Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

paispe - daca esti libera weekendul asta te invit intr-un club de salsa. sigur sigur nu vei mai avea nev. de poze dupa

 

btw - ideea cu o spalatorie de moatoare era f buna. avand in vedere ca astia de la astea auto nu prea au nici un furtun " low pressure" :(

Editat de Alexdimi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca e un baiat pe forum pe aici care spala intr-un mare fel mobrele, are solutii profi comandate de afara si multa rabdare, dureaza cam o zi intreaga, costa cred aproape de 100 RON dar ti-o face de zici ca e scoasa din showroom :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, de ceva timp nu pot sa-mi scot 999 din minte. Asa ca mi-am pus masina la vânzare si o sa vedem...Pe aceiasi lista scurta mai sunt Mille si VTR SP...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, de ceva timp nu pot sa-mi scot 999 din minte. Asa ca mi-am pus masina la vânzare si o sa vedem...Pe aceiasi lista scurta mai sunt Mille si VTR SP...

 

VTR SP2 :)

 

@robert, care baiat?

 

 

Anul care vine am de gând sa-i calc pe urme pacatosului :D

 

Cred ca se refera la Florin V

 

Cred ca se referea la el insusi.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca e un baiat pe forum pe aici care spala intr-un mare fel mobrele, are solutii profi comandate de afara si multa rabdare, dureaza cam o zi intreaga, costa cred aproape de 100 RON dar ti-o face de zici ca e scoasa din showroom :D

 

Eu imi spal moto manual, la chielea goala, burete, lavete, turbojet si solutia aia de la tine Pulimoto (inca o mai am si cred ca mai am nevoie de una ) iar la final ceara. Iese bec :D

 

In alta ordine de idei, de ceva timp nu pot sa-mi scot 999 din minte. Asa ca mi-am pus masina la vânzare si o sa vedem...Pe aceiasi lista scurta mai sunt Mille si VTR SP...

 

999 e p0rn, 848 si 1098 e hard core p0rn dar 998 e classic everlasting p0rn :D

RSV si VTR SP sunt printre ultimele motociclete cu c0aie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SP1 e cam la acelasi pret cu 999, e mai vechi si ceva mai jos la putere. Nu prea are rost. SP2 in schimb...

Problema cu 998 e ca e destul de rar si "collectible". De-asta cred are preturile astea exorbitante. In rest nu ii vad sensul: arata ceva mai bine e drept, dar ai acelasi motor pe 999, ceva mai puternic si mai rafinat, ambalat intr-o structura de generatie mai noua. Totul la un pret mai mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sp1 are 135 cai , 999 124...Diferenta uriasa e cea de aspect. 999 e un Ferrari pe 2 roti...

999 e la pret de Sp2 ;)

998 e de departe cea mai incomoda sportiva pe care m-am suit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam de RC51 SP2 cotat oficial de Honda la vreo 133 de caluti. Si cum SP2 avea cativa cai mai mult decat SP1 (si cateva kg mai putin), ma gandeam la max 130cp pentru SP1... Nu merge arhiva de modele de pe site-ul Ducati sa verific exact, dar pentru 999 parca era vorba de vreo 138cp la modelul standard si 140cp+ pentru S.


In rest, nu stiu cum e pe meleag german, dar in Italia SP1 se da cu vreo 3500€, iar 999 cu vreo 4000€. SP2 sub 5000, nu prea gasesti.

Oricum, toate-s tari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor !


Imi cer scuze pentru eventualele greseli pe care pot sa le fac.


Mi-am cumparat un ducati monster 750 an 1998 din italia. post-73630-0-06744400-1368531834_thumb.j post-73630-0-13404400-1368531843_thumb.j


Am schimbat la el urmatoarele :



-schimb ulei+filtru

-schimbat placute (spate)

-schimbat bujiile

-schimbat curea distributie

-inlocuit fire cabluri (cele uzate)

-schimbat lichid de frana (fata spate)

-curatat rezervor si carburatoare

Problema este ca nu gasesc un rulment intinzator de la cureau de distributie care a inceput sa "fluiere". post-73630-0-11519000-1368531713_thumb.j

De unde pot sa il cumpar ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce poti sa faci este sa te uiti intr-un parts manual, sa cauti seria piesei si s-o cauti apoi pe e-bay sau pe site-urile specializate din Europa de vest si s-o comanzi.
...Sau sa mergi la un service specializat, unde odata cu schimbarea rulmentului de intinzator, o sa ai ocazia sa verifici si starea si nivelul de intindere al curelelor de distributie. Ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

999 e p0rn, 848 si 1098 e hard core p0rn dar 998 e classic everlasting p0rn :D

RSV si VTR SP sunt printre ultimele motociclete cu c0aie.

 

 

Sa inteleg ca au un soi de tate, sau cum?

 

 

 

Salut tuturor !

Sa ai parte de ea! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Sa inteleg ca au un soi de tate, sau cum?

 

Is piXda :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

paispe - daca esti libera weekendul asta te invit intr-un club de salsa. sigur sigur nu vei mai avea nev. de poze dupa

 

btw - ideea cu o spalatorie de moatoare era f buna. avand in vedere ca astia de la astea auto nu prea au nici un furtun " low pressure" :(

 

Te invit la un dans salsa in jurul motoretei mele cu o galeata de apa si un burete. Te voi admira cu placere :P

Editat de paispe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam de RC51 SP2 cotat oficial de Honda la vreo 133 de caluti. Si cum SP2 avea cativa cai mai mult decat SP1 (si cateva kg mai putin), ma gandeam la max 130cp pentru SP1... Nu merge arhiva de modele de pe site-ul Ducati sa verific exact, dar pentru 999 parca era vorba de vreo 138cp la modelul standard si 140cp+ pentru S.

 

In rest, nu stiu cum e pe meleag german, dar in Italia SP1 se da cu vreo 3500€, iar 999 cu vreo 4000€. SP2 sub 5000, nu prea gasesti.

 

Oricum, toate-s tari.

Amandoua au aceiasi putere, difera un pic greutatea, ciclistica, materialele folosite si pe alocuri designul.

 

Toate 999 simple pe care le-am vazut la vanzare aveau 124 cai. Varianta S are 130+

 

In alta ordine de idei, prefer sa dau 5000 pe una aici, cu carte service si ultima inspectie bifata decat sa ma risc si sa iau una alergata de o bunicuta prin Italia! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesat cineva de niste crash pad-uri pentru Ducati Monster ? Le-am cumparat pentru mine dar nu am mai apucat sa le montez, sunt cu surub care se baga prin cadru/motor si vin cu instructiuni de montare, se pun usor cu niste chei tubulare.

 

80 Ron pentru un Ducatist care se deplaseaza in Colentina ;)

post-68475-0-67170800-1368564392_thumb.jpg

post-68475-0-03013200-1368564395_thumb.jpg

post-68475-0-22739500-1368564397_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule, uite aici ceva frumos.

 

si care are chef sa se bage in augus la o plimbare pe Mestecanis si Pasul Tihuta.

post-59565-0-78853200-1368566467_thumb.jpg

post-59565-0-64928700-1368566491_thumb.jpg

post-59565-0-70356700-1368566540_thumb.jpg

post-59565-0-55786200-1368566561_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...