Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Salutare mai baieti, intreb si eu pentru curiozitatea mea, ca ma tot bantuie un gand sa sar pe o italianca, in viitor, nustiu cat de apropiat sau indepartat este dar sigur sar pe una. Ce caut:

 

Un motor pana in 700 cmc, naked (deci Monster), dupa 2004, pe injectie, dublu disc pe fata, racit pe aer. Ghici ghicitoarea mea, ce model se recomanda pentru cerintele astea?

pai...parerea mea este sa renunti un pic la limita de 700cmc si in 2004 ar fi monster 1000 ca sa simti adevaratul motor ducati sau mai nou si daca ai buget monster s2r mai frumos monobascula blabla...daca ai buget mai redus iti recomand monster de 900 dar este 2002 sau mai vechi(eu am avut supersport de 900 acelasi motor de pe monster si este un motor extraordinar cuplu de jos si distractie maxima nu e cine stie ce la ture si viteza max)...toate astea iti zic ca sa te bucuri de un ducati adevrat(acum cei cu 600 si 620 sa nu se supere si moto ale voastre sunt f bune sper ca ati inteles ce am vrut sa zic:)) ar mai fi si monster 750 dar vad ca ai sv si nu e mare diferenta si sar putea sa injuri apoi:)))...saaaau s2r 800 dar sunt sanse sa gasesti cam pe la aceeasi suma s2r 1000 toate astea ti le spun ptr tine ca sa ai parte de un ducati in adevratul sens al cuvantului...uitate pe www.ducati.com la models archive si jocate putin acolo eventual si niste review uri ...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc de sfaturi, insa momentan (asa gandesc acum-cine stie ce va fi peste 1 an sau 2) sunt super multumit de puterea pe care o ofera SV-ul, 74 cp mi se par suficienti. S2r800/1000 mi se par din alta liga, sunt fenomenale, am vazut si eu un S2r de aproape la un tip (poate il cunoasteti-are dreduri, aprox 1,74 inaltime, Monsterul este negru, si doua tobe Termignoni profil rotund parca). Desigur principalul criteriu este suma de achizitie si intretinerea lui, stiu ca sunt mai scumpe la intretinere, dar banuiesc ca nu cu mult, insa de ex. am vazut diferente de preturi la curelele de distributie (nu mai tin minte unde) iar pe net vorbeau unii de revizie la 10.000 km - 500 eur...Nustiu cat de adevarat este insa, tot pe net am aflat ca Monsterurile racite pe aer sunt si mai ieftin de intretinut si parerea mea sunt frumoase. Sper sa rezolv treaba cu actele saptamana asta, sa trec RAR-ul cu toba sport (am silencer la ea) si apoi Miercurea viitoare poate dau pe la Academie sa va vad si eu, asta daca primiti outsideri. :bounce: Banuiesc totusi ca S2R/800/1000 au un pret de achizitie destul de ridicat, nu vreau sa ma zgarcesc dar nici sa arunc cu banii, sa zic un buget maxim ar fi un 3500 eur. Poate gasesc ceva in pretul asta cand voi cauta Monster.

 

  • Consumabilele nu sunt mai scumpe față de SV. Piesele de schimb, da.
  • Chestia aia cu revizie la 10.000km care costă 500 euro e o aberație: revizia majoră se face la 20.000km / 2 ani și constă în schimbat curele distribuție (în jur de 100 euro) + eventual schimbat pastile (piesele pe care bat culbutorii supapelor și care se "tocesc" în timp: încă vreo 100 euro). Mai trebuie adăugată manopera ce-i drept, dar clar nu ajungi la 500 euro.
  • Motoarele desmodue sunt mai estetice, e adevărat. Mai ieftine la întreținere însă nu sunt.
  • Cu 3500 euro te încadrezi bine la Monster 1000 sau S2R 800 (S2R 1000 se dă cam cu o mie mai sus). Problema e că Monster cu motor mai mare de 700cc mai rar la vânzare pe la noi. Zicea Sergiu (cel cu motocicleta despre care tocmai vorbeai) că se gândește să-și vândă S2R-ul, dar nu știu dacă în viitorul apropiat. În Italia le găsești din abundență la prețulăsta - și în stare bună, dar mai ai nevoie de cel puțin încă 500 euro pentru adus aici și pus în circulație.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu dupa ce ceri tu, as recomanda si un S4 ai 916cc de putere nu ai cum sa duci lipsa,ca ai vreo 105 caluti parca. e o bijuterie de motor cu care te joci. pretul tot pe acolo se invarte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare mai baieti, intreb si eu pentru curiozitatea mea, ca ma tot bantuie un gand sa sar pe o italianca, in viitor, nustiu cat de apropiat sau indepartat este dar sigur sar pe una. Ce caut:

 

Un motor pana in 700 cmc, naked (deci Monster), dupa 2004, pe injectie, dublu disc pe fata, racit pe aer. Ghici ghicitoarea mea, ce model se recomanda pentru cerintele astea?

 

monster 695 :X

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu dupa ce ceri tu, as recomanda si un S4 ai 916cc de putere nu ai cum sa duci lipsa,ca ai vreo 105 caluti parca. e o bijuterie de motor cu care te joci. pretul tot pe acolo se invarte.

 

Un S4 bun e de la 4.000 de iepuroi în sus. Ce e sub prețul ăsta, ori e "modificată reising" (adică tăvălită pe toate părțile și cârpită), ori are 898453,4 km la bord.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti careva montat amortizor de ghidon pe Monster? Nu pe lateral ci in partea de sus. Ma intereseaza prinderile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Crazy devil...a zis racire pe aer...s4 mai bea si apa

@PzkpfW...eu zic ca e diferenta de intretinere la curele pt simplu fapt ca unele au o axa cu came si celelalte 2 axe cu came so...clar ca ptr cele cu 2axe sunt mai scumpe dar dif nu este mare am avut in acelasi timp si una si alata si stiu exact ce se intampla

@Good Kat...dap dupa cum spuneam inca sutin ca poti opta ori s2r daca o fi sa gasesti ceva ok ori monster 1000 sau 900(asta fiind mai vechi un pic de 2004)...puterea nu o sa te dea pe spate la nici una ci cuplul acolo e baza:)

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

@PzkpfW...eu zic ca e diferenta de intretinere la curele pt simplu fapt ca unele au o axa cu came si celelalte 2 axe cu came so...clar ca ptr cele cu 2axe sunt mai scumpe dar dif nu este mare am avut in acelasi timp si una si alata si stiu exact ce se intampla

(...)

 

Sunt cu vreo 10-15€ mai ieftine la Desmodue. Chiar ai simțit diferența o dată la 2 ani când ai schimbat curelele?

Dacă o iei așa, la Desmoquattro mai trebuie să pui și lichid de răcire + apă distilată... altă cheltuială.

laugh.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu tiam demosntrat ca este depinde de unde le iei pot fi diferente si mai mari...ai cam intrecut masura cu gluma cu lichdul nu vad legatura poate la tine este

mai acum ceva timp tu erai ala care se bucura la filtru de ulei hiflofiltro ca e cel mai ieftin in loc de unu original nu prea ai sens in ceea ce spui

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma pot plange eu. dar nu asa tare. am venit dupa carene dar erau incomplete,(se intampla desi nu trebuia) iar motorul a plecat din service exact cum a intrat, fara a se da de capat cu problema puterii. pana la urma am ajuns acasa si am schimbat filtrul de benzina. (multumesc lui Cristi de pont) rezultatul:

 

o

 

drace nebun :crack: da in afara de filtrul ala de benzina, i-ai echilibrat si tu clapetele, resetat TPS cum trebuie si ai facut amestecul?...o sa ai o surpriza si mai mare (si bag mana in foc ca o sa-i scada si consumul) :cheers:

 

In alta ordine de idei...caut si eu o aripa spate de monster la pret foarte mic (imi trebe ptr un proiect al meu) plus o pereche de oglinzi urechi de mikimouse (pe astea as da la schimb un set de oglinzi ptr capatul ghidonului folosite)

Editat de doctorucuducati
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

drace nebun :crack: da in afara de filtrul ala de benzina, i-ai echilibrat si tu clapetele, resetat TPS cum trebuie si ai facut amestecul?...o sa ai o surpriza si mai mare (si bag mana in foc ca o sa-i scada si consumul) :cheers:

 

In alta ordine de idei...caut si eu o aripa spate de monster la pret foarte mic (imi trebe ptr un proiect al meu) plus o pereche de oglinzi urechi de mikimouse (pe astea as da la schimb un set de oglinzi ptr capatul ghidonului folosite)

eeeh lasa ma echilibratu clapetelor pe mai tarziu ... :bounce: ...glumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate multi trec cu vederea chestiile astea, sau ii fac reglajele asa sa fie, dar schimba mersul 100%...as fi vrut sa vezi cum mergea monsterasul meu inainte de interventie si cum merge acum...valabil si pentru 7416-le ala care acum e un simplu 916 :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Crazy devil...a zis racire pe aer...s4 mai bea si apa

stiu ca a cerut pe aer, dar nu vad diferenta. ca motor de oras e alta treaba cand ai si apa care raceste

 

drace nebun :crack: da in afara de filtrul ala de benzina, i-ai echilibrat si tu clapetele, resetat TPS cum trebuie si ai facut amestecul?...o sa ai o surpriza si mai mare (si bag mana in foc ca o sa-i scada si consumul) :cheers:

clapetele au fost verificate de cristi cand a schimbat motorul in Octombrie si a spus ca sunt ok. de resetat TPS nu m-am gandit, dar cred ca o sa o fac cand ajung la capitala. compresia a fost luata(nu la rece) si era 10,5 vs 10,75 sau ceva de genu. motoru trage nu am probleme cu el, doar ca....eu sunt cel care consuma. nu am limita la acceleratia. cred ca e din calacatoru meu....brainu. :crack: ca deh, vrei sa mergi si spidi si low cost.....nu se pupa.

dar nu ma plang de asta.

 

Poate multi trec cu vederea chestiile astea, sau ii fac reglajele asa sa fie, dar schimba mersul 100%...as fi vrut sa vezi cum mergea monsterasul meu inainte de interventie si cum merge acum...valabil si pentru 7416-le ala care acum e un simplu 916 :banana:

 

ma "coasta" doar 2 supape si un ax cu came sau o chiuloasa completa, ca sa fie 7416 inapoi, doar ca ala ma mananca in chur sa fac altceva cu el. :D dar e proiect mai de viitor.

 

apropo,ca tu trebuie sa stii. cilindri de 916 se potrivesc pe carterul de 748? sau trebuie facute modificari, gen alezat din carter. pt ca interiorul cilindrului la 748 are 88mm iar la 916 are 92mm. diferenta aia de 4 mm e cumva si la carter? ma tenteaza un experiment de 996.... adica un fel de SPS

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa era 7416-le carter de 748 cu cilindri 916...vezi ca vilbrochenul e smecher de tot in el si volanta...pai vezi ca clapetele sunt in strinsa legatura cu tps-ul si cu amestecul...nu faci clapetele fara tps niciodata pentru ca e o intreaga procedura de urmat...asa pot fi echilibrate cu tps setat aiurea si nu e treaba :)) si iti garantez ca daca faci treaba cum trebuie iti scade si consumul ala :P...oricum, ma bucur ca motorul ala a ajuns de unde a plecat si de fapt unde ii e locul...pe circuit :P

 

stie cineva un meserias bun sudor in argon ? mi s-a spart radiatorul.

0724230550 Radu Nicolcea...e super tare baiatul. Mi-am facut la el mai multe chestii si lucreaza bine si cu preturi omenesti (vezi vasul de expansiune din inox de pe 7416 plus alte lucrari :bounce: ).

Editat de doctorucuducati
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu tiam demosntrat ca este depinde de unde le iei pot fi diferente si mai mari...ai cam intrecut masura cu gluma cu lichdul nu vad legatura poate la tine este

mai acum ceva timp tu erai ala care se bucura la filtru de ulei hiflofiltro ca e cel mai ieftin in loc de unu original nu prea ai sens in ceea ce spui

 

N-ai înțeles aluzia: am spus că dacă ajungi să reduci diferența costului de întreținere intre cele două motoare la cei 10-15€ diferență de preț între tipurile de curele, poți să pui la socoteală și "cheltuiala" legată de lichidul de răcire ( => ridicol => glumă).

happy.gif

 

Și da, când schimbi uleiul la 5.000, HifloFiltro e foarte bun. K&N de exemplu avea înainte magnet pentru pilitura din motor (care să justifice prețul "premium"), dar acum nu mai e cazul. Filtrele OEM Ducati sunt de fapt făcute de Champion, AC Delco, FRAM, etc. în funcție de țară/regiune. Nu-ți imagina deci că e mare lucru: fix același filtru (fără "DUCATI" scris pe el) era pus și pe CitroĂŤn 2CV, de exemplu.

wink.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai înțeles aluzia: am spus că dacă ajungi să reduci diferența costului de întreținere intre cele două motoare la cei 10-15€ diferență de preț între tipurile de curele, poți să pui la socoteală și "cheltuiala" legată de lichidul de răcire ( => ridicol => glumă).

happy.gif

 

Și da, când schimbi uleiul la 5.000, HifloFiltro e foarte bun. K&N de exemplu avea înainte magnet pentru pilitura din motor (care să justifice prețul "premium"), dar acum nu mai e cazul. Filtrele OEM Ducati sunt de fapt făcute de Champion, AC Delco, FRAM, etc. în funcție de țară/regiune. Nu-ți imagina deci că e mare lucru: fix același filtru (fără "DUCATI" scris pe el) era pus și pe CitroĂŤn 2CV, de exemplu.

wink.gif

dap dupa cum spuneam am vazut diferente si mai mari de 15 eu in fine...cat despre filtre stiu si eu ca e acelasi lucru totusi eu unul recomand original ducati clar ca fac acelasi lucru pana la urma ...doar am dat ex la ce ai afiramat tu ...bafta

 

stiu ca a cerut pe aer, dar nu vad diferenta. ca motor de oras e alta treaba cand ai si apa care raceste

 

 

clapetele au fost verificate de cristi cand a schimbat motorul in Octombrie si a spus ca sunt ok. de resetat TPS nu m-am gandit, dar cred ca o sa o fac cand ajung la capitala. compresia a fost luata(nu la rece) si era 10,5 vs 10,75 sau ceva de genu. motoru trage nu am probleme cu el, doar ca....eu sunt cel care consuma. nu am limita la acceleratia. cred ca e din calacatoru meu....brainu. :crack: ca deh, vrei sa mergi si spidi si low cost.....nu se pupa.

dar nu ma plang de asta.

 

 

 

ma "coasta" doar 2 supape si un ax cu came sau o chiuloasa completa, ca sa fie 7416 inapoi, doar ca ala ma mananca in chur sa fac altceva cu el. :D dar e proiect mai de viitor.

 

apropo,ca tu trebuie sa stii. cilindri de 916 se potrivesc pe carterul de 748? sau trebuie facute modificari, gen alezat din carter. pt ca interiorul cilindrului la 748 are 88mm iar la 916 are 92mm. diferenta aia de 4 mm e cumva si la carter? ma tenteaza un experiment de 996.... adica un fel de SPS

pai diferenta ar fii caaa...alea pe aer sunt 2 supape pe cilindru si alea pe apa 4 supape si de aici diferente majore :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre cele 2 modele este mult mai mare decat cei 15E de pe curele.

Nu stiu sumele, dar toti mecanicii Ducati pe care i-am intalnit au sustinut acest aspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă, nu știu. Eu vorbesc din proprie experiență: am avut și Desmodue și Desmoquattro. Pe servisare/întreținere mecanică nu am dat notabil mai mult sau mai putin pe unul sau pe celălalt. E adevărat că motorul în două supape răcit pe aer e mai simplu și se poate "servisa" și pe bordură, dar asta e deja altă discuție.

 

Subliniez că mă refer strict la partea de întreținere mecanică. În rest, e clar că prețul consumabilelor diferă, dar e normal: o gumă spate de 180/190 are alt preț față de una de 160; etrierele/discurile sunt mai mari, deci și plăcuțele sunt altele; ambreiajul e uscat, se uzează mai repede, lanțul la fel, etc.

 

La fel de adevărat este că dacă se strică ceva, nota de plată e mai mare la 4 supape (motor mai complicat, firăraie, etc.). Dar de așa ceva nu intră la întreținere, și nici n-am avut parte, așa că nu pun la socoteală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă, nu știu. Eu vorbesc din proprie experiență: am avut și Desmodue și Desmoquattro. Pe servisare/întreținere mecanică nu am dat notabil mai mult sau mai putin pe unul sau pe celălalt. E adevărat că motorul în două supape răcit pe aer e mai simplu și se poate "servisa" și pe bordură, dar asta e deja altă discuție.

 

Subliniez că mă refer strict la partea de întreținere mecanică. În rest, e clar că prețul consumabilelor diferă, dar e normal: o gumă spate de 180/190 are alt preț față de una de 160; etrierele/discurile sunt mai mari, deci și plăcuțele sunt altele; ambreiajul e uscat, se uzează mai repede, lanțul la fel, etc.

 

La fel de adevărat este că dacă se strică ceva, nota de plată e mai mare la 4 supape (motor mai complicat, firăraie, etc.). Dar de așa ceva nu intră la întreținere, și nici n-am avut parte, așa că nu pun la socoteală.

da tu ai comparat un pic desmoquattro cu un M620 dar de ex pe ST meu si pe fostu SS aveam aceeiasi etrieri si discuri ca dimensiune difereau modelul de disc e oricum depinde de mai multe aspecte...dap pai noi pornisem discutia de la curele dupa cum am mai spus depinde de unde le iei ca pot fi diferente mici sau mai mari nu zic ca ceea ce zici tu nu e adevarat repet am vazut diferente si mai mari de 15e intre curele...care cum si le gaseste iar de motor absolut desmo4 e mai complicat decat desmo2 clar asta...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...