj ,ca trebuie folosit Prolock (se gaseste in orice magazin auto)

 

Vand suport numar rabatbail pt RN 19 - 140 lei ...

 

Motoreta am vandut-o acu cateva luni :) de aceea am folosit trecutul, alta motoreta prea curand nu cred ca imi voi lua prea multe accidente, prea multa neatentie in trafic, ii multumesc lui Dumnezeu ca am scapat sezonu asta intreg dupa cate prostii am facut. Daca ar fi sa-mi iau din nou motoreta, modelul asta(07-08) mi l-as lua fara sa ma gandesc, dar pana atunci am zis sa-mi exprim parerea asupra minusurilor pe care le avea modelul 04-06 de R1, pentru ca altii sa nu stea cat am stat eu fara sa se bucure de motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai 2 chestii:

 

1. M0delul 04-06 are minusuri sau are probleme in cazul folosiri neadecvate? Ce minusuri avea a ta?

 

2. La comenzile motocicletei tale esti tu. Daca nu-ti adecvezi viteze si atentia la drum atunci cum spuneai, doar norocul te mai poate salva...

 

Exact asta ne atrage pe toti: sa fim cerebrali si sa ajungem la destinatie cu vehicole ce depasesc cu mult standardul cerebral uman.

 

Motociclistul Precoce e ala de nu tavaleste (vitezana) si ajunge la destinatie chiar daca altii au facut-o mai repede...

 

Nu k ma laud: 1988 a fost anul in care mi-am cumparar-o pe prima, 1998 anul in care am intrat pe pista si 2011 anul in care mi-am rupt ptr prima oara ceva (pe strada , pe pista, la enduro si supermoto) si ma pot lauda k la 40 ani si 24ani de motociclism, fara sa tavalesc in acest sezon r1 apsolut deloc, m-am calificat in Lotul National Roman Sectiunea Viteza...

 

Nu da vina pe alti factori ci doar pe tine si senzorii tai, pe cunostintele tave vis a vis de calul tau si pe deciziile si cugetarile tale inainte si dupa o cursa, un sezon, o ploaie etc.

 

Daca ti se pare ca nu-ti poti stapani furia sau ca nu te poti acomoda cu 2004 atunci tu sti cel mai bine de ce ai nevoie.

 

Succes,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e in felul urmator, modelu asta de cand l-am luat am avut 3 minusuri, 2 le-am rezolvat. Primul a fost faptul ca am luat-o stoc si nu auzeam nimic, nu simteam nimic, primul lucru facut luat site A&R si golit catalizatorul, cea mai buna decizie pe care o poti face, auzi si tu motoreta te aud si altii, normal au crescut vibratiile si la drum lung pt cei foarte comozi e un pic enervant. Al doilea lucru a fost faptul ca era moarta pana in 7 de ture, si de la 7000 fie era pe o roata fie invartea cauciucul, lucru rezolvat prin -1/+2 la kitul de lant, intradevar motoreta a devenit cu adevarat brutala, dar pt mine m-a avantajat ca nu mai avea cuplu asa mic in ture mici.Al treilea asta e pt persoana mai mari de 1.85 (1.90) in cazul meu, pozitia schimbatorului de viteza care pur si simplu era incomod(aici m-am adaptat). In afara de asta motoreta e super, un consum care m-a dat pe spate(9 oras si 5.5 afara), pozitie buna la ghidoane, frane super. Am vandut motoreta pentru ca in traficul in care o foloseam eu era mult prea periculos, desi am facut aproape 9000de km fara probleme, toti tampitii iti taie calea, pun frane fara sens, nu se uita claxoneaza cand mergi prea incet, se sperie cand treci pe langa ei prea tare, una peste alta foarte aiurea pentru unu ca mine care facea 30 de km pe zi in traficul din buc. In afara orasului era altfel nu existau problemele astea. Una peste alta am fost multumit de motoreta, daca imi voi lua alta modelul urmator va fi prima alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,cu tobele stock e mult prea silentioasa.Cu sau fara tobe stock insa e total neadecvata pt drumuri lungi.Pozitia si stilul in care te obliga sa mergi nu sunt pt drumuri lungi oricum ai da-o.Da,pana la 7000 e cam lenesa,dar pe mine personal nu ma deranjeaza.Depinde ce vrei de la ea.Intr-adevar,consumul e ff ok pt ce motor e si ce stie.Consum de 5.5 nu am scos never,dar un 6 si ceva,da.Consum 7 la mers semi-legal.

Ce i-as mai reprosa eu e saua care e de lemn.Nu am intalnit sa mai tare pe nici un motor.R6-le si Fireblade-ul zici ca sunt touring pe langa ea ca si comfort.In oras merg prea rar,dar cred ca sa mergi zilnoc cu ea in oras ar fi infiorator.Pur si simplu nu e pt asa ceva.Te chinui si tu si o chinui si pe ea.Nu.

Am modelul asta (rn12) de 3 ani si ceva.Mie mi se pare o moto extraordinara.Insa e o motocicleta pe care trebuie s-o intelegi si sa te dai dupa ea.Comunica mult cu tine insa tre sa pricepi ce-ti spune.Si tre sa ai si putina conditie fizica,pt ca e de munca pe ea,nu te lasa sa fii lenes.

E o moto cu f multa forta,ca si putere cred ca e egala cu modelele actuale,dar mie imi place f mult si nu sunt tentat deloc de modelul actual de r1.Poate de RSV4...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...