Sari la conținut

Specificatii Ulei


Postări Recomandate

Nu am tras cu gura, stai linistit...mai citeste o data....oricum am ras de mine un pic...

E bine sa fii exigent in privimta uleiurilor....pana la urma e motorul tau si cum il ingrijesti asa il ai. Acuma fiecare cu cum stie.....manualele zic una, fiecare motociclist si mecanic iti zice altceva...pe forum is 1000 de pareri....alegi ce crezi ca e bine....totusi cu limita...nici prea rar si nici prea des, nici prea ieftin dar nici prea scump pt tine... Eu cred ca daca pui ulei sintetic nu are rost sa il schimbi la 3000 de km cum zicea cate unu.....

Urmezi manualul si e bine.s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 132
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La punctul doi, daca ii schimbi uleiul acum si il bagi la iernat....oare ce impuritati il corodeaza ? Mai repet si a 3.a oara, atat timp cat nu il pornesti in reprize, ca motorul sa nu ajunga la temperatura de regim, uleiul se oxideaza, capata umezeala, se depune calamina pe bujii si tot asa.

 

Nu inteleg ce vrei sa zici. De aia NU ii bine sa pornesti motorul iarna in reprize. Uleiul oxideaza tocmai prin incalzire, de unde rezulta depunerea de calamina etc, iar umezeala aia nu o "capata" uleiul, pentru ca din cate stim cu totii, uleiul si apa nu prea se amesteca nu? O capata piesele tot din cauza faptului ca ai pornit scula pe frig, s-a incalzit si apoi sa racit =>condens.

 

Dar ai dreptate, fiecare face cum vrea.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 13 years later...

Am cumparat cam acum 1 an sau un 1 an jumate (nu mai stiu) 2 bidoane de ulei W30 pentru motoare in 4 timpi 

Marca este Oregon, fiecare bidon are 600 mm

Nu gasesc data la care expira,

pe fundul bidoanelor apare un cerc cu niste numere iar in cetru un alt cer cu 2 numere si o sageata

La unele magazine am gasit  perioada grantiei de 24 de luni

Aveti o idee cam cat timp poate fi valabil un ulei stat in coditii de exterior (temeraturi etc.) ?

 

 

Editat de sprike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

W30, atât? Adică monograd?!? Ce draq să faci cu el? 😳 Sau e de drujbă? 

În principiu în bidon sigilat nu expiră niciodată (spre deosebire de sarea milenară de Himalaya care are termen de valabilitate 24 luni 😜). . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La-m laut  pentru o masina de tuns iarba si un scarificator de iarba>

Amandoua sunt cu motoare in 4 timpi

De obicei schimb la 40 de ore de folosire sau odata la fiecare inceput de an

Acum 8 minute, ENEOS a spus:

W30, atât? Adică monograd?!? Ce draq să faci cu el? 😳 Sau e de drujbă? 

În principiu în bidon sigilat nu expiră niciodată (spre deosebire de sarea milenară de Himalaya care are termen de valabilitate 24 luni 😜). . 

🤣

 

Mai este o varianta de ulei 10 - 40 W produs de Honda - mai sunt si altele

Pe langa mai am o drujba petru copaci, o drujba pentru gard viu, o motocositoare, o aerosuflanta 

Am la ce sa folosesc acest tip de ulei

Dar la capitolul compartiment motor vreau sa folosesc uleuri care nu fie afectate vazcozitatea etc..... dupa perioade de stat in magazie

 

pentru ungere de lant drujba sau cutite merge orice ulei uzat neuzat nu conteaza

Editat de sprike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, sprike a spus:

pentru ungere de lant drujba sau cutite merge orice ulei uzat neuzat nu conteaza

Confirm, folosesc ulei M20 (bidon mare, cred că de 10 litri) adus de tata acum peste 10 ani pentru lamele drujbelor, nu s-a uzat niciuna la utilizare normală. Important e doar să nu fie fier pe fier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

       

1 oră în urmă, Lucian_M a spus:

Confirm, folosesc ulei M20 (bidon mare, cred că de 10 litri) adus de tata acum peste 10 ani pentru lamele drujbelor, nu s-a uzat niciuna la utilizare normală. Important e doar să nu fie fier pe fier.

       Tipul de ulei M20 este proiectat pentru a oferi performanțe  la motoarele - are au viteză medie diesel (nave de mare adâncime și de coastă cu motoare cu combustibil dublu chiar ; în condiții severe).

       Acest ulei care ajută la:  depunerile pe sub coroane, carter, curele inelare și arbori cu came prelungind durata de viață a suprafețelor critice de uzură, optimizeaza  durata de viață a componentelor reduce costurile de întreținere și operaționale. 

       Din ce mai stiu este de ajutor operatorilor  să respecte în siguranță și eficient plafonul global de sulf stabilit de organizația maritima internaționala. 

       

 

 

Asta este tatal uleiurilor<

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...