Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Honda CBR125R


Postări Recomandate

buna am o intrebare ,

 

de curcand mi'am inlocuit semnalizarile originale cu altele mai mici

cand semnalizez , se aprinde becurile pe parte pe care semalizez dar nu mai clipesc , raman aprinse , la releuu nu am umblat

 

stiu ca becurile originale erau de 12V 21W da erau becuri de alea mari ca in poza de mai jos ( poza 1)si la semnalizarile care le am acuma merg numa becuri de alea micute :)) ( poza 2 )

oare pot sa gasesc becuri tip poza 2 da sa fie de 12V 21W ? daca stiti vreun site va rog sa ma ajutati ca am cautat prin tot orasul si nu am gasit

post-68307-0-60602700-1331283622_thumb.jpg

post-68307-0-32954400-1331283638_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si cu ce tip de becuri le'ai schimbat? daca vreau sa pun un bac mai mare ca si in imaginea 2 nu imi incape.. trebuie neaparat de acela mic

 

 

sau daca nu in cel mai rau caz , am sa imi cumpar niste semnalizari noi , poti sa imi dai un link cu ce semnalizari ti'ai pus ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare, cat va costa asigurarea?

Eu am facut calculul si cel mai ieftin am iesit 123 ron / 6 luni la Carpatica.

Anul trecut am facut-o 72lei tot la Carpatica...

Editat de mateiuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, cat va costa asigurarea?

Eu am facut calculul si cel mai ieftin am iesit 123 ron / 6 luni la Carpatica.

Anul trecut am facut-o 72lei tot la Carpatica...

 

117 lei/6 luni la Asirom, facuta in noiembrie, anul trecut. Deci tot cam pe-acolo ;)

Editat de incognito
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu stiu cum se face corect, dar iti spun cum fac eu.

Motorul in pozitie verticala, nu trebuie sa fi asezat pe el, desfiletezi joja, o cureti si o infiletezi la loc pana in punctul in care incepe sa stranga (fara sa strangi), o desfiletezi si verifici.

 

Unii zic ca trebuie sa stai pe motor, sa desfiletezi joja si sa o pui acolo fara sa o infiletezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 3000km pe scuter si alti 2500 pe motocicleta, a venit si prima cazatura, astazi.

Am oprit la trecerea pentru pietoni sa treaca o tanti cu un copil si am fost lovit din spate de o caruta. Aveam si pasager. M-a luat cu roata spate dreapta. Pagube materiale? Semnalizari indoite, numar facut praf, ochiul de pisica spart, luata vopseaua la oglinda + se blocase schimbatorul de viteze (credeam ca o sa trebuiasca sa desfac motorul) - am luat-o pe sus de acolo. Pasagerul a scapat usor, cateva julituri. Eu m-am ales cu o luxatie la glezna.

A venit politia, proces verbal, test de alcoolemie - si eu si carutasul 0.00. Ala a fost gasit vinovat, nu avea ce cauta pe acolo cu caruta.

 

Am rezolvat cu semnalizarie, indreptat numar si am mai insistat pe schimbatorul de viteze. Vad ca s-a deblocat. Nu stiu ce a avut, dar acum merge ok.

 

 

Da.... uite ca am luat prima cazatura... credeam ca nu mi se poate intampla...

 

 

Aveti grija la carute!

Editat de mateiuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde CBR-ica... 2007 injectie foarte bine intretinuta, service facut la InterMotorcycle (se atesta prin cartea de service), facturi pentru toate consumabilele folosite la motocicleta; Imbunatatiri: cauciucuri Bridgestone Battlax BT39 (set complet) + cele vechi (IRC), Kit lant DID O-ring; bineinteles dupa 31000 km exista niste traume la body, dar sufletul va fi mult timp de acum incolo tanar, acum depinde de voi ce va doriti... un tort frumos care sa aiba gust de (cuvant urat) sau... un tort care nu arata perfect dar are un gust de te lingi pe degete.

 

Pretul de vanzare este de 2000 euro.

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cbr%20125%20r-din-2007-433829.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 3000km pe scuter si alti 2500 pe motocicleta, a venit si prima cazatura, astazi.

Am oprit la trecerea pentru pietoni sa treaca o tanti cu un copil si am fost lovit din spate de o caruta. Aveam si pasager. M-a luat cu roata spate dreapta. Pagube materiale? Semnalizari indoite, numar facut praf, ochiul de pisica spart, luata vopseaua la oglinda + se blocase schimbatorul de viteze (credeam ca o sa trebuiasca sa desfac motorul) - am luat-o pe sus de acolo. Pasagerul a scapat usor, cateva julituri. Eu m-am ales cu o luxatie la glezna.

A venit politia, proces verbal, test de alcoolemie - si eu si carutasul 0.00. Ala a fost gasit vinovat, nu avea ce cauta pe acolo cu caruta.

 

Am rezolvat cu semnalizarie, indreptat numar si am mai insistat pe schimbatorul de viteze. Vad ca s-a deblocat. Nu stiu ce a avut, dar acum merge ok.

 

 

Da.... uite ca am luat prima cazatura... credeam ca nu mi se poate intampla...

 

 

Aveti grija la carute!

 

vezi ca atunci cand cazi pe stanga, tija aia de la schimbator se impinge inauntru...sub motor..nush cum sa explic. Eh acolo se loveste de mecanismul de la cric si de aia se mai blocheaza...trage putin de ea in afara si eventual curata putin zona aia...totul se rezolva. E rezistent CBR'ul deci stai linistit.

 

Cat mai costa un kit de lant pt CBR? nu e mai mult de 400lei nu?La mine kitul nr.2 s-a dus dupa 20.000km...surprinzator a tinut mai mult decat ala original. Si are cineva idee lichid de frana astea cand se schimba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca s-a indoit putin acolo. Am rezolvat-o. Dar problema nu era de acolo. Era chiar din motor. Ma rog, s-a rezolvat pana la urma. :)Lant am vazut pe la 300lei pe la romi moto si motovip. La motovip incep sunt mai multe tipuri si cel mai ieftin e 150ron. http://www.motovip.r...hp&cautare=JC34 Care e diferenta dintre ele?

 

Lichidul de frana este DOT4. Ce trebuie desfacut ca sa pot sa ii mai completez cu lichid de frana pe spate? Sub sa direct nu e. Pe laterala nu pot.

Ma uit in carte acum si iti spun la cati km se schimba. Revin cu un edit.

 

Unde pot gasi un ochi de pisica pt CBR? E dreptunghiul ala reflectorizant de deasupra numarului.

 

In carte scrie ca lichidul de frana se verifica din 4k in 4k de km. Mai scrie ca se schimba la fiecare 2 ani.

Daca te apuci sa il schimbi ai grija la vopsea. Lichidul de frana mananca vopseaua.

Editat de mateiuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca s-a indoit putin acolo. Am rezolvat-o. Dar problema nu era de acolo. Era chiar din motor. Ma rog, s-a rezolvat pana la urma. :)Lant am vazut pe la 300lei pe la romi moto si motovip. La motovip incep sunt mai multe tipuri si cel mai ieftin e 150ron. http://www.motovip.r...hp&cautare=JC34 Care e diferenta dintre ele?

 

Lichidul de frana este DOT4. Ce trebuie desfacut ca sa pot sa ii mai completez cu lichid de frana pe spate? Sub sa direct nu e. Pe laterala nu pot.

Ma uit in carte acum si iti spun la cati km se schimba. Revin cu un edit.

 

Unde pot gasi un ochi de pisica pt CBR? E dreptunghiul ala reflectorizant de deasupra numarului.

 

In carte scrie ca lichidul de frana se verifica din 4k in 4k de km. Mai scrie ca se schimba la fiecare 2 ani.

Daca te apuci sa il schimbi ai grija la vopsea. Lichidul de frana mananca vopseaua.

din 4k in 4k? sau din 40k in 40k? aiurea...nu cred ca il schimb nush...stiu ce trebuie desfacut. la frana spate nu am de gand sa ma ating de ea..placutele mele de pe spate dupa 30k arata ca atunci cand am luat moto, asa mult folosesc spatele...pe fata schimb o data la 10-12k sa zic...dar depinde mult de cum merg..Lant nush ceva DID tre sa iau..cred ca si gume imi trebuie...nici eu nu mai stiu..tre sa vad cat mai costa niste pirelli mt75...alea sunt super super bune, sau cel putin eu sunt super multumit de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se verifica nivelul la fiecare 4000km. Asa zice.

Si a mea mobra fabricata in 2005 nu cred ca a vazut un schimb de lichid de frana.

 

Cam cati km te tine un kit de lant?

Depinde cum te porti cu el... Ala original dupa vreo 8-10k era mort...plm nu am avut grija de el prea mare plus burn-out'uri plus broscute din cand in cand si plm s-a dus repede...asta pe care il am acum, m-a tinut aproape 20k...acum cade si nu mai am unde sa il mai strang...ideea e ca daca il cureti din 500 in 500 te tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu se duce mai repede de atat ca mai merg si pe drum de tara cativa km pe zi si se pune tarana si nu stau dupa el sa il curat de fiecare data. Am cam 7000km si mai am un pic de loc ca sa il strang.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu se duce mai repede de atat ca mai merg si pe drum de tara cativa km pe zi si se pune tarana si nu stau dupa el sa il curat de fiecare data. Am cam 7000km si mai am un pic de loc ca sa il strang.

pai asa mergeam si eu tinand cont ca o parte din strada mea de vreo 1.5-2km era neasfaltata...treb sa il cureti o data la 500km...motorina, periuta de dinti, carpa si spray de lant...Eu foloseam din ala de la MOTUL ala cu teflon sau cu ce naibii e...acum folosesc de la Castrol. Ce ulei folosesti?MOTUL?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...