Sari la conținut

Motociclete... De Fete ;)


blueberry
 Share

Postări Recomandate

asta nu eu am spus-o,eu am spus doar despre COBORARE,vezi pe paginile anterioare cine a scris asta

Ei nu...

 

...f multe moto au o toleranta de coborare sau urcare a motoretei

 

Oi fi vrut tu sa spui altceva dar asta ti-a iesit.

 

 

............................................................................................................................................................................................................................................................................................ <-----------Aici a fost un text unde iti criticam "scrisul" dar ma gandesc ca oricum vine BAC-ul.

Bafta MARE!!!

 

Sa ne auzim sanatoase si in sezonul care vine!!!

Cheerios! :cheers:

 

 

Apropos de nevasta-mea , ultima data am vrut sa o combin cu un Vulcan de 1500. Faza naspa e ca dupa ce l-a pus pe jos in parcare - frana brusca cu ghidonul virat... aproape pe loc , dar sperietura majora, l-a parcat la scoala la ea in panta - in partea piciorului de rata. Nu stiu cat de aplecat era motorul, ca nu l-am vazut, cert e ca nu l-a mai putut ridica. A trebuit sa ceara ajutor de la omul de servici sa vina sa-i ridice motorul ... not cool!

Hahahahah. Si asa a trebuit sa vindem motorul... care si acum sunt convins ca i-ar fi venit ca o manusa - putin mai grea dar la fix!

 

Acum cativa ani ,cand eram mega incepatoare, am parcat eu cb-ul intr-o zi si de fericire ca mi-a iesit manevra prea bine, am uitat sa pun cricul :lol:. Zambeam larg cand am inceput sa las motorul pe o parte... Noroc ca m-am uitat in jos si am tras de ghidon imediat. N-am patit nimic dar acum cand ma gandesc cat de jos il lasasem,( mult mai jos decat ar sta cu cricul pus) nu imi dau seama de unde am avut atata forta sa il ridic instant. Mentionez ca stau cu genunchii destul de flexati pe cb, poate inaltimea mea m-a salvat. :what:

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 371
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci, eu mi-am spus parerea bazat pe niscaiva experiente:

 

nevasta-mea a avut vre-o 3 ani un Drag-Star de 650 si venea cu noi linistita fara sa se streseze, il parca , il tragea afara din garaj, etc... In schimb un Savage de 650 pe care l-a avut inainte o facea sa ramana in urma nasol. Se chinuia sa tina pasul cu motoarele mari... si dece? Ca sa nu aiba un motor "prea mare" si sa nu cumva sa traga "din greseala" de acceleratie prea tare? Hahahaha...Hai sa fim seriosi! Aia nu se intampla , si cand se intampla nu e chiar atat de dramatic.

Pe autostrada cu o viteza de 90 e sinucidere curata atunci cand toata lumea merge cu 100. Cuplul si puterea sunt absolut necesare pentru siguranta conducerii unei motociclete. Fara exagerari - dar fara exagerari in nici o directie: nici R6 dar nici GL250!

 

Am calarit ceva 250 nu demult si am crezut ca mor! Prea usor ca sa-l tratezi ca motor (echilibru calaret-motor in curbe diferit complet ca la motociclete) acceleratie elastica - tragi acuma si accelerezi la vara, din cauza asta completa lipsa de control in curbe - nu mai iesi din curbe decat cu rugaciuni, parca ti si frica sa franezi ca nu mai accelerezi inapoi decat la toamna, accelerezi nu cand trebuie ci cu 5 minute inainte sau respectiv dupa, la frane inertia corpului tau e mai mare ca a motorului - tinzi sa te apesi in ghidon, la 100 parca ai 2 si astepti sa decolezi sau dezmembrezi,... si altele... ingrozitor de periculos! Cu drag as fi de acord ca neasta-mea sa testeze un VTX1800 decat motorasul in cauza - nu-i dau numele ca sa nu lezez pe potntialii posesori(oare).

 

Acuma sa nu va simtiti atinsi daca aveti motoare mici - daca atata v-a lasat buzunarul sau asta a fost ocazia... asta este... si in nici un caz nu arunc cu noroi in motoarele mici. Pentru oras sunt aur curat. Ci doar in mentalitatea ca " femeile trebuie sa mearga pe motoare mici". Sau incepatorii de altfel. Eu toti prietenii pe care i-am invatat sa conduca( si au fost cativa) i-am pus sa isi ia motoare de 400 in sus din prima si saltul la un motor mare a fost infim, ajungand sa calareasca f bine si foarte repede. Daca respecti motorul, plusul de putere e doar benefic.

 

Iar cu Monsterul, am o prietena care abia are 1.60 (daca are)... poate chiar 1.50 hehehehe... si in afara de ridicarea ghidonului o idee , a nimerit la fix pe el. E un monsteras mediu de 800 si e perfect pentru ea. Acum e in Insula de Sud la o tura si a facut deja peste 2000 de km zilele astea. Nu vad impedimentele. Numai plusuri!

 

Consider taman invers, daca ar fi un Dragstar de 250 cu putere si cuplu de 1100 atunci ar fi beton,

 

Am cunoscut femei care au inceput sa conduca direct pe Dyna de aproape 300 de kile si cu un cuplu de iti rupe capul din momentul in care nu mai patineaza ambreajul, am cunoscut femei care au inceput pe zzr1100... ba chiar am convingerea ca nefiind atat de grandomane si inclinate spre teribilism - cum sunt barbatii cand se urca in sha - le prind mai bine motoarele puternice de la inceput.

 

P.S. Nevasta-mea a invatat sa mearga pe un GS500 fara drame , fara probleme in deplina siguranta. Si eu eram mai linistit decat daca o stiam pe un motoras de 250cc... (nu ma refer la super-sport sau motard, etc...)

 

Dar pana la urma e decizia voastra, iar asta e parerea mea.

 

Dreptate si fratie!

 

Apropos de nevasta-mea , ultima data am vrut sa o combin cu un Vulcan de 1500. Faza naspa e ca dupa ce l-a pus pe jos in parcare - frana brusca cu ghidonul virat... aproape pe loc , dar sperietura majora, l-a parcat la scoala la ea in panta - in partea piciorului de rata. Nu stiu cat de aplecat era motorul, ca nu l-am vazut, cert e ca nu l-a mai putut ridica. A trebuit sa ceara ajutor de la omul de servici sa vina sa-i ridice motorul ... not cool!

Hahahahah. Si asa a trebuit sa vindem motorul... care si acum sunt convins ca i-ar fi venit ca o manusa - putin mai grea dar la fix!

ok...1.nu am zis NU dragstar doar ca nu e o optiune ptr inceput si ptr cineva care este f mic de statura dar in timp lucrurile se schimba.

2.cand am spus 90km nu mam referit la autostrada in nic un caz ...deacord cu tine ca cu un 250 excecptand ss este cam aiurea.

3.vis a vis de monster am si spus depinde de caz am cunoscut cazuri cand la inceput le era un pic dificil dar cu timpul se obisnuiescsi eu recomand monsterul este o motoreta f echilibrata.

4.dupa cum vad ca ai scris chiar nevasta ta a inceput pe un naked zic eu ideal ptr incepatori.

5.de obicei cuplul si puterea sunt direct proportionale cu greutatea motorului .asa ca nu cred eu ca e panica pe curbe cu virago de 250 de ex.poate daca las conduce eu care am peste 100 de kg atunci poate ar fi panica desi nu prea cred dupa cum ai speus si tu omul conduce moto nu invers desi sunt si cazuri invers din pacate mai ales pe la romanica.

6.pana la urama fiecare e liber sa incepa pe ce doreste si hayabusa si electra glide dar nu inseamana ca e varianat cea mai buna de a incepe sa mergi pe moto. ...bafta

 

Eu am zis ...f multe mootrete au o toleranta de coborare sau uracare si sutin in continuare...nu imi furati vb :crack:

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei nu...

 

 

 

Oi fi vrut tu sa spui altceva dar asta ti-a iesit.

 

 

............................................................................................................................................................................................................................................................................................ <-----------Aici a fost un text unde iti criticam "scrisul" dar ma gandesc ca oricum vine BAC-ul.

Bafta MARE!!!

 

Sa ne auzim sanatoase si in sezonul care vine!!!

Cheerios! :cheers:

 

 

 

Acum cativa ani ,cand eram mega incepatoare, am parcat eu cb-ul intr-o zi si de fericire ca mi-a iesit manevra prea bine, am uitat sa pun cricul :lol:. Zambeam larg cand am inceput sa las motorul pe o parte... Noroc ca m-am uitat in jos si am tras de ghidon imediat. N-am patit nimic dar acum cand ma gandesc cat de jos il lasasem,( mult mai jos decat ar sta cu cricul pus) nu imi dau seama de unde am avut atata forta sa il ridic instant. Mentionez ca stau cu genunchii destul de flexati pe cb, poate inaltimea mea m-a salvat. :what:

 

 

Draga uita-te pe pagina 29 la ce a scris BUGGY si sa vezi ca el a scris-o eu doar am raspuns am dat replay la ce a scris,fi mai atenta...ca invionvatesti pe cine nu trebuie...

 

Daca nu stie sa dea "quote"...

 

 

 

acum vad ca ai vazut intradevar ca nu eu am scris-o...doar am raspuns.

 

Draga uita-te pe pagina 29 la ce a scris BUGGY si sa vezi ca el a scris-o eu doar am raspuns am dat replay la ce a scris,fi mai atenta...ca invionvatesti pe cine nu trebuie...

 

 

 

 

 

acum vad ca ai vazut intradevar ca nu eu am scris-o...doar am raspuns.

 

 

o si..ce legatura are BAC-ul??nu dau bacul din asta.Cat despre "auzitul"in sezonul viitor sesizez o nuanta de rautate,dar suntem in post si trebuie sa fim mai buni uni cu altii :) oricum de mine nu o sa mai auziti si n-o sa ma mai vedeti pe aici in lumea virtuala,dar nici pe sosele(motive persoanale) :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai fata nu te supara din atat, ma plictiseam si eu...

Cum a spus @Shiva inainte, bravo tie ca te dai pe CBR la inaltimea ta dar nu esti exemplul ideal :hug:

 

De aceea am spus ca ne auzim sezonul viitor pentru ca atunci o sa ai ocazia sa arati ca te descurci cu CBRica si poate ne incanti cu poze de la iesiri daca ai chef si timp.

Ai vazut moderatoarea noatra @ravenitza ce poze superbe a pus, i-a sarit cineva in cap? Nu, toata lumea a apreciat.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"We must stress the fact that lowering your bike has some real disadvantages. First and foremost is ground clearance-if you corner very aggressively, you will drag parts sooner and easier than another rider on a standard-suspended machine. Some of these parts-like engine case covers or exhaust systems-can lever the rear tire off the ground if you're not careful. You MUST remember this if you plan on lowering your bike.

 

The ground clearance factor means there's also a limit to how much you can lower a sportbike. Nearly all of the suspension technicians we spoke with said for riders who don't intend to drag race, 1.5 inches is the limit they would be comfortable with for shortening suspension. Anymore than that severely restricts the amount of lean angle the bike can achieve without running into ground clearance problems."

 

"Any time you lower either end of a motorcycle, you must lower the opposite end an identical amount. Unless you want to change the bike's steering characteristics (which should only be done if you have a comprehensive grasp of motorcycle steering geometry), you must maintain the bike's chassis attitude to avoid handling problems. Changing the front or rear ride heights by as little as 5mm can have a dramatic effect on how a bike handles in the corners."

 

Read more: http://www.sportrider.com/tech/146_0210_lowering_your_bike_safely/index.html#ixzz1gR42S0cp

 

 

si daca "maculatura" e prea slaba si nu v-a convins exista pentru cei avansati si :

" The Racing Motorcycle" a technical guide for constructors by John Bradley

volume 1. Gearing, geometry, aerodynamics and suspension

Ma faci sa rad. Vorbesti din ce ai citit, de experienta efectiv nu vreau sa intreb ca sa nu inceapa furtuna :)

 

Daca eu acum imi fac un blog scris in engleza, si pun o poza cu o mobra pe care trasez liniile si unghiurile de la rake si trail si zic ca e mai bine sa cobori mobra de spate 13 cm, nu imi pui citatul aici? :)

 

Normal ca daca cobori mobra de spate o poti cobora si din juguri, doh... Si ca fapt divers, tocmai mi-am inaltat mobra mea cu cam 3 cm de spate ca loveam in speed bumps de pe strada cand aveam pasager. Ghici ce! Imi place mai mult cum e acum si o simt mai bine. Nu zic ca "sta mai bine pe drum" ca oricum nu ma dau eu sportiv, da ce zici tu acolo is niste barfe de genul am auzit de la un prieten care o auzit de la varus-o lu sogoru-so :)

 

Si faptu ca | cauti pe net ceva pe engleza si faci copy paste nu e argument. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

barbatu-miu studiaza asta la universitate (inginerie moto)...deci n-am auzit de la varu sau nea vasile (de aia am dat referinta cartea)

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de cand stiu englezii sa faca moto :crack: ...glumesc

da...treaba se numeste furca reglabila pe inaltime

personal sunt de acord si ce scrie in carte numai ca subiectul este dus la extrem fiind o carte ptr studiu cei care au facuto trebuie sa isi asume anumite responsabilitati in realitate cred ca mai sunt variante desi in multe din cazuri si acei 5mm sunt importanti.bafta

incepem sa deviem de la subiectul topicului...sa nu ne pedepsesca cei de sus :crack:

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

???????????????

 

:lol: la ce pagina esti?

 

dude, las-o....

hai sa vorbim de modele moto mai bine

:D ...da am terminat de mult cartea care nu stiu...daca nu ai auzit de asta mai aprofundeaza si eu am invatat de la altii din ce am citit nu o zic de capu meu inteleg ca unviersitatea aia e icoana ptr tine dar daca citesti atenta ce scrie in carte si ce am zis eu acu ceva posturi inainte seamana putin...exprimarea mea nu e cea mai buna ...asa ca nu stiu de ce te miri atat... :burnout:

si daca am gresit asa mult spune tu cum se numeste o astfel de furca cu asemenea abilitati :D chiar sunt curios in roamana :peace:

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dude, m-ai lasat fara cuvinte...

uuupsss nu a asta a fost intentia...pe viitor teas ruga sa nu mai fi asa rea ca nu are sens...dasta e forum sa vb o putem face si civilizat cred...cat despre subiectul furca eu am pus stop ...cat despre modele de fete noul ktm 690duke 20102 mi se pare super tare ...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citatul tau nu prea vad sa aibe valoare la mersul stradal, de ce? Imediat: unghiul de aplecare, daca vorbim de o sportiva e destul de mare si il folosesti pe tot foarte rar, si nu prea se apleaca lumea la mers stradal la modul knee down...serios...trebuie sa stapanesti mersul pe moto zic eu destul de bine. Apoi...cred eu ca eficienta in franare consta mai mult in preloadul suspensiei si anvelope decat in inaltimea motocicletei. Mai bine lasi motocicleta mai jos astfel incat sa nu dai cu dintii de pamant daca pui piciorul intr-o groapa si iti montezi niste arcuri progresive mai performante si un ulei mai bun. Contrazi-ma daca nu am dreptate, dar cu argumentele tale eventual din experienta.

 

Numa' sa nu va si bateti de la contradictii!!

Nevasta-mea s-a urcat pe virago si pe un lc4.Nu-i bai ca viroaga are kg in plus fata de lc4 dar e mai joasa,e ca si cum ai parca tricicleta unui copil :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

barbatu-miu studiaza asta la universitate (inginerie moto)...deci n-am auzit de la varu sau nea vasile (de aia am dat referinta cartea)

daca englezii se pricep la motoare cum se pricep la masini...mai bine lasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Yamaha yzf r125 .2009 de vanzare.daca trebuie vreunei fete. Vopsea originala negru cu alb.cauciucuri originale din fabrica . adusa recent din it.acte la zi.f bine intretinuta.1800e .voi atasa si poze.0727881292:)

 

Yamaha yzf r125 .2009 de vanzare.daca trebuie vreunei fete.motor 4timpi injectie electronica, Vopsea originala negru cu alb.cauciucuri originale din fabrica . adusa recent din it.acte la zi.f bine intretinuta.1800e .voi atasa si poze.0727881292:)

post-15752-0-76287100-1337357784_thumb.jpg

post-15752-0-05057100-1337357834_thumb.jpg

post-15752-0-75394500-1337357883_thumb.jpg

post-15752-0-52161300-1337358003_thumb.jpg

post-15752-0-76200400-1337358060_thumb.jpg

post-15752-0-92798200-1337358114_thumb.jpg

post-15752-0-44746300-1337358274_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Am rumegat sfaturile de pe aici, ideea e ca nu prea am gasit ce ma intereseaza pe mine. Asa ca, cer ajutor :moron: Problema e aceeasi, inaltimea, insa din alta perspectiva... Incepatoare, 1,82 cm si 63 kg. Am incercat un Bandit 650S, dar mi se pare cam joasa. Oricum, as inclina spre enduro touring. Sugestiile sunt bine venite si apreciate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am rumegat sfaturile de pe aici, ideea e ca nu prea am gasit ce ma intereseaza pe mine. Asa ca, cer ajutor :moron: Problema e aceeasi, inaltimea, insa din alta perspectiva... Incepatoare, 1,82 cm si 63 kg. Am incercat un Bandit 650S, dar mi se pare cam joasa. Oricum, as inclina spre enduro touring. Sugestiile sunt bine venite si apreciate.

daca nu e prea tarziu...:))

nu inteleg de ce spui ca ai problema cu inaltimea din alta perspectiva crezi ca esti prea inalta sau?...asta e un avantaj

din categoria care ti o doresti iti recomand bmw f 650gs,aprilia pegaso(are acelasi motor ca bmw)yamaha xt,honda dominator,suzuki dr 650,kawasaki klr si lista poate continua...ce iti pot spune de moto astea e ca sunt destul de usoare manevrabile placute la drum confortabile mai ales ptr romania consum mic si fiabile...aaa si bune ptr incepatori acum tu stii ce buget ai si ce preferinte nu ai fost prea exacta dar cam asta ar fi in mare...dar nu te ingrijora ca e motorul prea jos atata timp ca nu te incomodeaza pozitia go on...succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am rumegat sfaturile de pe aici, ideea e ca nu prea am gasit ce ma intereseaza pe mine. Asa ca, cer ajutor :moron: Problema e aceeasi, inaltimea, insa din alta perspectiva... Incepatoare, 1,82 cm si 63 kg. Am incercat un Bandit 650S, dar mi se pare cam joasa. Oricum, as inclina spre enduro touring. Sugestiile sunt bine venite si apreciate.

Avand in vedere ca esti incepatoare incearca si f650gs dakar, este ok pentru inaltimea ta(gs-ul normal este micut pentru 1,82), usoara, cu o ciclistica de neegalat si iarta foarte multe stangacii specifice unui incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Buggy si , multumesc de sugestii! Niciodata nu e prea tarziu pentru ele! Testez cu prima ocazie! Cat despre GS, perfecta dreptate ai: am incercat-o si e joasa.

@ @Buggy inaltimea e problema: cu cele mai micute si mai joase, numai bune pt incepatori, imi tarii picioarele si pozitia e incomoda; cu cele mari, care evident ca-mi depasesc si ''capacitatile'' de conducere, e super ok....cand is parcate :laugh: In miscare, primul semafor ma face varza. Plus ca daca se duce jos, cam acolo va ramane, eventual cu vreun picior pe sub ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o sugestie, dar depinde ce tip de motor vrei .Eu am un Honda Deauville, e super din toate punctele. Sau daca vrei enduro -touring, incearca Honda Transalp, pe care o poti inalta exact pentru inaltimea dorita.Eu am 1,68, si am umblat 2 ani cu Transalp, am avut si Dominator, dar acum de cand cu Deauville, e super.Sper sa-ti fie de folos, si succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Annie...dap d p d v personal nu vad o mare problema inaltimea ta eu am cam 1 87 si destul de voluminos:) si pana acum am detinut moctocilete ss si sporttouring si pe mine unul nu ma incomodau picioarele in fine asta ca exemplu...plus ca si cand am fost la inceput am avut ocazia sa conduc un gs650 normal si pozitia mi sa paraut de vis...

oricum ideea e sa te simti tu bine pe moto comod si degajat ca sa dai atentie altor treburi...asa ca parerea mea e sa testezi in continuare una alata pana gasesti ceva ok iar daca zici ca gs e micut e posibil ca si transalpul sa afie aiurea ...daca e indreaptate spre dominator sau ktmlc4 nu sunt sigur dar cred ca astea is mai inalte sau gs dakar da din cate stiu dakar e mai scump un pic poate ma insel...tu stii bugetul ar mai fi si africa twin dar aia nu prea mai e de incepator si nus cum teai descurca cu ea oricum sau din alta categorie un pic gen ducati hypermotard sau suzuki drz sau honda fmx(pe care tio recomand detin una si mi se pare f buna ptr cerintele tale)sau ceva supermoto cum mici sau mai mari valente de enduro:)

oricum sunt n variante tre sa gasesti moto care sa zici da domne asta e si asa si asa si asa etc... :)))...bafta

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rumegat sfaturile de pe aici, ideea e ca nu prea am gasit ce ma intereseaza pe mine. Asa ca, cer ajutor :moron: Problema e aceeasi, inaltimea, insa din alta perspectiva... Incepatoare, 1,82 cm si 63 kg. Am incercat un Bandit 650S, dar mi se pare cam joasa. Oricum, as inclina spre enduro touring. Sugestiile sunt bine venite si apreciate.

 

am aceleasi caracteristici cu tine si un bandit de 600 si NU mi se pare deloc prea jos sau prea mic. e un semn ca de fapt nu stii ce vrei si nu ai gasit nimic inca sa te satisfaca asa ca le gasesti la toate chichite. daca vrei enduro touring, orice f650 o sa-ti vina bine, diferenta de la bandit e ca ai picioarele mai in fata, ghidonu mai aproape si spatele mai drept. daca asta il face sa para mai comod, te-ai scos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...