paulynos Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 sigur este pe N pentru ca roata se invarte fara efort si doar cand este in viteza roata este practic intepenita. dealtfel atunci cand nu este pe N pompa numai cupleaza cand apas butonul de start... poate fi butonul rosu care a prins mizerie, a coxat, lamele strambe si inca face contact chiar daca e in pozitia off, am patit-o. se verifica usor. incearca sa o pornesti impinsa intr-a 2a. sau chiar senzorul de cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Ta daaaaaa Welcome to the club - motoreta a fost a unui f bun prieten. O stiu, am mers cu ea. E nou a Sa te bucuri de ea si fara incidente! Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) Welcome to the club - motoreta a fost a unui f bun prieten. O stiu, am mers cu ea. E nou a Sa te bucuri de ea si fara incidente! Andrei Multumesc, multumesc, multumesc! P.S. Unde gasesc o geaca textil alba cu Ducati? Editat Mai 1, 2013 de paispe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogA Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Bai nene, pana la urma cum e cu rca-ul p o luna? Se poate, sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vic7or Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 poate fi butonul rosu care a prins mizerie, a coxat, lamele strambe si inca face contact chiar daca e in pozitia off, am patit-o. se verifica usor. incearca sa o pornesti impinsa intr-a 2a. sau chiar senzorul de cric. m-am agitat degeaba. a fost bateria - suficient de incarcata pentru tot in afara de electromotor. multumesc pentru inters Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) Bai nene, pana la urma cum e cu rca-ul p o luna? Se poate, sau nu? Da e adevarat ca se poate.. dar cu o mica smecherie, comanzi asigurarea ca schimb de propietar. Bunul este asigurat pe numele altuia (de preferat pensionar) si tu mergi cu ea. Editat Mai 1, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Da e adevarat ca se poate.. dar cu o mica smecherie, comanzi asigurarea ca schimb de propietar. Bunul este asigurat pe numele altuia (de preferat pensionar) si tu mergi cu ea. Eu am facut in noiembrie RCA pentru o luna (motocicleta era pe numele altcuiva si am facut asigurarea pe numele meu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogA Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 hmm :/ ramane de vazut atunci.. merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Imi poate spune cineva daca baia de ulei de la motorul de Monster 600 (583cmc 2001) se potriveste cu baia de ulei de la Monster 620 (2004), blocul motor mai exact ? Mersi ducati nu are baie de ulei, are carteri. nu se potrivesc. poate 600 din 99 sa se poata monta cu mici modificari. in principiu nu te sfatuiesc sa faci o asemenea modificare. sunt detali care iti strica toata munca. trebuie sa ti cont de jocul axial al vibrochenului. lucru pe care nu oricine poate sa l faca in Romania. din punctul meu de vedere nu. sau costurile vor fi prea mari si nu merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JOK3R_2U Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Ta daaaaaa Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Ta daaaaaa Bine ai venit in club!!!!Sa o stapanesti sanatoasa, sa te bucuri de ea la maxim fara incidente!!!!....iar de fan ducati....e usor sa devii...primul pas si cel mai important l-ai facut......si de acum incepe totul......intra in sange rau motoarele astea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 (editat) Multumesc frumos! Azi am facut 100 si ceva de km prin oras si pana acum mi se pare ca merge singura. Sunt inca putin crispata pentru ca e ceva nou pentru mine (pozitie, bicicleta, cum trage) si inca nu pot sa emit o parere pertinenta. O scot maine (vineri) pe Cheia - ne intalnim la 9 si la 9:30 plecam de la Petrom Miorita. Vine si Adidas. Am dus-o azi la Metrotehnica la revizie si mi s-au parut foarte ok baietii. Printre altele i-am dat jos crash pad-urile si i-am schimbat codita, am pus una scurta (short tail kit, d-ala). Editat Mai 2, 2013 de paispe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 are cineva un releu de incarcare in 2 faze? sau are ideie ce voltaj trebuie sa scoata alternatorul? imi prajeste orice releu pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 . frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Dezmembreaza cineva un ST2 sau ST4? Am nevoie de semighidoane. Pozitia ma ucide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 are cineva un releu de incarcare in 2 faze? sau are ideie ce voltaj trebuie sa scoata alternatorul? imi prajeste orice releu pun. intre 40 si 70. releul de incarcare defapt este un regulator. care mentine 14 v. nu prea are cum alternatorul sa ti arda regulatorul. alta i problema la tine. Dezmembreaza cineva un ST2 sau ST4? Am nevoie de semighidoane. Pozitia ma ucide am eu. da mi un telefon marti sa ti spun un pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Dezmembreaza cineva un ST2 sau ST4? Am nevoie de semighidoane. Pozitia ma ucide Ce diametru au jambele sus? Parca 50. Daca da, poti pune niste ghidoane raised de la orice producator aftermarket. Sau... le pot face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 posesori de Monster, imi puteti confirma ca discurile de pe Monster 620 sunt de 320mm? (Brembo OEM) si ca vin si pe alte motoare (gen 748/916/996 sau Aprilia RSV Mille/Tuono) ? Am impresia ca unele superbike uri de la Ducati au aceeasi etrieri/discuri cu RSV ul? 996 are aceeasi etrieri cu RSV '99-'00 cumva? Iar 998 cu RSV '01-'03 ? (vorbesc de etrieri/discuri fata,evident) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Daca te ajuta cu ceva, vezi in poza asta disc fata la 696 versus Tuono. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Ancuta, ms de link, da Monseru tau si Tuono V4R sunt generatii noi... eu ma refer la generatiile de motoare '99-'03, care au in comun etrierii si discurile.Da' ms oricum.PS: faina tare jucaria ta:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 posesori de Monster, imi puteti confirma ca discurile de pe Monster 620 sunt de 320mm? (Brembo OEM) si ca vin si pe alte motoare (gen 748/916/996 sau Aprilia RSV Mille/Tuono) ? Am impresia ca unele superbike uri de la Ducati au aceeasi etrieri/discuri cu RSV ul? 996 are aceeasi etrieri cu RSV '99-'00 cumva? Iar 998 cu RSV '01-'03 ? (vorbesc de etrieri/discuri fata,evident) teoretic daca nu a intervenit cineva. ai dreptate in ce spui. insa trebuie sa fi atent la distanta de prindere a etrierului pe jamba. fara sa te asiguri nu poate nimeni sa ti gatanteze ca sunt lafel. mai difera modelul placutei de fran. prinderea la unele este intr un singur punct. altele in 2 puncte. trebuiesc verificate cu atentie inainte sa dai un verdict. off set poate fi altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 intre 40 si 70. releul de incarcare defapt este un regulator. care mentine 14 v. nu prea are cum alternatorul sa ti arda regulatorul. alta i problema la tine. am eu. da mi un telefon marti sa ti spun un pret. asta mi-a zis si Cristi, si-mi aduceam aminte si eu ca e ceva intre 40 si 75Volti. la mine scotea 140 Volti. am schimbat azi alternatorul de pe motorul vechi. am pus releu si vad ca merge brici. sper sa nu-mi mai faca vreo surpriza. ardea tot ce puneam. orice releu il ardea. am avut Xenon pe ea si desi imi tot ardea siguranta la lumina, am ignorat. am vorbit cu Cristi si mi-a zis clar. Xenonul omoara bateria. cand pornisem lumina, curentul scadea la 8-10volti. de acolo si problema solicitarii releului, dar joi mi-a ars releul si a stat in scurt. de unde si pana unde a ajuns alternatorul sa scoata peste 140volti, nu-mi dau seama. dar acum nu trece de 75Volti. deci problema e rezolvata. posesori de Monster, imi puteti confirma ca discurile de pe Monster 620 sunt de 320mm? (Brembo OEM) si ca vin si pe alte motoare (gen 748/916/996 sau Aprilia RSV Mille/Tuono) ? Am impresia ca unele superbike uri de la Ducati au aceeasi etrieri/discuri cu RSV ul? 996 are aceeasi etrieri cu RSV '99-'00 cumva? Iar 998 cu RSV '01-'03 ? (vorbesc de etrieri/discuri fata,evident) cand vin la iasi, am putea sa facem o comparatie. teoretic daca nu a intervenit cineva. ai dreptate in ce spui. insa trebuie sa fi atent la distanta de prindere a etrierului pe jamba. fara sa te asiguri nu poate nimeni sa ti gatanteze ca sunt lafel. mai difera modelul placutei de fran. prinderea la unele este intr un singur punct. altele in 2 puncte. trebuiesc verificate cu atentie inainte sa dai un verdict. off set poate fi altul. problema asta am intampinat-o eu anu trecut. comandasem placute pt 748 si mi-a venit alt tip fata de ce am eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 (editat) @crazy: 748/916 au aceleasi discuri brembo si etrieri brembo precum RSV Mille '98-'00. Tu ai 2 placute de frana per etrier fata, nu? La mine-s 4 placute per etrier.. Anyways,dilemma solved. Asa arata etrierul tau Crazy: si asa arata al meu Editat Mai 5, 2013 de Ped O'Phile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Hristos a inviat ! E normal dupa ce mi'am servisat furca sa mai curga ulei din ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.