bst_rares Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 si cu ce tip de becuri le'ai schimbat? daca vreau sa pun un bac mai mare ca si in imaginea 2 nu imi incape.. trebuie neaparat de acela mic sau daca nu in cel mai rau caz , am sa imi cumpar niste semnalizari noi , poti sa imi dai un link cu ce semnalizari ti'ai pus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David' Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Eu le-am lasat pe alea vechi, apoi am vandut-o ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) Am si eu o intrebare, cat va costa asigurarea? Eu am facut calculul si cel mai ieftin am iesit 123 ron / 6 luni la Carpatica. Anul trecut am facut-o 72lei tot la Carpatica... Editat Martie 23, 2012 de mateiuli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bst_rares Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 pai eu mi'am facut la Euroins parca a fost 126 lei / 6 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 M-am inscris la scoala pentru A si B. Voi la ce motor ati vrea sa treceti dupa 18 ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incognito Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Am si eu o intrebare, cat va costa asigurarea? Eu am facut calculul si cel mai ieftin am iesit 123 ron / 6 luni la Carpatica. Anul trecut am facut-o 72lei tot la Carpatica... 117 lei/6 luni la Asirom, facuta in noiembrie, anul trecut. Deci tot cam pe-acolo Editat Martie 28, 2012 de incognito Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Si la voi vibreaza mai puternic pe la ~ 7000-8000 ture ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Vibreaza ca e monocilindru. Depinde ce intelegi prin 'tare'. Pe mine nu ma deranjeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) N-am zis "tare", am zis mai puternic fata de alte turatii. O sa-i schimb acum uleiul, poate de acolo o fi problema Editat Martie 28, 2012 de IceCube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
casian Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Poate sa imi zica cineva cum se verifica uleiul la cbr 125? Am inteles ca joja trebuie sa fie neinfiletata iar motorul sa fie in pozitie verticala...asa e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Nici eu nu stiu cum se face corect, dar iti spun cum fac eu. Motorul in pozitie verticala, nu trebuie sa fi asezat pe el, desfiletezi joja, o cureti si o infiletezi la loc pana in punctul in care incepe sa stranga (fara sa strangi), o desfiletezi si verifici. Unii zic ca trebuie sa stai pe motor, sa desfiletezi joja si sa o pui acolo fara sa o infiletezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David' Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Teoretic se infileteaza pana la capat . Eu asa il verificam si era bine . In pozitie verticala ( | ) , pentru cine nu stie ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
casian Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 stie cineva unde gasesc crashpad-uri pt honda cbr 125? eventual facute artizanal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Dupa 3000km pe scuter si alti 2500 pe motocicleta, a venit si prima cazatura, astazi. Am oprit la trecerea pentru pietoni sa treaca o tanti cu un copil si am fost lovit din spate de o caruta. Aveam si pasager. M-a luat cu roata spate dreapta. Pagube materiale? Semnalizari indoite, numar facut praf, ochiul de pisica spart, luata vopseaua la oglinda + se blocase schimbatorul de viteze (credeam ca o sa trebuiasca sa desfac motorul) - am luat-o pe sus de acolo. Pasagerul a scapat usor, cateva julituri. Eu m-am ales cu o luxatie la glezna. A venit politia, proces verbal, test de alcoolemie - si eu si carutasul 0.00. Ala a fost gasit vinovat, nu avea ce cauta pe acolo cu caruta. Am rezolvat cu semnalizarie, indreptat numar si am mai insistat pe schimbatorul de viteze. Vad ca s-a deblocat. Nu stiu ce a avut, dar acum merge ok. Da.... uite ca am luat prima cazatura... credeam ca nu mi se poate intampla... Aveti grija la carute! Editat Aprilie 10, 2012 de mateiuli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulik_4u Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Se vinde CBR-ica... 2007 injectie foarte bine intretinuta, service facut la InterMotorcycle (se atesta prin cartea de service), facturi pentru toate consumabilele folosite la motocicleta; Imbunatatiri: cauciucuri Bridgestone Battlax BT39 (set complet) + cele vechi (IRC), Kit lant DID O-ring; bineinteles dupa 31000 km exista niste traume la body, dar sufletul va fi mult timp de acum incolo tanar, acum depinde de voi ce va doriti... un tort frumos care sa aiba gust de (cuvant urat) sau... un tort care nu arata perfect dar are un gust de te lingi pe degete. Pretul de vanzare este de 2000 euro. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cbr%20125%20r-din-2007-433829.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Paste fericit tututor! Ah ce-ar merge o plimbarica acum, dar nu ma lasa vremea... Pe la voi cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Dupa 3000km pe scuter si alti 2500 pe motocicleta, a venit si prima cazatura, astazi. Am oprit la trecerea pentru pietoni sa treaca o tanti cu un copil si am fost lovit din spate de o caruta. Aveam si pasager. M-a luat cu roata spate dreapta. Pagube materiale? Semnalizari indoite, numar facut praf, ochiul de pisica spart, luata vopseaua la oglinda + se blocase schimbatorul de viteze (credeam ca o sa trebuiasca sa desfac motorul) - am luat-o pe sus de acolo. Pasagerul a scapat usor, cateva julituri. Eu m-am ales cu o luxatie la glezna. A venit politia, proces verbal, test de alcoolemie - si eu si carutasul 0.00. Ala a fost gasit vinovat, nu avea ce cauta pe acolo cu caruta. Am rezolvat cu semnalizarie, indreptat numar si am mai insistat pe schimbatorul de viteze. Vad ca s-a deblocat. Nu stiu ce a avut, dar acum merge ok. Da.... uite ca am luat prima cazatura... credeam ca nu mi se poate intampla... Aveti grija la carute! vezi ca atunci cand cazi pe stanga, tija aia de la schimbator se impinge inauntru...sub motor..nush cum sa explic. Eh acolo se loveste de mecanismul de la cric si de aia se mai blocheaza...trage putin de ea in afara si eventual curata putin zona aia...totul se rezolva. E rezistent CBR'ul deci stai linistit. Cat mai costa un kit de lant pt CBR? nu e mai mult de 400lei nu?La mine kitul nr.2 s-a dus dupa 20.000km...surprinzator a tinut mai mult decat ala original. Si are cineva idee lichid de frana astea cand se schimba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) Am vazut ca s-a indoit putin acolo. Am rezolvat-o. Dar problema nu era de acolo. Era chiar din motor. Ma rog, s-a rezolvat pana la urma. :)Lant am vazut pe la 300lei pe la romi moto si motovip. La motovip incep sunt mai multe tipuri si cel mai ieftin e 150ron. http://www.motovip.r...hp&cautare=JC34 Care e diferenta dintre ele? Lichidul de frana este DOT4. Ce trebuie desfacut ca sa pot sa ii mai completez cu lichid de frana pe spate? Sub sa direct nu e. Pe laterala nu pot. Ma uit in carte acum si iti spun la cati km se schimba. Revin cu un edit. Unde pot gasi un ochi de pisica pt CBR? E dreptunghiul ala reflectorizant de deasupra numarului. In carte scrie ca lichidul de frana se verifica din 4k in 4k de km. Mai scrie ca se schimba la fiecare 2 ani. Daca te apuci sa il schimbi ai grija la vopsea. Lichidul de frana mananca vopseaua. Editat Aprilie 16, 2012 de mateiuli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Am vazut ca s-a indoit putin acolo. Am rezolvat-o. Dar problema nu era de acolo. Era chiar din motor. Ma rog, s-a rezolvat pana la urma. :)Lant am vazut pe la 300lei pe la romi moto si motovip. La motovip incep sunt mai multe tipuri si cel mai ieftin e 150ron. http://www.motovip.r...hp&cautare=JC34 Care e diferenta dintre ele? Lichidul de frana este DOT4. Ce trebuie desfacut ca sa pot sa ii mai completez cu lichid de frana pe spate? Sub sa direct nu e. Pe laterala nu pot. Ma uit in carte acum si iti spun la cati km se schimba. Revin cu un edit. Unde pot gasi un ochi de pisica pt CBR? E dreptunghiul ala reflectorizant de deasupra numarului. In carte scrie ca lichidul de frana se verifica din 4k in 4k de km. Mai scrie ca se schimba la fiecare 2 ani. Daca te apuci sa il schimbi ai grija la vopsea. Lichidul de frana mananca vopseaua. din 4k in 4k? sau din 40k in 40k? aiurea...nu cred ca il schimb nush...stiu ce trebuie desfacut. la frana spate nu am de gand sa ma ating de ea..placutele mele de pe spate dupa 30k arata ca atunci cand am luat moto, asa mult folosesc spatele...pe fata schimb o data la 10-12k sa zic...dar depinde mult de cum merg..Lant nush ceva DID tre sa iau..cred ca si gume imi trebuie...nici eu nu mai stiu..tre sa vad cat mai costa niste pirelli mt75...alea sunt super super bune, sau cel putin eu sunt super multumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Se verifica nivelul la fiecare 4000km. Asa zice. Si a mea mobra fabricata in 2005 nu cred ca a vazut un schimb de lichid de frana. Cam cati km te tine un kit de lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Se verifica nivelul la fiecare 4000km. Asa zice. Si a mea mobra fabricata in 2005 nu cred ca a vazut un schimb de lichid de frana. Cam cati km te tine un kit de lant? Depinde cum te porti cu el... Ala original dupa vreo 8-10k era mort...plm nu am avut grija de el prea mare plus burn-out'uri plus broscute din cand in cand si plm s-a dus repede...asta pe care il am acum, m-a tinut aproape 20k...acum cade si nu mai am unde sa il mai strang...ideea e ca daca il cureti din 500 in 500 te tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Al meu se duce mai repede de atat ca mai merg si pe drum de tara cativa km pe zi si se pune tarana si nu stau dupa el sa il curat de fiecare data. Am cam 7000km si mai am un pic de loc ca sa il strang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Al meu se duce mai repede de atat ca mai merg si pe drum de tara cativa km pe zi si se pune tarana si nu stau dupa el sa il curat de fiecare data. Am cam 7000km si mai am un pic de loc ca sa il strang. pai asa mergeam si eu tinand cont ca o parte din strada mea de vreo 1.5-2km era neasfaltata...treb sa il cureti o data la 500km...motorina, periuta de dinti, carpa si spray de lant...Eu foloseam din ala de la MOTUL ala cu teflon sau cu ce naibii e...acum folosesc de la Castrol. Ce ulei folosesti?MOTUL? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Eu il curat asa: motorina, spal si motocicleta si dau si pe lant cu apa, il sterg, dupa ii dau cu pensula cu ulei BP de transmisie 80W90. Cu spray cu teflon nu i-am dat niciodata. O sa imi iau curand. Anul trecut cand i-am schimbat uleiul i-am pus Motul 7100. Anul asta cred ca o sa-i pun 5100. Cam scump 7100. Tu de care ii pui? Si pe la cati km il schimbi? Eu ma gandesc sa il schimb la 3500km. are 2500 acum si e curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Eu il curat asa: motorina, spal si motocicleta si dau si pe lant cu apa, il sterg, dupa ii dau cu pensula cu ulei BP de transmisie 80W90. Cu spray cu teflon nu i-am dat niciodata. O sa imi iau curand. Anul trecut cand i-am schimbat uleiul i-am pus Motul 7100. Anul asta cred ca o sa-i pun 5100. Cam scump 7100. Tu de care ii pui? Si pe la cati km il schimbi? Eu ma gandesc sa il schimb la 3500km. are 2500 acum si e curat. Schimb pe la 2500-3000 daca am timp si chef, daca nu...schimb pe la 7000...pun Castrol GP1 Racing 10w30. Plm cel mai rapid l-am schimbat la 1500-1700 si cel mai mult am stat vreo 10-11k cu acelasi ulei. Cel mai bine, pune Castrol...doar ca e greu de gasit in RO si e si scump. Ah mai merge si motorex, e destul de bun. am eu acum in ea Motorex si e ok. Spray-ul cu teflon are avantajul ca iti sta pe lant, e mai lipicios...nush cum sa explic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.