Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

:laugh: Sa incepem:

Am luat o Dnepr, Ural, Ij ,Jawa, Mz si ne-am dat seama ca e naspa sa cari totul in spate. Plus ca ar fi misto sa pleci cu familia si gratarul la drum. Solutia e simpla, acolo unde sunt prinderi de atash e musai sa existe si un atash.

 

Uite aici galerie cu atasuri: Moto cu atashuri!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam avu dreptate Aleko si atasul lui, am montat atasul la molotov si ma dau de cateva zile cu el, e bine reglat, n-am umblat la reglaje cand l-am scos.

 

Jur ca incepe sa-mi placa.... acu' ce fac, imi iau inca una pt solo?? ;) Deja imi pare rau ca nu am luat decat doua cauciucuri noi...

 

Si acu' am putut sa testez cum "trage" motoru'........ la propriu, remorcai un mercedes cu el (da' nu mult ca pregateam friptura de ambreiaj, ha ha.) Ce sa-i faci, oameni nebuni ca mine mai greu! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus pe picioare (roata) atasul de ij pe care l-am capatat saptamana trecuta ;) :10: si l-am legat de Ural (fara frana pe atas deocamdata :finger: )... a fost un pic de munca ca sa refac reglajele din tiranti ca nu se potrivesc distantele de la IJ... da' rezultatul la final a meritat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ha ha, pai am luat...........am achizitionat azi un MT 9 cu vopseaua originala, dar matuita, cre ca de douajde ani zacea in garajul ala.... dar s-au ciordit cilindrii si o toba de pe el, tre' sa completez motoru' da' nu ma grabesc, gasesc io bani si pt ei pana la urma.

 

imi place ca e perfect original, de la far la stop! si nu suport sa le vad ci...oparite, ce sa fac.

 

de unde iau cilindrii si ce mai e, adica de unde iau unele lucrate cat de cat ca lumea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus pe picioare (roata) atasul de ij pe care l-am capatat saptamana trecuta ;) :10: si l-am legat de Ural (fara frana pe atas deocamdata :finger: )... a fost un pic de munca ca sa refac reglajele din tiranti ca nu se potrivesc distantele de la IJ... da' rezultatul la final a meritat.

 

 

X-(

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) Mama iubesc chilipirurile. Sa-ti traiasca MT9. MT9 daca e original tre sa fie mai rezistent ca MT11. Si cilindrii erau mai bine lucrati. :finger:

 

Kombat zii ce piese, zii tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reincepe epopeea modificarilor la nepra mea!

mi-am comandat grup cu diferentzial shi planetara cu reductor pentru atash!

deocamdata am primit planetara shi reductorul/schimbatorul de sens pe care se prinde roata de la atash.

astea au venit cu bratzul basculant cu tot, e piesa comuna. am avut un noroc chior: la-m sunat pe gashpar shi el mi-a gasit piesele astea noi pe stoc la cineva de acum 20 ani. sunt perfecte in interior, le-am desfacut shi am curatzat doar vaselina intarita, shi le-am pus ulei.

cadrul de la atash va trebui sa-l modific complet, oricum vreau sa-l fac mai lat, sa pot monta o caroserie meseriasha pentru doua locuri. pe langa astea, va trebui sa duc roata mult in spate, cam cu cat am dus roata de la moto, ca sa nu inclin prea tare planetara.

mai jos aici o poza cu cadrul de la atash, la care a trebuit sa tai suportul de amortizor ca dadea reductorul in el, shi cealalta cu un atash ce imi place mult shi cam la dimensiunile alea voi modifica cadrul atashului, ca sa potriveasca o caroserie din aia sau asemanatoare.

post-1567-1139676189_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kerosene cat ti-a luat pe piese Gaspar?

Ca ma gandeam sa-mi fac si eu Niprul MT10 , un fel de MT16.

Mai e solutia de a le comanda prin posta de la fabrica noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atashul iubit!

 

pai a fost 200 lei reductorul ce se vede in poza de mai sus cu tot cu planetara, shi grupul cu diferentzial costa 600-nou. cam scumpe, dar daca am eu pitici-ce sa fac?

post-1567-1139678843.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe saitul oficial al fabricii, cauta adresa. Ai acasa catalogul cu codurile de piese, daca nu iti dau eu si scrii acolo in formularul lor ce piese doresti.

 

Dar mare parte din piesele de aici sunt de fabrica defapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge dar si Niprul are niste chestii calumea la motor, cas si io ma gandisem sa pun un motor de Ural pe el.

 

Merge dar si Niprul are niste chestii calumea la motor, cas si io ma gandisem sa pun un motor de Ural pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am citit tot topicul si fericit sunt ca am gasit atati iubitori de mototciclete clasice. Am cateva exemplare frumoase si in buna stare de functioanare, am si multe poze cu ele, dar pentru azi un Simson 425S cu atas...

Urmeaza M72 se pregateste KS 600!!!

HB

 

P.S. Daca puneti mana pe Simsonul bordeaux puteti face ceva cel putin ca cel din foto.

 

HB

post-873-1140607050_thumb.jpg

post-873-1140607073_thumb.jpg

Editat de hobbix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super Awo Sportul !!! nota 10. ia baga si M-ul, sa fierb si io un pic.. :yikes:

Pentru M72 mai trebuie sa rabdam un pic ca nu mai gasesc pozele bune, nu mai gasesc Cd-ul, trebuie sa scanez un film sa aleg de acolo ce merita.

Dar pot intre timp sa spun povestea despre M72.

Din intamplare l-am gasit in Slobozia in stare proasta, asta se poate dovedii chiar daca pozele nu sunt grozave. Am cautat o dubita si doi studenti si am plecat dupa ea. Intr-o duminica am rezolvat transportul, cred ca era prin aprilie, anul nu conteaza. Am inchis-o intr-o magazie cu gandul sa vedem ce se poate face peste toamna-iarna.

Sar direct la subiect, in toamna a aparut $ilver, curios sa vada cum arata, si atunci i-am propus sa adune un grup de colegi si sa faca un proiect de diploma din restaurarea acestei mototciclete.

Pe vremea aia $ilver avea un MZ de 250, pe care l-a Chopperit dupa experienta cu M72.

Revin, si zic ca in inconstienta lor, pentru ca atunci nu putea fi vorba de pasiune, patru studenti, din care doar $ilver mai vazuse motociclete (sunt cam rau, avea chiar o cultura si un cult pentru mototciclete ca toti cei care se intalnesc aici pe forum, ceilati trei erau pufosi), s-au apucat de lucru.....

Azi pun poze sa vedeti de unde au pornit.

HB.

 

P.S.

In poze nu sunt restauratorii, sunt cei cu care am adus moto de la Slobozia.

post-873-1140945557_thumb.jpg

post-873-1140945661_thumb.jpg

Editat de hobbix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...