Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu de cand am dat jos 30Kg a inceput sa ma doara fundu dupa 150-200Km. Cand eram mai rotunjor nu simteam nimic :lol:

 

30 kg?!

dar te rog, explica cum...

ca eu ma chinui la 10 kile de 3 luni....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

30 kg?!

dar te rog, explica cum...

ca eu ma chinui la 10 kile de 3 luni....

 

Off:

 

Aproape 33Kg ca sa fiu mai exact...

La sfarsitul lui februarie cand m-am apucat de treaba aveam 122.7Kg la 1.88m. Azi dimineata aveam 89.9Kg.

Nici nu pot spune ca am tinut vreo cura...doar ca am mancat sanatos si am facut ceva miscare. Eu mancam foarte aiurea si in special seara bagam cartofi prajiti cu diverse chiar si atunci cand ajungeam la 12 noaptea de la munci.

In mare:

-mancat de 2x pe zi: dimineata la munca 4 sanvischuri cu salam/parizer/branzici/cascaval etc; seara nu mai tarziu de ora 19 bag un piept de pui la gratar cu salata (de varza, de castraveti etc) cu paine (3-4 felii). Pieptul de pui l-am mai inlocuit uneori cu crenvurshti facuti pe gratar.

-FARA SUC!!!, fara dulce

-sambata mancam la ce poftisem toata saptamana (shaorma, Mec, Dines, Kfc...etc)

-la serviciu urc 3-4 etaje doar pe jos

-acasa pedalam pe bicicleta daia medicinala cate 20minute in fiecare seara

 

Cam asta a fost. De ceva timp am renuntat sa mai pedalez acasa dar si asa tot am mai dat jos vreo 5kg doar din modul in care mananc. Nu stiu daca se potriveste la toata lumea cea am scris mai sus...dar la mine s-a potrivit de minune si ma simt excelent.

 

Daca mai vrei detalii bagam privat...ca se activeaza carre police apoi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Daca mai vrei detalii bagam privat...ca se activeaza carre police apoi...

 

Pe Club Bmw nu se activeaza.

Pe celelalte este alta treaba.

Felicitari pentru rezultatul vointei tale :lol: !

 

Mea culpa:

Am crezut ca citesc pe Club Bmw. Fara suparare, am sa mut posturile acolo.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

SALUTARI SI RESPECT DOMNILOR

IMI CER SCUZE DAR VA DERANJEZ CU O INTREBARE...MA POATE AJUTA CINEVA CU UN SFAT,ORICE....

AM NEVOIE URGENTA DE CAPACELUL CARE ASTUPA GAURA PE UNDE SE PUNE ULEIUL LA BMW K 75S

DACA STITI VREUN MOTOR IN DEZMEMBRARE CEVA,CUMVA....

ASTEPT UN RASPUNS DIN PARTEA VOASTRA ...MULTUMIRI ANTICIPATE ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te mananca maimutza, ha ?

Mergeam eu, dar nu mai am finante si nici concediu nu-mi pot lua prea devreme. Oricum, prevad o tura mai lunga in toamna, ca si asa ne da nenea ministru Pogea 2 saptamani de concediu fara plata...

 

Hai, drum bun si fa poze oriunde te duci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, prevad o tura mai lunga in toamna, ca si asa ne da nenea ministru Pogea 2 saptamani de concediu fara plata...

cand?

Mesaj completat

am fost singur pana la urma RO-BG-SRB-MNE-HVR-HU-RO, 3500 km in 5 zile. a fost cam "fugarita" tura pentru ca trebuia neaparata sa ajung acasa luni seara (aveam un bilet de avion deja cumparat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am auzit azi la stiri o treaba conform careia OPC-u s-ar fi luat de mobrele facute de BMW . Stie cineva mai exact despre ce era vorba? Nu au zis nimic concret la stiri, au vorbit mai mult doar de problemele Kia, al doilea constructor vizat de OPC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin drumurile facute

am identificat o locatie super

zona FUNDATA

 

cazare

5 cam pat dublu

bucatarie super utilata

2 bai

terasa

living imens

gratar

curte

 

pret 750 ron vineri samb duminica TOATA VILA

 

ce este ok e ca nu trebuie sa fim 10 putem merge si mai multi

deci scorul la cazare coboara semnificativ

 

mancare de acasa

 

sunt o multime de trasee pe drumuri forestiere

si nu este asa populata zona ca moieciu/ bran etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe site-ul oficial BMW vad ca a disparut din oferta HP2-ul enduro. Au ramas doar mega-moto si sport. Aveti idee, nu se mai fabrica enduro???

 

Nu, nu se mai fabrica din 2007 (conform "bibliei" mele BMW); in 2008 s-au vandut ultimele exemplare ramase nevandute sau foste modele de show-room.

 

post-9546-1254481563_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi pregatirea pentru zvonitul R1250GS?

 

Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? Sa-l faca mai mare ca sa ce? Sa merg cu 700 la ora cu un enduro-touring????? :blink: In ritmul asta, probabil ca in vreo 10-15 ani vom ajunge sa ne laudam ca ne-am luat un enduro-touring de 2000 de cc si vreo 300 de cai....... :rose:

Nu prea inteleg ce-o fi in capul lor, dar mie mi se pare aberanta cresterea nejustificata a cap. cil.

In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des (si acum sa nu veniti cu pushtisme d-alea ca voua v-a "ramas mic" GS-ul).

Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? Sa-l faca mai mare ca sa ce? Sa merg cu 700 la ora cu un enduro-touring????? :laugh: In ritmul asta, probabil ca in vreo 10-15 ani vom ajunge sa ne laudam ca ne-am luat un enduro-touring de 2000 de cc si vreo 300 de cai....... :laugh:

Nu prea inteleg ce-o fi in capul lor, dar mie mi se pare aberanta cresterea nejustificata a cap. cil.

In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des (si acum sa nu veniti cu pushtisme d-alea ca voua v-a "ramas mic" GS-ul).

Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient.

 

Numai bine.

dap, din pacate insa in ultima vreme trendul de "stradalizare" a motocicletelor dual-sport e din ce in ce mai evident. mai multa plasticaraie, suspensii mai scurte, jante turnate, etc...

 

pe de alta parte, sa ne amintim ca dupa 1150GS, 1200GS (simplu) a slabit aproape 30 de kile...

 

in cealalta ordine de idei sunt absolut de acord cu tine: 100 de cai pentru un enduro-turing sunt absolut suficienti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer as prefera sa ajung cu adv meu undeva la 260 si sa mai am ceva putere pe el de rezerva

 

Pai da moshule, dar eu vorbeam de motociclete enduro-touring......enduro.....d-alea cu care mergi pe asfalt dar si pe langa.....

Tu folosesti GS-ul pe autostrazi...... De ce nu ti-ai luat Hayabusa?

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da moshule, dar eu vorbeam de motociclete enduro-touring......enduro.....d-alea cu care mergi pe asfalt dar si pe langa.....

Tu folosesti GS-ul pe autostrazi...... De ce nu ti-ai luat Hayabusa?

 

:laugh:

 

 

pentru confort si pozitie raman pe touring

a doua moto daca iau potul al loto o sa fie hay.am.bluza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des. Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient.

Perfect adevarat. Eu as vrea un GS boxer de 1000, cu 80-90CP, max. 180kg, confortul si capacitatea de incarcare de la 1200. Ideal!

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...