ionutz100cc Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 (editat) exactvreau sa fac ceva pentru categoria urban concept iti doresc mult succes nvidia . Trebuie sa aratam ca avem si romani destepti, nu numai tigani si hoti. Si acuma on topic, despre motor nu stiu ce sa iti zic pentru ca nu ma prea pricep la motoare. Editat Mai 24, 2008 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 am inteles am mai auzit si stiu ca am vazut si la discovery ceva de genu (sper sa nu mint) ... ce pot sa zic decat mult succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Mai 24, 2008 Autor Share Postat Mai 24, 2008 multumesc... sper sa am parte de oameni cooperanti in echipa si de bani multi de la sponsori, ca in rest nimic nu e imposibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pino_nrg Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 toate sunt loate in calcu... inclusiv injectia, controllerul electronic, echipa am ceva... stiu ca trebuie mai multi dar pana nu avem motor nu putem face nimic daca optimizez admisia singurele parti prin care se mai pierde energie ramane frecarea si caldura(la care inca ma gandesc cum sa o folosesc, ma bate gandul al un motor stirling atasat cu cilintrul cald celui cu ardere interna einstein ce zici e vreo posibilitate sa ne intalnim candva sa vb despre ideile pe care le-ati avut voi? eu am un runner de 49 cm pe injectie si consuma undeva la 3 % ,motor uzat . nu uita sa iei in calcul si greutatea vehicului pe care vrei sa-l construiesti ,fiindca majoritatea ( daca nu toate ) scuterelor de 49 cm au aprox 100 kg , deci jucaria ta daca depaseste greutatea asta o sa-i fie c-am greu sa plece de pe loc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Singurul avantaj al unui motor in 2 T fata de unul in 4 timpi e puterea specifica (puterea nominala/cilindree, masurata in kW/l), si care e de pana la 1,8 ori mai mare. ATAT! Asta insemna ca dintre doua masni cu performante egale, cea in 4 t va consuma mai putin. Un motor in 2t este mai usor de intretinut si mai ales de reparat(oricine poate cu putina atentie sa segmenteze si sa schimbe piese).Asta este in opinia mea un avantaj (la ce preturi se arunca unele serviceuri). Daca o sa reglezi un motor de 49 in 2t la demarajul si relantiul unuia in 4t vei scoate un consum cel putin egal. Eu unul recomand tuturor celor care au motoare in 2t sa le faca o segmentare la 10000 de km( se merita,atat pentru pastrarea performantelor cat si ca, costuri). Marele dusman al motorului in 2t este racirea care la cele pe aer in sezonul cald nu face fata daca mergi mai in blana de aici si uzurile! Mentionez ca tot ce am scris aici nu are fundament stiintific ci unul produs de propria experienta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 (editat) s-a cam decis.... GY6 de 125 apropo einstein voi ce ati folosit? la 125-ul ala vreau sa ii pun un piston de 39, cu tot cu chiuloasa de 50cc si sa ii pun un injector simetric dispus fata de bujie sper sa si reusim Editat Mai 26, 2008 de nvidia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Chiulasa sau culasa niciodata chiuloasa. Mama ei de limba romana si de mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 frate dute tu la MIT si vorbeste asa noi in romaneste spunem chiuloasa. Mai lasa-ne cu denumirile astea. Una e sa nu vorbesti corect limba romana, cu tot felul de dezacorduri una e asa. Daca pe mine asa "m-a invatat tata" care-i problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Pe tine te-a invatat tac-tu prost si nu mai incerca sa aperi atat de tare limba romana proasta pe care o vorbesti si tu si el si oricine ar fi. Mai rau este ca ingnoranta voastra se transforma in vehementa: "Daca asa stiu/vorbesc eu, "Daca asa m-a invatat tata". Mai bine taci din gura si invata sa vorbesti corect nu mai arata aici cat de incult esti. Nu vorbesc aici de cei care gresesc din graba sau de cei care grsesc din nestiinta, dar apoi invata atunci cand ii corecteaza cineva si nu se simt ofensati. Gata cu off topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Culasa !? Chiulasa se zice ba.. peste tot , tu de udne ai aparut cum limba asta romana ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Altu' si mai prost, care vrea sa se dea destept: culasa Daca vreti s continuam discutia pe aceasta tema va astept in topicul de discutii off topic. Dati reply acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 (editat) clodius eu nu ti-am zis de tac-tu. Puteai sa vorbesti frumos cultule. Nu exista cuvantul tac-tu. Esti un incult cu 4 clase. Trebuia sa zici tatal tau. Vai ce inculti suntem. La varsta ta mi-ar fi rusine sa fac discutii de genul. Te fac la limba romana, si la celelalte 17 materii de la scoala cand vrei tu(si ma refer la cele elementare). Esti ca un copil mic care ne arata ca a invatat sa faca ciorba din namol. TATI TATI uite, mi-am chiorat ochii prin dex aseara si am invatat un cuvant nou: culoasa. Acum ma duc frumos pe forumuri si ma dau mare ca l-am invatat. Mai prost esti tu ca nu lasi prostii ca noi in pace. La asta te-ai gandit? E libera exprimare, vorbesc cum vreau, pot sa vorbesc si tiganeste si in limba manelarilor si cum vrei tu. Tot tu esti mai incult ca mine. De ce? Pentru ca nu te duce capul. Editat Mai 27, 2008 de Rolly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Mai 27, 2008 Autor Share Postat Mai 27, 2008 Bah... a murit pruteanu si ai aparut tu.... tu poate ai copilarit la biblioteca.... stiu eu... poate ai citit dex-ul ca nu aveai carti de colorat cand erai mic altii in loc de dex au avut jucarii... ce sa ii faci stai linistit ca am auzit si noi cu totii de culasa si chiulasa dar pana si profesorii universitari ii zic chiuloasa Cand o sa strangi tu bujia prea tare si o sa sficuiesti filetul sa te vad eu pe tine ce strungar iti pune tie reductie(bucsa) in culasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 clodius eu nu ti-am zis de tac-tu. Puteai sa vorbesti frumos cultule. Nu exista cuvantul tac-tu. Esti un incult cu 4 clase. Trebuia sa zici tatal tau. Vai ce inculti suntem. La varsta ta mi-ar fi rusine sa fac discutii de genul. Te fac la limba romana, si la celelalte 17 materii de la scoala cand vrei tu(si ma refer la cele elementare). Esti ca un copil mic care ne arata ca a invatat sa faca ciorba din namol. TATI TATI uite, mi-am chiorat ochii prin dex aseara si am invatat un cuvant nou: culoasa. Acum ma duc frumos pe forumuri si ma dau mare ca l-am invatat. Mai prost esti tu ca nu lasi prostii ca noi in pace. La asta te-ai gandit? E libera exprimare, vorbesc cum vreau, pot sa vorbesc si tiganeste si in limba manelarilor si cum vrei tu. Tot tu esti mai incult ca mine. De ce? Pentru ca nu te duce capul. Cum era melodia aia de la parazitii de zicea ''uite tati,bum bum am un tanculet in c*r ) '' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Mai 27, 2008 Autor Share Postat Mai 27, 2008 Pentru mecanici este chiuloasa(nu culasa), relanti(nu ralanti) la fel cum corect e jiclor, jante etc.... Dar cu exprimarea ta o sa mori de foame pana sa ii cultivi pe toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 peugeot speedfight 2: 100 cmc consum urban:4%, extern 3%, un litru de ulei la 1000-1200 km, full sintetic de la esso(asta mi recomandat in cartea tehnica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Mai 27, 2008 Autor Share Postat Mai 27, 2008 mersi pt revenirea la topic pana si eu uitasem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 (editat) On topic. Consum de Bucuresti la Peugeot V-click (motor BT50QT-6) pana acum 3,1 -3,3 l/100 km. Off topic: raspunsurile trebuiau date in topicul pe care l-am indicat daca nu voiati sa faceti off topic si am sa va rog sa nu-l mai poluam pe acesta. Nu am pretentia sa zica cineva culasa. Nici eu nu zic culasa, dar este foarte enervant sa tot aud toti "mecanicii" rasariti pe forum cum tot zic chiuloasa. Inc-o data va zic: este CHIULASA nvidia, suferi de pe urma faptului ca n-ai citit? Spui asta de parca ar fi un lucru foarte rau. Nu inteleg insa ce este reactia asta de turma "Ce vrei frate? Asa vorbim noi." Pai "frate", daca gresesti de ce insisti sa ramai in prostia ta si sa perpetuezi greseala? E ca si cum ai aproba pe multii bucuresteni care n-au auzit de declinarile verbului (ex: e fraieri astia, se inchide usile, ma doare picioarele samd. Sa-mi arati si mie "profesorul universitar" care zice chiuloasa (sesizezi ghilimele, daca nu intelegi de ce sunt sa-mi spui, ca sa-ti explic). Editat Mai 27, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Si mie mi se pare putin cam mare. O sa mai umblu la amestecul carburant. Kilometrajul, n-as putea sa spun. O sa verific precizia lui, pt ca stiu ca de la mine de acasa pana la Unirii la Horoscop sunt exact 5 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_danut Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Eu am un Piaggio NRG Power DD 2007 si stau in zona de munte . Consuma cam 6 % si toba este mereu unsuroasa la iesire . Mentionez ca e limitat la 45-50 km/h si are 2500 km la bord. Ce ar putea fi ca ma cam mananca cu consumul asta . E normal ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Eu am un Piaggio NRG Power DD 2007 si stau in zona de munte . Consuma cam 6 % si toba este mereu unsuroasa la iesire . Mentionez ca e limitat la 45-50 km/h si are 2500 km la bord. Ce ar putea fi ca ma cam mananca cu consumul asta . E normal ? ce consumuri ... zici ca aveti tico =))) pana si un motor de strada consuma atata )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 gs 500 consuma si 3.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Eu am un Piaggio NRG Power DD 2007 si stau in zona de munte . Consuma cam 6 % si toba este mereu unsuroasa la iesire . Mentionez ca e limitat la 45-50 km/h si are 2500 km la bord. Ce ar putea fi ca ma cam mananca cu consumul asta . E normal ? asta ii o problema la piaggio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 asta ii o problema la piaggio Incercati scuterele pe injectie.Dupa cunostintele mele,acelea consuma putin :> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mamamushiu Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 consuma enorm scuterele astea,exista gilera runner pe injectie?cam 2.5 credeam eu ca consuma dar cand vad consumuri de 5...6 mi se pare foarte mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.