artboy Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Buna, Zilele trecute am prins un holzsurub pe sosea.... nu s-a desumflat brusc, dar odata ajuns acasa, inpreuna cu holzsurubul infipt in cauciuc, era gata. Acum are efectiv o gaura, mica ce-i drept, dar nu mai tine aerul. Mai sunt in siguranta daca vulcanizez anvelopa? Daca da, exista o metoda anume recomandata? Stiti un service serios care face asa ceva? (preferabil in Baia Mare, sau in judetele invecinate). Stiu ca s-a mai postat intrebarea asta, dar vreau sa precizez ca e vorba de o supersportiva. La 200 km/h, sa zicem, e sigur cu anvelopa vulcanizata? Poate ca n-o sa ating eu in graba viteza asta pe drumurile de aici, dar rularile in forta mai sunt ok cu asemenea anvelopa? Partea naspa e ca anvelopa era noua, n-avea mai mult de 200 km.... In speranta ca raspunsurile o sa ajute si altora, multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 eu am patyt la fel si am fost la vulcanizare si mi-a bagat un ';dop;<o chestie dintrun cauciuc foarte moale cu o solutye pe el> toata chestia a costat 10 ron si a durat 2min<nici nu sa pus problema sa dea roata afara> eu unul sunt multumit de cauciuc cum se prezinta si lam fortat de mai multe ori peste 200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Unui amic i-a sarit anul trecut snurul la peste 200.Numai el stie ce senzatii a trait.Exista 2 variante-anvelopa data jos si petic pus pe interior ;la cald sau la rece sau pusa o anume ciuperca prin interior care chiar tine si prezinta garantie cat de cat!Snu8rul nu prea este retinut ca la cele auto din pacate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Sunt anumite petice in forma de ciuperca, sunt sigure ,dar se monteaza pe interior! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Eu am mers in Grecia cu un snur pe pneul spate si nu s-a intamplat nimic.Il am si acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 si eu am facut pana anul trecut la 120km/h si dupa i-am pus un petec(din pacate nu eu, asa ca nu stiu ce tip este) si n-am avut probleme deloc de atunci (cauciucul spate-era ca si nou, exact ca la tine), dar nici n-am rulat mai mult de 200 km/h! a+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 pot spune ca am mers cu snur tot timpul si niciodata nu am avut probleme. e destul de greu ca atunci cand pui o anvelopa noua si faci pana sa o arunci si sa pui alta . nu as vrea insa sa aflu ce se poate intampla sa nu tina snurul ala la vreo viteza cosmica . ideea e ca mergem probabil prea mult pe partea dreapta a drumului , unde se stie ca se aduna toate gunoaiele , suruburile cazute de pe la epave ,sarme ,cuie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebby Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 faza cu snuru a tinut la multi, si la mine (dar o facusem pe un rs125, nu atingea viteze chiar asa de mari) asa cum spunea cineva mai sus, snurul ala nu se prinde la fel ca in cauciucurile de masina, pt ca astea moto nu au sarme in ele. asa ca incercati si celalalte variante expuse (petece pe interior). spun asta doar pt ca stiu cum e sa dai o carca de bani pe gume noi si sa ti se intample o bucurie de asta la 1-2 sapt dupa ce le-ai pus.. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 Unui amic i-a sarit anul trecut snurul la peste 200.Numai el stie ce senzatii a trait.Exista 2 variante-anvelopa data jos si petic pus pe interior ;la cald sau la rece sau pusa o anume ciuperca prin interior care chiar tine si prezinta garantie cat de cat!Snu8rul nu prea este retinut ca la cele auto din pacate! Explica-mi si mie, da clar, cum s-a prins el la peste doua sute ca i-a sarit snurul. . .Ca si daca i se rupea preputzul, nu isi dadea seama la viteza aia. .Adica a simtit imediat la roata spate ca ceva e in neregula? Explica ca nu vizualizez . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 Eram pe Transfagarasan si omul m-a sunat ca este pe autostrada si in timp ce rula cu peste 200km/h a simtit o schimbare brusca de stabilitate a motocicletei si oprit cu destula emotie si vibratii si oscilatii ale motocicletei.A constatat ca ai sarise snurul pe care il pusese recent pe spate pe Pilot Power care era cauciuc de serie la R6 2005 si avea rulati cam 8000km cu el si era cam pe duca.Atat despre el si patania lui care se putea sfarsi tragic.Eu am folosit snur doar pana am gasit o vulcanizare cum trebuie ca sa imi pot baga ciuperca sau petic pe interior sau pana la cel mai apropiat peco un spray de vulcanizare rapida pt ca port la mine intotdeauna unul atat la moto cat si la masina.Apoi am inlocuit cauciucul pt ca sa stau linistit si sa nu am retineri cand merg la drum.Cu snur scria pe undeva ca nu trebuie sa rulezi cu viteza mai mare de 130 km/h.Ca sa fiu impacat evit snururile in caucioace si peticele.Si te asigur ca cele scrise mai sus nu sunt scrise de un pescar-imi place sa cumpar pestele,nu sa-l prind.Cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
artboy Postat Iunie 14, 2008 Autor Share Postat Iunie 14, 2008 Multumesc pentru sfaturi, chiar am invatat lucruri noi din ele. Pana la urma am facut cumva si am scos banii pentru o anvelopa noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 eu am vulcanizat unu , l am luat la second si era spart , problema e ca era pentru o aprilia rs 125 care nu are foarte multa forta s atransmita la roata , la motoare mai mari eu as zice sa schimbi guma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drunken master Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 salutare, am facut rezolvat si eu o pana cu snur. diferenta dpdv al pretului si timpului mare fata de autozone (am dat 7 RON - la autozone mi-au spus de 70 RON). de durat - aprox 3 minute. sper ca nu am facut rabat la siguranta/calitate ce nu inteleg eu - de ce e diferenta intre snur pus fara sa dai roata jos/jnur pus cu roata scoasa. la mine practic a bagat tot snurul in roata si apoi l-a tras afara. personal nu vad cum poate sa iasa - presiunea lucreaza frumos in favoarea snurului. toate cele bune, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Acum 2 seturi am avut 3 snururi pe o guma.. Acum pe setul asta de gume, de abia le luasem aveau vreo 100 km , am luat un cui si am bagat iar snur.. , dupa care dupa vreo 3000 km iar am facut pana, iar snur ! Acum guma a ajuns la sarma si snurul tot n-a sarit , sa fie chiar asa de (cuvant urat) snurul asta ? P.S. : a suportat si 285 km/h .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 cam asa ma gandeam si eu ! numai ca mi-as face griji mai mari cu un cauciuc tocit mai mult pe care sa trebuiasca sa pun snur . am luat deja al 2-lea cui in roata spate si de data asta am sa pun petic sau dop interior ptr ca deja sunt prea multe doua reparatii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.