Sari la conținut

Postări Recomandate

Vanzarea 1200GS a avut mult de-a face cu climatul economic. De fapt cam toate modelele BMW (masini,mobre) au beneficiat cu varf si indesat de climatul economic propice din toata lumea (mai putin Japonia unde efectiv li se rupe la 50m m in fata pewlii de firma BMW). Lumea a vrut sa incerce,mai ales ca acum avea posibilitatea de a avea un BMW top of the line. Fara un pedigree (cum are BMW) nu se vindea GS in anii 2007-2008 (adica varful) nici daca il luai la palme. Evident ca este o mobra buna! Poate chiar cea mai buna insa ramane de vazut. In 2009 BMW a mers in inertie din contractele booked in 2008. Seria 800 nu prea are appeal (inca). Ce vad totusi,este K1200/1300 GT cumparat in draci aici. Lumea si-a cam dat seama ca touring + GS e un oxymoron. Aici e doar asfalt. Pentru ce sa te chinui sa te bata vantul pe un GS cand un GT sau un RT sunt TIR-uri fasnete? Daca nu mergi in Romania de exemplu,ce rost are un GS? Pentru mine asta e ultimul GS pe care-l cumpar,asta doar in caz ca BMW nu va veni cu ceva clar revolutionar la seria asta. Asta si pentru faptul ca mi-e greus sa cred ca va mai exista un GS mai bun ca 1150 Adv. Evident,e parerea mea. My next target : GT.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca fapt divers, Hayabusa este destul de criticata prin revistele de specialitate ca in 2009 tot nu sunt in stare sa ofere (macar optional) ABS-ul. Si asta mai ales datorita faprului ca sunt destui care fac si touring cu ea.

Mesaj completat

 

 

Pana la urma de iti pare asa rau?? Aveai 17.500euro sa dai pe el? asta fara eventuale optionale/accesorii.

Gasesti second-hand.

Mesaj completat

 

-Exemplul cu Hayabusa l-ai luat gresit literalmente. Era un ex. la intamplare. Putea sa fie CBR XX sau orice alt model de viteza si capacitate mare. Alta era ideea in discutie.

 

-Imi pare rau ca nu se mai fabrica deoarece in timp i-ar fi scazut pretul, chiar si de nou. Astfel, m-as fi putut si eu apropia de un second.

 

--------------------------

 

Ce-ti e asa de greu sa intelegi ca exista o categorie mica de oameni care vor un boxer-cardan ceva mai adaptat pentru off road???

Nu toti isi cumpara motociclete enduro-touring ca sa le tina "lustruite"!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Exemplul cu Hayabusa l-ai luat gresit literalmente. Era un ex. la intamplare. Putea sa fie CBR XX sau orice alt model de viteza si capacitate mare. Alta era ideea in discutie.

 

Ce-ti e asa de greu sa intelegi ca exista o categorie mica de oameni care vor un boxer-cardan ceva mai adaptat pentru off road???

Nu toti isi cumpara motociclete enduro-touring ca sa le tina "lustruite"!!!

 

Cu Hayabusa iti dau dreptate; oricum, nu era in ideea de a te contrazice pe tine.

 

Referitor la restul... fiecare are opiniile si gusturile lui. Este greu sa gasesti motocicleta ideala pt fiecare, cred...

Acum ce sa zic... boxer-cardan mai adaptat pt teren clar a fost HP2 (din pacate fara ABS), cu 30kg mai putin ca GS, roata de 21" etc... acum am 2 intrebari:

- deci, a existat si sa zicem ca inca mai exista; in cazul asta, Bogdan (ali_baba) cum mai facea cei 1000km/zi cu pasager? ca pe HP2 nu prea cred ca merge...

- pana la urma, ce nu inteleg eu: care este de fapt ideea pe care se insista atat cu cei 1000cmc in loc de 1200? ca diferenta de kg (30) cred ca era ceva... iar cele 175kg (gol/"uscat") ale lui HP2 mi se par oricum un record pt un boxer cu cardan... adica: scaderea se face prin alte metode decat prin micsorarea mai mult sau mai putin semnificativ a cilindreei.

Si am un contraexemplu: modelele R850R&GS au avut exact aceeasi greutate si sarcina utila ca si modelele R1100R&GS. Deci, strict scaderea cilindreei de la care a pornit discutia nu prea duce la scaderea greutatii. (alt contraexemplu este scaderea serioasa in greutate de la 1150GS la 1200GS) Iar scaderea greutatii in alte moduri am vazut ca duce la scaderea considerabila a confortului.

Care ramane solutia ideala din punctul vostru de vedere?

 

Mie 1200GS mi se parea ideal ca de bine de rau se pot face escapade serioase si in teren (doar nu vorbim de hard-enduro sau cross) si din cate stiu Bogdan deja face asta. Si tot din cate stiu/am vazut/citit daca este bine echipat si mai ales daca motociclistul stie cu adevarat, chiar face figura buna in teren 1200GS. Si daca cilindreea propriu-zis nu aduce scaderea greutatii, de ce ar deranja acei cai in plus? Mult mai deranjanta mi s-a parut brutalitatea lui HP2 (valabil mai ales pt 800GS), felul in care intra in sarcina... deci nu puterea in sine este problema.

Acum, dupa ce sper ca am zis si eu clar ce am avut de spus, astept de la voi argumente/clarificari. Si nu ca sa ne contrazicem ci ca sa intelegm ce vrea fiecare. Ca d-aia s-a deschis acest topic, sa discutam, nu?

 

Vlad :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Hayabusa iti dau dreptate; oricum, nu era in ideea de a te contrazice pe tine.

 

Referitor la restul... fiecare are opiniile si gusturile lui. Este greu sa gasesti motocicleta ideala pt fiecare, cred...

Acum ce sa zic... boxer-cardan mai adaptat pt teren clar a fost HP2 (din pacate fara ABS), cu 30kg mai putin ca GS, roata de 21" etc... acum am 2 intrebari:

- deci, a existat si sa zicem ca inca mai exista; in cazul asta, Bogdan (ali_baba) cum mai facea cei 1000km/zi cu pasager? ca pe HP2 nu prea cred ca merge...

- pana la urma, ce nu inteleg eu: care este de fapt ideea pe care se insista atat cu cei 1000cmc in loc de 1200? ca diferenta de kg (30) cred ca era ceva... iar cele 175kg (gol/"uscat") ale lui HP2 mi se par oricum un record pt un boxer cu cardan... adica: scaderea se face prin alte metode decat prin micsorarea mai mult sau mai putin semnificativ a cilindreei.

Si am un contraexemplu: modelele R850R&GS au avut exact aceeasi greutate si sarcina utila ca si modelele R1100R&GS. Deci, strict scaderea cilindreei de la care a pornit discutia nu prea duce la scaderea greutatii. (alt contraexemplu este scaderea serioasa in greutate de la 1150GS la 1200GS) Iar scaderea greutatii in alte moduri am vazut ca duce la scaderea considerabila a confortului.

Care ramane solutia ideala din punctul vostru de vedere?

 

Mie 1200GS mi se parea ideal ca de bine de rau se pot face escapade serioase si in teren (doar nu vorbim de hard-enduro sau cross) si din cate stiu Bogdan deja face asta. Si tot din cate stiu/am vazut/citit daca este bine echipat si mai ales daca motociclistul stie cu adevarat, chiar face figura buna in teren 1200GS. Si daca cilindreea propriu-zis nu aduce scaderea greutatii, de ce ar deranja acei cai in plus? Mult mai deranjanta mi s-a parut brutalitatea lui HP2 (valabil mai ales pt 800GS), felul in care intra in sarcina... deci nu puterea in sine este problema.

Acum, dupa ce sper ca am zis si eu clar ce am avut de spus, astept de la voi argumente/clarificari. Si nu ca sa ne contrazicem ci ca sa intelegm ce vrea fiecare. Ca d-aia s-a deschis acest topic, sa discutam, nu?

 

Vlad :)

 

 

Pai discutia a pornit in momentul in care s-a spus de "asteptatul" 1250. Repet: 1250. Si ma intrebam pana unde se va merge cu cilindreea unui GS (enduro-touring). Si de aici, s-a pus problema daca un 1000 nu ar fi chiar mai bun pentru un enduro-touring.

Acum hai sa stabilim. Aici discutam de motociclete enduro-touring care sunt folosite si enduro, nu doar touring.

Spui ca HP2-ul are 175 kg. si 1200cc. Oare cate kg ar fi avut un 1000? Si 170kg daca avea, si tot era un avantaj pentru o motocicleta cu inclinatii enduro.

Din ce-am mai observat si eu, pe coclauri conteaza orice kg. in minus.

 

Mai spui ca R80 sau 100 avea aceeasi greutate ca 1100 sau 1150. Da, pentru ca poate la 1100-1150 s-au "inventat" aluminiul si alte solutii tehnice mai mici sau mai usoare.

Imi vine greu sa cred ca, la acelasi nivel de tehnologie, un motor de 1000 poate fi la fel de greu si mare ca unul de 1200.

 

Deci, pentru astia ciudatii care-si doresc un boxer si pentru coclaurii, un 1000 cu o sa cat de cat confortabila si un rezervor "omenesc", o roata de 21 si vreo 170-180 kg, ar fi raiul pe pamant.

 

Numai bine :)

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R80 G/S = 210 kg (cu rezervor plin)

R100 G/S = 210 kg (cu rezervor plin)

R100 G/S PD = 236 kg (cu rezervor plin)

R1100 GS = 243 kg (cu rezervor plin)

R1150 GS = 249 kg (cu rezervor plin)

R1150 GS Adv = 255 kg (cu rezervor plin)

 

Singura scadere in greutate a venit la R1200GS pe care este foarte mult plastic. La 1150GSAdv rezervorul e metalic si cantareste vreo cateva zeci de kile.Daca ar fi plastic cred ca s-ar reduce la vreo cateva. In schimb la R1200GSA,greutatea a ramas aceeasi ca la 1150GSA.Cu rezervor plin,se intelege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai spui ca R80 sau 100 avea aceeasi greutate ca 1100 sau 1150. Da, pentru ca poate la 1100-1150 s-au "inventat" aluminiul si alte solutii tehnice mai mici sau mai usoare.

Imi vine greu sa cred ca, la acelasi nivel de tehnologie, un motor de 1000 poate fi la fel de greu si mare ca unul de 1200.

 

 

N-ati fost atenti deloc la ce am scris, repet:

 

R 850 GS si R 1100 GS, aceeasi generatie, aceeasi tehnologie, in ciuda diferentei evidente de cilindree, cantareau identic. 850-ul nu era cu nici macar 1kg mai usor.

Acelasi lucru este valabil si in cazul R850R si R1100R (naked).

 

Eu nu am pomenit nimic de R80/R100...

 

De asemenea am spus ca in ciuda cilindreei mai mari, 1200GS a fost cu 30kg mai usor ca R1150GS, evident fara legatura cu cilindreea. asadar, aparitia lui 1250GS nu va insemna crestere in greutate.

Ca sa nu mai zic ca eu am auzit de 1300GS, aflat acum in teste cu racire cu lichid. Dar asta este deja altceva.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba am fost atent. 1200GS e plastic. 1150GS e metal. Cilindreea aproape la fel. Plus ca rezervorul 1150GS are 2.5 L in plus. Apoi,diferenta de greutate este nici de 25 Kg. Am mers cu amandoua. Sunt la fel cu un plus de agilitate pentru 1200GS. De putere nu vorbesc pentru ca e evidenta superioritatea lui 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
de ce l-ai sters? credeai ca e asa "dragut" ca n-o sa-l suport? :alcy: Spune ce ai de spus...

Ideea este ca nu am inteles unde-i "greseala" in toata povestea... Cu ce a gresit omul?

 

Sincer, acum nu mai am chef de texte si nimic de spus nimanui. Nimeni nu a gresit si totul e ok.

 

Cum am mai spus, ura si la gara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Joi 19 Nov ora 20:00 Stand Up Comedy cu Sika(Joker's) si Radub(Cafe Deco) 10 ron intrarea"

Casa Warsteiner, B-dul Uverturii 132.

 

Care vreti sa mergeti? e misto si e buna si carciumioara, bere nefiltrata, masline prajite, ciolan, carnati...

ideea e ca ar trebui facute niscai rezervari.

 

so?....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este ca nu am inteles unde-i "greseala" in toata povestea... Cu ce a gresit omul?

 

Pai daca nu ai inteles, hai sa-ti explic, ca mi-a revenit cheful de vorbe si acum poate vei reusi si tu sa intelegi.

Pana acum, de cand s-a infintat grupul bktmwyamahonda & suzi, propunerile voastre de intalniri si ce-o mai fi erau postate pe topicul vecin. M-am gandit ca poate omul a pus intrebarea din gresala aici in loc s-o puna pe celalalt topic, asa cum o facea de obicei (cu 3 in 1 sunt coleg de breasla si mi-e simpatic. Chiar nu a fost nicio rautate din partea mea fata de el).

Acum, asa dintr-o data, v-ati gandit sa mai invitati si bmwistii care frecventeaza topicul asta. Ce s-a intamplat iepuras? A inceput sa bata vantul pe la voi si-ati ramas doar vreo 2-3 la masa? Aveti nevoie de meseni?

Mesaj completat

Iar despre ironia aia a ta cu toate invitatiile trebuie sa ma includa, inca ma abtin sa-ti dau mesajul sters. Esti curioasa? :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...