paispe Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Alexdimi, pics/video or it didn't happen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 i-auzi alex, baga repede 10-20 de flotari sa te incalzesti sa fi pompat si apoi un clip, minim 7-10 minute, altfel nu da bine la publicu feminin.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexdimi Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) paispe - daca esti libera weekendul asta te invit intr-un club de salsa. sigur sigur nu vei mai avea nev. de poze dupa btw - ideea cu o spalatorie de moatoare era f buna. avand in vedere ca astia de la astea auto nu prea au nici un furtun " low pressure" Editat Mai 14, 2013 de Alexdimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Sunt acrii strugurii crazy ? ) crede-ma ca erau acri in cazul ala. erau urate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Galeata si laveta-buretele-carpa...Asta e spalatoria recomandata de Andu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexdimi Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 da asta o folosesc si eu. doar ca uneori ... nu prea ai chef de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Vezi ca e un baiat pe forum pe aici care spala intr-un mare fel mobrele, are solutii profi comandate de afara si multa rabdare, dureaza cam o zi intreaga, costa cred aproape de 100 RON dar ti-o face de zici ca e scoasa din showroom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 In alta ordine de idei, de ceva timp nu pot sa-mi scot 999 din minte. Asa ca mi-am pus masina la vânzare si o sa vedem...Pe aceiasi lista scurta mai sunt Mille si VTR SP... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 @robert, care baiat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Anul care vine am de gând sa-i calc pe urme pacatosului Cred ca se refera la Florin V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 In alta ordine de idei, de ceva timp nu pot sa-mi scot 999 din minte. Asa ca mi-am pus masina la vânzare si o sa vedem...Pe aceiasi lista scurta mai sunt Mille si VTR SP... VTR SP2 @robert, care baiat? Anul care vine am de gând sa-i calc pe urme pacatosului Cred ca se refera la Florin V Cred ca se referea la el insusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 1 sau 2... Initial ma uitam dupa un 998, dar m-am lecuit repede ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Vezi ca e un baiat pe forum pe aici care spala intr-un mare fel mobrele, are solutii profi comandate de afara si multa rabdare, dureaza cam o zi intreaga, costa cred aproape de 100 RON dar ti-o face de zici ca e scoasa din showroom Eu imi spal moto manual, la chielea goala, burete, lavete, turbojet si solutia aia de la tine Pulimoto (inca o mai am si cred ca mai am nevoie de una ) iar la final ceara. Iese bec In alta ordine de idei, de ceva timp nu pot sa-mi scot 999 din minte. Asa ca mi-am pus masina la vânzare si o sa vedem...Pe aceiasi lista scurta mai sunt Mille si VTR SP... 999 e p0rn, 848 si 1098 e hard core p0rn dar 998 e classic everlasting p0rn RSV si VTR SP sunt printre ultimele motociclete cu c0aie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 SP1 e cam la acelasi pret cu 999, e mai vechi si ceva mai jos la putere. Nu prea are rost. SP2 in schimb...Problema cu 998 e ca e destul de rar si "collectible". De-asta cred are preturile astea exorbitante. In rest nu ii vad sensul: arata ceva mai bine e drept, dar ai acelasi motor pe 999, ceva mai puternic si mai rafinat, ambalat intr-o structura de generatie mai noua. Totul la un pret mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Sp1 are 135 cai , 999 124...Diferenta uriasa e cea de aspect. 999 e un Ferrari pe 2 roti...999 e la pret de Sp2 998 e de departe cea mai incomoda sportiva pe care m-am suit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Eu stiam de RC51 SP2 cotat oficial de Honda la vreo 133 de caluti. Si cum SP2 avea cativa cai mai mult decat SP1 (si cateva kg mai putin), ma gandeam la max 130cp pentru SP1... Nu merge arhiva de modele de pe site-ul Ducati sa verific exact, dar pentru 999 parca era vorba de vreo 138cp la modelul standard si 140cp+ pentru S. In rest, nu stiu cum e pe meleag german, dar in Italia SP1 se da cu vreo 3500€, iar 999 cu vreo 4000€. SP2 sub 5000, nu prea gasesti.Oricum, toate-s tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dinescudarioandrei Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salut tuturor ! Imi cer scuze pentru eventualele greseli pe care pot sa le fac. Mi-am cumparat un ducati monster 750 an 1998 din italia. Am schimbat la el urmatoarele : -schimb ulei+filtru -schimbat placute (spate) -schimbat bujiile -schimbat curea distributie -inlocuit fire cabluri (cele uzate) -schimbat lichid de frana (fata spate) -curatat rezervor si carburatoare Problema este ca nu gasesc un rulment intinzator de la cureau de distributie care a inceput sa "fluiere". De unde pot sa il cumpar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Ce poti sa faci este sa te uiti intr-un parts manual, sa cauti seria piesei si s-o cauti apoi pe e-bay sau pe site-urile specializate din Europa de vest si s-o comanzi....Sau sa mergi la un service specializat, unde odata cu schimbarea rulmentului de intinzator, o sa ai ocazia sa verifici si starea si nivelul de intindere al curelelor de distributie. Ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 999 e p0rn, 848 si 1098 e hard core p0rn dar 998 e classic everlasting p0rn RSV si VTR SP sunt printre ultimele motociclete cu c0aie. Sa inteleg ca au un soi de tate, sau cum? Salut tuturor ! Sa ai parte de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dinescudarioandrei Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Multumesc pentru sfat ! PzKpfW Multumesc ZaiR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Sa inteleg ca au un soi de tate, sau cum? Is piXda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) paispe - daca esti libera weekendul asta te invit intr-un club de salsa. sigur sigur nu vei mai avea nev. de poze dupa btw - ideea cu o spalatorie de moatoare era f buna. avand in vedere ca astia de la astea auto nu prea au nici un furtun " low pressure" Te invit la un dans salsa in jurul motoretei mele cu o galeata de apa si un burete. Te voi admira cu placere Editat Mai 14, 2013 de paispe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Eu stiam de RC51 SP2 cotat oficial de Honda la vreo 133 de caluti. Si cum SP2 avea cativa cai mai mult decat SP1 (si cateva kg mai putin), ma gandeam la max 130cp pentru SP1... Nu merge arhiva de modele de pe site-ul Ducati sa verific exact, dar pentru 999 parca era vorba de vreo 138cp la modelul standard si 140cp+ pentru S. In rest, nu stiu cum e pe meleag german, dar in Italia SP1 se da cu vreo 3500€, iar 999 cu vreo 4000€. SP2 sub 5000, nu prea gasesti. Oricum, toate-s tari. Amandoua au aceiasi putere, difera un pic greutatea, ciclistica, materialele folosite si pe alocuri designul. Toate 999 simple pe care le-am vazut la vanzare aveau 124 cai. Varianta S are 130+ In alta ordine de idei, prefer sa dau 5000 pe una aici, cu carte service si ultima inspectie bifata decat sa ma risc si sa iau una alergata de o bunicuta prin Italia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Interesat cineva de niste crash pad-uri pentru Ducati Monster ? Le-am cumparat pentru mine dar nu am mai apucat sa le montez, sunt cu surub care se baga prin cadru/motor si vin cu instructiuni de montare, se pun usor cu niste chei tubulare. 80 Ron pentru un Ducatist care se deplaseaza in Colentina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Gixule, uite aici ceva frumos. si care are chef sa se bage in augus la o plimbare pe Mestecanis si Pasul Tihuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.