Buggy Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) motorul la dafway este acum sinu se potriveste nimic din ce are el acolo si ma gandeam poate ma poate ajuta cineva cu un cod o serie ceva. cod de serie ce e aia? ...daca nu scrie nimic pe releu naspa repet incerca la andu sau cristi poate gasesti la ei sau un magazin auto poate nimeresti de la altceva sau metrotehnica unde probabil ca o sa rezolvi dar o sa iti creasca barba pana iti vine. Editat Iulie 20, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Lucrare Dafway Monster 600 1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) zici cai facuta din alte 3 monstere care cum sau potrivit mai bine Editat Iulie 20, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Ce etrieri rosii are In rest, vopseaua pe rezervor arata bine! BV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Are careva chef sa arda niste benzina in weekend??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 zici cai facuta din alte 3 monstere care cum sau potrivit mai bine Important este daca iti place produsul final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 pai nu imi place zici ca e o salata ...si etriieri aia rosii zici ca sunt unghiile unei pitzi...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) Am si eu o nelamurire, de vreo 6-7 zile jucaria mea sta in parcare deoarece mi-au expirat numerele rosii, pana in momentul de fata nu am avut problemne sa imi curga ulei sau ceva de genul in conditiile in care mergeam zilnic cu ea, azi ma uit asa din mers si vad o mica pata de ulei cam de 2cm in diametru pe asfalt cam pe unde este busonul de ulei, o sa ma uit diseara mai in detaliu dar ma gandeam ca este vreo problema comuna Editat Iulie 23, 2012 de ZYB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin CCP Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Am si eu o nelamurire, de vreo 6-7 zile jucaria mea sta in parcare deoarece mi-au expirat numerele rosii, pana in momentul de fata nu am avut problemne sa imi curga ulei sau ceva de genul in conditiile in care mergeam zilnic cu ea, azi ma uit asa din mers si vad o mica pata de ulei cam de 2cm in diametru pe asfalt cam pe unde este busonul de ulei, o sa ma uit diseara mai in detaliu dar ma gandeam ca este vreo problema comuna si eu i-am schimbat uleiul sambata si ieri am vazut la fel.. o pata cam de 7 cm sub ea, cam tot pe la buson. nici mie nu mi-a curs pana acum. cred ca mai trebuie stranse suruburile p-acolo. coincidenta. oricum mare atentie sa nu iei pe cauciuc ulei.. ca te versi de numai. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) Salutare Mai exista posibilitatea sa curga pe la cilindrul receptor (parca asa se numeste) de la ambreiaj. Urmariti conducta de la ambreiaj si vedeti unde intra in motor, undeva langa capacul care acopera pinionul din fata. Eu acolo am avut problema. Se rezolva in 15 minute cu schimbarea a doua O-ringuri. Locul unde picura este mai putin relevant pentru ca uleiul se prelinge... Puteti sa curatati foarte bine motorul eventual cu un gum cutter / spray de frane etc... si sa urmariti dupa aceea. Succesuri. Editat Iulie 23, 2012 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albert's Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Salutare Mai exista posibilitatea sa curga pe la cilindrul receptor (parca asa se numeste) de la ambreiaj. Urmariti conducta de la ambreiaj si vedeti unde intra in motor, undeva langa capacul care acopera pinionul din fata. Eu acolo am avut problema. Se rezolva in 15 minute cu schimbarea a doua O-ringuri. Locul unde picura este mai putin relevant pentru ca uleiul se prelinge... Puteti sa curatati foarte bine motorul eventual cu un gum cutter / spray de frane etc... si sa urmariti dupa aceea. Succesuri. Garnitura buson baie ulei ! si se rezolva..am patit-o si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 dap mai baieti daca ati uitat saiba de la buson e normal sa se intample asta mi sa intamplat si mie sa uit sa o pun si am facut operatiunea ulei din nou... @silvik1313 pe la cilindru receptor nu curge ulei pe acolo curge lighid de frana daca e sa curga...cu lichid de frana functioneaza cilindru receptor...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Ok, inseamna ca m-am confuzat eu. Cele 2 O-ringuri de pe tija cilindrului receptor (17 in poza) nu tin uleiul sa nu dea pe afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Ok, inseamna ca m-am confuzat eu. Cele 2 O-ringuri de pe tija cilindrului receptor (17 in poza) nu tin uleiul sa nu dea pe afara? nu, alea tin licidul de frana sa nu-ti ajunga la placile de ambreiaj. ca iti dai seama ce ar fi. eu am patit-o din cauza epuratorului care era schimbat si se infundase. imi impingea semeringul de la axul ampreiajului, si curgea ulei...... avea sa ma intind pe o curba de numa numa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Eh, la mine a fost invers: in loc sa intre lichidul de ambreiaj inauntru, a iesit ulei afara. Am schimbat cele 2 O-ringuri si s-a rezolvat, nu a mai curs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Eh, la mine a fost invers: in loc sa intre lichidul de ambreiaj inauntru, a iesit ulei afara. Am schimbat cele 2 O-ringuri si s-a rezolvat, nu a mai curs. pai nici nu se putea intampla altfel. asta este rolul lor. nu au nici o treaba cu lichidul de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) Photoshop?!?!? WOW Pana la urma se pare ca e reala Prima motocicleta cu frana pe lant. Monsteristule.. astia ti-au copiat stilul de franare folosit pe bicicleta NO COMMENT.. just smile Editat Iulie 24, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 miercurea de la 19:00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Va mai adunati maine la academie? Pe la ce ora? Poate dau si eu o vizita sa va vaz. nu ai ce face. astia is rai ma. daca te duci cu motoreta,or sa ti-o zgarie si o sa te bata. daca e dute fara motor si nu ti-o mai zgarie.... doar or sa te bata. is foarte rai.. nici nu fac cruce....si au si fete printre ei. is rai tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 E V2 la 90 de grade. Deci nu mai contează marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Mda, deci uleiul meu pana la urma era benzina care curgea prin furtunul de dupa filtru fiind patruns. Am cumparat furtun si am zis sa imi aplic skillurile de inginer roman asa ca am taiat mai scurt ca tot mi se parea mie ca face bucla, acuma cand pun rezervoru jos se gatuieste...ehhh ma mai umplu odata de benzina cand il schimb . Stie cineva unde gasesc furtun de alimentare mai rezistent, asta ce am cumparat si ce aveam pe el erau doar din cauciuc, as fi vrut ceva infasurat in sarma sau similar. Si pentru ca tot m-am uitat putin la furtune, poate sa imi spuna cineva la ce foloseste furtunul gros de sub rezervor care pleaca din filtrul de aer si se duce intr-o cutie de la mijlocul motocicletei pe partea dreapta ? ( este crapat si as vrea sa il schimb ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 imi vin astazi finalele, am luat in final niste arrow dark line, plus niste oglinzi si mansoane. admit, sunt certat serios cu mecanica, surubaraie, etc bicicleta o rezolv dar la mobra nu ma bag! ceva recomandari unde sa montez tobele si eventual sa-i fac o remapare sa traga mai bine motorul dupa ce are zumzet nou? din baietii cunoscatori de ducati mai este careva la treaba si nu in concediu? cand e gata, o aduc si la academie, ca n-am mai venit de ceva timp, deh, naste soata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Sa le stăpânești sănătos. Dar dacă tot i-ai luat evacuare nouă, pune-i și un filtru de aer pe măsură, să "respire" mai bine. Pentru mapare, cred că numai la Metrotehnica. Andu din câte știu eu nu are program pentru astea noi care au electronică Siemens. Încearcă totuși, vezi ce zice. Dacă nu, prima variantă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serge Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 mersi mult de raspuns, sper sa rezolv cu Andu intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 (editat) Mda, deci uleiul meu pana la urma era benzina care curgea prin furtunul de dupa filtru fiind patruns. Am cumparat furtun si am zis sa imi aplic skillurile de inginer roman asa ca am taiat mai scurt ca tot mi se parea mie ca face bucla, acuma cand pun rezervoru jos se gatuieste...ehhh ma mai umplu odata de benzina cand il schimb . Stie cineva unde gasesc furtun de alimentare mai rezistent, asta ce am cumparat si ce aveam pe el erau doar din cauciuc, as fi vrut ceva infasurat in sarma sau similar. Si pentru ca tot m-am uitat putin la furtune, poate sa imi spuna cineva la ce foloseste furtunul gros de sub rezervor care pleaca din filtrul de aer si se duce intr-o cutie de la mijlocul motocicletei pe partea dreapta ? ( este crapat si as vrea sa il schimb ) referitor la intrebare creca e vb de furtunul de la epurator... @pzwfkw...daca vb de suzuki sv nu e la 90grade esti ducatist ar trebui sa stii ca doar ducati face v90g de serie or mai fi si exceptii dar... Editat Iulie 25, 2012 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.