lidi_moto Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 am uitat sa intreb atunci,poate acum e prea tarziu,dar,acum 2 saptamani si jumatate am vazut la vreo 15km de tulcea un motoguzzi negru cu atas ce mergea catre galati sau braila.cred ca era un model cam de anii80-90.venind din sens opus,nu am reusit sa vad daca avea numar strain sau nua mai zarit cineva naluca asta?declar ca nu am avut probleme la testele psihologice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 In Bucuresti e un Intruder cu atas. Plus ca o sa apara un Kawasaki Voyager cu atas de Nipru cat de curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Ma batea si pe mine gandul la o occidentala cu atas insa ce ma incanta enorm la boxere este cuplul mare la turatii f. joase, cuplu pe care nu l am mai intalnit nicaieri si avand in vedere ca din 2003 pana azi nu am avut nici un fel de probleme tehnice am abandonat de mult ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Ma batea si pe mine gandul la o occidentala cu atas insa ce ma incanta enorm la boxere este cuplul mare la turatii f. joase, cuplu pe care nu l am mai intalnit nicaieri si avand in vedere ca din 2003 pana azi nu am avut nici un fel de probleme tehnice am abandonat de mult ideea. salut pe langa eM 62 mai am un suzuki gs 500 din 77 cu atas ,ai dereptate nu are cuplu ca rusoaica dar pe asfalt sti cim sprinteaza 90/110 instant si asta in treapta a4 si mai ai si a5 si6 ,este alt ceva si franarea am frinat de proba de la 80 de urgenta cu fata nu a tras nici in tro parte a pastrat linia, pacat ca inca nu am reusit sa o omologhez cu atas in tara dar am promisiuni sa o omologhez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 In Bucuresti e un Intruder cu atas. Plus ca o sa apara un Kawasaki Voyager cu atas de Nipru cat de curand. As I told you. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu.tomica Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Un desen simpatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 salut pe langa eM 62 mai am un suzuki gs 500 din 77 cu atas ,ai dereptate nu are cuplu ca rusoaica dar pe asfalt sti cim sprinteaza 90/110 instant si asta in treapta a4 si mai ai si a5 si6 ,este alt ceva si franarea am frinat de proba de la 80 de urgenta cu fata nu a tras nici in tro parte a pastrat linia, pacat ca inca nu am reusit sa o omologhez cu atas in tara dar am promisiuni sa o omologhez. E bestial GS-ul asta cu 4 in linie si cu atas.Din 77.Da sa vezi cum arata Panuropeanul de 1200 cu atas cu doua locuri.Zici ca-i racheta koreana.Da si pret afara ;7000 E.Am vazut si Kawasaki cu atas cu doua locuri.Si ala bestial.Imi pare rau ca nu stiu sa le trag de pe siteul belgian aici,ca sa le arat tuturor. Eu am pornit azi IJ-ul 56 cu atas ,cu ajutorul lui Pedros.Bineanteles ca Petrica si-a facut numarul cu mersul cu atasul pe sus.Sper sa-l pot inmatricula si sa ajung cu el la Galen in Muntii Apuseni.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Mi-am adus aminte.Astea puternice care au atase,difera de cele standard.Au pe fata furca cu bascula si roti groase .Or sti japonezii ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 As I told you. _MG_9669.1.jpg_MG_9668.1.jpg Acest "Intruder" e mai degrabă Honda Gold Wing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 In Bucuresti e un Intruder cu atas. Plus ca o sa apara un Kawasaki Voyager cu atas de Nipru cat de curand. Acest "Intruder" e mai degrabă Honda Gold Wing. Incearca sa citesti mai atent data viitoare. Macar pana la capul peroratiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Imi pare rau ca nu stiu sa le trag de pe siteul belgian aici,ca sa le arat tuturor. Pai da-ne link-ul, e cel mai simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 kapaza.be.Dar vad ca au disparut de la vanzare,ceeace inseamna ca s-au vandut.Rares tu intra sa vezi ieri sau alaltaieri un Virago de 500 la 500 E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Un atas foarte interesant si placut ...... mai ales copiilor http://www.tocmai.ro/ij-festival-350-10685381.html Am mai vazut asa ceva la un nene pe undeva intre Zalau si Oradea parca care are sau cel putin avea ca au trecut 3 ani de atunci,o curte mare plina cu motociclete comuniste si alte maruntisuri gen sei retro,geci,casti,toate vechi.La momentul respectiv am luat o sea de cauciuc de la el si imi spunea ca ar fi un italian interesat sa ii ia tot ce are acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Că tot vorbim despre ataşe....Poate să-mi spună cineva argumentat cu literă din lege care sunt condiţiile de transportare ale copiilor în ataş? Am înţeles că mai nou e interzis sub 12 ani dar nu am nimic concret să-i arat "miliţianului' dacă mă opreşte. Salut,iti raspund cu regulamentul in fata: Art.98,pct.2-''Copii in varsta de pana la 7 ani,daca sunt tinuti in brate,precum si cei de pana la 14 ani se transporta numai in atasul motocicletelor.'' Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Intrebare pentru cei care au patit la fel ca mine si au gasit si o rezolvare viabila : Din ce material pot confectiona bucsile din bascula motocicletei ? Atasul este destul de greu si-mi solicita foarte mult bucsile din bascula. Cam la 2 ani sunt nevoit sa schimb bascula din cauza uzurilor de la bucsile ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Care bucsi bre?ce bucsi? ce? cauciuc?Hai ma ce te dor mainile sa schimbi doua bucsi la 40 de ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) lantz-ule ..... bucsile nu sunt din cauciuc ci din metal. Nu ma dor mainile sa schimb 2 bucsi insa caut sa le schimb cu unele confectionate dintr-un material mai bun decat cele montate de fabricant acum juma' de secol. Editat Iunie 20, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 20, 2013 Autor Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) din cate stiu la Ij sunt bucsi din bronz grafitat material care impreuna cu axul din otel are uzuri mici. Bucata de bronz si strungul sunt prietenii tai de nadejde.PS: mai vrei cauciucul ala sau il pastrez pt Nirpul solo? Editat Iunie 20, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 kapaza.be. foarte interesant site, e acelasi de care mi-a spus telefonic si dl. Emil Constantinescu. e de rasfoit, ca si alte site-uri de vanzari de-afara: ne mai aduc cu picioarele pe pamant p-aia cu preturile sarite de pe sine... din cate stiu la Ij sunt bucsi din bronz grafitat material care impreuna cu axul din otel are uzuri mici. e fier obisnuit (ma rog, nu stiu in ce aliaj dar nici intr-un caz bronz). bucsele au pe ele sapata o spirala exterioara, ca sa se plimbe unsoarea p-acolo; axul are capete demontabile ca sa bagi unsoarea fara sa demontezi toata bascula - doar desfiletezi capetele axului; cam asa arata un ax cu tot cu bucsele aferente pentru bascula unui ij. e vreo 30-50 de lei, la Gaspar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Intrebare pentru cei care au patit la fel ca mine si au gasit si o rezolvare viabila : Din ce material pot confectiona bucsile din bascula motocicletei ? LFX! face minuni. Ps. oare este bun? Editat Iunie 20, 2013 de cristi74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Azi am mai surubarit pe la IJ-ul meu cu ats.Un IJ 56,verde,cu un atas de rahat,manufactura cooperatie,original de la nea Marin,fostul proprietar.Am bagat fo 6 milioane si ceva in cauciuce,Pedro m-a ajutat sa pornesc si sa reglesc motorul,franele,etc.Nenica ,toate bune,da ce te faci cu datu la pedala?Rogi pe cineva daca esti beteag ca mine.Si daca plrci pe undeva iei dupa tine persoana?E tare.Am dat la pedala si pana n-a venit un pusti de la mine de pe strada,cu gamba forte,nu a vrut sa porneasca.Am mai bagat ulei la cutie,am bagat benzina cu ulei,si dai bataie prin Popesti.In centru,fasss.Hai s-o tragem pe celalat sens,adica catre Bucale.Am lasat-o putin,o pedala si brrrrumm.Am prins curaj si bineanteles am plecat spre centru,ca orice om de la periferia Bucurestiului,centrul este telul mau suprem.Pe la Big Berceni,asa mai in jos o mare mana fluturanda.Un motociclist cu o vechitura.Solo.Salutari entuziaste si o oprire jos,aproape de Mercedes.Cine putea sa fie?Ancuta pasagera si cu iubi.Strangeri de mana,intre timp motorul moare.O mica pauza si doua picioare zdravene si agregatul porneste.500 m.Atat.O mica problema cu sistemul de semnalizare improvizat de nea Marin.Am remediat ,da cine sa o porneasca?Mai incolo opreste un baiat cu un Harley si ma intreaba daca am probleme.Da ,am.Nicio problema,da-i doua picioare si agregatu porneste.Sarumana, oricine este acest bun samaritean.Sa mai zica cineva ceva de choperisti ca se ia de piept cu mine.Nu ca as fi asa pieptos dar conceptual sunt tare.Si m-am plimbat nenica prin centru,pe la periferii si pe oriunde mergem vedeam numai fete zambitoare si semnul ala facut din aratator si degetul mare al mainii drepte,formand un cerc.Nu stiu ce inseamna da cred ca-i de bine ,vorba lui Margineanu. No mai lungesc.M-am simtit excelent in aceasta plimbare .Da:ma doare curu de numa numa;ma doare mana stanga de la maneta de ambreiaj;pantofii mei sunt plini de tot felul de stropi ce cred ca nu vor mai iesi niciodata,ma doare piciorul stang pentru ca incercand sa dau la pedala aceasta mi l-a dat peste cap;ma doare piciorul drept de la eforturile deosebite ,depuse pentru a opri agregatul;ma doare mana dreapta din acelasi motiv ca piciorul drept;casca mea din plastic,stil nazi,luata cu 50 lei de la Pisica, a starnit mari nedumeriri ca adica unde e mitraliera. Ca sa trag o concluzie zic asa.Bai baiete,astia cu atase si cu rusoaice ,sunt niste masochisti.Ca sa conduci un astfel de agregat iti trebuie conditie fizica.Cu toate astea satisfactiile sunt enorme.Si in alta zi o iei de la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Bunule......nu zici bine. Ca sa ai IJ 56 cu atas nu trebuie sa ai conditie fizica si nici nu trebuie sa fi masochist ci doar trebuie sa ai rabdare sa reglezi avansul. Nu e greu deloc. Si mai trebuie sa te gandesti la amaratul ala de dinam care dezvolta numai 43 Watt-i la peste 3000 rpm pe care tre' sa-i impartesti la toate becurile + scanteie bujie + claxon (din cand-in-cand). Primul lucru ce ti-l recomand e sa renunti la semnalizari (oricum nu a fost dotata cu asa ceva de fabricant), al doilea fiind becurile din LED-uri. O sa mergi linistit si o sa stationezi la semafor cu toate luminile aprinse la ralanti fara a-ti mai face griji ca ti se opreste agregatul. "excavatorul" meu a pornit la prima pedala dupa 9 luni. Deci ..... se poate. Si functioneaza foarte bine dar fara semnalizari, fara a claxona si motorul tinut turat la semafor. Altfel nu pot circula cu el. Trebuie sa ne gandim ca motocicleta IJ 56 a fost proiectata, construita si comercializata acum foarte multi ani cand posesorii lor nu aveau grija acrosarii de catre o pitipoanca, la volanul vreunei masini cu air-bag, ce vorbeste la telefonul mobil. Pe vremurile alea, cred ca, vedeai o masina o data la 2 zile + de asta iluminatul stradal nu exista nici macar in proiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 (editat) din cate stiu la Ij sunt bucsi din bronz grafitat material care impreuna cu axul din otel are uzuri mici. Bucata de bronz si strungul sunt prietenii tai de nadejde. PS: mai vrei cauciucul ala sau il pastrez pt Nirpul solo? Bucsile nu sunt din bronz ci dintr-un otel cu duritate mai mica decata cea a axului. Cauciucul il poti pastra (cred ca-ti poti da seama singur de ce). Editat Iunie 21, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 e fier obisnuit (ma rog, nu stiu in ce aliaj dar nici intr-un caz bronz). bucsele au pe ele sapata o spirala exterioara, ca sa se plimbe unsoarea p-acolo; axul are capete demontabile ca sa bagi unsoarea fara sa demontezi toata bascula - doar desfiletezi capetele axului; cam asa arata un ax cu tot cu bucsele aferente pentru bascula unui ij. e vreo 30-50 de lei, la Gaspar. Tu vorbesti de bascula de IJ Planeta 5. Eu am IJ 56. Basculele difera si nu numai la ax. IJ 56 are suruburi gresoare. Nu trebuie sa demontezi capetele axului (la IJ 56, demontabil, este doar un capat) ca sa gresezi bucsile/axul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Azi am mai surubarit pe la IJ-ul meu cu ats.Un IJ 56,verde,cu un atas de rahat,manufactura cooperatie,original de la nea Marin,fostul proprietar.Am bagat fo 6 milioane si ceva in cauciuce,Pedro m-a ajutat sa pornesc si sa reglesc motorul,franele,etc.Nenica ,toate bune,da ce te faci cu datu la pedala?Rogi pe cineva daca esti beteag ca mine.Si daca plrci pe undeva iei dupa tine persoana?E tare.Am dat la pedala si pana n-a venit un pusti de la mine de pe strada,cu gamba forte,nu a vrut sa porneasca.Am mai bagat ulei la cutie,am bagat benzina cu ulei,si dai bataie prin Popesti.In centru,fasss.Hai s-o tragem pe celalat sens,adica catre Bucale.Am lasat-o putin,o pedala si brrrrumm.Am prins curaj si bineanteles am plecat spre centru,ca orice om de la periferia Bucurestiului,centrul este telul mau suprem.Pe la Big Berceni,asa mai in jos o mare mana fluturanda.Un motociclist cu o vechitura.Solo.Salutari entuziaste si o oprire jos,aproape de Mercedes.Cine putea sa fie?Ancuta pasagera si cu iubi.Strangeri de mana,intre timp motorul moare.O mica pauza si doua picioare zdravene si agregatul porneste.500 m.Atat.O mica problema cu sistemul de semnalizare improvizat de nea Marin.Am remediat ,da cine sa o porneasca?Mai incolo opreste un baiat cu un Harley si ma intreaba daca am probleme.Da ,am.Nicio problema,da-i doua picioare si agregatu porneste.Sarumana, oricine este acest bun samaritean.Sa mai zica cineva ceva de choperisti ca se ia de piept cu mine.Nu ca as fi asa pieptos dar conceptual sunt tare.Si m-am plimbat nenica prin centru,pe la periferii si pe oriunde mergem vedeam numai fete zambitoare si semnul ala facut din aratator si degetul mare al mainii drepte,formand un cerc.Nu stiu ce inseamna da cred ca-i de bine ,vorba lui Margineanu. No mai lungesc.M-am simtit excelent in aceasta plimbare .Da:ma doare curu de numa numa;ma doare mana stanga de la maneta de ambreiaj;pantofii mei sunt plini de tot felul de stropi ce cred ca nu vor mai iesi niciodata,ma doare piciorul stang pentru ca incercand sa dau la pedala aceasta mi l-a dat peste cap;ma doare piciorul drept de la eforturile deosebite ,depuse pentru a opri agregatul;ma doare mana dreapta din acelasi motiv ca piciorul drept;casca mea din plastic,stil nazi,luata cu 50 lei de la Pisica, a starnit mari nedumeriri ca adica unde e mitraliera. Ca sa trag o concluzie zic asa.Bai baiete,astia cu atase si cu rusoaice ,sunt niste masochisti.Ca sa conduci un astfel de agregat iti trebuie conditie fizica.Cu toate astea satisfactiile sunt enorme.Si in alta zi o iei de la capat. Faina experientza! Sanatate Bunule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.