scabron Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 si pt a nu strica traditia mai avem 2 bucati de africa mei, voi vreti sa o puneti de o cireada acolo. on topic: sa inteleg ca vacutza cu atas va deveni cat mai touring oriented. interesant de vazut / documentat procesul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 12, 2009 Autor Share Postat Octombrie 12, 2009 cand va impotmoliti cu ea la iarna sa ma chemati ca vin cu Niprul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Oare Bunelu fuge decent pe langa Africanca? e fata or sa faca aia la rar ... sa le faceti pooozeeee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 miercuri dimineata la 10 in calea grivitei Mesaj completat ci9t despre ce zic cei de la rar este ok am intrebat inainte sa o cumpar O sa vin si eu antenuto sa ne minunatim la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Bravo, luata asa din Germa a fost o miscare inteleapta. Acum sa vedem ce zic si astia de la RAR, sa-mi spui cand faci programarea sa vin si eu sa le fac fo 2-3 poze. acum sint in masura sa ti povestesc ce au zis cei de la rar MI AU OMOLOGAT O,deja la ora asta motocicleta este inmatriculata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Pai povesteste, dar pe larg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r3dscorpion Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 acum sint in masura sa ti povestesc ce au zis cei de la rar MI AU OMOLOGAT O,deja la ora asta motocicleta este inmatriculata Felicitari bre, am vazut vacuta aseara pe viu yuuu huuu huuuuuuuuu sa o stapaniti sanatosi........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 dragi tovarasi cine ma poate ajuta cu o documentatie pt atasul de IZH , mai exact modelul din imagini.sau un link ceva.multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Pai povesteste, dar pe larg. foarte pe larg nu prea am ce sa povestesc,in primul rind baietii de la rar m au intrbat daca am de gind sa merg cu atas dupa care au inceput sa studieze toate hirtiile pe care le detineam si se tot minunau ba mai mult au venit si unii de prin birou sa se uite,una peste alta baietii au fost foarte ok.Final inginerul care mi a verificat moto si actele m a rugat sa dea si el o tura ca sa vada ce si cum caci asa ceva nu a mai vazut.De remarcat ca baietii din Grivitei sint mai fara fite fata de cei din voluntari si hirtiile merg mult mai repede.Daca vrei sa vezi motoreta miercuri am sa vin cu ea la arc asta daca permite vremea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 foarte pe larg nu prea am ce sa povestesc,in primul rind baietii de la rar m au intrbat daca am de gind sa merg cu atas dupa care au inceput sa studieze toate hirtiile pe care le detineam si se tot minunau ba mai mult au venit si unii de prin birou sa se uite,una peste alta baietii au fost foarte ok.Final inginerul care mi a verificat moto si actele m a rugat sa dea si el o tura ca sa vada ce si cum caci asa ceva nu a mai vazut.De remarcat ca baietii din Grivitei sint mai fara fite fata de cei din voluntari si hirtiile merg mult mai repede.Daca vrei sa vezi motoreta miercuri am sa vin cu ea la arc asta daca permite vremea Daca te rog frumos, faci niste poze cu prinderile atasului pe motor? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Daca te rog frumos, faci niste poze cu prinderile atasului pe motor? Mersi! cu mare placere dar daca se poate sa astepti pina luni caci am bagat motoreta in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 (editat) dragi tovarasicine ma poate ajuta cu o documentatie pt atasul de IZH , mai exact modelul din imagini.sau un link ceva.multumesc anticipat. Editat Octombrie 18, 2009 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Daca cumva ajungi la concluzia ca asta nu e ok pt BK, am un prieten care acum isi restaureaza IJ-ul 56 si are atas mult mai nou si cauta unul mai vechi ca asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Daca cumva ajungi la concluzia ca asta nu e ok pt BK, am un prieten care acum isi restaureaza IJ-ul 56 si are atas mult mai nou si cauta unul mai vechi ca asta. "concluzia"? nu multumesc.si eu pt ij 56 ma pregatesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Daca te rog frumos, faci niste poze cu prinderile atasului pe motor? Mersi! asta este tot ce am disponibil ,adica poze ceva mai vechi caci din cauza ploii nu am avut cum sa i fac poze.Daca vremea va fi bun am sa vin miercuri la Arc si ai sa o poti vede pe viu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 asta este tot ce am disponibil ,adica poze ceva mai vechi caci din cauza ploii nu am avut cum sa i fac poze.Daca vremea va fi bun am sa vin miercuri la Arc si ai sa o poti vede pe viu Mersi mult! Sunt din Cluj, deci arcul ramane pe altadata. Pot veni in schimb la arc pe Champs-ĂlysĂŠes in Paris sambata viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Mersi mult! Sunt din Cluj, deci arcul ramane pe altadata. Pot veni in schimb la arc pe Champs-ĂlysĂŠes in Paris sambata viitoare. da la asta nu ma gindeam oricum petrecere frumoasa la Paris si poate apucam sa ne cunoastem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 13, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2009 Celor cu Ural/Nipru/M care vor sa intre in randul atasistilor, observ acum la vanzare un atas complet: /index.php?showtopic=450694 Va sugerez sa va grabiti, vad ca sunt din ce in ce mai rare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Pun si io cateva poze din plimbarea de ieri (14.11.2009). Am ansamblul fata schimbat si pusi rulmenti conici,asfel ca nu mai am sistemul ala de strangere a ghidonului iar la viteze mici,mai ales cand accelerez sau decelerez,imi vobleaza . Unghiurile atasului le-am reglat cat de bine am putut,iar la viteze mai mari conduc linistit cu o mana,.Acum nu stiu ce sa cred :mai trebe sa umblu la reglaje ,sau e normal sa vobleze din moment ce nu am sistemul de strangere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 (editat) ...este normal sa vobleze fara ambreiajul de la ghidon...orice efort lateral este transformat in miscare de rotire a ghidonului... Exista o diferentza de cativa zeci de mm intre punctul de contact al rotii pe sol si punctul unde se proiecteaza axul de rotaie al ghidonului...directia este subcompensata putin , ca sa poti merge cu ea stabil si solo.... pune-i ambreiajul la loc...( sau amortizorul....cum i-o fi spunand...) Faina vreme-n timis....n-am mai vazut soarele in ciuc de vreo 2 saptamani... Editat Noiembrie 15, 2009 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Celor cu Ural/Nipru/M care vor sa intre in randul atasistilor, observ acum la vanzare un atas complet: /index.php?showtopic=450694Va sugerez sa va grabiti, vad ca sunt din ce in ce mai rare. Salut Alecule ! Am luat eu atasul pentru nipra mea. Scuza-ma ca nu ti-am telefonat de atata vreme, sunt inca prins cu reparatia casei, dar ceea ce am vorbit ramane in picioare. Te caut sigur saptamana asta, poate reusim sa intreprindem ceva. Iti multumesc mult ! Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Salut Alecule ! Am luat eu atasul pentru nipra mea. Scuza-ma ca nu ti-am telefonat de atata vreme, sunt inca prins cu reparatia casei, dar ceea ce am vorbit ramane in picioare. Te caut sigur saptamana asta, poate reusim sa intreprindem ceva. Iti multumesc mult ! Numai bine ! Cine poate sa-mi spuna cat este avansul rotii de la atas fata de roata din spate a motocicletei? Intre 15 si 20 cm scria ( parca) intr-o care veche cu coperti galbene( care nu o mai am) la rusesti nu se regleaza sunt fixate din fabrica. Cu multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Cine poate sa-mi spuna cat este avansul rotii de la atas fata de roata din spate a motocicletei? Intre 15 si 20 cm scria ( parca) intr-o care veche cu coperti galbene( care nu o mai am) la rusesti nu se regleaza sunt fixate din fabrica.Cu multumiri La Simsonul meu axul atasului este mai in fata cu 20cm fata de axul rotii din spate.Inclinatia spre interior a rotii atasului la 10m 10cm. Reglajul l-am facut pe o pista asfaltata cu masuratorile de rigoare iar inclinatia rotii atasului am facut-o cu o sfoara legata de partea din spate a rotii atasului si adusa usor pina se lipeste de partea din fata. La 10m sfoara trebuie sa fie cu 10cm spre interior. Acum as face reglajul cu o raza laser. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 La Simsonul meu axul atasului este mai in fata cu 20cm fata de axul rotii din spate.Inclinatia spre interior a rotii atasului la 10m 10cm. Reglajul l-am facut pe o pista asfaltata cu masuratorile de rigoare iar inclinatia rotii atasului am facut-o cu o sfoara legata de partea din spate a rotii atasului si adusa usor pina se lipeste de partea din fata. La 10m sfoara trebuie sa fie cu 10cm spre interior. Acum as face reglajul cu o raza laser. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 La Simsonul meu axul atasului este mai in fata cu 20cm fata de axul rotii din spate.Inclinatia spre interior a rotii atasului la 10m 10cm. Reglajul l-am facut pe o pista asfaltata cu masuratorile de rigoare iar inclinatia rotii atasului am facut-o cu o sfoara legata de partea din spate a rotii atasului si adusa usor pina se lipeste de partea din fata. La 10m sfoara trebuie sa fie cu 10cm spre interior. Acum as face reglajul cu o raza laser. Nu va suparati ca va intreb ,dar nu am inteles un lucru? ”La 10m sfoara trebuie sa fie cu 10cm spre interior.„,Fata de ce trebuie sa fie inclinata spre interior (ce ati luat ca etalon)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.