Sari la conținut

Motociclistu' Biciclist


gn77b
 Share

Postări Recomandate

Pai asta e de fapt problema.

Sportivii sint idolatrizati dar nu exclusiv ca sportivi, ci ca oameni. Cind auzi discutindu-se despre ei, parca ar fi exemple de moralitate, bunatate sufleteasca etc, cind de fapt lucrul asta il stiu doar apropiatii. Nu e Armstrong singurul ridicat pe un piedestal pe care nu-l merita. Daca e sa fiu sincer sint convins ca Merckx umbla cu seringa-n buzunar. Indurain? Cine poate sa mai stie. Ullrich e si el prins da' nu mai exista in viata publica, nu-l mai vezi in campanii media de reabilitare, din care sa mai scoata citeva milioane de dolari, asa, ca efect secundar. Nu mai zic de multi altii mai mici care n-au ajuns sub lumina reflectoarelor atit de mult incit sa fie luati la bani marunti.

O mare belea (pe care nu are cum s-o inteleaga un om al carui singur contact cu ciclismul e prin faptul ca a auzit si el ca e un american care rupe tot) e ca echipele unde a fost LA rupeau. US Postal, Discovery, toti buni dom'le. Faceau bucati plutonul la contratimp pe echipe, nu mai zic de trena pe care o duceau. Sa ma ierte fanii neconditionati ca sint putin realist, dar nu cred ca li se tragea de la aura inspirationala, cred ca aveau ceva in frigider. A, pardon, nu cred, e dovedit.

La fanboys stiu ca e ca la biserica, crede si nu cerceta. Pt. ei va ramine nu numai un sportiv fain, ci si o persoana imaculata per ansamblu.

Daca as spune ca nu m-as mira sa fi avut acces la dopaj "cutting-edge" care nu e pentru oricine, imediat vine vreunul sa ma bage la oala de conspirationisti.

 

"Da-mi si mie o doza din treaba aia pe care-o iei, ca e prea tare / Ia frate ca mai mult nu-ti permiti, si oricum ai 7 minute la general"

Lance_Armstrong_%26_Jan_Ullrich.jpg

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este common knowledge ca se dopeaza si la nivel hobby. Pentru ego in primul rand si pentru ca se poate. Poti sa iei insa mama dopingurilor dar de tras tot trebuie sa tragi ca un magar. Riscul pe care si-l asuma este deasemenea de mentionat.

 

Sportul pe bani este o mare porcarie si din momentul in care apar sume mari/manageri/echipe/sponsori, etc se cam duce dracu fair play-ul.

In triathlon banii nu mai sunt asa un factor ca in ciclism (dopajul bine facut la nivel hobby costa totusi undeva la 100k pe an spunea cineva din scena) si unde Lance demonstreaza ca e un atlet polivalent. Inoata si alearga la nivel de top la 43 de ani iar de biciclism nici n-are rost sa vorbim.

 

Il invidiez pe individ ca are atata timp de petrecut in natura si chiar il petrece acolo (poate am avea toti chiar daca nu atat de mult dar alegem sa nu o facem) iar peste asta faptul ca-si impinge limitele este doar cireasa de pe tort. Si sunt sigur ca se dopeaza in continuare btw.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are you kidding, right? Nu poti sa-i pui pe zapacitii astia langa tipul de la Restoration.

 

https://www.youtube.com/watch?v=of7HouIEb5Q#t=403

da, vazand doar emisiunea n-am "vazut" partea asta. pare ok omul.

» Post actualizat in 15 Sep 2014 06:27

no abla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da crek voi n-ati inteles, nu e doar ala in franceza. Dati scroll in jos, ala e un blog dedicat clipurilor cu hipsterbikeri. E zeci.

E un trend, hipsteri care munceste cu miinile, ca oamenii din popor.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băh, hipster nehipster, promovează mersul pe 2 roți, ceea ce e magnific, decât să fii covrigar în mașinele, de top nene.

Asta conduce la motociclete, Exemplu, eu, hipster motociclist în devenire.

Și sunt muuuulți care se lipesc la motociclete dar sunt învățați de alții cu covrigu-n mână (am luat B-ul primu la îndemnul alor mei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

In 1900 nu erau deloc retarzi, incepusera sa zboare cu avioane. Nu aveau cunostinte avansate de aerodinamica, dopaje si antrenamente profesioniste, dar nu erau deloc nulitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si o intrebare. Ma duc azi sa-mi iau un cauciuc de la magazinele locale si stiam ca 28-622 e suficient ca sa identifice unic dimensiunea, e standard ISO. Intreb la 2 magazine si-mi zic in ambele parti ca de fapt 28-622 inseamna o gramada de treburi. Nu stiam pe de rost dimensiunea dupa celalalt standard (scrisa in paranteza linga). Caut acuma pe net si din ce gasesc e fix cum stiam. E posibil sa fie in asa hal de tolomaci astia sau imi scapa ceva?

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce inteleg 622 e diametrul la "bead" (locul unde se fixeaza in janta) si 28 latimea. E "bijectie" ca sa zic asa.

Toate tabelele de conversie pe care le-am gasit arata corecpondenta unica cu standardul in toli sau cel frantuzesc. Nu aveam la mine dimensiunea cealalta (28 x 1 5/8 x 1 1/8) cind am fost la astia dar mi se pare incredibil sa-mi zica aceeasi poezie gresita la 2 magazine. Inteleg ca e acelasi lucru si cu 700x28.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

622 este diametrul total al jantei (exterior) iar 28 e lățimea (balonul) cauciucului în milimetri. 700c este standardul. 28 ar putea fi confundat cu dimensiunea standard în inchi a anvelopelor de trekking (și nu numai). La mountainbike se folosește termenul de 29er, dar folosește aceeași mărime de jantă, 622 mm. Dacă eram eu vânzător ți-aș fi dat un cauciuc de 28 mm pentru jantă de 622.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am inteles fix ce zici tu acolo din ce-am citit si da, probabil ca acel 28 i-a facut sa ramina fixati pe ceva, dar ca vinzator la un magazin de profil ar fi normal sa intrebi de 2 ori daca nu esti sigur. Noi sa fim sanatosi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Tu vrei cauciuc de 28 pentru cursiera sau pentru MTB? De cursiera e un cauciuc normal, pe MTB nu poti pune atat de ingust pentru ca jantele de MTB de obicei au 19mm latime si poti pune pe ele cauciucuri de la 1.5" (~ 35mm) in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 1900 nu erau deloc retarzi, incepusera sa zboare cu avioane. Nu aveau cunostinte avansate de aerodinamica, dopaje si antrenamente profesioniste, dar nu erau deloc nulitati. II

 

 

"Avioanele" erau niste zmee din pinza si placaj.

Stii ce greu se face O BILA buna? Adica cu toleranta mica?

Multe din materialele pe care le avem azi pe biciclete nici nu erau inventate sau folosite in 1900.

Eu am avut semicursiera romaneasca in timpul RSR, aproape 100 de ani mai tirziu. Tehnologie SF prin comparatie. Ideea de a face 40km intr-o ora cu bicicleta aia e incredibila pentru mine. In primul rind ca nu cred ca am mers vreodata 40km cu ea fara sa repar ceva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Avioanele alea prin 1916-1917 deja erau mai rapide decat multe din avioanele de serie din zilele noastre.

 

Daca vrei ABEC 7 e foarte greu sa faci bilele, dar nu ai nevoie de un asemenea nivel ca sa mergi cu 40 km/h. Cea mai mare parte a fortei utilizate pentru a misca o bicicleta cu 40 km/h e pentru aerodinamica, iar asta nu s-a schimbat deloc in ultima suta de ani, chiar s-a stricat un pic pentru ca oamenii sunt mai inalti si mai putin aerodinamici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Vrei sa repet pe silabe sau pe litere?

 

Sopwith Camel e cu 40 kg mai greu si cu vreo 25km/h mai rapid decat un Festival RS40 si cu vreo 10 km/h mai rapid decat un Ikarus C42 care e cu 140 kg mai usor. Sunt avioane de serie fabricate in zilele noastre, foarte populare. Si cu un Camel te poti da peste cap linistit, cu Festivalul doar daca vrei sa te sinucizi iar cu Ikarus doar daca esti fenomenal de bun pilot (stiu unul singur in Romania capabil de asa ceva si inca unul capabil sa incerce, amandoi instructori cu zeci de ani de zbor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu iti dai seama ca vorbim de 20 de ani mai devreme da? adica pe vremea cind nici nu stiu daca ala a folosit cauciucuri pline cind a facut recordul. Asta chiar as fi curios sa aflu, cauciucul pneumatic abia se inventase si nu mi se pare floare la ureche sa faci un cauciuc foarte subtire de presiune foarte mare.

 

Dovada ca recordul ala era remarcabil e ca a tinut 40 de ani, timp in care tehnologia s-a schimbat enorm.

 

Apoi sa compari virful tehnologiei militare din 1927 cu vreun ultra/microlight din zilele noastre e cel putin ridicol. De asemenea sugerez sa-l compari cu un motodeltaplan sau o paratpanta d-aia cu motor. Scopul la ultralight e exact sa fie cel mai usor si ieftin si incet, cam pe dos decit scopul unui avion militar.

 

 

Cea mai mare parte a fortei utilizate pentru a misca o bicicleta cu 40 km/h e pentru aerodinamica,

 

Forta aerodinamica depinde de tehnologia pusa in biciccleta. De la roti la cit de gros e cadrul.

Si ca sa faci forta aerodininamca dominanta si in acelasi timp suficient de mica pe vremea aia e remarcabil.

Aproape nu mai conteaza daca ala a luat cocaina inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...