Sari la conținut

Asta e sfarsitul comunistelor?(zic faceti la fel!)


-WERNER-
 Share

Care este cea mai buna solutie pentru toate comunistele?  

131 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acelasi lucru la patit si Tatian (baiatul de la care am cumparat eu motorul)

a zis ca o da pe nimica doar sa o mai vada merghind

Eu unul nu am avut bani asa multi miciodata dar am pus pasiune si din ce a fost am scos ce vedeti in poza

Merge super bine (m-a costat o groaza de bani sa o fac )dar cu rabdare si pasiune poti aduce o vechitura pe linia de plutire

[SIZE=7]NU TREBUIA SA O DAI LA FIER VECHI

O DADEAI DE POMANA PE FORUM SI CHISTIGAI MAI MULT

SUNT O GROAZA CA MINE SI CHIAR MAI RAU IN VENELE CARORA CURGE SINGE DE MOTOCICLIST[/size]

post-5473-1122562409_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut la totzi....am si eu o mobra care ma chinuie dar....eu o chinui mai tare....imi trebuie niste piese la ea....eu stiu...o bobina, un carburator si un rubinet care vine la rezervor. vb f serios...eu sunt din iasi...nu cred ca ajunge prea mult la posta mai ales daca nu suntetzi din vest. si ma'ai am 2 intrebari....la rezervor sunt 3 locuri prin care curge benzina....1rubinetu care vine la carbucarator...si inca 2 carew sunt la fel....si pe care nu stiu unde sa le pun....eu am luat si am pus un furtun care le uneste si astfel benzina trece dintr'o parte in alta. oare e bine???? 2. vreau niste cutii de scule originale de mobra....dar sa ai ba cheile si ialele bune si sa se inchida bine. daca le incurca pe careva..... platesc si posta. ciao P.S. vb f serios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Chiar nimeni nu a predat la fier vechi nici un motor nefunctional?!?

Eu tot astept poze.. :moron:

Anul acesta am vazut foarte putine comuniste!!! In afara de motorul meu pe care ma urc zilnic..

 

:crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pan la urma toate se vor scoate din circulatie :crack: intrun fel ii pacat da intrun alt fel ii cam bun (astea mai noi polueaza mai putin , consuma mai putin is mai performante), cred ca si al meu acol va ajunge adica la fiare vechi, ca deja nu mai rezist.... in 4 sept o am de 2 luni si inca tot nu am reusitt sal facem :crack:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pepsi, inainte sa-l duci la fiare vechi da-mi un pm, sa-ti fac o oferta :crack:

 

acum on topic:

decat la fier vechi, mai bine il dai pe bucati. toata lumea stie ce penurie este de piese de comuniste. iar piesele noi (dupa ce ca se gasesc greu) sunt mai proaste ca alea vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pepsi, inainte sa-l duci la fiare vechi da-mi un pm, sa-ti fac o oferta :crack:

 

acum on topic:

decat la fier vechi, mai bine il dai pe bucati. toata lumea stie ce penurie este de piese de comuniste. iar piesele noi (dupa ce ca se gasesc greu) sunt mai proaste ca alea vechi.

234139[/snapback]

 

II drept ca piesele se gasesc din ce in ce mai greu pt. unele motociclete, asa ca dezmembrarea mi se pare si ea o idee buna, dar daca vinzi o astfel de motocicleta unui inconstient se pot intampla unul din 2 lucruri:

1. Sa nu transcrie si sa faca vreo prostie cu ea, sau pur si simplu sa te lase cu impozitul. Asta fiindca transcrierea costa MAI MULT DECAT MOBRA.

2. Sa se apuce de umblat pe coclauri cu ea sa o distruga.

 

Parerea mea ii ca o asemena motoreta apartine in mainile unui om cu pasiune si suflet pt. Mobra, nu in cele ale unui mocan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa-i, aceea ar fi fost cea mai buna solutie. Acum nu se mai poate face mai nimic pt. saraca mobra, decat sa o facem exemplu pt. oameni in situatia lui Nagy care nu stiu ce sa faca. Mie chiar mi-ar fi placut sa am o Mobra ca motor-hobby si am gasit una in Dej f. bine intretinuta dar la pret cam mare (500 RON) asa ca ADIOS MOBRA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inutil sa spun ca peste 10-20 de ani acea Mobritza ar fi valorat foarte mult pentru pasionati si ar fi dat BANI SERIOSI pentru a o adauga la colectie. In fin, what is done, is done, mortul de la groapa nu se mai intoarce.

 

Oi fi eu mai romantic, dar feroteniile astea vechi au "suflet", nu sint atit de impersonale ca inventiile noi; pe linga aceste aspecte lacrimogen-siropoase si poate mult prea personale, ele reprezinta un tezaur tehnic al omenirii (sau al romanilor, ca sa revenim in spatiul nostru) si conservarea/restaurarea lor reprezinta in viziunea mea un act de cultura.

Iar e drept, pentru cine nu are chemare catre conservarea lor nu reprezinta decit o povara de care trebuie sa scape cit mai usor si repede posibil.

 

La unica mea vizita pina acum la Arc la intilnirea motociclistilor m-am intristat oarecum vazind starea in care se aflau old-timerele (modificate si para-modificate de nu se mai intelegea nimic din proiectul original, improvizatii peste improvizatii, aproape nimic in stare buna si cu aspect "de fabrica"); peste citiva ani cred si sper totusi ca restaurarea si conservarea motocicletelor vechi va lua amploare ... conteaza sa mai ai ce restaura si conserva, totusi.

 

Multe salutari celor indragostiti de old-timere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las' ca la ce garaj ai tu muncesti la ele pina la batrinete ... te invidiez pe undeva ca ai curaj sa te inhami la atitea babutze.

 

Bafta!

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambreiaju i de bai, defapt butucu, ii mai mare partea de interior decat la original, am incercat cu una de pe un ES250 si mewrea perfect, da stay relxed ca no dau pt nimik motoru, chiar daca mio mancat nervii tot o iubesc ii primu meu motor ii ca si prima dragoste bla bla bla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma pricep la motoare insa din ce am auzit si ce am mai citit mobra are o intreaga istorie in spate.nu cred ca e de neglijat, istoria nu se uita. nu mai bagati toate prostiile in seama

eu zic sa investesti in ea sa o aduci la forma originala sau dao cuiva care nu isi permite ceva scump dar care sa o intretina

salutari si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, mobra are o intreaga istorie in spate, cea furata de la Zundapp (CS 50 sa fim mai exacti)... de fapt ea este doar o copie mai "romaneasca" (sa nu zic proasta) a Zundappului. Istoria adevarata a mobrei incepe cu mitologia creata pe vremea comunista, chestii de genu "Moarte sigura cu cobra, da mai sigura cu mobra" si d-alea, dar si a vremurilor bune petrecute cu ea de multi nostalgici de azi (am un prieten bun care imi povestea cum in tinerete a facut de mai multe ori Cluj-Costinesti si retur cu 50 Super-ul sau si cum cautau metode cat mai interesante sa le faca sa mearga mai repede.)

post-4814-1125522954_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, mobra are o intreaga istorie in spate, cea furata de la Zundapp (CS 50 sa fim mai exacti)... de fapt ea este doar o copie mai "romaneasca" (sa nu zic proasta) a Zundappului. Istoria adevarata a mobrei incepe cu mitologia creata pe vremea comunista, chestii de genu "Moarte sigura cu cobra, da mai sigura cu mobra" si d-alea, dar si a vremurilor bune petrecute cu ea de multi nostalgici de azi (am un prieten bun care imi povestea cum in tinerete a facut de mai multe ori Cluj-Costinesti si retur cu 50 Super-ul sau si cum cautau metode cat mai interesante sa le faca sa mearga mai repede.)

234807[/snapback]

oricum e a noastra copie sau nu de ce sa le ducem la fier vechi, lasatile fratzilor sa vada si generatiile viitoare ca nu e draq chiar asa de negru precum pare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu circul practic zilnic cu mobreanul meu. Deshi mi-am luat shi IJ, prin Bucale tot cu Mobra voi circula. Pt. bucureshteni- cum vi se pare Lizeanu- Gorjului (Militari) in 17 minute, la ora de maxima aglomeratzie? :crack: Cu alt motor NU potzi face asta, cel putzin cu IJ-ul n-ash putea sa ma strecor asha....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca ai bagat record cu mobreta. Un ij cu atas ii la fel de "vulnerabil" in trafic mare ca si o masina, ba chiar mai vulnerabil...II puturos la demaraj, deci te depasesc TDI-sti de numa, esti destul de lat si te imping masinile pe trotuar de numa. Eu am scut la MZ in fara motorului, care imi acopera si picioarele si ma incomodeaza la strecurare. Mobra sau Hoinar, ciclomotoarele si bicicletele is sefii traficului de amiaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, lasati pe tipul in pace. Fiecare face cum vrea el. Eu am 6 Pannonia, in curte, in garaj, la prieteni, chopper-ul e acum decoratie in biker pub, si ce daca? Unul e chopperit, unul in stare buna, unul restaurat, unul in stare absolut originala, iar doi ruginesc in curte, printre ei si cea mai rara Pannonia facut vreodata in serie. Astept restaurarea, la care nu am nici timp, nici bani. Poate vand 1-2 dintre ei, dar pe chopper, de la care vine si nick-ul meu, NICIODATA, era prima mea motocicleta, prima dragoste , curva aia batrana pe 2 roti. Deci... fiecare cu.... . Asa ca nu prea vad telul acestui topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...