vladut50 Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Nu am tras cu gura, stai linistit...mai citeste o data....oricum am ras de mine un pic... E bine sa fii exigent in privimta uleiurilor....pana la urma e motorul tau si cum il ingrijesti asa il ai. Acuma fiecare cu cum stie.....manualele zic una, fiecare motociclist si mecanic iti zice altceva...pe forum is 1000 de pareri....alegi ce crezi ca e bine....totusi cu limita...nici prea rar si nici prea des, nici prea ieftin dar nici prea scump pt tine... Eu cred ca daca pui ulei sintetic nu are rost sa il schimbi la 3000 de km cum zicea cate unu..... Urmezi manualul si e bine.s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 La punctul doi, daca ii schimbi uleiul acum si il bagi la iernat....oare ce impuritati il corodeaza ? Mai repet si a 3.a oara, atat timp cat nu il pornesti in reprize, ca motorul sa nu ajunga la temperatura de regim, uleiul se oxideaza, capata umezeala, se depune calamina pe bujii si tot asa. Nu inteleg ce vrei sa zici. De aia NU ii bine sa pornesti motorul iarna in reprize. Uleiul oxideaza tocmai prin incalzire, de unde rezulta depunerea de calamina etc, iar umezeala aia nu o "capata" uleiul, pentru ca din cate stim cu totii, uleiul si apa nu prea se amesteca nu? O capata piesele tot din cauza faptului ca ai pornit scula pe frig, s-a incalzit si apoi sa racit =>condens. Dar ai dreptate, fiecare face cum vrea. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Februarie 9, 2022 Share Postat Februarie 9, 2022 (editat) Am cumparat cam acum 1 an sau un 1 an jumate (nu mai stiu) 2 bidoane de ulei W30 pentru motoare in 4 timpi Marca este Oregon, fiecare bidon are 600 mm Nu gasesc data la care expira, pe fundul bidoanelor apare un cerc cu niste numere iar in cetru un alt cer cu 2 numere si o sageata La unele magazine am gasit perioada grantiei de 24 de luni Aveti o idee cam cat timp poate fi valabil un ulei stat in coditii de exterior (temeraturi etc.) ? Editat Februarie 9, 2022 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 9, 2022 Share Postat Februarie 9, 2022 W30, atât? Adică monograd?!? Ce draq să faci cu el? Sau e de drujbă? În principiu în bidon sigilat nu expiră niciodată (spre deosebire de sarea milenară de Himalaya care are termen de valabilitate 24 luni ). . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Februarie 9, 2022 Share Postat Februarie 9, 2022 (editat) La-m laut pentru o masina de tuns iarba si un scarificator de iarba> Amandoua sunt cu motoare in 4 timpi De obicei schimb la 40 de ore de folosire sau odata la fiecare inceput de an Acum 8 minute, ENEOS a spus: W30, atât? Adică monograd?!? Ce draq să faci cu el? Sau e de drujbă? În principiu în bidon sigilat nu expiră niciodată (spre deosebire de sarea milenară de Himalaya care are termen de valabilitate 24 luni ). . Mai este o varianta de ulei 10 - 40 W produs de Honda - mai sunt si altele Pe langa mai am o drujba petru copaci, o drujba pentru gard viu, o motocositoare, o aerosuflanta Am la ce sa folosesc acest tip de ulei Dar la capitolul compartiment motor vreau sa folosesc uleuri care nu fie afectate vazcozitatea etc..... dupa perioade de stat in magazie pentru ungere de lant drujba sau cutite merge orice ulei uzat neuzat nu conteaza Editat Februarie 9, 2022 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 9, 2022 Share Postat Februarie 9, 2022 Acum 27 minute, sprike a spus: pentru ungere de lant drujba sau cutite merge orice ulei uzat neuzat nu conteaza Confirm, folosesc ulei M20 (bidon mare, cred că de 10 litri) adus de tata acum peste 10 ani pentru lamele drujbelor, nu s-a uzat niciuna la utilizare normală. Important e doar să nu fie fier pe fier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Februarie 9, 2022 Share Postat Februarie 9, 2022 1 oră în urmă, Lucian_M a spus: Confirm, folosesc ulei M20 (bidon mare, cred că de 10 litri) adus de tata acum peste 10 ani pentru lamele drujbelor, nu s-a uzat niciuna la utilizare normală. Important e doar să nu fie fier pe fier. Tipul de ulei M20 este proiectat pentru a oferi performanțe la motoarele - are au viteză medie diesel (nave de mare adâncime și de coastă cu motoare cu combustibil dublu chiar ; în condiții severe). Acest ulei care ajută la: depunerile pe sub coroane, carter, curele inelare și arbori cu came prelungind durata de viață a suprafețelor critice de uzură, optimizeaza durata de viață a componentelor reduce costurile de întreținere și operaționale. Din ce mai stiu este de ajutor operatorilor să respecte în siguranță și eficient plafonul global de sulf stabilit de organizația maritima internaționala. Asta este tatal uleiurilor< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 9, 2022 Share Postat Februarie 9, 2022 Tata l-a luat că așa s-a nimerit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.