Annone Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 de curiozitate, cam cat vine casco la ea? bafta si sa ai grija de ea:P depinde de cat e euro in ziua in care se factureaza ... intre 70-100 ron/luna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 nu ar fi o idee rea sa incepi cu un cbr 125 chiar daca ai 18 ani. e o motocicleta care iarta foarte multe si pentru plimbari de astea e perfecta. lasa un id ceva si mai povestim. bafta la achizitie cv diferenta de putere/acceleratie ai simtit? scade/creste? sau doar sunet Sincer nu am apucat sa trag de ea sa vad ce si cum , da iti spun suna mult m-ai bine , in videoclipul de pe youtube nu se observa...iar suntetul daca nu iti place(desi ma indoiesc)pui cauciucul la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pridon PRD Postat Aprilie 15, 2009 Autor Share Postat Aprilie 15, 2009 Sincer nu am apucat sa trag de ea sa vad ce si cum , da iti spun suna mult m-ai bine , in videoclipul de pe youtube nu se observa...iar suntetul daca nu iti place(desi ma indoiesc)pui cauciucul la loc. sunetul e putin mai gros si mai tare. nici io n-am apucat sa vad ce si cum merge, dar se observa ca se tureaza putin mai usor. diseara o sa va zic mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pridon PRD Postat Aprilie 15, 2009 Autor Share Postat Aprilie 15, 2009 impresii despre "airbox snorkel": motocicleta se comporta mult mai bine in turatii joase iar sunetul e complet schimbat: mult mai gros. cat despre viteza, cu pasager ~ 110-115 km/h, mie mi se pare ft ok, tinand cont ca atat pasagerul cat si eu suntem peste 70kg. in scurt timp va urma si un filtru sport k&n. pana atunci bafta si aveti grija de voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClauBR Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 am fost zilele astea la reprezentanta honda din orasul meu sa ma interesaez de filtru sport si nu mi-a recomandat sa-mi pun deoarece in zona mea e mult praf iar filtrele sport nu filtreaza asa de bine aerul am scos si eu astazi "airbox snorkel"-ul sa vad cum e. suna intradevar un pic mai gros si urca mai bine in ture inalte (9000-10000). partea nasoala ar fi ca se umple de praf mai repede in rest e OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixnistor Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Nu stiu daca e bine sa scoti airbox snorkel din doua motive: unu ca va intra mult praf iar al doilea conteaza temperatura care intra in carburator (pentru o vaporizare cat mai buna), pentru ca acel cauciuc este pozitionat precis ,nu la intamplare. Si eu mi-am dorit sa-i schimb sunetl si oarecum performantele si pentru asta am luat o bujie ngk cr8e iridium, am comandat o toba arrow ptr cbr 125 si mai urmeaza un filtru sport k&n . sper sa existe ceva diferente. daca trebuie sa-i mai reglez si carburatorul am dat-o in bara pertru ca nu as vrea sa-i maresc jiglerul principal ,nici sa-i maresc nivelul in camera de nivel const Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roolrevolv Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 stie cineva daca incuietoarele de la cbr pot fi resetate? mi-am pierdut cheia de la motocicleta, am cheia de rezerva si vreau sa resetez incuietoarele ca sa nu fiu nevoit sa schimb tot sistemul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolly_jokre Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Am si eu 2 probleme la cbr-ul meu. 1) Cand o pornesc trag socul, altfel nu porneste, o las un timp sa se incalzeasca, dar nu mai pot sa imping socul pana la capat, deoarece se opreste motrul. Mi-a reglat cineva relantiul, dar tot asa face. 2) De obicei cand ies cu ea la inceput merge frumos, dar dupa un timp parca nu se alimenteaza cum trebuie, trag de accelerati si nu raspunde, apoi deodata ma bruscheaza, nu stiu, e ca si cum ar primi benzina cocoloase?!?!? E vre-un cunoscator pe aici sa ma lamureasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Am si eu 2 probleme la cbr-ul meu.1) Cand o pornesc trag socul, altfel nu porneste, o las un timp sa se incalzeasca, dar nu mai pot sa imping socul pana la capat, deoarece se opreste motrul. Mi-a reglat cineva relantiul, dar tot asa face. 2) De obicei cand ies cu ea la inceput merge frumos, dar dupa un timp parca nu se alimenteaza cum trebuie, trag de accelerati si nu raspunde, apoi deodata ma bruscheaza, nu stiu, e ca si cum ar primi benzina cocoloase?!?!? E vre-un cunoscator pe aici sa ma lamureasca? Din cate spui tu si din cate stiu eu, asta este o pb de alimentare, deci ar cam trebui reglat carburatorul. Incearca sa schimbi filtrul de benzina, poate asta e cauza, sau pe cel de aer sa-l cureti....desi nu cred ca la aer este pb. Daca dupa ce ai schimbat, curatat filtrele face la fel, eu zic sa mergi undeva sa-ti regleze carburatorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 I se m-ai aude la careva un tacanit la motor asta cand il pornesc si se aude pana in 3.000 de ture...Dar dupa un drum de cativa km nu se m-ai aude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 orice mobra are un sunet specific, poate asa e, mai asculta si tu un alt cbr stock sau exact cum il ai tu... Daca nu....nu stiu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 orice mobra are un sunet specific, poate asa e, mai asculta si tu un alt cbr stock sau exact cum il ai tu... Daca nu....nu stiu ) Ma Stefane nustiu ce sa zic , nu se auzea m-ai demult acuma de cateva saptamani numa....o sa merg la service..cel m-ai sigur. Ma gandesc ca ar fi culmea sa fie gata kitu la 10.000 de km ,motor din 2007 nu tras de el,nu schimbat m-ai mult de 10.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ma da' voi credeti ca seturile sunt din plastelina? nu-s 2t sa se duca la 10.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedBaron Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) Am si eu 2 probleme la cbr-ul meu.1) Cand o pornesc trag socul, altfel nu porneste, o las un timp sa se incalzeasca, dar nu mai pot sa imping socul pana la capat, deoarece se opreste motrul. Mi-a reglat cineva relantiul, dar tot asa face. 2) De obicei cand ies cu ea la inceput merge frumos, dar dupa un timp parca nu se alimenteaza cum trebuie, trag de accelerati si nu raspunde, apoi deodata ma bruscheaza, nu stiu, e ca si cum ar primi benzina cocoloase?!?!? E vre-un cunoscator pe aici sa ma lamureasca? dupa ce mergi 2-3 km... trage pe dreapta... trage putin in sus socul , si apoi impinge-l in jos... forteaza-l cu mana pana la capat sa mearga... si nu o sa mai faca... eu cred ca la tine ramane socul putin tras.... DAR nu sunt cunoscator... imi dau cu parerea (am patit'o odata si eu) Editat Aprilie 24, 2009 de RedBaron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aryku alexe Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Salut .Intervin si eu cu o intrebare : Cand schimbati vitezele ,cel mai zgomotos punct in ce viteza e? Mentionez ca la mine in viteza a-2-a se aude cel mai tare dintre toate rapoartele... O fi oare vreo problema sau e o chestie normala?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 I se m-ai aude la careva un tacanit la motor asta cand il pornesc si se aude pana in 3.000 de ture...Dar dupa un drum de cativa km nu se m-ai aude Ori e uleiul prost(daca l-ai schimbat recent), ori si-a pierdut din calutati(daca nu e schimbat de ceva vreme), oricum ar fi treaba asta e cat de cat normala ... cand pornesti motorul, pana iti face presiune si ti urca ulei in rampa e oarecum normal ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian2009 Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Salut ! Sper sa nu va deranjeze ca scriu in acest post, dar sunt interesat sa cumpar un CBR 125 si m-am gandit ca poate ajut in felul asta si pe cineva de pe forum care este interesat sa scape de mobra. Sunt din Bucuresti. Link-ul spre anuntul meu este /index.php?...=350356&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Ori e uleiul prost(daca l-ai schimbat recent), ori si-a pierdut din calutati(daca nu e schimbat de ceva vreme), oricum ar fi treaba asta e cat de cat normala ... cand pornesti motorul, pana iti face presiune si ti urca ulei in rampa e oarecum normal ... Ieri am schimbat uleiul si nu s-a mai auzit cateva minute,dupa a reinceput sa sune,dar m-ai rar. Acuma nu m-ai tacane cand e rece numa cand se incalzeste putin,dar dupa ce e umblat cu el iarasi nu m-ai suna ...ce poate sa fie? Partea naspa o fost azi , vine un prieten care se ocupa cu motoare pana la mine sa vada despre ce e vorba , el cum se grabea zice : Hai repede sa vedem ce tacane! Pornesc motoru , stam 2 minute,m-ai stam 2 minute ...nici cum nu o tacanit,cum a plecat el dupa 1 minut o reinceput sa tacane(m-ai rar decat incainte sa schimb uleiul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixnistor Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Salut .Intervin si eu cu o intrebare : Cand schimbati vitezele ,cel mai zgomotos punct in ce viteza e? Mentionez ca la mine in viteza a-2-a se aude cel mai tare dintre toate rapoartele... O fi oare vreo problema sau e o chestie normala?? Zgomotul la schimbarea treptelor este cel mai putrenic cand treci din treapta 1 in 2, deci nu ai nici o problema, trebuie sa fii " meserias" sa strici o cutie de viteze la Honda sau sa fie defect de fabricatie dar este un lucru foarte rar intalnit. baga-i benzina buna si rupe asfaltul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixnistor Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Ieri am schimbat uleiul si nu s-a mai auzit cateva minute,dupa a reinceput sa sune,dar m-ai rar.Acuma nu m-ai tacane cand e rece numa cand se incalzeste putin,dar dupa ce e umblat cu el iarasi nu m-ai suna ...ce poate sa fie? Partea naspa o fost azi , vine un prieten care se ocupa cu motoare pana la mine sa vada despre ce e vorba , el cum se grabea zice : Hai repede sa vedem ce tacane! Pornesc motoru , stam 2 minute,m-ai stam 2 minute ...nici cum nu o tacanit,cum a plecat el dupa 1 minut o reinceput sa tacane(m-ai rar decat incainte sa schimb uleiul) uzura piston-segmenti-cilindru da o tacanit metalic mai ales la rece cand jocul este cel mai mare iar dupa ce se incalzeste se diminueaza pentru ca se dilata piesele deci la set nu ai nimic cand spui mai rar te referi la timp sau la intensitatea zgomotului ca-i curios? cand esti la punctul mort e vreo diferenta, acel zgomot da si trepidatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 uzura piston-segmenti-cilindru da o tacanit metalic mai ales la rece cand jocul este cel mai mare iar dupa ce se incalzeste se diminueaza pentru ca se dilata piesele deci la set nu ai nimic cand spui mai rar te referi la timp sau la intensitatea zgomotului ca-i curios? cand esti la punctul mort e vreo diferenta, acel zgomot da si trepidatii? Se aude doara pana la 2.000 de turatii, m-ai rar ma refer la timp acuma se aude 2-3 tacaneli o pauza de cateva secunde si iarasi ...tot asa...nu constant uneori se aud si continu,acuma nu-mai. La punctu mort cu ambreiaj tras si netras,in viteza cu ambreiaju tras tot suna... Sa fie intinzatorul de la distributie?sau ce mama naibi,doara`i motor din 2007 nu-i tras de el.il ingrijesc si cu schimbatu vitezelor etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixnistor Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Se aude doara pana la 2.000 de turatii, m-ai rar ma refer la timp acuma se aude 2-3 tacaneli o pauza de cateva secunde si iarasi ...tot asa...nu constant uneori se aud si continu,acuma nu-mai.La punctu mort cu ambreiaj tras si netras,in viteza cu ambreiaju tras tot suna... Sa fie intinzatorul de la distributie?sau ce mama naibi,doara`i motor din 2007 nu-i tras de el.il ingrijesc si cu schimbatu vitezelor etc.. Prietene e ca in sanatate, pe pacient trebuie sa-l consulte medicul e greu sa pui diagnosticul precis la distanta ,sper sa nu fie nimic grav, eu ti-as recomanda totusi un service honda pentru ca la noi daca nea Gigi a reparat o data un hoinar are tupeul sa se dea mare cunoscator indiferent de fabricant. de ex. intr-un service mare cel de la transmisie nu face motoare si invers bafta si tinene la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Prietene e ca in sanatate, pe pacient trebuie sa-l consulte medicul e greu sa pui diagnosticul precis la distanta ,sper sa nu fie nimic grav, eu ti-as recomanda totusi un service honda pentru ca la noi daca nea Gigi a reparat o data un hoinar are tupeul sa se dea mare cunoscator indiferent de fabricant. de ex. intr-un service mare cel de la transmisie nu face motoare si invers bafta si tinene la curent dute la un service honda sa vezi cum pleci in curu' gol de la ei. au niste preturi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 voi ce alimentati in CBRici?....eu pun Carerra 95 sau, mai rar Carerra 100 de la OMV PS cu benzina de la Petrom nu am fost multumit deloc nici de Premium 95 nici de Premium 99+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixnistor Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 voi stiti importatori de filtre k&n pentru ca am comandat la o firma din buc " coasta de est" si le-au furat calculatorul si au sistat toate vazarile. multumesc ma intereseaza K&N HA 1502 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.