Sari la conținut

Motociclistu' Biciclist


gn77b
 Share

Postări Recomandate

Acum 17 minute, vis-a-vis a spus:

Că nu simți e altă treabă, dar există o frânare electro magnetică în funcție de consumatori. Poți face proba cu roata în aer. Învârți de ea cu și fără consumatori. Dacă chiar nu pare că se oprește mai repede, poți cronometra. 

evident - doar este un generator mai performant (cu consum mai mic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, vis-a-vis a spus:

Că nu simți e altă treabă, dar există o frânare electro magnetică în funcție de consumatori. Poți face proba cu roata în aer. Învârți de ea cu și fără consumatori. Dacă chiar nu pare că se oprește mai repede, poți cronometra. 

Fix la asta mă gândeam și eu.

 

Nasol doar când stai pe loc că mor luminile.

Dar na, nu poți să le ai pe toate.

Nu mi spuneți acum că luminile au si ceva "acumulatori" și au ceva energie și pt o pauza mica că șterg contul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Fix așa se întâmplă. 

Probabil ca au un sistem de condensator, pentru că rămâne lumina atât pe față, cât mai ales pe stopul spate. 

Evident, nu are intensitate mare, dar rămâne luminat minute bune, mai ales pe spate. 

O să fac un filmuleț mai târziu și încerc să-l ridic aici. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:

Nasol doar când stai pe loc că mor luminile.

Dar na, nu poți să le ai pe toate.

Nu mi spuneți acum că luminile au si ceva "acumulatori" și au ceva energie și pt o pauza mica că șterg contul.

Farul, da, se stinge. Stopul ramane activ pentru cateva minute. Asa e la a mea. 
Bazat pe asta, nu e nevoie sa stergi contul. Poti doar sa iei o pauza 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Fix așa se întâmplă. 

Probabil ca au un sistem de condensator, pentru că rămâne lumina atât pe față, cât mai ales pe stopul spate. 

Evident, nu are intensitate mare, dar rămâne luminat minute bune, mai ales pe spate. 

O să fac un filmuleț mai târziu și încerc să-l ridic aici. 

* Contul utilizatorului "frigider" a fost sters de catre utilizator.

Va dorim o zi buna. *

1 oră în urmă, ilarionciobanu a spus:

Farul, da, se stinge. Stopul ramane activ pentru cateva minute. Asa e la a mea. 
Bazat pe asta, nu e nevoie sa stergi contul. Poti doar sa iei o pauza 😁

haha da, salvat de far. incerc recuperare cont.

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Parcă la a mea rămâne puțin și pe față, o să verific. 

ok ramane sters...

Acum 4 minute, ArgesBiker a spus:

Recomand kitul de lumini de la Lidl, cel la 70lei.

Farul lumineaza chiar foarte bine pe intuneric, are lupa bine gandita, imparte putin din lumina si in fata rotii, dar bate si la distanta mare in fata.

nush man, eu merg stealth - nu ochi de pisica/soarece, nu lumini, nimic.

bine...eu nu prea merg :))  

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, ArgesBiker a spus:

Recomand kitul de lumini de la Lidl, cel la 70lei.

Nu recomand! Încarci farul, mergi 20 min cu el aprins și poate scade un led, după o săptămână se mai aprinde 10 sec și pa! 🤬 Se autodescarcă farul, stopul nu, e bunicel. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ENEOS

Eu de obicei fac naveta cu bicicleta la serviciu (aprox 4 Km)

Dimineata merg cu farul pornit pe maxim si ma tine lejer 2 saptamani.

Daca mai ies si la ture de mtb dupa-masa, care in perioada asta se prelungesc spre seara, iar folosesc farul si clar nu mai tine 2 saptamani fara sa-l incarc, dar oricum nu se descarca asa usor cum spui tu.

Sa zicem ca daca plec de acasa cu el incarcat full, tine lejer orice tura as face si am iesit si la ture de cateva ore numai pe intuneric.

Nu fac reclama, nu am actiuni la Lidl, doar imi spun parerea despre un produs folosit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutăm, nu q lua personal. 

Da, încărcat și pe mine mă ține toată tura, nemulțumirea mea vine de la faptul că îl las cu bateria (aproape) full și îl găsesc leșinat! Am lanterne cu acumulator chinezești de 2 bani care se aprind și după 1 an de stat, ăsta uite acum l-am scos și era mort. Oi fi nimerit eu unul mai prost/vechi... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu știu ce kit e ăla așa bun de la Lidl de te ține 2 săptămâni.

Am avut tot felul de lanterne de bicicletă luate din Decathlon și niciuna nu ținea atât.

Am și acuma la bicicleta lui fi-miu.

Nu te contrazic, spun doar ce am avut eu. 

Problema la astea cu încărcare prin USB este că dacă uiți să le încarci, te lasă noaptea fără lumini. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
La 18.11.2021 la 20:32, l.u.v a spus:

Mi-am luat de vreo lună una trekking.

Kahlkoff Endeavour pe 28 full XT, frâne hidraulice, furca RockShox pe aer, 30 viteze. 

Buna bicicleta, pacat ca e 3x10, lanturile si pinioanele de 10 si 11 se consuma mai rau ca placutele de frana. Am reusit sa rup si lant de 9 viteze, care e mai solid, din alea de 10 am permanent cateva de rezerva in dulap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
La 19.11.2021 la 20:18, l.u.v a spus:

Nu știu ce kit e ăla așa bun de la Lidl de te ține 2 săptămâni.

Am avut tot felul de lanterne de bicicletă luate din Decathlon și niciuna nu ținea atât.

Am 5 seturi Sigma Lightster (e un model mai vechi care nu se mai fabrica) care pretind ca tin 20 de ore. Nu stiu daca tin chiar 20 pentru ca nu le folosesc cu baterii, ci cu acumulatori (Duracell stay charged de 1950, exista si mai buni) dar tin sigur peste 10 ore. De obicei pun cate 2 lanterne pe bicicleta, cand se termina bateriile la una o schimb, mergand cam 1 ora pe zi seara tarziu le reincarcam cam la aproape 2 saptamani, cam 10 ore in total. Au un led rosu care se aprinde cand e nivelul acumulatorului prea jos, nu le tineam aprinse pana se stingeau de tot.

 

De asemenea se pot alimenta din dinam sau USB, dar nu am incercat vreodata. Am avut dinam in butuc la una din bicicletele de MTB si s-a uzat rapid, am schimbat roata cu totul inainte sa cumpar farurile astea.

Acum 6 minute, l.u.v a spus:

Da, nu mă pricep, să vedem cât țin. 

Și cât costă kitul? 

O caseta era vreo 15-20 de euro si un lant vreo 8-10, acum sunt probleme cu stocurile si cu preturile, cel mai ieftin lant Shimano Deore e 17.5  (se potriveste) si caseta vreo 30 de euro. Te tin minim 1000 km daca mergi prin oras, poate 200km daca iesi de pe asfalt.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Corect. 

La 19.11.2021 la 11:41, ilarionciobanu a spus:

Farul, da, se stinge. Stopul ramane activ pentru cateva minute. Asa e la a mea. 

La asta rămân ambele aprinse. 

Fațs se stinge după vreo 3 minute, spatele tine mai mult. 

IMG_20211125_181616.jpg

IMG_20211125_181546.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Întreb sa rămână scris:

Daca blochezi o furca cu lock out ăla pe cablu ea devine practic fixa îmi imaginez.

O poți abuza in modul ăla fix gen stoppie / sărit pe roata față, sărit de sus gen.

 

Se strica ceva?

Vb de furca pe aer mai cheap, ceva rock shox de 8-9-1300 lei slabi, de nouă.

 

Se poate sa rămână"fixa" comprimată puțin gen jumate sau comprimată full?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Blocajul ala nu o face fixa cat sa poti sa o folosesti pentru sarituri, e folosit pentru altceva. Merge pentru un stoppie, dar cam atat, e folosit pentru pedalat pe neted ca sa eviti efectul de pompare care apare in special in suspensia spate, dar un pic si cea fata. Am 3 furci RockShox din gama aia (mai spre 1500-2000 de lei, de fapt) si blocarea nu e grozava si nici prea utila, asa ca sunt toate deblocate permanent. Nu se poate bloca comprimata partial sau total.

 

Atentie la furcile RockShox din zona asta de pret: au nevoie de revizii frecvente, vin cu un set in cutie dar teoretic trebuie sa le faci anual. Am furci Manitou care nu au vazut revizie in 10 ani si sunt impecabile, iar RockShox sunt toate varza dupa 2-3 ani daca nu le fac revizia, curge uleiul pe la semeringuri si mai au doar cursa partiala chiar si cu uleiul completat. Alea pe aer au o camera de ulei in ele, despre ala e vorba.

 

Si inca ceva: lockout pe cablu e optional, furcile au oricum lockout pe bratul furcii, cel pe cablu e ca sa faci blocarea in mers. Am avut la o singura bicicleta si nu mi-a fost prea util, cel pentru amortizorul spate e mult mai util in realitate pentru ca acolo ai pompaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 6 ore, AdrianB1 a spus:

RockShox sunt toate varza dupa 2-3 ani daca nu le fac revizia, curge uleiul pe la semeringuri

Am RockShox de ani de zile pe vechea biclă, nu i-am făcut nicio revizie și nu curge nimic. Nu i-am făcut că nu am știut, nu din alt motiv. 😊

E drept că am mers acasă - birou doar pe asfalt, dar săream borduri. 

 

Acum 26 minute, ArgesBiker a spus:

Daca abuzezi prea mult de bicicleta mai degraba se strica rotile, daca nu sunt unele de calitate.

Corect, mie mi se rupeau spițele. S himbam câte una, iar se rupea alta și tot așa. 

Până m-a învățat socră-miu, om bătrân, că spițele se schimbă toate odată ca să nu mai ai probleme. 

Așa a fost 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, AdrianB1 a spus:

Blocajul ala nu o face fixa cat sa poti sa o folosesti pentru sarituri, e folosit pentru altceva. Merge pentru un stoppie, dar cam atat, e folosit pentru pedalat pe neted ca sa eviti efectul de pompare care apare in special in suspensia spate, dar un pic si cea fata. Am 3 furci RockShox din gama aia (mai spre 1500-2000 de lei, de fapt) si blocarea nu e grozava si nici prea utila, asa ca sunt toate deblocate permanent. Nu se poate bloca comprimata partial sau total.

 

Atentie la furcile RockShox din zona asta de pret: au nevoie de revizii frecvente, vin cu un set in cutie dar teoretic trebuie sa le faci anual. Am furci Manitou care nu au vazut revizie in 10 ani si sunt impecabile, iar RockShox sunt toate varza dupa 2-3 ani daca nu le fac revizia, curge uleiul pe la semeringuri si mai au doar cursa partiala chiar si cu uleiul completat. Alea pe aer au o camera de ulei in ele, despre ala e vorba.

 

Si inca ceva: lockout pe cablu e optional, furcile au oricum lockout pe bratul furcii, cel pe cablu e ca sa faci blocarea in mers. Am avut la o singura bicicleta si nu mi-a fost prea util, cel pentru amortizorul spate e mult mai util in realitate pentru ca acolo ai pompaj.

well, f#ck.

da, am si sus la furca un  cap de subub ceva cu + / -

Acum 2 ore, ArgesBiker a spus:

Daca abuzezi prea mult de bicicleta mai degraba se strica rotile, daca nu sunt unele de calitate.

mi-e sa nu faca parghie prea mare, fiind blocata extinsa full 😐 

dar vad ca nu se face rigida fullaxXx.

 

Am zis ca imbin 2 chestii - sa mai am furca cu susp si sa am si "fixa".

 

Am un gand (printre multe altele) sa pun furca fixa dar gasesc pe net doar 1 model "Force" 😐 nu inspira f mare incredere.

+ca vreau sa pastrez geometria cat de cat. 

Traim si vedem.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Acum 5 ore, l.u.v a spus:

Am RockShox de ani de zile pe vechea biclă, nu i-am făcut nicio revizie și nu curge nimic. Nu i-am făcut că nu am știut, nu din alt motiv. 😊

E drept că am mers acasă - birou doar pe asfalt, dar săream borduri. 

Eu si frate-meu mergeam cu ele la competitii de MTB, ani de zile. Cand nu faceam asta traversam muntii pe carari, adica am folosit furcile alea fix pentru ce au fost gandite sa faca.

 

Acum 5 ore, l.u.v a spus:

Corect, mie mi se rupeau spițele. S himbam câte una, iar se rupea alta și tot așa. 

Până m-a învățat socră-miu, om bătrân, că spițele se schimbă toate odată ca să nu mai ai probleme. 

 

Exista roti de sosea, de XC, de downhill, pentru tricks etc. Fiecare e gandita pentru o anumita utilizare, daca incerci tricks cu roti de XC (cele mai des intalnite pe biciclete gen MTB) normal ca rupi spite, indoi sau rupi jante. Nu conteaza cate spite schimbi daca spitele sunt pentru altceva. Se mai intampla si cu piese mai solide (am facut praf rulmenti de pedale Shimano Saint, de downhill), dar bicicletele cumparate din majoritatea magazinelor vin cu roti de XC care nu rezista la abuzuri. Ati citit de pustiul ala care a murit la Lujerului acum cativa ani cand i s-a rupt ghidonul si i-a intrat in gat, parca? E cazul extrem, dar pana acolo se poate ajunge. Btw, era sa ajung sub autobuz cand mi s-a rupt lantul pe Iuliu Maniu si s-a blocat in angrenaj.

Acum 3 ore, frigider a spus:

da, am si sus la furca un  cap de subub ceva cu + / -

mi-e sa nu faca parghie prea mare, fiind blocata extinsa full 😐 

Ar trebui sa ai o rozeta pe care sa o misti usor cu mana, nu cap de surub. 

 

Nu e diferenta mare de parghie daca furca e extinsa la maxim, in sag sau comprimata, o furca solida e suficient de solida in orice grad de extensie, una proasta se rupe si comprimata. Daca rupi un Fox de downhill nu e de la extensie.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Pe scurt, e normal sa cedeze orice roti folosite pentru altceva decat scopul lor.

 

Nu e normal sa cedeze nici pe deal o roata de XC de calitate buna sau oricare de downhill. In 10 ani am reusit sa nu rup nici o spita, frate-meu a rupt una sau doua de la roti Shimano de XC in conditiile in care el are 20kg mai mult decat mine. Roti Mavic sau similare rezista eroic cu doar retensionari periodice si vara asta un amic chiar a facut ceva downhill (neintentionat, erau niste caini de stana pe urmele lui) cu o bicicleta a mea cu Mavic de XC si nu au patit absolut nimic. A coborat vreo cativa km de forestier abrupt mai repede decat mine pe motocicleta (nu aveam frana spate functionala).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...