ZIDU' Postat Iunie 12, 2005 Share Postat Iunie 12, 2005 Totusi nu am gasit cifra termic echivalenta pt ele din cate stiu eu 14NP21 are cifra termica 240, deci e pt ijul meu Daca stiti mai multe va rog sa mai adaugati....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madar Postat Iunie 12, 2005 Share Postat Iunie 12, 2005 E super tabelu ....demult am cautat asa ceva .....i pacat ca nu-i adaptat cu cifre termice..... Asfalt uscat ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 12, 2005 Share Postat Iunie 12, 2005 util multam'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 13, 2005 Share Postat Iunie 13, 2005 La Ij vara 14NP21 (cifra termica 240), iarna 14NP18 (cifra termica 225). Se gasesc foarte usor, in orice benzinarie. La Nipru si Ural vara 14NP24 ,iarna 14NP21. Voi ati mai gasit pe undeva 14NP24, ca eu am cautat dar nimic, numai 18 si 21? Am distrus deja 4 bujii 14NP18, o sa incerc cu 21. Am cumparat NGK BP7HS 150 000 buc,echivalent japonez pentru NP24. Sunt PROASTE! ,sunt foarte sensibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 13, 2005 Autor Share Postat Iunie 13, 2005 @ aleko - ai idee cu ce se mananca 14NP21B ? eu am acum pe ij echivalentul eyquem, adica C42S 14NP24 in carrefour e plin de ele Am vazut in targ bujii denso de 225 la 50K daca te intereseaza. La magazinul ala era singurul loc in care auzisera de cifra termica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 Bai eu la ij am bujii destule 14NP18 si 21, La ural imi trebuie ceva in genul 260-270 cifra termica, ca altfel incinge mult motorul. Si asa Uralul are cilindrii de fonta si aripioare de racire invizibile. Noroc cas are ungere impecabila. In Carrefour ca si in orice benzinarie gasesti numai 14LP24. Am fost la Meteor sa aflu daca au echivalent Denso pentru ce caut eu si nu aveau! Ditamai en-groul sa n-aiba o amarata de bujie. Am gasit cu greu la unii NGK-urile care-mi trebuiau dar nu oprea-s multumit cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 19, 2005 Share Postat Iunie 19, 2005 spre surprinderea lu` Aleko, in carfur chiar are Sinterom 14 NP 24 la 15RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 19, 2005 Autor Share Postat Iunie 19, 2005 Stimate domnule ......., In momentul acesta nu va pot trimite un catalog in format electronic. V-as ruga sa imi dati o adresa la care sa va trimit catalogul, sau un numar de telefon, pentru a va contacta in momentul in care ma voi afla in Bucuresti, sa ne intalnim si sa va dau catalogul. NP15 are o cifra termica de 175, iar CLP24 o cifra termica de 280. Cu stima, discutia este pe un mail cu un reprezentant al sinterom. o sa ii dau o adresa fixa, ca despre material in format electronic secolul 21 e departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 Frumos! Bine ba Zidu'! Am gasit si eu 14NP24! Erau ascunse intre NP18 in Carfur...Ce prost sunt! Dar in alta parte nu am gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Ce prost sunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Marsh ma ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Singurul catalog de bujii cu echivalenţe termice îl avea Bosch...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Daca Brisk L15YC si L14YC sunt bujii cu filet lung echivalente cu 14LP21, respectiv 14LP24 de la Sinterom, intrebarea este: un 14LP24 are aceeasi cifra termica cu 14NP24 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Are aceeasi cifra termica pt ca ca difera doar literle din mijloc: NP = filet obisnuit/scurt LP = filet lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Valoarea termica nu are nici o legatura cu incalzirea motorului!!! dl Aleko!!! Este numarul de secunde in care atinge temperatura de lucru bujia!!! (are legatura cu depunerile de pe bujie !!! nu modifica temperatura motorului!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Marsh ma ! voi va iubiti tare vad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 Valoarea termica nu are nici o legatura cu incalzirea motorului!!! dl Aleko!!!Este numarul de secunde in care atinge temperatura de lucru bujia!!! (are legatura cu depunerile de pe bujie !!! nu modifica temperatura motorului!!!! adica unei bujii cu cifra termica de 240 ii trebuiesc 240 de secunde ca sa ajunga la temperatura de functionare??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 28, 2005 Autor Share Postat Iunie 28, 2005 adica unei bujii cu cifra termica de 240 ii trebuiesc 240 de secunde ca sa ajunga la temperatura de functionare??? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 Mi s-a intamplat o questie ciudata,pun la ij o bujie k lumea de firma si nu prea merge bine cu ea,pun un jeg romanesc merge de rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 sa stii ca bujiile sinterom sunt extrem de bune (unele din putinele lucruri bune facute de romani) si au un raport pret/calitate imbatabil, spun eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 28, 2005 Autor Share Postat Iunie 28, 2005 Mi s-a intamplat o questie ciudata,pun la ij o bujie k lumea de firma si nu prea merge bine cu ea,pun un jeg romanesc merge de rupe poate cu aia romaneasca ai nimerit cifra termica necesara. E foare important ca bujia sa functioneze la temperatura optima. Nici prea cald si nici prea rece. Acum poate aparea intrebarea: daca eu merrg o ora cu motorul ,atunci ce treaba are timpul in care ajunge bujia la temperatura de functionare? Pai are. O bujie care ajunge repede la temperatura de functionare (cifra termica mica) inseamna ca nu evacuaza prea repede caldura din piston. E bine iarna, ca bujia ajunge la temperatura de functionare. Vara si la motoarele fierbinti (comuniste) ai nevoie de o bujie care poate evacua rapid caldura (adica una care care se incalzeste greu, adica una care ajunge in timp mai lung la temperatura de functionare, adica una cu cifra termica mai mare ) Functionarea corecta a motorului, datorata utilizarii unei bujii potrivite duce la scaderea tamperaturii lui de functionare( in absenta detonatiilor necontrolate, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 Pana acum foloseam Champion care este buna pentru Dacie, fiindca nu am gasit pt motocilete... Dar asa reclama ati facut la Sinterom 27, chiar o sa incerc si va zic parerea cum merge...am luat deja una cu 40000 lei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neamtu Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 adica unei bujii cu cifra termica de 240 ii trebuiesc 240 de secunde ca sa ajunga la temperatura de functionare??? si se intimpla la fel pt orice motor, indiferent daca este racit cu lichid sau mai putin racit cu aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 30, 2005 Autor Share Postat Iunie 30, 2005 si se intimpla la fel pt orice motor, indiferent daca este racit cu lichid sau mai putin racit cu aer? da, forma chiulasei in zona respectiva are grija de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 1, 2005 Share Postat Iulie 1, 2005 Bine ati venit Domnu' Neamtzu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.