Sari la conținut

de la virago la r6


sacal
 Share

Postări Recomandate

dupa cum anuntam cu ceva timp in urma, anul asta am migrat de la ciopar la vitezista. mai exact de la virago de 250 la r6 din 2003. mare diferenta.

poate va gasi cineva utile informatiile si intamplarile urmatoare.

-am cumparat r6 acum cateva zile, aproape o saptamana. gandul cu care plecasem la inceputul anului era sa iau o semicarenata , sv 650s, dar cu trecerea saptamanilor, optiunea s-a schimbat. pe rand am visat la sv1000s, gs500f, ninjalau de 250, katana, gsxr600...usor, usor m-am orientat spre viteziste. si am zis sa iau una pe care sa n-o vand dupa un an de plictiseala. si cred ca de r6 chiar n-o sa ma plictisesc nici dupa 10 ani.

-primul drum a fost bizar. parca stateam in pod, pozitia incomoda, toata greutatea in maini, acceleratia brutala, saua tare si inalta... ma rog, pana acasa adica 7 km am mers cu mare frica. numai ca la un moment dat, pe victoriei aveam 70la ora fara sa-mi dau seama. mai pe seara, cu mai multa incredere i-am dat 90. si tot asa pana la 150 pe drumul ala nou deschis din cotroceni spre carfur.

-vineri cu doar 100de km experienta am plecat din bucuresti spre galati, adica 240km. a fost incredibil!! beton. drumul foarte bun si dupa urziceni am ajuns la 240. ieri m-am intors, asa ca am facut deja 600km in nici o saptamana.

inca mai am febra musculara intre picioare, ma dor bratele si mi-a intepenit gatul. in rest sunt fericit.

si am problema pe care o avea anul trecut baiazid, cand punea frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos!

 

 

Ai mare grija cu ea...cand ajunge in ture e chiar rea iar franele sunt mult mai bune decat cele de pe Virago, nu le le brusca, dozeaza-le progresiv altfel s-ar putea sa blochezi roata. Si in primul rand franeaza cu fata, este frana principala la o motocicleta sport.

 

 

Multa bafta! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inca o mare intrebare in ceea ce priveste turatia. la ce turatie se recomanda schimbarea vitezei?

momentan schimb undeva la 4/6000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si am problema pe care o avea anul trecut baiazid, cand punea frana.

si tu dai cu ouale in rezervor? :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Sacale! Ce trecere ai facut, tata...

Sa te stapaneasca sanatos!!!

 

Apropos, "fetita" ta de 250 face bine, este rasfatata (asta pentru ca este ascultatoare).

 

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ti cumperi manusi ..

am niste manusi frumusele foc, dar acolo stateam pe loc. la poza. asa ca nu am mai pus si manusile

ps. am si cagula. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

altceva ce sa mai zic?... pozitia de mers e tare diferita fata de virago, mare parte din greutatea corpului sta in maini si asta se simte tare la franare. probabil o sa ma obisnuiesc si in timp nu o sa mai strang atat de tare mana pe ghidon.

avantajele pozitiei sunt aerodinamicitatea sau aerodinamismul :banana: , faptul ca esti obligat sa fii una cu motorul. la viteza mare stau cu burta pe rezervor, lipit de el.

revin cu amanunte.

post-49-1119371672_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e superb...........sa-l stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara incidente neplacute.

 

 

 

 

 

ps: asta numesc eu un motor adevarat.......asa motoare sa tot ai

 

 

off topic: Uncle Fester este exact motorul de care iti vorbeam.(un motor adevarat) :banana:

 

 

 

 

hai bafta la toti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitarii

bun venit in clubu speedistilor

ce inseamna viteza mare ?

eu simt nevoia sa ma ascund dupa parbriz peste 160

iar cand vreau sa franez usor tai gazu si ma indrept

super senzatia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic: Uncle Fester este exact motorul de care iti vorbeam.(un motor adevarat) :banana:

marsh ma lache :what: tu nu ai lectii de terminat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am inca o anume teama de a merge cand e ud pe jos. nu stiu cat anume sa ma inclin si cat tin franele.

mi-a fugit deja fundul pe o portiune in care trecuse o masina de aia de spalat pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
mai am inca o anume teama de a merge cand e ud pe jos. nu stiu cat anume sa  ma inclin si cat tin franele.

mi-a fugit deja fundul pe o portiune in care trecuse o masina de aia de spalat pe jos.

Teama asta va disparea in curind.Stii cum? Mergind cit mai mult prin ploaie!Cumpara-ti un costum pentru ploaie si da-i bice,chiar cu riscul ca te faci ca porku'..numai asa prinzi miscarea.Eu am inceput sa merg prin ploaie cu o placere

diabolica,poate si faptul ca esti unicul motociclist prin ploaie conteaza..!Fii atent ca-ti poate pleca kuru la ea pe udaciune mai ales in frina de motor,cind dai 3,2 in forja,din cauza faptului ca nu esti obisnuit sa dozezi puterea mare a motorului.Si eu am patit la fel.

Fii foarte atent deasemenea pe udaciune la marcajele cu vopsea,zici ca-s margarina,aluneci pe ele ca draku'!

INTODEAUNA sa ai gume beton pe ea,nu te zgirci la bani,chiar daca te vor costa destul de mult.Dar ai sa vezi diferenta.Du-te cu ea spre munte(Cheia sau Brasov,sunt drumuri superbe cu asfalt beton)si obisnuieste-te sa o apleci treptat,ai sa vezi ca dupa vreo 2000 km facuti astfel ai sa ai senzatia ca esti una cu motorul.

Bafta multa.

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...