BAR Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Care dintre motocicletele de viteza sint mai fiabile,durabile, cele cu 2 sau cu 4 cilindrii?si de ce? vreau sa aud niste pareri .mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 4 cilindri, dar demaraju celor de 2 e mai bun (de ce in Superbike conduce DUCATI Exemplu elocvent de folosire cotidiana: japoneze vs. italiene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Pai nu prea mai conduce Ducati, nici macar loacul 2 in campionat. Parca Honda era la 51 de puncte de nr. 1 Suzuki cu 191 pct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Considerand aceeasi cilindree, in general ai asa: inline 4 = turatii mai mari, mai multi cai, toarce mai omogen, la turatie bazaie. v2 = volumul/cilindru mai mare = cuplu mai mare, toarce mai horcait, la turatie urla. Cat despre fiabilitate, cred ca depinde de marca, da as zice ca doua pistoane = mai putine piese, turatii mai mici si deci fiabilitate mai mare. @ghost-rider: intradevar, v2-ul nu pare a fi solutia viitorului in curse. In schimb, amplasarea in v in general pare superOK, in MotoGP Honda are un v5 daca nu ma insel, iar Ducati are un v4 (pe care se pare ca o sa il puna si pe strada). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 @ghost-rider: sorry, am ramas cu amintirea trecuturlui (sau poate ca aia vreau sa-mi amintesc ) @pistolaru: v2 = volumul/cilindru mai mare = cuplu mai mare, toarce mai horcait, la turatie urla.Cat despre fiabilitate, cred ca depinde de marca, da as zice ca doua pistoane = mai putine piese, turatii mai mici si deci fiabilitate mai mare. Atunci nu se uzeaza mai repede? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 4 cilindri - au uzura mai rapida deci fiabilitate mai scazuta Asta e teorie insa ...totul depinde in mare parte de modul in care este exploatat motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Atunci nu se uzeaza mai repede? E fer, nu-i om, horcaie de placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 E cam greu sa tinem cont de toate amanuntele si sa spunem care ar fi cea mai buna solutie constructiva.Fiecare firma producatoare de motociclete are o traditie in producerea unui tip de motor;Ex: oamenii de la BMW sunt specialisti in motoare boxer, Harley Davidson -motoare cu cilindrii dispusi in V la ungiuri mici, japonezii -cu cilindrii in line,dar au si modele in V, Moto Guzzi -in V,dar cu cilindrii in lateral, Ducati - in V la 90 de grade. Cred ca fiabilitatea motoarelor este influentata de standardele pe care si le impun producatorii, de materialele pe care le folosesc, tratamente termice,calitatea prelucrariilor... si de modul in care le folosim noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Daca e o marca bine proiectata, piese de foarte buna calitate, atunci cel in 4 cilindrii este cel mai bun!!! Dar ca fiabilitate in timp poate totusi cel in 2 cilindrii este mai bun...sau monocilindru!! Sti cum e, daca porneste atunci si merge!! (cel cu un piston) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXL Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Buna... eu pot sa va spun ca am avut de amĂ ndoua,prima un hornet cu 4in linie si acum un v-strom cu 2inV;cu hornet-ul trebuia tinut sus de giri(turat peste 4000) pt .ca motorul sa lucreze bine,in schimb cu v-strom-ul,motorul e turat mult mai putin si scoate aceleasi prestatii. ps.nu sunt un specialist in materie,dar cu v-strom-ul ma gasesc mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BAR Postat Iunie 22, 2005 Autor Share Postat Iunie 22, 2005 Eu am intrebat pt.ca am un GPZ cu 2 cilindri in linie si vreau unul cu 4 cilindri cam de 600 cm3 si ma gindeam daca cele cu 4 cilindri sint mai durabile,ca nu l-as vinde neaparat pe al meu. vad ca oricum parerile sint impartite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXL Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Faceti prea mult "caz"in privintza asta;motocicleta trebuie tinuta pina te plictisesti de ea,deci fa schimbarea si o sa vezi diferentza, si a doua mai depinde si de carcteristicile fiecaruia de a conduce un motor.Sunt diferente mari de la o sportiva la un enduro,sau de la unu de 20de ani(care sigur opteaza pt o sportiva)si unul de 50 pt care e buna si o Mobra(nu am nimic impotriva proprietarilor de Mobra). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 M-am plimbat cu "fiecare" Boxer (nepra), 2L Twin (cb450s), V-Twin (vx800) si 4L (suzeta mea ucigasa). V-Twinu trage in ture joase de nu este adevarat. Zmulge asfaltul in spate. Dar de la anumite ture se plafoneaza. Curba de putere e muuuult diferita decat la 4L 2L Twin demareaza super rapid (urca repede in ture) dar de la 8000rpm e oha 4L are putere mica in ture joase. Nu pleaca motorul bine sub 2500rpm. Dar tata, de la 4000rpm incepe sa toarca pana pe la 10000rpm Deci, avantaje si dezavantaje. Depinde ce vrei de la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduKu Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 mda cam asa e, 4l ture multe cuplu si cp peste 7-8 mii ture, pe cand v2-ul trage mereu intre 1500- si 8000 dupa aceea pauza. insa poti sa-l tii mai bine pe viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 insa poti sa-l tii mai bine pe viraje. Mai ales la Ducati, ca are un piston orizontal care scoboara centrul de greutate... YYYES! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radujupi Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 ein zylinder, ein problem... zwei zylinder, zwei problem dar asta se aplica doar la comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 mda.. un cilindru, o problema, dar daca ai ACEASTA problema nu porneshte NEAM!daca un cilindru din 4 merge prost sau deloc merge in 3 cilindri lejer.. Tare. Nu m-am gandit la replica asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Kawa GPZ 500 e o legenda de fiabilitate si performante (la capacitatea ei). Asta, daca vrei parerea generala despre ce ai tu acum. In rest, indiferent daca e vorba de 1,2 sau 4 cilindri, in afara de tourer-ele mari (BMW, Honda Pan etc), 100.000 km e un prag pe care il poti atinge usor daca ai grija de motor. Daca nu...indiferent ce marca e, poate sa moara si in 5000 km. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Iunie 23, 2005 Admin Share Postat Iunie 23, 2005 un compromis: honda vfr, 4V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 un compromis: honda vfr, 4V Ingust si potent... mda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 -modelele cu 2 cilindrii sunt mai fiabile si mai potrivite pentru mers normal, prin oras sau pentru turism;-modelele cu 4 cilindrii sunt mai putin fiabile dar ofera performate mai bune pe circuit. agree cu nenea, V2 rulez cuplu si putere si tot ce vrei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduKu Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 mai putin top speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 ai si top speed... la vtr daca ii schimbi "calcatura" fuge si peste 270 fiindca are cuplu 100nm si 115hp... nu crezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 "mda.. un cilindru, o problema, dar daca ai ACEASTA problema nu porneshte NEAM! daca un cilindru din 4 merge prost sau deloc merge in 3 cilindri lejer.." La un cilindru ai un motor care merge sau nu merge. Dar la mai multe cilindrii mai intervine inca o situatie merge, dar merge prost!!! Primele motociclete erau proiectate sa fie cat mai simple, fiabile folosind tehnologie cat mai avansata! Acum deja este altceva la moda, putere in exces, designul este primul, in loc de functionalitate... Cu cat ai mai multi cilindrii ai cuplu cat mai constant la arbore, ai volanta cant mai usoara, deci ai demaraj (accelerare) mai buna!!! Babeste zis merge mai rotund motorul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 parerea mea e ca pui problema gresit. motorete DE VITEZA nu exista decit in patru cilindrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.