sacal Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 dupa cum anuntam cu ceva timp in urma, anul asta am migrat de la ciopar la vitezista. mai exact de la virago de 250 la r6 din 2003. mare diferenta. poate va gasi cineva utile informatiile si intamplarile urmatoare. -am cumparat r6 acum cateva zile, aproape o saptamana. gandul cu care plecasem la inceputul anului era sa iau o semicarenata , sv 650s, dar cu trecerea saptamanilor, optiunea s-a schimbat. pe rand am visat la sv1000s, gs500f, ninjalau de 250, katana, gsxr600...usor, usor m-am orientat spre viteziste. si am zis sa iau una pe care sa n-o vand dupa un an de plictiseala. si cred ca de r6 chiar n-o sa ma plictisesc nici dupa 10 ani. -primul drum a fost bizar. parca stateam in pod, pozitia incomoda, toata greutatea in maini, acceleratia brutala, saua tare si inalta... ma rog, pana acasa adica 7 km am mers cu mare frica. numai ca la un moment dat, pe victoriei aveam 70la ora fara sa-mi dau seama. mai pe seara, cu mai multa incredere i-am dat 90. si tot asa pana la 150 pe drumul ala nou deschis din cotroceni spre carfur. -vineri cu doar 100de km experienta am plecat din bucuresti spre galati, adica 240km. a fost incredibil!! beton. drumul foarte bun si dupa urziceni am ajuns la 240. ieri m-am intors, asa ca am facut deja 600km in nici o saptamana. inca mai am febra musculara intre picioare, ma dor bratele si mi-a intepenit gatul. in rest sunt fericit. si am problema pe care o avea anul trecut baiazid, cand punea frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabin_sbz Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 Sa o stapanesti sanatos! Ai mare grija cu ea...cand ajunge in ture e chiar rea iar franele sunt mult mai bune decat cele de pe Virago, nu le le brusca, dozeaza-le progresiv altfel s-ar putea sa blochezi roata. Si in primul rand franeaza cu fata, este frana principala la o motocicleta sport. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romeo s.katana Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 Asfalt uscat shi ceva bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 20, 2005 Autor Share Postat Iunie 20, 2005 am inca o mare intrebare in ceea ce priveste turatia. la ce turatie se recomanda schimbarea vitezei? momentan schimb undeva la 4/6000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 si am problema pe care o avea anul trecut baiazid, cand punea frana. si tu dai cu ouale in rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 20, 2005 Autor Share Postat Iunie 20, 2005 cam da. si asta nu-i nimic. ca nici andaruer nu port. naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 20, 2005 Autor Share Postat Iunie 20, 2005 poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elf_away Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 Sa ti cumperi manusi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 Super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Frumos motorul tau Sa-l stapanesti sanatos! Ai grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 ai facut o alegere buna.Sa aveti grija unul de celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogg Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 superb sa-l stapanesti sanatos cat a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Bravo Sacale! Ce trecere ai facut, tata... Sa te stapaneasca sanatos!!! Apropos, "fetita" ta de 250 face bine, este rasfatata (asta pentru ca este ascultatoare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Sa o (te) stapanesti sanatos.Misto alegere ai facut. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Frumos motor . Da mai multe detalii - pret , km etc Anul ce vine gixer de 600 sau r6 scrie pe mine si de aceea te intreb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Mai da detalii despre schimaberea "la fata" NUMA' BINE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 21, 2005 Autor Share Postat Iunie 21, 2005 Sa ti cumperi manusi .. am niste manusi frumusele foc, dar acolo stateam pe loc. la poza. asa ca nu am mai pus si manusile ps. am si cagula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 21, 2005 Autor Share Postat Iunie 21, 2005 altceva ce sa mai zic?... pozitia de mers e tare diferita fata de virago, mare parte din greutatea corpului sta in maini si asta se simte tare la franare. probabil o sa ma obisnuiesc si in timp nu o sa mai strang atat de tare mana pe ghidon. avantajele pozitiei sunt aerodinamicitatea sau aerodinamismul , faptul ca esti obligat sa fii una cu motorul. la viteza mare stau cu burta pe rezervor, lipit de el. revin cu amanunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaEm0NuL Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Marfa tare mane. Da respecto ca te respecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Salut, sunt baiatu cu care te-ai intalnit la benzinarie ieri. Sa-l stapanesti sanatos! Arata superb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biker_boy_jr Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 e superb...........sa-l stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara incidente neplacute. ps: asta numesc eu un motor adevarat.......asa motoare sa tot ai off topic: Uncle Fester este exact motorul de care iti vorbeam.(un motor adevarat) hai bafta la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 felicitarii bun venit in clubu speedistilor ce inseamna viteza mare ? eu simt nevoia sa ma ascund dupa parbriz peste 160 iar cand vreau sa franez usor tai gazu si ma indrept super senzatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 off topic: Uncle Fester este exact motorul de care iti vorbeam.(un motor adevarat) marsh ma lache tu nu ai lectii de terminat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 24, 2005 Autor Share Postat Iunie 24, 2005 mai am inca o anume teama de a merge cand e ud pe jos. nu stiu cat anume sa ma inclin si cat tin franele. mi-a fugit deja fundul pe o portiune in care trecuse o masina de aia de spalat pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 24, 2005 Admin Share Postat Iunie 24, 2005 (editat) mai am inca o anume teama de a merge cand e ud pe jos. nu stiu cat anume sa ma inclin si cat tin franele.mi-a fugit deja fundul pe o portiune in care trecuse o masina de aia de spalat pe jos. Teama asta va disparea in curind.Stii cum? Mergind cit mai mult prin ploaie!Cumpara-ti un costum pentru ploaie si da-i bice,chiar cu riscul ca te faci ca porku'..numai asa prinzi miscarea.Eu am inceput sa merg prin ploaie cu o placere diabolica,poate si faptul ca esti unicul motociclist prin ploaie conteaza..!Fii atent ca-ti poate pleca kuru la ea pe udaciune mai ales in frina de motor,cind dai 3,2 in forja,din cauza faptului ca nu esti obisnuit sa dozezi puterea mare a motorului.Si eu am patit la fel. Fii foarte atent deasemenea pe udaciune la marcajele cu vopsea,zici ca-s margarina,aluneci pe ele ca draku'! INTODEAUNA sa ai gume beton pe ea,nu te zgirci la bani,chiar daca te vor costa destul de mult.Dar ai sa vezi diferenta.Du-te cu ea spre munte(Cheia sau Brasov,sunt drumuri superbe cu asfalt beton)si obisnuieste-te sa o apleci treptat,ai sa vezi ca dupa vreo 2000 km facuti astfel ai sa ai senzatia ca esti una cu motorul. Bafta multa. Luigi Vicol Editat Iunie 24, 2005 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.