Sari la conținut

Motociclete... De Fete ;)


blueberry
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 370
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"We must stress the fact that lowering your bike has some real disadvantages. First and foremost is ground clearance-if you corner very aggressively, you will drag parts sooner and easier than another rider on a standard-suspended machine. Some of these parts-like engine case covers or exhaust systems-can lever the rear tire off the ground if you're not careful. You MUST remember this if you plan on lowering your bike.

 

The ground clearance factor means there's also a limit to how much you can lower a sportbike. Nearly all of the suspension technicians we spoke with said for riders who don't intend to drag race, 1.5 inches is the limit they would be comfortable with for shortening suspension. Anymore than that severely restricts the amount of lean angle the bike can achieve without running into ground clearance problems."

 

"Any time you lower either end of a motorcycle, you must lower the opposite end an identical amount. Unless you want to change the bike's steering characteristics (which should only be done if you have a comprehensive grasp of motorcycle steering geometry), you must maintain the bike's chassis attitude to avoid handling problems. Changing the front or rear ride heights by as little as 5mm can have a dramatic effect on how a bike handles in the corners."

 

Read more: http://www.sportrider.com/tech/146_0210_lowering_your_bike_safely/index.html#ixzz1gR42S0cp

 

 

si daca "maculatura" e prea slaba si nu v-a convins exista pentru cei avansati si :

" The Racing Motorcycle" a technical guide for constructors by John Bradley

volume 1. Gearing, geometry, aerodynamics and suspension

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta asta a fost a unei fete inainte de a ajunge la mine, si acum o regreta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-motoguzzi-breva%20v750%20ie-din-2004-420055.html

 

poate va ajunge din nou unei fete :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu a la Caragiale, ti-ai expus toate cunostintele dobandite de-a lungul vietii?sau mai ai ceva..?ee acum, o sa-ti raspund in cateva cuvinte, viata pe care o traiesc este a mea si decid singura ce sa calaresc :P , cand si ce modificari sa aduc atelajului,sfaturi n-am dat si nici nu dau,a fost o simpla sugestie (doar pentru asta e deschis topicul oricine sa-si poata spune parerea ;) ) nu mi-o lua in nume de rau dar pe viitor rezuma-te la a urmarii telenovelele care iti plac atat de mult dupa cum singur ai recunoscut si nu mai intra pe topic sa pui coada la cireasa :cheers:

 

 

 

EE uite ca eu am putut.Am avut ambitie desi sunt mica de inaltine la 1,58 si 46 kg.M-am descurcat foarte bine cu CBR-ul si nu-am observat in timpul mersului sa fie ceva in neregula cu el. L-am lasat sa-l conduca si 2 motociclistii cu experienta si ei au spus ca moto e ok,atata timp cat nu o sa merg cu viteza foarte mare,mici probleme asi putea intampina la peste 220 km/h aproximativ, sa nu mai fie foarte stabil, in rest am mai auzit ca se poate modifica tot sasiul , in servise specializate...si daca fata ii chiar atat de amarata si nu ii in stare sa conduca si nu are ambitie sa se lase de meserie...sau sa-si ia un scuter...ca o fata care nu are ambitie si nu e intradevar pasionata, pe orice motor s-ar urca i s-ar parea ca e foarte greu de condus,deci tine si de fata chestia asta..nu sa-si ia de distractie sau fitze..cu parere de rau dar sunt multi motociclistii si motocicliste asa.

dupa cum am mai spus nu e imposibil, ideea e felu in care o faci daca te simiti ok pe moto si o poti controla in siguranta ...si o intrebare am ,daca nu mergi cu viteza dece ai un moto de viteza care oricum nu e recomandat in ro mai ales ptr constitutia ta fizica daca lai avea doar ptr circuit nimic de zis plus ca poate tu crezi ca te descurci f bine asta nu inseamana ca asa si e ...ma repet e f bine ca ai ambitie dar uneori nu e de ajuns tocmai dasta sunt 1 milion de modele moto ptr 1 milion de feluri de oameni si gusturi si de multe ori se intampla ca moto care nu arata f bine se conduce f bine, parerea mea este ca te chinui un pic cu moto a ta si cred ca o faci de fitze si vrei sa demonstrezi ca se poate si asa in declinul sigurantei si a comfortului si vis a vis de fete credema ca am vazut si contrariul la exemplul tau cu ochii mei si nu una mai multe ...sper sa nu intelegi gresit dar pe undeva iti scapa niste detalii importante ...bafta

 

cat despre coborarea unei moto din furca ...f multe moto au o toleranta de coborare sau urcare a motoretei din furca iar toleranta este f bine calculata incat sa nu modifice ciclistica,toleranta este facuta ca fiecare in parte sa se joace cu nivelul furcii si sa vada cum se simte mai bine diferentele fiind destul de mici e vb de cativa mm dar pentru unii conteaza,daca ai depasit toleranta atunci cred ca e o problema si nu recomand...oricum pentru mersul pe strada diferentele sunt infime si cred ca pe circuit se vede mai bine defernta mai ales de un pilot experimentat sau profesionist ...numai de bine

 

"We must stress the fact that lowering your bike has some real disadvantages. First and foremost is ground clearance-if you corner very aggressively, you will drag parts sooner and easier than another rider on a standard-suspended machine. Some of these parts-like engine case covers or exhaust systems-can lever the rear tire off the ground if you're not careful. You MUST remember this if you plan on lowering your bike.

 

The ground clearance factor means there's also a limit to how much you can lower a sportbike. Nearly all of the suspension technicians we spoke with said for riders who don't intend to drag race, 1.5 inches is the limit they would be comfortable with for shortening suspension. Anymore than that severely restricts the amount of lean angle the bike can achieve without running into ground clearance problems."

 

"Any time you lower either end of a motorcycle, you must lower the opposite end an identical amount. Unless you want to change the bike's steering characteristics (which should only be done if you have a comprehensive grasp of motorcycle steering geometry), you must maintain the bike's chassis attitude to avoid handling problems. Changing the front or rear ride heights by as little as 5mm can have a dramatic effect on how a bike handles in the corners."

 

Read more: http://www.sportrider.com/tech/146_0210_lowering_your_bike_safely/index.html#ixzz1gR42S0cp

 

 

si daca "maculatura" e prea slaba si nu v-a convins exista pentru cei avansati si :

" The Racing Motorcycle" a technical guide for constructors by John Bradley

volume 1. Gearing, geometry, aerodynamics and suspension

da e vb de racing moto eu credeam ca vb de mersul pe strada....e o diferenta aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Buggy, nu e vorba de mersul racing, este o carte de inginerie care explica multe de la geometria cadrului, suspensii, unghiuri , ciclistica....si explica matematic ca sa zic asa, sunt calcule si chestii ingineresti acolo.Studii, exemple...

 

sport sau nu, legile fizicii sunt aceleasi

ok am inteles asta dar mam luat si dupa titlu ...si tocmai din cauza legilor fizicii exista setari sport si de strada ...parearea mea...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum 2-3 ani era cat pe ce sa cumpere un cb500...stie ea care :D

mi se pare o alegere foarte buna er-6, m-am suit si eu pe una la un show, e foarte joasa

noh, bravo ei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum 2-3 ani era cat pe ce sa cumpere un cb500...stie ea care :D

mi se pare o alegere foarte buna er-6, m-am suit si eu pe una la un show, e foarte joasa

noh, bravo ei!

 

m-am suit si eu pe er-6-le ei, si da, cred ca e ok pentru fete. mie nu mi-a placut :)

Editat de lucas22010
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum am mai spus nu e imposibil, ideea e felu in care o faci daca te simiti ok pe moto si o poti controla in siguranta ...si o intrebare am ,daca nu mergi cu viteza dece ai un moto de viteza care oricum nu e recomandat in ro mai ales ptr constitutia ta fizica daca lai avea doar ptr circuit nimic de zis plus ca poate tu crezi ca te descurci f bine asta nu inseamana ca asa si e ...ma repet e f bine ca ai ambitie dar uneori nu e de ajuns tocmai dasta sunt 1 milion de modele moto ptr 1 milion de feluri de oameni si gusturi si de multe ori se intampla ca moto care nu arata f bine se conduce f bine, parerea mea este ca te chinui un pic cu moto a ta si cred ca o faci de fitze si vrei sa demonstrezi ca se poate si asa in declinul sigurantei si a comfortului si vis a vis de fete credema ca am vazut si contrariul la exemplul tau cu ochii mei si nu una mai multe ...sper sa nu intelegi gresit dar pe undeva iti scapa niste detalii importante ...bafta

 

cat despre coborarea unei moto din furca ...f multe moto au o toleranta de coborare sau urcare a motoretei din furca iar toleranta este f bine calculata incat sa nu modifice ciclistica,toleranta este facuta ca fiecare in parte sa se joace cu nivelul furcii si sa vada cum se simte mai bine diferentele fiind destul de mici e vb de cativa mm dar pentru unii conteaza,daca ai depasit toleranta atunci cred ca e o problema si nu recomand...oricum pentru mersul pe strada diferentele sunt infime si cred ca pe circuit se vede mai bine defernta mai ales de un pilot experimentat sau profesionist ...numai de bine

 

 

:huh: in fine fiecare cu parerea lui,fiecare avem pareri diferite, cate despre fite nu vorbii daca nu ma cunosti,daca am un motor frumos asta nu insemna ca fac fitze..atunci toti care ar conduce motoare de viteza noi sau care arata super bine si grijite ar face fitze?daca nu ma cunosti mia bine nu vorbi..eu chiar intredevar is pasionata si astea de viteza imi plac,gusturile nu se discuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-mi si mie cum urci motoreta din furca?

lasati ma fata in pace ca are dreptate. O poti urca, daca a fost coborata candva. Pui stander pe spate, cric sub galerii, slabesti telescoapele de pe juguri si tragi de roata in jos. Rele mai sunteti :cheers:

Ups! Acum am citit cine a fost cu ideea coborarii din furca. Creceam ca ada teo a spus-o!

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ada Teo...offff...vezi nu ai citit cu atentie ce am scris si teai aprins la faza cu fite...este concluzia mea trasa din ce ai scris tu pana acum ptr ca tot sutii ca ai ambitie si lala si nu mam referit ca faci fite cu motorul pe care il ai(nu cu un cbr600rr faci fitze sunt altele si cine a zis ca e frumos :what: )ci faptul ca vrei sa demonstrezi(incluzand o doza de fite ca sa fiu mai explicit) ca tu poti conduce motorul ala si nu intodeauna ambitia e deajuns atata tot si dupa cum am spus e parerea mea nu iti contest pasiunea ta ptr motoarele sport sau moto in general...eu pun punct aici discutiei si ce am scris in prima paranteza am fost rautacios da nu mam putut ambtine si dupa cum tiam mai spus la cati mai multi km bafta... :peace:

 

spune-mi si mie cum urci motoreta din furca?

ma faci sa zic prostii :D ...am zis toleranta ...inseamana ca la toleranata aia este un pct 0 si apoi e cu - sau + concluzia o tragi tu si daca aberez inseamana ca motoreta mea e greseala de fabrica si miam luat teapa :D ...nu sunt acasa ca as fi pus poze... :peace: ...bafta

 

@Ice Queen...imi poti spune parerea personala despre sachs ul tau daca nu te deranjeaza din cate vad asta detii ...ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puteam sa fac topic la "motocicleta mea" daca doream asta dar e un model mai rar asadar ce conteaza ce scriu eu despre o motocicleta care nu exista pe piata romaneasca?

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puteam sa fac topic la "motocicleta mea" daca doream asta dar e un model mai rar asadar ce conteaza ce scriu eu despre o motocicleta care nu exista pe piata romaneasca?

multe lipsesc de pe piata romaneasca ...si daca team intrebat inseamana ca cel putin ptr mine conta... :peace: :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru femei doua cele mai cool, joase, usor de manevrat in parcare (motiv esential) si centru de greutate jos - usor de pus sau luat de pe picior daca inclinatia solului e mare - sunt Ducati Monster pt "sportive" si Dragstarul 650 pentru "easy riderite".

Ambele ofera posibilitatea de a sta in rand cu oamenii... nu o beshinica de 250 cruiseras care o sa fie chin din start. Ambele sunt iertatoare, usor de aruncat in curbe dar fug ok. E nasol dupa ce esti femeie si mai incepatoare, sa te mai impusti in picior cu un motor de 3 cai morti, care la 110 vibreaza de parca vrea sa decoleze si de la 100 in sus plange dupa mama. In ziua de azi alea-s scutere si le-as interzice in afara orasului... mai ales pt incepatori(oeare).

NU va ganditi la putere negativ! Ea te scoate din situatii dificile, te tine pe drum, te scoate din curbe si tu esti singurul(a) care are "robinetul" de control... dar unde nu-i... pix

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Total de acord cu ce spui tu mai sus legat de putere dar ce te faci cand fata e miniona, are 40de kg si 1,50m? Decat sa stea pasager sau sa-si rupa gatul pe Dragstar nu mai bine isi ia ceva mai mic? Hai ca sunt oameni care au facut Europa cu viroaga de 250cc.

Oricum motorasele astea sunt si ele bune pentru inceput,cei care le cumpara le iau sa invete nu sa se dea toata viata pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru femei doua cele mai cool, joase, usor de manevrat in parcare (motiv esential) si centru de greutate jos - usor de pus sau luat de pe picior daca inclinatia solului e mare - sunt Ducati Monster pt "sportive" si Dragstarul 650 pentru "easy riderite".

Ambele ofera posibilitatea de a sta in rand cu oamenii... nu o beshinica de 250 cruiseras care o sa fie chin din start. Ambele sunt iertatoare, usor de aruncat in curbe dar fug ok. E nasol dupa ce esti femeie si mai incepatoare, sa te mai impusti in picior cu un motor de 3 cai morti, care la 110 vibreaza de parca vrea sa decoleze si de la 100 in sus plange dupa mama. In ziua de azi alea-s scutere si le-as interzice in afara orasului... mai ales pt incepatori(oeare).

NU va ganditi la putere negativ! Ea te scoate din situatii dificile, te tine pe drum, te scoate din curbe si tu esti singurul(a) care are "robinetul" de control... dar unde nu-i... pix

 

cu monster ul inteleg desi si prin pozitia si cuplul pe care le ofera poate ptr unele fete(si nu numai) nu le este chiar la indemana depinde de caz... dar dragstar oauuu nu stiu daca e alegerea cea mai buna exista moto din catg naked f manevrabile de cilindree dif care ofera manevrabilitate maxima si comfort si etc...cat despre moto de cilindree mici teai gandit ca poate pentrz unele/unii sunt f bune si se simt bine pe ele si cu o viteza 90 km ptr ei este de ajuns si se bucura de plimbare...nu tre sa ai putere mare ca sa te scoata din dificultati daca ai avea dragstar de 1100 si cu cuplu de 250 si putere la fel as mai intelege desi asa ceva nu prea exista dar in rest nu prea gasesc sens la ce zici tu ...si crezi ca e mai bine sa te impusti cu o moto de 100 de cai mai ales ca incepator decat cu una de 3 ...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, eu mi-am spus parerea bazat pe niscaiva experiente:

 

nevasta-mea a avut vre-o 3 ani un Drag-Star de 650 si venea cu noi linistita fara sa se streseze, il parca , il tragea afara din garaj, etc... In schimb un Savage de 650 pe care l-a avut inainte o facea sa ramana in urma nasol. Se chinuia sa tina pasul cu motoarele mari... si dece? Ca sa nu aiba un motor "prea mare" si sa nu cumva sa traga "din greseala" de acceleratie prea tare? Hahahaha...Hai sa fim seriosi! Aia nu se intampla , si cand se intampla nu e chiar atat de dramatic.

Pe autostrada cu o viteza de 90 e sinucidere curata atunci cand toata lumea merge cu 100. Cuplul si puterea sunt absolut necesare pentru siguranta conducerii unei motociclete. Fara exagerari - dar fara exagerari in nici o directie: nici R6 dar nici GL250!

 

Am calarit ceva 250 nu demult si am crezut ca mor! Prea usor ca sa-l tratezi ca motor (echilibru calaret-motor in curbe diferit complet ca la motociclete) acceleratie elastica - tragi acuma si accelerezi la vara, din cauza asta completa lipsa de control in curbe - nu mai iesi din curbe decat cu rugaciuni, parca ti si frica sa franezi ca nu mai accelerezi inapoi decat la toamna, accelerezi nu cand trebuie ci cu 5 minute inainte sau respectiv dupa, la frane inertia corpului tau e mai mare ca a motorului - tinzi sa te apesi in ghidon, la 100 parca ai 2 si astepti sa decolezi sau dezmembrezi,... si altele... ingrozitor de periculos! Cu drag as fi de acord ca neasta-mea sa testeze un VTX1800 decat motorasul in cauza - nu-i dau numele ca sa nu lezez pe potntialii posesori(oare).

 

Acuma sa nu va simtiti atinsi daca aveti motoare mici - daca atata v-a lasat buzunarul sau asta a fost ocazia... asta este... si in nici un caz nu arunc cu noroi in motoarele mici. Pentru oras sunt aur curat. Ci doar in mentalitatea ca " femeile trebuie sa mearga pe motoare mici". Sau incepatorii de altfel. Eu toti prietenii pe care i-am invatat sa conduca( si au fost cativa) i-am pus sa isi ia motoare de 400 in sus din prima si saltul la un motor mare a fost infim, ajungand sa calareasca f bine si foarte repede. Daca respecti motorul, plusul de putere e doar benefic.

 

Iar cu Monsterul, am o prietena care abia are 1.60 (daca are)... poate chiar 1.50 hehehehe... si in afara de ridicarea ghidonului o idee , a nimerit la fix pe el. E un monsteras mediu de 800 si e perfect pentru ea. Acum e in Insula de Sud la o tura si a facut deja peste 2000 de km zilele astea. Nu vad impedimentele. Numai plusuri!

 

Consider taman invers, daca ar fi un Dragstar de 250 cu putere si cuplu de 1100 atunci ar fi beton,

 

Am cunoscut femei care au inceput sa conduca direct pe Dyna de aproape 300 de kile si cu un cuplu de iti rupe capul din momentul in care nu mai patineaza ambreajul, am cunoscut femei care au inceput pe zzr1100... ba chiar am convingerea ca nefiind atat de grandomane si inclinate spre teribilism - cum sunt barbatii cand se urca in sha - le prind mai bine motoarele puternice de la inceput.

 

P.S. Nevasta-mea a invatat sa mearga pe un GS500 fara drame , fara probleme in deplina siguranta. Si eu eram mai linistit decat daca o stiam pe un motoras de 250cc... (nu ma refer la super-sport sau motard, etc...)

 

Dar pana la urma e decizia voastra, iar asta e parerea mea.

 

Dreptate si fratie!

 

Apropos de nevasta-mea , ultima data am vrut sa o combin cu un Vulcan de 1500. Faza naspa e ca dupa ce l-a pus pe jos in parcare - frana brusca cu ghidonul virat... aproape pe loc , dar sperietura majora, l-a parcat la scoala la ea in panta - in partea piciorului de rata. Nu stiu cat de aplecat era motorul, ca nu l-am vazut, cert e ca nu l-a mai putut ridica. A trebuit sa ceara ajutor de la omul de servici sa vina sa-i ridice motorul ... not cool!

Hahahahah. Si asa a trebuit sa vindem motorul... care si acum sunt convins ca i-ar fi venit ca o manusa - putin mai grea dar la fix!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, eu mi-am spus parerea bazat pe niscaiva experiente:

 

Acuma sa nu va simtiti atinsi daca aveti motoare mici - daca atata v-a lasat buzunarul sau asta a fost ocazia... asta este... si in nici un caz nu arunc cu noroi in motoarele mici. Pentru oras sunt aur curat. Ci doar in mentalitatea ca " femeile trebuie sa mearga pe motoare mici". Sau incepatorii de altfel. Eu toti prietenii pe care i-am invatat sa conduca( si au fost cativa) i-am pus sa isi ia motoare de 400 in sus din prima si saltul la un motor mare a fost infim, ajungand sa calareasca f bine si foarte repede. Daca respecti motorul, plusul de putere e doar benefic.

 

 

 

Stiu ce zici, la mine de exemplu alta a fost faza, legata mai mult de examenul moto si de legile/taxele de aici decat de capacitatile mele. Am sa remediez situatia si am sa trec pe mai mare , insa am alte prioritati momentan.Dar in nici un caz nu am sa vand motoretul dupa.

Dintre preferatele mele la categoria naked ar fi: er-6, monster si triumph 675 (dar parca mai bun e cel carenat).Er-6 pare cam jos dar cred totusi ca e ok.

De cand cu asta micu parca n-as mai vrea o motocicleta care la plin sa aiba 200kg.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta nu eu am spus-o,eu am spus doar despre COBORARE,vezi pe paginile anterioare cine a scris asta

Ei nu...

 

...f multe moto au o toleranta de coborare sau urcare a motoretei

 

Oi fi vrut tu sa spui altceva dar asta ti-a iesit.

 

 

............................................................................................................................................................................................................................................................................................ <-----------Aici a fost un text unde iti criticam "scrisul" dar ma gandesc ca oricum vine BAC-ul.

Bafta MARE!!!

 

Sa ne auzim sanatoase si in sezonul care vine!!!

Cheerios! :cheers:

 

 

Apropos de nevasta-mea , ultima data am vrut sa o combin cu un Vulcan de 1500. Faza naspa e ca dupa ce l-a pus pe jos in parcare - frana brusca cu ghidonul virat... aproape pe loc , dar sperietura majora, l-a parcat la scoala la ea in panta - in partea piciorului de rata. Nu stiu cat de aplecat era motorul, ca nu l-am vazut, cert e ca nu l-a mai putut ridica. A trebuit sa ceara ajutor de la omul de servici sa vina sa-i ridice motorul ... not cool!

Hahahahah. Si asa a trebuit sa vindem motorul... care si acum sunt convins ca i-ar fi venit ca o manusa - putin mai grea dar la fix!

 

Acum cativa ani ,cand eram mega incepatoare, am parcat eu cb-ul intr-o zi si de fericire ca mi-a iesit manevra prea bine, am uitat sa pun cricul :lol:. Zambeam larg cand am inceput sa las motorul pe o parte... Noroc ca m-am uitat in jos si am tras de ghidon imediat. N-am patit nimic dar acum cand ma gandesc cat de jos il lasasem,( mult mai jos decat ar sta cu cricul pus) nu imi dau seama de unde am avut atata forta sa il ridic instant. Mentionez ca stau cu genunchii destul de flexati pe cb, poate inaltimea mea m-a salvat. :what:

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...