Sari la conținut

2 cilindri vs. 4 cilindri


BAR
 Share

Postări Recomandate

"mda.. un cilindru, o problema, dar daca ai ACEASTA problema nu porneshte NEAM!

daca un cilindru din 4 merge prost sau deloc merge in 3 cilindri lejer.."

 

La un cilindru ai un motor care merge sau nu merge.

Dar la mai multe cilindrii mai intervine inca o situatie :lol: merge, dar merge prost!!! :what:

Primele motociclete erau proiectate sa fie cat mai simple, fiabile folosind tehnologie cat mai avansata!

Acum deja este altceva la moda, putere in exces, designul este primul, in loc de functionalitate...

Cu cat ai mai multi cilindrii ai cuplu cat mai constant la arbore, ai volanta cant mai usoara, deci ai demaraj (accelerare) mai buna!!!

Babeste zis merge mai rotund motorul!!! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

parerea mea e ca pui problema gresit.

motorete DE VITEZA nu exista decit in patru cilindrii :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e si chestia de gust mai ales la sunetul produs. Uni sunt fani inraiti v2 alti 4 linie, v4 etc. Pe uni ii streseaza aviditatea de a tura la motoarele 4 cilindrii. Eu sunt fan 4 cilindrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e ca pui problema gresit.

motorete DE VITEZA nu exista decit in patru cilindrii :(

:laugh: Ai uitat de Honda CBR 125 cc !!!! Este monocilindru si este de viteza...

Imi cer scuze dar intradevar pe acest forum este vorba de 2 sau 4 cilindrii...

Dar mai sunt motoare de viteza si cu mai mult de 4 cilindrii... :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios? Ducati-urile din SBK inca au doi. Dar intradevar, recunosc ca nu mi-am luat twin pentru viteza.

Si au vazut cum incepe lumea sa fuga pe langa ei...asa ca au trecut si ei la 4 cilindrii...

Si eu sunt un nostalgic cu DUCATI, dar imi place ca s-au pus in rand cu lumea :star:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

ca nu va mai place cum fuge v-twin...

hai sa fim seriosi, vtr fuge 270 si nu cred ca e de colo... (si ajungi imediat acolo...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca nu va mai place cum fuge v-twin...

hai sa fim seriosi, vtr fuge 270 si nu cred ca e de colo... (si ajungi imediat acolo...)

195778[/snapback]

 

adica se tine dupa un cbr de 600 (care e patru in linie).

ce-ti spune asta ? :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

:drink: aici vroiam sa punctez si eu mai ales vtr are cuplul de 2 ori mai mare ca cbr de 600 fie el si RR din 2004

Si pe testate, am alergat cu cbr de 600 si raduku a punctat bine.... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

terminati ma cu gargara asta cu cuplu.... si io am un tractor la tara cu un mare cuplu. si la ce-l ajuta ? ca poate sa duca mai multi cartofi ?

da, e util cuplu, daca vrei sa scoti un aro din noroi. so what ? :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

cum la ce ajuta cuplu mah... :drink::lol::laugh::lol: vtr are cuplu mai mare si decat suzi a ta nenea... :(

dar cum tu nu stii cu ce se mananca cuplu....

crezi ca la 115cai mai fugea cbr600 270km/h daca nu avea amaratii aia de 65nm??? daca avea vreo 30???? think about it!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplu reprezinta forta cu care se invarte axu. Caracteristica cu cel mai mare impact asupra cuplului este capacitatea cilindrica.

 

Puterea reprezinta energia generata de motor, si depinde cat combustibil poate sa arda motoru. Creste odata cu turele (arzi mai mult gaz), pana la limita data de inertia maselor in miscare.

Puterea creste cand arzi mai mult combustibil (e.g. turbo, NOS), dar senzatia de forta cand deschizi gazu este data de cuplu.

 

Cuplu ridicat te ajuta sa nu freci schimbatoru tot timpu ca sa stai in ture, pentru a beneficia de putere. Deschizi gazu si ai plecat. Cu un cuplu mic tre' sa retrogradezi vreo trei trepte ca sa te misti. Si daca ai pe cineva in spate, te-ai sufocat de tot.

 

Un cuplu mare creste semnificativ confortul mersului in oras (si nu numai).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

iote la pistolaru cata rabdare a avut.... bravo nenea, explica si lu bairava sa intzelege si el... :laugh: :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu-cu pluuuu cu-cuuuuuu

palomaaaaaaa

 

revenind cu picioarele pe pamint, cuplu e bun ca sa pui in miscare mase mai mari. adica la carat cartofi.

ce conteaza in final sint caii.

evident, daca vrei sa te dai prin oras, e bun un 2 in v, te relaxeaza. but then again, daca tot iti iei 2 in v, ia-ti dreq chopper :crack:

 

@wizzie: liniuta ceva ? :bounce:

 

si vezi ca maninci litere. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

@bhairava: pt. liniutze vezi cu oana ca ea e amatoare da liniutze si serpentine mancatzash.... io nu ma dau ca nu vreau sa va fac de rushine... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...