DLI Postat Iunie 16, 2005 Share Postat Iunie 16, 2005 Salutare! Am o Nipra la care i-am facut motorul,adica i-am schimbat cilindrii cu tot cu pistoane si cu segmenti,am inteles,de la mecanic,ca s-au facut si ceva rectificari si la supape,in fine. I-am pus si doua carburatoare aduse din Ukraina si filtru de aer,ca n-avea.(an prod. 1980-motor k700-dupa spusele "rusilor" care mi-au adus pisele) Acum va intreb si pe voi doua chestii: 1.care este numarul de km. recomandat pentru rodaj?(eventual viteza permisa) 2.aveti idee cam la cat ar trebui sa fie consumul,ca mie mi-a iesit undeva pe la 9-10l/100km,dar am auzit de baieti care le-au scos si pe la 6-7l/100km.Stiti cumva vreun meserias care poate sa le regleze(ideal ar fi in zona Brasovului) MULTAM FAIN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 16, 2005 Share Postat Iunie 16, 2005 salve. Rodajul inseamna 1.000 de km In timpul lui se recomanda sa nu mergi cu pasager, sa n-o forjezi, s-o lasi sa se raceasca, sa-i completezi uleiul pt ca s-ar putea sa-ti manance, sa n-o duci peste 60 daca are grup de atas, 70 grup solo. Mers pe racoare daca se poate, d-astea. Dupa rodaj vine schimbul uleiului si celelalte reglaje de rigoare. Iarasi, e bine sa-i lasi un joc putin mai mare la supape, mai ales la cea de evacuare. 0.15 Consumul ar trb sa fie undeva in jurul a 5-6 in afara, 7-8 in oras cu carburatoarele rusesti bine reglate. La consum se tine cont si de felul in care mergi, cum tragi de ea, daca are grup solo sau de atas, daca are atas sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 16, 2005 Share Postat Iunie 16, 2005 Pai tu i-ai schimbat tot setul. Asta inseamna un rodaj mai mare de vreo 2500 km. 1000km sunt pentru segmenti doar. Nu e de joaca cu rodajul, ca-s piesele proaste si se caleaza continuu. Schimbi uleiul des, dupa 200 km, dupa 500km, dupa 1000 si dup-aia la finele rodajului. E bine sa bagi un aditiv deterngent cand schimbi uleiul, un Hexol, un Shell, detergent oil, sa curete tot spanul ca tu nu ai filtru cum are Uralul. O tii la drum lung in 70, bine ar fi sa-i faci rodajul noaptea pe racoare si pe drum intins. Am eu un prieten Lupu care desi se batea cu pumnul in piept ca-i face rodaj calumea la setul nou, acum o caleaza ziua peste tot. Nu mergi subturat dar nici prea turat. Dupa ce-si mai intra in fire pe la 1000 ii mai dai 80-90 scurt. Consumul pentru un Nipru reglat la drum lung (grup fuga) 5-6. Cum a zis Demostene. Oricum acum in rodaj va consuma un pic mai mult pana isi face tolerante. Si ulei va consuma. Nu conteaza. Bafta, si da-te NOAPTEA cu ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 13, 2005 Share Postat August 13, 2005 asa e am mers ziua pe caldurile alea de 35 grade si de-abia faceam citiva kilometri alta chestie: la mersul la deal sa nu bagi mai mult de 1 km (la greutatea ta) nici nu prea te lasa oricum bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat August 13, 2005 Share Postat August 13, 2005 Ideal ar mai fi sa-ti pui pe langa martorul de ulei si un ceas indicator de presiune.Ajuta super mult si cand vezi ca presiunea a scazut sub 2 atmosfere in timpul mersului opresti pentru a se raci uleiul.La nipre problema mare e racirea la ulei nu neaparat piesele proaste,pentru ca uleiul dak lucreaza la temperaturi prea ridicate isi pierde din calitati oricat de bun ar fi el si de aici apare frecarea prea mare intre piese.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 14, 2005 Share Postat August 14, 2005 Rodajul la Nipru se face intocmai dupa manualul lui George Al. Mayer, adica intrucatva cam cum a spus Aleko. Eu am mers la pranz pe 35 de grade sa o duc la cineva sa o regleze si respectivul mi-a calat-o un pic si apoi in drum spre casa a mai calat o data, pt. ca era FIERBINTE. @Aleko: unde ai auzit tu ma ca a calat de multe ori??? Are peste 600 de km si nu a mai facut probleme, insa Aleko a reusit s-o mai blocheze un pic acu cateva zile bagandu-i ulei in benzina, lucru care nu prea i-a placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 14, 2005 Share Postat August 14, 2005 in primul rand ca voi ati continuat discutia aiurea: primul post a fost acum 2 luni si omu a primit un raspuns. Lupu fii sigur ca omul a cam facut rodajul deja. Cat despre numarul de calari, putin imi pasa acum. "Calajul" este supus acum unui regim de intinerire prin zeci de km facuti in fiecare noapte, cu reglaje regulate, cu schimbat de ulei:bigstar: ...Daca cedeaza ceva va fi culbutorul ala . Cum vroiai sa mearga cilindrul dreapta bine daca avea distanta la bujie de 1mm? Si stanga avea 0.5. Nu stiu ce au motocicletele astea cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 14, 2005 Share Postat August 14, 2005 salve.Rodajul inseamna 1.000 de km In timpul lui se recomanda sa nu mergi cu pasager, sa n-o forjezi, s-o lasi sa se raceasca, sa-i completezi uleiul pt ca s-ar putea sa-ti manance, sa n-o duci peste 60 daca are grup de atas, 70 grup solo. Mers pe racoare daca se poate, d-astea. Dupa rodaj vine schimbul uleiului si celelalte reglaje de rigoare. Iarasi, e bine sa-i lasi un joc putin mai mare la supape, mai ales la cea de evacuare. 0.15 Consumul ar trb sa fie undeva in jurul a 5-6 in afara, 7-8 in oras cu carburatoarele rusesti bine reglate. La consum se tine cont si de felul in care mergi, cum tragi de ea, daca are grup solo sau de atas, daca are atas sau nu... 184834[/snapback] ce mama dracu' reglaj de carburator rusesc??? realntiul poate fi reglat (nu mai are treaba cand deschizi acceleratia) raportul aer/benzina (tot la relanti ca iar n-are treaba cand deschizi acceleratia) si nivelul (asta e singurul care are intr-adevar treaba cu mersul) de sincronisat nu se pune vorba ca n-ai cum iar daca le reglezi tot n-o sa mearga la fel ca-s carburatoare rusesti si nici un jiclor n-o sa fie la fel indeiferent daca scrie acelasi lucru pe el! Rodajul la Nipru se face intocmai dupa manualul lui George Al. Mayer, adica intrucatva cam cum a spus Aleko.Eu am mers la pranz pe 35 de grade sa o duc la cineva sa o regleze si respectivul mi-a calat-o un pic si apoi in drum spre casa a mai calat o data, pt. ca era FIERBINTE. @Aleko: unde ai auzit tu ma ca a calat de multe ori??? Are peste 600 de km si nu a mai facut probleme, insa Aleko a reusit s-o mai blocheze un pic acu cateva zile bagandu-i ulei in benzina, lucru care nu prea i-a placut! 223522[/snapback] uleiul in benzina n-are cum sa provoace calarea, eventual (desi aici nu cred ca e cazul)doar o depunere mai mare de calamina de unde poate rezulta autoaprinderea, atat! lupu stai jos, 1! (ca e din oficiu) si daca tot o arzi cu Al.Mayer sau cum l-o chema ai sa vezi ca el recomanda la motoarele in 4t care sunt in rodaj un 10ml./litru de benzina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzah Postat August 14, 2005 Share Postat August 14, 2005 stress L&P, cunosti un tip oarecare ninja? din galati.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 14, 2005 Share Postat August 14, 2005 da, il cunosc! de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzah Postat August 14, 2005 Share Postat August 14, 2005 am ceva la el si nu stiu cum sa iau legatura cu el. o poza fara casca nu ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 14, 2005 Share Postat August 14, 2005 ba da, de ce? ma dorsti? glumeam, te rog frumos nu te supara! uite likul aici: /index.php?...pic=23734&st=72 in prima poza de pe pagina asta uita-te, eu sunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzah Postat August 14, 2005 Share Postat August 14, 2005 mai are junghiurile alea? imi promisese ca imi da si mie unul sa nu ma mai dau cu bicicleta si cu scuteru` fara acte... daca te doream te luam altfel... te intrebam daca ai tzatze.... si io am glumit esti pe messenger? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 14, 2005 Share Postat August 14, 2005 da, sunt pe messenger! sergius_ro este id-ul meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 ce mama dracu' reglaj de carburator rusesc??? realntiul poate fi reglat (nu mai are treaba cand deschizi acceleratia) raportul aer/benzina (tot la relanti ca iar n-are treaba cand deschizi acceleratia) si nivelul (asta e singurul care are intr-adevar treaba cu mersul) de sincronisat nu se pune vorba ca n-ai cum iar daca le reglezi tot n-o sa mearga la fel ca-s carburatoare rusesti si nici un jiclor n-o sa fie la fel indeiferent daca scrie acelasi lucru pe el!uleiul in benzina n-are cum sa provoace calarea, eventual (desi aici nu cred ca e cazul)doar o depunere mai mare de calamina de unde poate rezulta autoaprinderea, atat! lupu stai jos, 1! (ca e din oficiu) si daca tot o arzi cu Al.Mayer sau cum l-o chema ai sa vezi ca el recomanda la motoarele in 4t care sunt in rodaj un 10ml./litru de benzina! 223677[/snapback] Ar trebui sa sti ca uleiul din benzina poate bloca motorul pe moment daca ajunge in spatele segmentilor, stai jos 1 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 (editat) Adica daca e PREA mult si se cocsifica pe-acolo, motorul se blocheaza, cat despre aia 10% in benzina, nu a verificat cat pune . Inca o treaba... un motor lasat pe timp de iarna (Jawa 350TS) cu ulei in cap (pus ulei, rotit motor, mai pus inca un pic), in primavara era imposibil de pornit fiindca se blocase Sa auzim de bine! Editat August 15, 2005 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLI Postat August 15, 2005 Autor Share Postat August 15, 2005 Iaca uite ca n-am avut cum, ca am ramas fara numar. Vechiul proprietar a vrut sa faca radierea si m-a lasat in kuru' gol,iar cel care-mi face asa zisele modificari se ocupa in principal cu masinile si nu prea are timp si de motorul meu. Va dati seama cata frustrare pe capul meu,si tensiuni pe capu' lu' nevasta'mea.Sunt atat de ofticat ca am zis ca ma duc sa ma imprumut si-mi aduc motor din Germania. Asa ca pana la urma se pare ca rodajul(acu are cam 200 km),va fi facut la temperatura exterioara optima racirii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 Ar trebui sa sti ca uleiul din benzina poate bloca motorul pe moment daca ajunge in spatele segmentilor, stai jos 1 ! 223900[/snapback] tu ai idee cam cat tre' sa mergi cu ulei in benzina ca sa se depuna calamina dupa segmenti? din nou, 1! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 (editat) Pai si atunci de ce dreaq facea figuri NUMAI cand avea ulei in benzina ?? De doua ori a fost pus si de doua ori figuri! Hai ca asa ajung sa nu mai trec clasa Editat August 15, 2005 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 intrebare intrebatoare: are set de dnepr? adica fara modificari, etc. daca da, e de nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 Da, set original (nu de fabrica dar de cooperativa agreata sau ceva de genul asta) ca era cutie, set la tipla, cu manual de folosire, cu garantie, etc si scria pentru MT-10, MT-11 si MT 16 precum si pentru K-650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 ar trebui sa-ncerci niste pistoane de 79,4 cu segmenti mai de doamne-ajuta .............ca aia rusesti is de tot ka...katu'... (parerea mea -dupa cate au patit amicii mei cu niprane..... ) da' oricum e bun.... BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 de altfel sa stii ceva Lupule, ca un american care si-a luat set de MT11 pt MT10 lui nu i s-a potrivit, MT11 are pistoane mai lungi. A trebuit sa puna gatrnituri de cupru. Asa ca setul e doar de MT11 si norocul e ca si chiulasele sunt de MT11. De altfel esti un papagal, chiar tu ziceai ca e bine sa pui niste ulei in benzina, dar acum ai intors-o. Tu l-ai calat de cateva ori fara ulei si a calat si la mine o data. Si gata. O discutie inutila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 (editat) de altfel sa stii ceva Lupule, ca un american care si-a luat set de MT11 pt MT10 lui nu i s-a potrivit, MT11 are pistoane mai lungi. A trebuit sa puna gatrnituri de cupru.Asa ca setul e doar de MT11 si norocul e ca si chiulasele sunt de MT11. De altfel esti un papagal, chiar tu ziceai ca e bine sa pui niste ulei in benzina, dar acum ai intors-o. Tu l-ai calat de cateva ori fara ulei si a calat si la mine o data. Si gata. O discutie inutila. 225446[/snapback] Papagalul esti tu ca habar nu ai ce vorbesti! Ti-am spus ca a calat-o Merisanu in ziua aia si mi-a zis sa-i bag ulei in benzina!!! Si dupa 10 minute si eu ca era Fierbinte normal! P.S. ARE MOTOR DE MT 11 in mare parte asa ca nu mai sustine tampenii, este omologare trecuta in cartea tehnica. Si da, ai dreptate e o discutie foarte inutila si faptul e consumat! @Dark-Rider-82: Draga Gabi, nu mai am Nipru deocamdata Editat August 17, 2005 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 Salutare!Am o Nipra la care i-am facut motorul,adica i-am schimbat cilindrii cu tot cu pistoane si cu segmenti,am inteles,de la mecanic,ca s-au facut si ceva rectificari si la supape,in fine. I-am pus si doua carburatoare aduse din Ukraina si filtru de aer,ca n-avea.(an prod. 1980-motor k700-dupa spusele "rusilor" care mi-au adus pisele) Acum va intreb si pe voi doua chestii: 1.care este numarul de km. recomandat pentru rodaj?(eventual viteza permisa) 2.aveti idee cam la cat ar trebui sa fie consumul,ca mie mi-a iesit undeva pe la 9-10l/100km,dar am auzit de baieti care le-au scos si pe la 6-7l/100km.Stiti cumva vreun meserias care poate sa le regleze(ideal ar fi in zona Brasovului) MULTAM FAIN! 184826[/snapback] Poti lua legatura pe forum cu Alveola ! Poa ' te ajuta el! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.