Sari la conținut

May 11 2008, Iesirea Din Cluj


wishlist
 Share

Postări Recomandate

Vizitator alexman

Fenomenul nu e deloc greu de inteles, dar cei mai multi dintre noi nu-l constientizeaza ca sa nu il aplice in situatii de urgenta. Practic motocicleta te catapulteaza in asa hal incat se intampla ce s-a intamplat de data asta. In mod normal, asemenea situatii se corecteaza cu preluarea greutatii pe partea din fata a motorului, actionarea franei fata (care btw, pentru ca ne citesc si invataceii, trebuie folosita cu prioritate si numai atunci cand suntem cu ghidonul inclinat trebuie actionata mai cu blandete) si ridicarea treptata a piciorului de pe frana spate.

 

Dar intr-adevar, teoria e teorie, in situatii ca asta e greu sa gandesti clear. Cel mai bine e sa te feresti sa ajungi acolo...

 

 

Mersi pt explicatie.

Acuma ca ma gandesc si eu am trecut printr-un voblaj nasol, era soseaua goala si eram sigur ca ma va arunca peste cap dar am avut noroc.

Editat de alexman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 244
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ptr cei cu reflexul setat pe cantecul "conservarii sunt de vina, mama lor", va reamintesc ca procentul de vina in cazul accidentelor de motocicleta de anul trecut a fost de 54% vina soferilor si 46% vina motoristilor, asta la un parc moto mult mai mic decat cel de masini. Trageti voi concluzia...

 

Nu vreau sa seman cu mass-media Romana si sa para ca tai din context, dar ce ai scris tu mai sus, e valabil si nu e valabil! Nu spun ca suntem sfinti, nu spun ca "conservarii e de vina" pt ca si eu sunt de parere ca prima vina ne apartine noua, pt ca nu incercam sa prevenim. Dar datele de mai sus, includ si mopedistii si scuteristii de la tara (si nu numai!) care se urca morti de beti pe "bolide" si intra in primul tractor stationat pe camp!, sau "minoritari majoritari" care merg "deampenisea" in slapi... Mai pot da exemple... Chiar m-ar interesa o statistica numai cu motociclete. Fara biciclisti, fara scuteristi si fara mopedisti.

La ce ai spus in rest converg si eu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scolile de soferi sunt niste afaceri,care au ca scop principal banul.Calitatea serviciilor din scoli este ff proasta. Nu se invata nimic pt a constientiza ,a intelege ,a preveni, a fi atent, a fi dragut nu smeker in trafic, se invata cum sa treci de examen ca sa ai carnet. Necunoasterea in combinatie cu sangele nostru latino-smeker si cu lipsa de educatie duce la lipsa de interes in a fi atenti in trafic.

condoleante familiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma, stie cineva exact ce s-a intamplat ?

Eu nu reusesc sa imi scot din cap motocicleta intacta si violenta cu care a fost proiectat Remus in masina.La un accident + coliziune datorat vitezei, ma astept la motor facut praf in partea in care s-a ciocnit. La fel si la masina, m-as astepta la ditamai indoitura/spartura.

In continuare cred ca a fost highside si mai putin viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

highside-ul se poate datora si gumelor slic,eu totusi cred ca e o pierdere pe franare cum am mai spus.dar si eu as fi curios sa aflu de la unul din cei de fata,cu toate ca nu stiu exact unde am citit si primele posturi ale prietenilor lui spuneau cam tot.pacat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva: cate accidente masina-masina pe tiparul asta ati vazut: unu care schimba directia si altu care intra in el?

se intampla cu zecile, zilnic, in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce highside ..? terminati cu forfotele astea ... nu se vede ca fata si lateralele la motor sunt intacte iar codita rupta si toba atinsa? am zis odata cum cred ca s-a intamplat si sunt destul de convins ca asa a fost, desii nu am fost acolo sa vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost socat vazind acel groaznic accident,lucru ce m-a determinat sa-mi impart gindurile cu voi.Din nou vesti triste despre motociclisti.Imi pare atit de rau,ca aproape zilnic unul din noi isi incheie socotelile cu viata mult mai devreme.Judecand pe termen lung,unitatea de masura fiind o viata de om,o urcare pe motor=o partida de sex,iar punand in miscare,acea jucarie=orgasm.Din punctul meu de vedere.De ce sa renuntam la aceste lucruri atat de repede,neinteresindu-ne ce lasam in urma.Eu cred ca noi toti infectatii cu acest placut "virus"am vrea sa tina cit de mult acest"orgasm".De ce cind iesim pe drum incepe o competitie?Ati auzit vre-o stire in care motociclistii sa fie la panoul de onoare?Toti suntem de acord ca,conservarii ne ignora si nu v-om reusi sa le schimbam mentalitatea chiar si cu sute de marsuri.Marea majoritate a conservarilor,abia asteapta sa se antimple o nenorocire,ca sa poata confirma de ce ne numesc donatori de organe.De ce sa le dam aceasta satisfactie?Sotia mea preda legislatie la o scoala de soferi.Daca ati vedea ce specimene ies zilnic pe banda rulanta,mari soferi,v-ati da seama ca din ce in ce mai mult o iesire pe carosabil seamana cu o ruleta ruseasca(scapa cine poate si are putin noroc).Cu toata experienta si priceperea ta,fara putin noroc,de multe ori nu ai iesi nepatat.Remus din pacate nu a avut noroc.Nu l-am cunoscut,dar ma v-a marca toata viata si pot sa cred ce nenorocire e in familia lui acum.Am avut un prieten care a sfirsit groaznic,lovindu-se frontal de un autobus iar altul care a ramas paralizat la mina dreapta.Ce mai contaza cine e vinovat?Daca noua tuturor,cind calarim o bestie,pe linga acel spirit de competitie in cap,am lasa loc si la aceste lucruri simple,poate am avea timp sa judecam inainte sa ni se lase cortina neagra in fata ochilor si sa ni se inradacineze mina pe vrrrrrrrrrroam. :moto: :( Scuze daca aceste ginduri pentru unii seamana a cearta. :) Condoleante familiei indoliate :moto: :moto: Si voi stimati colegi,grija de pielea voastra.Mergeti atit de tare incit sa aveti timp sa folositi eficient franele motocicletei,ca de acceleratie sunt convins ca nu uitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuvintele nu-si mai au rostu`...In loc sa ne adunam la Intruniri si Festivaluri de Bikeri sau La alte competitii cu , caracter sportiv Moto , sa povestim cu drag despre noi (patzaniile noastre) sau a motocicletelor noastre...Mai nou suntem nevoiti sa ne adunam la parade moto (Cortegii Funerare) , care din pacate duc spre ultimul ,,Drum,,(mai exact inspre CiMiTiR)...Un Bun Camarad...Un Bun Prieten sau poate chair un Frate...Povestind cu greu si printre lacrimi ce baiat bun ,,A fost,, ...Mare pacat pentru baiatu`asta,...si pentru multi altii...Imi pare rau si regret...Ma intristez la o astfel de ,,Veste Neagra,, :( :) :moto: R.I.P. :moto: :moto: :moto: Sper din tot Sufletul ca pe viitor , aceste ,,Vesti Negre,, sa dispara din primele pagini ale ziarelor sau din Stirile de la ora 5...Realitatea este cu totul ,,Alta,,...Una mult mai Dura si mai Nesteptata...Noi suntem ,,SINGURI(I),, si in masura care sa poata SCHIMBA si sa poata STOPA aceste pierderi de vieti omenesti ,,NEVINOVATE,,...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 19 pagini, in afara de a ne arata regretul fata de ceea ce s-a intamplat, cred ca nu s-a punctat foarte clar cum ar fi putut evita acest accident.

 

In afara vitezei care a existat cu siguranta, hai sa vedem daca nu cumva lipsa experientei motociclistului a facut sa se intample dezastrul asta. Ma uit la motocicleta intacta, la lovitura dupa aripa stanga a masinii (care personal cred ca a fost cauzata de altceva decat de motocicleta - poate componente din ea) si singura explicatie pe care o gasesc este un high-side teribil.

 

Aveti grija cu viteza, depasirile si franele. Ma gandesc ca daca a avut timp sa intre in highside si sa franeze, de ce Dumnezeu nu a dat drumul motocicletei din timp...

 

bah omule las-o balta. nu judeca tu pe unul care a murit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! are cine sa-l judece, nu tu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce highside ..? terminati cu forfotele astea ... nu se vede ca fata si lateralele la motor sunt intacte iar codita rupta si toba atinsa? am zis odata cum cred ca s-a intamplat si sunt destul de convins ca asa a fost, desii nu am fost acolo sa vad.

 

Doar ptr ca ai spus teoria ta nu insemna ca este si adevarata si asa s-a si intamplat. Inteleg ca tii cu tot dinadinsul sa ai dreptate, eu tin cu tot dinadinsul sa aflu ce s-a intamplat.

 

La cum arata motocicleta, pare ca nu e vorba de viteza in momentul accidentului- sareau plasticele de pe ea de la soc, ar fi trebuit sa fie plin de resturi, chiar daca se lovea lateral cu viteza. Daca lovea la 30km/h masina din lateral, o facea muci - uite un link cu un crash test la aprox 36 km/h - urmareste cum se comporta plasticele de pe motocicleta

http://www.youtube.com/watch?v=5h_K6CiPoM4...feature=related

Evident ca la viteza mai mare arata si mai nasol masina. La cum arata Remus, e clar ca a fost proiectat cu viteza suficient de mare. Ok, singura situatie de pana acum corespunzatoare "motor viteza mica, pilot viteza mare" este cea de highside, in care motorul se taraste pe laterala si e posibil sa loveasca masina tangential, undeva dedesupt.

Eu cred ca s-a intamplat ceva de genul:

http://www.youtube.com/watch?v=G0k3jid2tTk

Poate nu s-a intamplat asa, dar e singura teorie care ma convinge pana acum. Daca o sa vina cineva cu argumente si mai logice, o sa accept situatia cea mai plauzibila.

Zici ca a vrut sa sara in ultimul moment ? Chiar vreau sa vad si eu omul care in situatii de urgenta alege solutii complexe cum ar fi : franare de urgenta, swerving, si cand vede ca nu iese, zice, ce-ar fi sa sar. In situatii de urgenta se intampla asa - nu e de la mine, e de la Discovery : creierul evalueaza situatia, constata ca e un pericol major, alege o solutie - 1 secunda sa interpreteze situatia ca pericol, 1 secunda sa aleaga o solutie si inca ceva timp sa transmita impulsul nervos de la creier la muschi si sa inceapa franarea sau swervingul. Din momentul alegerii solutiei, creierul e pe emergency mode- un mod primar de functionare, care concentreaza toate resursele fizice spre indeplinirea solutiei alese. Multi oameni dupa accident realizeaza ca au ales o solutie proasta, dar nu aveau ce face.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bah omule las-o balta. nu judeca tu pe unul care a murit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! are cine sa-l judece, nu tu!

 

Uite ca se poate sa judecam ce s-a intamplat, fie ca iti convine fie ca nu. Poate ca tu esti genul care scrie RIP-uri fara minte, sau isi ascunde capul in nisip ca strutul. Uite ca mai sunt si oameni care au curajul sa isi puna intrebari si inteleg ca este OBLIGATIA fiecaruia dintre noi, ca motociclisti, sa judecam ce s-a intamplat ca sa evitam pe viitor. Chiar daca judecata asta inseamna sa iei in calcul si variante incomode ptr accidentat.

Nu stiu, tu traiesti probabil in lumea ta, intr-o lume imaginara, dar sunt foarte multe cazuri in care motoristul este dobitoc si si-o fura(NU ma refer la cazul de fata). Ce-ai vrea sa facem, sa ne facem ca nu vedem cand e vorba de un motorist si sa injuram conservarii tot timpul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru untimii postatori, mai ales cei din buc. nu va mai hazardatzi in aprecieri shi sfaturi, nu cunoashtetzi topografia zonei, nici circumstantzele producerii evenimentului. cu atat mai mult despre victima (apropo, unul din cei mai vechi pe ss din cluj - deci cu ceva experientza). asta probabil pt ca atzi sarit multe pagini din care puteatzi afla detalii. nu ca atzi greshi cu ceva in ceea ce spunetzi dar nu se prea "pupa" cu evenimentul respectiv. e un drum pe care se dau "racerii" fregvent, ma rog, incepe dupa localitatea respectiva (drum DREPT). respectivul, ca localnic n-avea cum sa nu cunoasca "detaliul" asta. daca motociclishtii sunt iresponsabili shi merg tare, el e un dobitoc care se plimba pe drum fara sa se uite st/dr macar pentru propria lui protectzie. cum am mai spus, macar de era un tir fara frane.....

Nu te supara pe mine, dar mai repet inca o data ce am scris intr-un post anterior. CU CE IL MAI AJUTA ACUM PE PRIETENUL TAU FAPTUL CA ERA "UNUL DIN CEI MAI VECHI PE SS DIN CLUJ" SAU FAPTUL CA "TREBUIA SA STIE SOFERUL" CA PRIN LOCALITATEA AIA MOTOCICLISTII FAC CURSE MOTO SI CIRCULA CU VITEZE MULT PESTE CEA LEGALA??? Iti spun eu, cu nimic. Sa sti ca am destui prieteni motociclisti care se dau tare, chiar foarte tare, dar nu prin oras sau prin sate/comune si asta pt ca tin la viata lor si la copiii, sotiile si parintii lor si nu-si incredinteaza viata in mainile unui sofer "dobitoc care se plimba pe drum fara sa se uite st/dr". Sunt constient ca pe voi, prietenii lui, va marcat accidentul dar sper ca ati invatat din greselile lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti ca o parere personala a unui om care a vazut multe "d`astea":

 

1. niciodata nu se va stabili ca acel motociclist mergea cu 130 km/h, iar cine o face e un mare handicapat (poate sa fie si politist, acel motor e intreg, sa le arat eu poze cu motoare accidentate la 40km/h imediat dupa accidente sa isi faca o idee)

 

2. din pozitia corpului motociclistului nu deduc decat ca impactul a avut loc in momentul in care soferul era IN TIMPUL manevrei de intoarcere sau viraj stanga chiar in etapa finala, in care redreseaza masina (daca ar fii fost la inceput impactul era in partea din fata, iar masina nu era TOTAL perpendicular pe contra-sens)

 

3. partea cu semnalizarea mai putin conteaza deoarece in momentul ala NICI UN SOFER nu face viraj stanga fara sa semnalizeze, mai ales dupa ce a fost depasit de 2 motociclisti. Este instinctul de conservare, in special daca cei 2 au trecut "ghiulea" pe langa el

 

4. consider culpa comuna. Amandoi la neasigurarea in efectuarea manevrelor. Moto pe art. 45 alin. 2, auto pe art. 54 alin. 1 + alin. 2

 

Este o parere personala, la rece, influentata de imagini si articole. Nu aveti decat s-o comentati nu ma intereseaza dar tineti minte ca nu vorbesc in necunostinta de cauza!!

 

Dumnezeu sa-l ierte! :( :) :moto: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se intampla cu zecile, zilnic, in Bucuresti.

 

A da? Si cati mor din cauza asta? Zeci? Zilnic? In Bucuresti? Am spus acelasi tipar, si faptul ca un om a murit nu mi se pare unul din detaliile nesemnificative ale tiparului.

Am vazut ieri un accident in care un Jeep si un taxi s-au ciocnit urat de tot: jeepul cred ca era dauna totala si taxiul, pe langa faptul ca era muci, intrase pe trotuar, peste doi stalpi de-aia mici, printr-un damb de pamant din gradina unui bloc si intr-un stalp (daca nu era asta cred ca ajungea in bloc cu totul). Victime: femeia din dreapta celui cu Jeepul avea o compresa pusa pe frunte, care era plina de sange. Cei doi soferi n-aveau nici pe dracu. Daca era un motociclist in locul uneia dintre masinile alea, ar fi fost facut pilaf.

Eu asta zic, greseli facem cu totii, unele mai mici altele mai mari, si e suficient sa gresim o data. Dar una e cand ai un accident cu o masina si ii indoi tabla, si alta e cand in conditii asemanatoare omori un motociclist. Nu e vina ta ca in loc de o masina a fost o motocicleta. De aceea motociclistii ar trebui sa stie ca isi asuma un risc si ca e de responsabilitatea lor sa evite pe cat posibil accidentele.

 

niciodata nu se va stabili ca acel motociclist mergea cu 130 km/h, iar cine o face e un mare handicapat (poate sa fie si politist, acel motor e intreg, sa le arat eu poze cu motoare accidentate la 40km/h imediat dupa accidente sa isi faca o idee)

 

Motorul putea sa aiba 0 km/h la momentul impactului, dar asta nu garanteaza ca mergea cu 0 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca zici ca la imp. nu avea vit mare cum de a facut highside? si dupa cum am mai spus, masina nu a fost lovita decat de la decoratiunile din plastic de pe portiera, in sus iar motorul codita si rezervorul (iar indoiturile de pe partea superioara a portierei ce crezi ca le-a cauzat ...casca!?). Eu am incheiat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ptr ca ai spus teoria ta nu insemna ca este si adevarata si asa s-a si intamplat. Inteleg ca tii cu tot dinadinsul sa ai dreptate, eu tin cu tot dinadinsul sa aflu ce s-a intamplat.

 

La cum arata motocicleta, pare ca nu e vorba de viteza in momentul accidentului- sareau plasticele de pe ea de la soc, ar fi trebuit sa fie plin de resturi, chiar daca se lovea lateral cu viteza. Daca lovea la 30km/h masina din lateral, o facea muci - uite un link cu un crash test la aprox 36 km/h - urmareste cum se comporta plasticele de pe motocicleta

http://www.youtube.com/watch?v=5h_K6CiPoM4...feature=related

Evident ca la viteza mai mare arata si mai nasol masina. La cum arata Remus, e clar ca a fost proiectat cu viteza suficient de mare. Ok, singura situatie de pana acum corespunzatoare "motor viteza mica, pilot viteza mare" este cea de highside, in care motorul se taraste pe laterala si e posibil sa loveasca masina tangential, undeva dedesupt.

Eu cred ca s-a intamplat ceva de genul:

http://www.youtube.com/watch?v=G0k3jid2tTk

Poate nu s-a intamplat asa, dar e singura teorie care ma convinge pana acum. Daca o sa vina cineva cu argumente si mai logice, o sa accept situatia cea mai plauzibila.

Zici ca a vrut sa sara in ultimul moment ? Chiar vreau sa vad si eu omul care in situatii de urgenta alege solutii complexe cum ar fi : franare de urgenta, swerving, si cand vede ca nu iese, zice, ce-ar fi sa sar. In situatii de urgenta se intampla asa - nu e de la mine, e de la Discovery : creierul evalueaza situatia, constata ca e un pericol major, alege o solutie - 1 secunda sa interpreteze situatia ca pericol, 1 secunda sa aleaga o solutie si inca ceva timp sa transmita impulsul nervos de la creier la muschi si sa inceapa franarea sau swervingul. Din momentul alegerii solutiei, creierul e pe emergency mode- un mod primar de functionare, care concentreaza toate resursele fizice spre indeplinirea solutiei alese. Multi oameni dupa accident realizeaza ca au ales o solutie proasta, dar nu aveau ce face.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uite ca se poate sa judecam ce s-a intamplat, fie ca iti convine fie ca nu. Poate ca tu esti genul care scrie RIP-uri fara minte, sau isi ascunde capul in nisip ca strutul. Uite ca mai sunt si oameni care au curajul sa isi puna intrebari si inteleg ca este OBLIGATIA fiecaruia dintre noi, ca motociclisti, sa judecam ce s-a intamplat ca sa evitam pe viitor. Chiar daca judecata asta inseamna sa iei in calcul si variante incomode ptr accidentat.

Nu stiu, tu traiesti probabil in lumea ta, intr-o lume imaginara, dar sunt foarte multe cazuri in care motoristul este dobitoc si si-o fura(NU ma refer la cazul de fata). Ce-ai vrea sa facem, sa ne facem ca nu vedem cand e vorba de un motorist si sa injuram conservarii tot timpul ?

 

taci mah papagalule ! te apuci sa le explici la altii cum se merge pe motocicleta. du-te si preda in curtea scolii nu aici. daca ai trecut vreodata pe acolo...RIP ai dat tu la sora ta cand era in ... la unul jegos ca tine. hai lasa nu te mai umfla in pene sa le explici la altii cum se procedeaza. sau ce te-au dat astia afara de la catedra si acum dai meditatii gratuit la inceptu sa-ti ffaci reclama? sa stii ca RIP am scris doar la nevasta ta candva ca era moarta dupa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( pt cei care sustin teoria cu highside:

acolo era curba?

bagati un film cu highside care se petrece pe franare.

 

Peace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul putea sa aiba 0 km/h la momentul impactului, dar asta nu garanteaza ca mergea cu 0 km/h.

 

 

Ce legatura are ce spui tu cu ce s-a intamplat? Putea sa aiba si 100 si 0 si 250 ... e mai putin important. NU este un accident produs din cauza vitezei. NU este un accident produs din cauza NEADAPTARII VITEZEI la conditiile de deplasare ... este un accident petrecut din cauza MANEVRELOR efectuate. MANEVRE ce se pot efectua si la 10km/h si la 100km/h. Daca ala cu peugeot-ul a intors cu frana de mana?? AAA?? Varianta asta nu a spus-o nimeni :( ( sper oricum ca nu va ganditi serios de a lua in considerare o asemenea varianta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

taci mah papagalule ! te apuci sa le explici la altii cum se merge pe motocicleta. du-te si preda in curtea scolii nu aici. daca ai trecut vreodata pe acolo...RIP ai dat tu la sora ta cand era in ... la unul jegos ca tine. hai lasa nu te mai umfla in pene sa le explici la altii cum se procedeaza. sau ce te-au dat astia afara de la catedra si acum dai meditatii gratuit la inceptu sa-ti ffaci reclama? sa stii ca RIP am scris doar la nevasta ta candva ca era moarta dupa ...

de ce esti dobitoc? asta-i limbaj? ce ai cu familia lui? fiecare-si spune punctul de vedere. termin-o cu injuriile. si completeaza-ti datele personale. din ce declari tu, nu ai motocicleta. asa ca ce mai poftesti? du-te si pune-o de-un burnout cu bicicleta. si poate citesc si adminii ce-ai scris si iau niste masuri. nu se vorbeste asa cu un coleg motociclist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

taci mah papagalule ! te apuci sa le explici la altii cum se merge pe motocicleta. du-te si preda in curtea scolii nu aici. daca ai trecut vreodata pe acolo...RIP ai dat tu la sora ta cand era in ... la unul jegos ca tine. hai lasa nu te mai umfla in pene sa le explici la altii cum se procedeaza. sau ce te-au dat astia afara de la catedra si acum dai meditatii gratuit la inceptu sa-ti ffaci reclama? sa stii ca RIP am scris doar la nevasta ta candva ca era moarta dupa ...

 

ce-ai mha? S-a inchis carciuma si ai ramas fara beuturica. Hai sictir si dai la pedale pana in viteza 21. De acolo te descurci tu sa mori un pic.

Editat de melciu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca zici ca la imp. nu avea vit mare cum de a facut highside? si dupa cum am mai spus, masina nu a fost lovita decat de la decoratiunile din plastic de pe portiera, in sus iar motorul codita si rezervorul (iar indoiturile de pe partea superioara a portierei ce crezi ca le-a cauzat ...casca!?). Eu am incheiat

 

Presupun doar ca motocicleta nu (mai) avea viteza mare si era pe jos deja, sau in cadere. Si asta doar din imaginile de la locul accidentului. O parte din energia cinetica a motocicletei se amortizeaza(pierde) prin oscilatiile laterale din timpul voblajului- adica pe directia inainte motocicleta pierde din viteza, nu stiu cat. Nu stiu exact ce s-a intamplat si nici nu imi asum ideea cu highside-ul(altcineva a venit si mi s-a parut si mi se pare cea mai plauzibila), numai ca prima data cand imagini de la accident, ceva a parut si pare putred in teoria - viteza mare, ciocnire frontala eventual a incercat sa sara, si asta a fost. De ce nu imi convine asta, logic vorbind ? pai nu sunt suficiente fragmente pe jos, tabla nu e suficient de indoita. In plus nu cred ca in situatiile de criza creierul e capabil sa mai ia decizii complexe dupa alegerea solutiei de criza- deci franrea nu a reusit, hai sa incercam un swerving, nu, nici asta nu merge, ok, ma catapultez.

 

E o sansa se se fi intamplat si un derapaj- sau poate swerving esuat, prea aproape ca sa evite impactul- spre stanga al motocicletei, in care bikerul sa fi zburat in directia initiala a motocicletei -> deci pe geamul Peugeotului. Asta ar explica fractura cervicala (sensul presiunii asupra capului) si pozitia capului din poze- peste umarul stang. Asta ar explica si de ce e mai afectata partea din spate a motocicletei. Ce nu ar explica chestia asta este pozitia finala a bikerului, cu picioarele paralel cu pamantul, ca si cum ar fi intrat din fata, nu din lateral.

 

Poate ne ajuta vreun martor, prieten, desi numai chef de asa ceva nu au ei acum.

 

@melciu, @gabyshor - va multumesc ptr atitudine, dar sa stiti ca nu merita cu genul asta de oameni-din pacate ei exista, sunt printre noi, atata pot ei, asta este nivelul lor, experienta imi spune ca nu merita sa iti pierzi timpul cu asa ceva. Bafta si nu va mai luati in gura cu toti cretinii, ca pierdeti timp important din viata voastra.

Editat de ddmkro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod sigur nu am mai umple atatea pagini aici si nici nu ne-am mai certa pe detalii, scenarii sau inchipuiri daca unul din PRIETENII cu care se plimba ar lamuri/ explica tragedia. Am scris asa "prietenii" pentru ca nu mi s-au parut sa ea vreun semn pana acum, doar de laude ca era baiat bun, si conducea bine, si conducea de mult (nu contest asta, departe de mine gandul acesta).

Dar, daca ar fi sa invatam ceva si din acest incident / accident, ar trebui sa ni se aduca la cunostinta relatari din partea celor care erau acolo, din partea celor socati care apar in filmulet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod sigur nu am mai umple atatea pagini aici si nici nu ne-am mai certa pe detalii, scenarii sau inchipuiri daca unul din PRIETENII cu care se plimba ar lamuri/ explica tragedia. Am scris asa "prietenii" pentru ca nu mi s-au parut sa ea vreun semn pana acum, doar de laude ca era baiat bun, si conducea bine, si conducea de mult (nu contest asta, departe de mine gandul acesta).

Dar, daca ar fi sa invatam ceva si din acest incident / accident, ar trebui sa ni se aduca la cunostinta relatari din partea celor care erau acolo, din partea celor socati care apar in filmulet...

 

De acord cu partea cu prietenii. E de datoria voastra sa ne dati toate detaliile ca sa nu repetam treagedia. Anybody ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...