Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

motorul la dafway este acum sinu se potriveste nimic din ce are el acolo si ma gandeam poate ma poate ajuta cineva cu un cod o serie ceva.

cod de serie ce e aia? :unsure: ...daca nu scrie nimic pe releu naspa repet incerca la andu sau cristi poate gasesti la ei sau un magazin auto poate nimeresti de la altceva sau metrotehnica unde probabil ca o sa rezolvi dar o sa iti creasca barba pana iti vine.

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are careva chef sa arda niste benzina in weekend???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire, de vreo 6-7 zile jucaria mea sta in parcare deoarece mi-au expirat numerele rosii, pana in momentul de fata nu am avut problemne sa imi curga ulei sau ceva de genul in conditiile in care mergeam zilnic cu ea, azi ma uit asa din mers si vad o mica pata de ulei cam de 2cm in diametru pe asfalt cam pe unde este busonul de ulei, o sa ma uit diseara mai in detaliu dar ma gandeam ca este vreo problema comuna :)

Editat de ZYB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire, de vreo 6-7 zile jucaria mea sta in parcare deoarece mi-au expirat numerele rosii, pana in momentul de fata nu am avut problemne sa imi curga ulei sau ceva de genul in conditiile in care mergeam zilnic cu ea, azi ma uit asa din mers si vad o mica pata de ulei cam de 2cm in diametru pe asfalt cam pe unde este busonul de ulei, o sa ma uit diseara mai in detaliu dar ma gandeam ca este vreo problema comuna :)

 

si eu i-am schimbat uleiul sambata si ieri am vazut la fel.. o pata cam de 7 cm sub ea, cam tot pe la buson. nici mie nu mi-a curs pana acum. cred ca mai trebuie stranse suruburile p-acolo. :) coincidenta. oricum mare atentie sa nu iei pe cauciuc ulei.. ca te versi de numai. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Mai exista posibilitatea sa curga pe la cilindrul receptor (parca asa se numeste) de la ambreiaj. Urmariti conducta de la ambreiaj si vedeti unde intra in motor, undeva langa capacul care acopera pinionul din fata. Eu acolo am avut problema. Se rezolva in 15 minute cu schimbarea a doua O-ringuri.

Locul unde picura este mai putin relevant pentru ca uleiul se prelinge... Puteti sa curatati foarte bine motorul eventual cu un gum cutter / spray de frane etc... si sa urmariti dupa aceea.

 

Succesuri. :)

Editat de silvik1313
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Mai exista posibilitatea sa curga pe la cilindrul receptor (parca asa se numeste) de la ambreiaj. Urmariti conducta de la ambreiaj si vedeti unde intra in motor, undeva langa capacul care acopera pinionul din fata. Eu acolo am avut problema. Se rezolva in 15 minute cu schimbarea a doua O-ringuri.

Locul unde picura este mai putin relevant pentru ca uleiul se prelinge... Puteti sa curatati foarte bine motorul eventual cu un gum cutter / spray de frane etc... si sa urmariti dupa aceea.

 

Succesuri. :)

 

Garnitura buson baie ulei ! si se rezolva..am patit-o si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap mai baieti daca ati uitat saiba de la buson e normal sa se intample asta mi sa intamplat si mie sa uit sa o pun :bounce: si am facut operatiunea ulei din nou... :crack:

@silvik1313 pe la cilindru receptor nu curge ulei pe acolo curge lighid de frana daca e sa curga...cu lichid de frana functioneaza cilindru receptor...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, inseamna ca m-am confuzat eu. Cele 2 O-ringuri de pe tija cilindrului receptor (17 in poza) nu tin uleiul sa nu dea pe afara?

nu, alea tin licidul de frana sa nu-ti ajunga la placile de ambreiaj. ca iti dai seama ce ar fi. eu am patit-o din cauza epuratorului care era schimbat si se infundase. imi impingea semeringul de la axul ampreiajului, si curgea ulei...... avea sa ma intind pe o curba de numa numa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, la mine a fost invers: in loc sa intre lichidul de ambreiaj inauntru, a iesit ulei afara. Am schimbat cele 2 O-ringuri si s-a rezolvat, nu a mai curs. :)

pai nici nu se putea intampla altfel. asta este rolul lor. nu au nici o treaba cu lichidul de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Photoshop?!?!? :scratch:

578846_455414994482040_487302524_n.jpg

WOW :blink: Pana la urma se pare ca e reala :moron:

315337_10151189246595499_323602939_n.jpg

 

Prima motocicleta cu frana pe lant.

 

Monsteristule.. astia ti-au copiat stilul de franare folosit pe bicicleta :moto:

 

NO COMMENT.. just smile :)

563095_10150767611486107_1810640114_n.jpg

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va mai adunati maine la academie? Pe la ce ora? Poate dau si eu o vizita sa va vaz.

nu ai ce face. astia is rai ma. daca te duci cu motoreta,or sa ti-o zgarie si o sa te bata. daca e dute fara motor si nu ti-o mai zgarie.... doar or sa te bata. :haha:

is foarte rai.. nici nu fac cruce....si au si fete printre ei. is rai tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, deci uleiul meu pana la urma era benzina care curgea prin furtunul de dupa filtru fiind patruns. Am cumparat furtun si am zis sa imi aplic skillurile de inginer roman asa ca am taiat mai scurt ca tot mi se parea mie ca face bucla, acuma cand pun rezervoru jos se gatuieste...ehhh ma mai umplu odata de benzina cand il schimb :). Stie cineva unde gasesc furtun de alimentare mai rezistent, asta ce am cumparat si ce aveam pe el erau doar din cauciuc, as fi vrut ceva infasurat in sarma sau similar.

 

Si pentru ca tot m-am uitat putin la furtune, poate sa imi spuna cineva la ce foloseste furtunul gros de sub rezervor care pleaca din filtrul de aer si se duce intr-o cutie de la mijlocul motocicletei pe partea dreapta ? ( este crapat si as vrea sa il schimb )

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vin astazi finalele, am luat in final niste arrow dark line, plus niste oglinzi si mansoane. :bounce:

 

admit, sunt certat serios cu mecanica, surubaraie, etc bicicleta o rezolv dar la mobra nu ma bag! ceva recomandari unde sa montez tobele si eventual sa-i fac o remapare sa traga mai bine motorul dupa ce are zumzet nou? din baietii cunoscatori de ducati mai este careva la treaba si nu in concediu?

 

cand e gata, o aduc si la academie, ca n-am mai venit de ceva timp, deh, naste soata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa le stăpânești sănătos.

 

Dar dacă tot i-ai luat evacuare nouă, pune-i și un filtru de aer pe măsură, să "respire" mai bine.

 

Pentru mapare, cred că numai la Metrotehnica. Andu din câte știu eu nu are program pentru astea noi care au electronică Siemens. Încearcă totuși, vezi ce zice. Dacă nu, prima variantă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, deci uleiul meu pana la urma era benzina care curgea prin furtunul de dupa filtru fiind patruns. Am cumparat furtun si am zis sa imi aplic skillurile de inginer roman asa ca am taiat mai scurt ca tot mi se parea mie ca face bucla, acuma cand pun rezervoru jos se gatuieste...ehhh ma mai umplu odata de benzina cand il schimb :). Stie cineva unde gasesc furtun de alimentare mai rezistent, asta ce am cumparat si ce aveam pe el erau doar din cauciuc, as fi vrut ceva infasurat in sarma sau similar.

 

Si pentru ca tot m-am uitat putin la furtune, poate sa imi spuna cineva la ce foloseste furtunul gros de sub rezervor care pleaca din filtrul de aer si se duce intr-o cutie de la mijlocul motocicletei pe partea dreapta ? ( este crapat si as vrea sa il schimb )

referitor la intrebare creca e vb de furtunul de la epurator...

@pzwfkw...daca vb de suzuki sv nu e la 90grade esti ducatist ar trebui sa stii ca doar ducati face v90g de serie or mai fi si exceptii dar...

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...