Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

E asa mai merge.

 

Foarte frumoase atat pozele cat si povestirea.

 

Eu o sa va obosesc la iarna cu ce-am facut si cum. Nu mai sunt mari schimbari fatza de ce stiti doar ca schimb sistemul de evacuare final cu unul mai exotic si vreau sa fac modelul de strada replika R1 lui meu de curse...:)

 

Nici eu nu am pus km anul asta pe a mea, 2500 total. Dar vreau sa o aduc in parametri de compresie mai apropiati stradaleleor si sa ies cu ea mai des la anu.

 

Momentan este pe banculde lucru ptr schimbarea radiatorului cu unul complect de sus pana jos. Am nevoie de mai multa raceala ptr Bucurestiul lui 2013.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca tot schimbi sitele la tobe cu unele A&R presupun, scoate si catalizatorul sau cumpara un Y de la akra ca merita fiecare banut, mai ales la modelul asta de R1. Vezi daca au scos modelul track pt baffles la modelul R1 07-08, la modelul cum am avut eu 04-06 erau doua versiuni race si track (eu le aveam pe cele track si pot spune ca erau cele mai galagioase tobe pt R1, dupa ce se incalzeau mai ales sunetul era superb). O mica atentionare, la final cand prinzi niturile la capetele de site ai grija sa prinzi niturile bine, de la o anumita perioada o sa inceapa sa vibreze si devin foarte deranjante.

 

p.s. Daca tot te apuci de schimbat, eu am mai schimbat si raportele la lant -1/+2 care au schimbat motoreta TOTAL, nu mai este asa moarta pana in 6000 de ture.

 

Numai bine!

 

Vorbesti la timpul trecut de motorul tau ? :/

Asta cu niturile...scrie clar in manualul de montaj ,ca trebuie folosit Prolock (se gaseste in orice magazin auto)

 

Vand suport numar rabatbail pt RN 19 - 140 lei ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai 2 chestii:

 

1. M0delul 04-06 are minusuri sau are probleme in cazul folosiri neadecvate? Ce minusuri avea a ta?

 

2. La comenzile motocicletei tale esti tu. Daca nu-ti adecvezi viteze si atentia la drum atunci cum spuneai, doar norocul te mai poate salva...

 

Exact asta ne atrage pe toti: sa fim cerebrali si sa ajungem la destinatie cu vehicole ce depasesc cu mult standardul cerebral uman.

 

Motociclistul Precoce e ala de nu tavaleste (vitezana) si ajunge la destinatie chiar daca altii au facut-o mai repede...

 

Nu k ma laud: 1988 a fost anul in care mi-am cumparar-o pe prima, 1998 anul in care am intrat pe pista si 2011 anul in care mi-am rupt ptr prima oara ceva (pe strada , pe pista, la enduro si supermoto) si ma pot lauda k la 40 ani si 24ani de motociclism, fara sa tavalesc in acest sezon r1 apsolut deloc, m-am calificat in Lotul National Roman Sectiunea Viteza...

 

Nu da vina pe alti factori ci doar pe tine si senzorii tai, pe cunostintele tave vis a vis de calul tau si pe deciziile si cugetarile tale inainte si dupa o cursa, un sezon, o ploaie etc.

 

Daca ti se pare ca nu-ti poti stapani furia sau ca nu te poti acomoda cu 2004 atunci tu sti cel mai bine de ce ai nevoie.

 

Succes,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,cu tobele stock e mult prea silentioasa.Cu sau fara tobe stock insa e total neadecvata pt drumuri lungi.Pozitia si stilul in care te obliga sa mergi nu sunt pt drumuri lungi oricum ai da-o.Da,pana la 7000 e cam lenesa,dar pe mine personal nu ma deranjeaza.Depinde ce vrei de la ea.Intr-adevar,consumul e ff ok pt ce motor e si ce stie.Consum de 5.5 nu am scos never,dar un 6 si ceva,da.Consum 7 la mers semi-legal.

Ce i-as mai reprosa eu e saua care e de lemn.Nu am intalnit sa mai tare pe nici un motor.R6-le si Fireblade-ul zici ca sunt touring pe langa ea ca si comfort.In oras merg prea rar,dar cred ca sa mergi zilnoc cu ea in oras ar fi infiorator.Pur si simplu nu e pt asa ceva.Te chinui si tu si o chinui si pe ea.Nu.

Am modelul asta (rn12) de 3 ani si ceva.Mie mi se pare o moto extraordinara.Insa e o motocicleta pe care trebuie s-o intelegi si sa te dai dupa ea.Comunica mult cu tine insa tre sa pricepi ce-ti spune.Si tre sa ai si putina conditie fizica,pt ca e de munca pe ea,nu te lasa sa fii lenes.

E o moto cu f multa forta,ca si putere cred ca e egala cu modelele actuale,dar mie imi place f mult si nu sunt tentat deloc de modelul actual de r1.Poate de RSV4...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una peste alta am fost multumit de motoreta, daca imi voi lua alta modelul urmator va fi prima alegere.

 

Esti primul om caruia (dupa descrierea ta) i-asi recomanda modelul 2009-2012.

 

.Si tre sa ai si putina conditie fizica,pt ca e de munca pe ea,nu te lasa sa fii lenes.

E o moto cu f multa forta,ca si putere cred ca e egala cu modelele actuale,dar mie imi place f mult si nu sunt tentat deloc de modelul actual de r1.Poate de RSV4...

 

Mai...

 

Sunteti pe sectiunea forum Yamaha R1!!! Motocicleta de Top Yamaha!!!

 

Yamaha ( si celelalte japoneze) au modele cu motorul de 1000, transformat cu un cuplu mai de jos si cu o pozitie mai confortabila. Sunt sigur k stiati asta.

 

Nu am intalnit pana acum o moto pe care sa MA SIMT mai bine in orice conditii de FORJA k acest R1 (exclus ptr mine modelul dupa 2009) si m-am adaptat constructiei sale (cu modificari ptr circuit) si crede ma ca am si am mers cu toate vitezanele de cand apar mi se aduc la test.

 

Eu nu recunosc R1 dupa 2009 k fiind un real R1!!! Nu intruneste deloc standardul de violenta dupa 7000rpm cum a fost el de cand a aparut, dar uite k sunt oameni care aleg (probabil) frumusetea R1 si ar vrea un motor mai liniar cu riscul sa te bata si un R1 din 98 (k asa e) dar yamaha a facut-o si pasta...

 

Astept cu nerabdare intoarcerea lui Rossi la Yamaha si viitorul motor Yamaha ptr 2014. Sigur se vor intoarce la motorizarea clasika sau vor scoate v4 sau v5 ul ptr strada.

 

Auna peste alta criticile voastre k de la 7000 e o bomba ( de la 7 la 13000 sa tot mergi tare) sau pana in 7000 sa mergi la consum mic...

 

K are seaua tare... Daca mergi tare atunci tu nu mai cantaresti nimic. Eu am scos seaua originala si merg pe una aproape de lemn... Ma ajuta mult sa simt roata spate cand derapeaza pe viraj si sa o comand mai ferm. Am schimbat si suspensia spate ptr a rigidiza mai mult 07 nul meu...

 

Nu stiu ce moto vi s-ar potrivi sa va multumeasca la toate dar cert e k amandoi aveti 2 motoare de Top R1.

 

Eu atat de mult iubesc motorul R1 k pana si scuterul de apa mi l-am luat cu motorul asta fx140...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motocicleta de top are cazaturi (uscaturi) intre crengi dar respectivele probleme ori sunt de fabrica (la toate lafel) si pe unii ii atrage pe alti nu (au ales gresit modelul) si toate au punctele lor forte. Ptr mine toate sunt foarte misto si tari (toate modelele toate brandurile moto) dar motocicleta mea cea mai de suflet (k o manuse) este clar Yamaha R1.

 

Na poza din Grajdiul meu de azi:

post-11347-0-42464900-1351705499_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabin,eu nu m-am plans de motocicleta,imi place f mult si nu am de gand s-o schimb pt mult timp,pur si simplu am enumerat niste minusuri pe care le are respectivul model.Oricum foarte putine dupa parerea mea spre deosebire de alte modele.Dupa cum ai zis si tu,orice model are plusuri si minusuri.Shobo i-a facut o caracterizare,am zis si eu 2 vorbe,atata tot.

Nici un motor nu e perfect,nici chiar r1,nu stiu de ce sari asa.

 

@ Shobo :

Incearca si gixxer-ul.Eu m-am dat de cateva ori pe un gixxer k6 si m-a lasat masca.fff bun motor,foarte faorte puternic.Nu m-am dumirit,mai vreau sa aprofundez,dar primele impresii sunt extraordinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

 

Gsxr ul are o pozitie mai confortabila decat R1, are o alta geometrie. Este probabil cea mai confortabila din cele Japan.

 

Insa cand deschizi gazul la capat ( fiind foarte puterncia) nu iti permite intrari in viraje k Yamaha. Alea de le vedeti la curse sunt modificate geometric.

 

Nu am sarit asa...

 

Pur si simplu ma deranjeaza sa aud probleme la R1 (schimbat uleiul la timp si incalzita inainte de forja) cand ale mele din 98 si pana azi nu mi-au jucat banii daca n-am gresit eu.

 

E normal sa ma aprind. O iubesc mult.

 

Normal la ora actuala (parerea mea) e k Kava zx10 2012 e cea mai forjatoare, iar GSXR1000 cea mai comoda. Yamaha BigBang&Panigalle sunt un mare esec iar CBR1000 este cel mai reusit de pana acum, a lui Honda.

 

Motocicleta care intruneste defapt toate bunele de la Japan dar inca are mici probleme pe management si motor e BMW.

 

Practic daca Yamaha ar fi tinut modelul 2007 la care ar fi adaugat electronika si ar mai usura-o la jante un pic, ar fi fost competitiva cu ZX10 le si BMW ul.

 

Aia e... Sa speram k Yamamoto s-a saturat de tampenia facuta si odata cu aducerea lui Rossi va scoate si viitorul R1.

A mai facut odata o asemenea greseala. Modelul 2002-03 cu primul sistem de injectie a fost un alt esec dar nu atat de dezamagitor k acum.

Atunci l-a luat pe Rossi si alt departament de design (italy) si a scos in numai 2 ani al 2 lea model r1 revolutionar: Cadru peste motor ce ingusteaza ciclistica, tobe sub sea, lupe in faruri, inca 25 de cai si multe altele ce de exemplu suzuki nu le are nici macar acum...

 

Hai Mr Yamamoto, da iubitorilor R1 ceea ce li se cuvine.

 

Uite pana atunci modelul 2013 yamaha R4 250cc ptr incepatorii ce si vor lua permis la anu dar viseaza un R1...

 

Daca asta e adevarat atunci tre sa pun un anunt (cumpar r1 07-08) fara numar...

 

http://motorcycleppf.com/moto-yamaha-motorcycles-latest-news-and-reviews.html

post-11347-0-29722300-1351751655_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha R1,a dat totdeauna sisteme electronice de management cu functii de scanare erorori pe toate modelele dar pe ultimul 2012 a pus si traction control si abs...

 

TCS (r1 2012) ul e misto modificabil dar un aftermarket e doar 800euro si poate fi montat inclusiv pe o mobra...

 

Cu toate astea raman dezamagit (chiar daca modelul meu e mai puternic si nu tre sa-l schimb) k R1 de la 2009 in sus nu mai are acea putere sus (cu care acum zx10 lee nou face legea) iar R1 a disparut din lumea motorsport... Cuvant urat de tot... Foarte urat.

 

Ne-a mai ramas R6 (moto competitiva in pas cu SSportul) si Bineinteles Titlul Mondial MotoGP cu Yamaha M1, si bineinteles sperantza k Rossi se va simti atat de bine pe Vechia sa Yamaha k va tine din nou planeta in picioare.

 

P.S. Speranta k modelele dupa 2009 ar fi limitate si defapt ar fi niste bolizi, sunt deja pierdute!!! Daca AMA nu a reusit sa dea drumu puterii iar World SBK a scos Yamaha din grila (nu se mai califica) atunci e clar k acest nou prototip motor nu este ceea ce ma va face sa scot banii din buzunar.

 

Cat despre bani:

 

r1 2008 NU ESTE SUB 6500EURO una buna, in schimb un 2009 il iei si la (am avut aceasta oferta) 4500 euro cu carena dr zgariata un pic...

 

Pacat k nui bomba. Tare as fi vrut sa intru in motorul ei si sa-i dau puteri dar repet, daca AMA n-a putut atunci e clar si ptr mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o intrebare , r1 meu din 2005 are 31500 km facuti numai cu kit de lant 520 -1 / +2 la pinioane ( probabil sunt mai putini reali decat indica bordul ) , cand e recomandat sa se schimbe rulmentii de la jug , respectiv jante ? Ce recomandari aveti...

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ridici motociclete (pe cric) de bot in sus si vezi daca opune jugul rezistenta st dr. Normal asa se face k sa vezi daca se intepenesc rulmentii jug pe mijloc. Daca nu opun nici o rezistenta atunci n-are rost sa-i schimbi.

 

Rulmentii de la roti se schimba des la motoarele de enduro, care intra mizerie la ei... La tine ii schimbi de la nr asta de km doar daca pleci la drum lung sau daca simti vreun joc sau franare pe ei.

 

Indicat ar fi sa o duci la specialist sa masoare toate jocurile pe toata motocicleta.

 

...

post-11347-0-05904200-1352096171_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o intrebare , r1 meu din 2005 are 31500 km facuti numai cu kit de lant 520 -1 / +2 la pinioane ( probabil sunt mai putini reali decat indica bordul ) , cand e recomandat sa se schimbe rulmentii de la jug , respectiv jante ? Ce recomandari aveti...

Multumesc

 

La raportul spus de tine, teoretic sunt mai multi km reali decat ce e pe bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La raportul spus de tine, teoretic sunt mai multi km reali decat ce e pe bord.

 

-1 +2 inseamna cu aproximatie 10% in PLUS afishati fatza de nr real. 17/16 plus 47/45 . 6.25% + 4.45% = 10.7% Daca schimbi rulm la jug, pune-i conici, in nici un caz chinezarii din Louis .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#good_detail=3774 Astia sunt cei mai smecheri si fara moarte.

 

K sai strici si pe astia tre sa o ti in apa de mare si sa nu-i ungi...

 

Astia de roata spate http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#good_detail=11389

 

Si aici e roata fatza http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#good_detail=4181

 

Ptr detalii de cum poti cumpara aceste produse si cat te costa manopera (daca esti in apropierea Buc-Timisoara-Cluj-Arad sau Brasov) trimite PM.

 

Cat despre calcatura ta, pe Romaneste: Ai mai multi km pe bord decat in realitate dar lucrul motor este exact cel indicat pe bord... Adica pistonul s-a ridicat si a coborat tot de atatea ori... Uzura e un pic mai mare caci ai mers practic fara a 6 sea...

 

La nr tau de km ar trebui sa intrebi de sunetul oalei ambreaj si de distantele la supape (pornire grea etc) dar daca nu o ai de noua n-ai de unde sa fisigur de istoricul sau.

 

Parts: R1 2005 http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2005/?page=-1#none

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motonetro...ood_detail=3774 Astia sunt cei mai smecheri si fara moarte.

 

K sai strici si pe astia tre sa o ti in apa de mare si sa nu-i ungi...

 

Astia de roata spate http://www.motonetro...od_detail=11389

 

Si aici e roata fatza http://www.motonetro...ood_detail=4181

 

Ptr detalii de cum poti cumpara aceste produse si cat te costa manopera (daca esti in apropierea Buc-Timisoara-Cluj-Arad sau Brasov) trimite PM.

 

Cat despre calcatura ta, pe Romaneste: Ai mai multi km pe bord decat in realitate dar lucrul motor este exact cel indicat pe bord... Adica pistonul s-a ridicat si a coborat tot de atatea ori... Uzura e un pic mai mare caci ai mers practic fara a 6 sea...

 

La nr tau de km ar trebui sa intrebi de sunetul oalei ambreaj si de distantele la supape (pornire grea etc) dar daca nu o ai de noua n-ai de unde sa fisigur de istoricul sau.

 

Parts: R1 2005 http://www.motonetro...5/?page=-1#none

 

Multumesc de raspunsuri. Oala de ambreiaj se aude ,dar ce sens are sa umblu acolo ca nu rezolv nimic decat temporar si cu bani multi. La 20.000 i-am schimbat pastilele de la supape ca nu mai pornea deloc (ca explicatie mi s-a zis ca am mers in ture mari forta ), s-a verificat compresia. O sa ii schimb rulmentii la jug, la roti mai astept... Nu invarte greu motoreta, sunt foarte multumit de ea , o am de vreo 6 ani si nu am de gand sa o vand, sunt inca indragostit de ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin 2011 ma gindeam serios sa trec la Honda Fireblade, care are o diagrama de putere mult mai liniara. De cind am resoftat calculatorul motocicletei, m-am vindecat de dorul schimbarii marcii. In plus, Yamaha e la fel de fiabila ca si Honda, pina acum nu s-a stricat nimic la ea. Va recomand la toti detinatorii de R1 s va montati un gaz rapid, face minuni. Eu am Active, e cu cca 20% mai scurt decit cel din fabrica. De ce recomand gaz rapid???? Simplu, multi se pling de lipsa de putere, dar uita, nu-si dau seama, ca ei deschid maxim gazul extrem de rar, si asta din cauza cursei foarte lungi. Cei ce prefere wheelie-urile , sa lase acceleratia stoc.

 

Important, la resoftarea ECU se poate programa frina de motor SI in functie de treapta de viteza. Adica, in treptele 6,5,4 se face o frina mare, maxima, sa ajute la frinarea pe autostrada la viteze mari, in treptele 1,2 si chiar 3 se poate lasa o frina de motor mai mica ca sa ajute la mersul pe portiunile virajate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...