Sari la conținut

Motociclete... De Fete ;)


blueberry
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 371
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O motocicleta foarte potrivita pentru fete sau pentru incepatori este HONDA CBF 600 SA.

Mesaj completat

Nu stiu de ce a aparut de mai multe ori ce am scris.

Am postat o singura data.

Scuze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a parut cea mai potrivita, frumoasa si usoara Honda CBF 125...e si foarte fiabila, si usoara, si consum de combustibil foarte mic(sub 2L%)

 

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...ved=0CDAQ9QEwAg

Mesaj completat

.....si chiar culorile sint frumoase pentru o fata, si designul e foarte frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a parut cea mai potrivita, frumoasa si usoara Honda CBF 125...e si foarte fiabila, si usoara, si consum de combustibil foarte mic(sub 2L%)

 

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...ved=0CDAQ9QEwAg

Mesaj completat

.....si chiar culorile sint frumoase pentru o fata, si designul e foarte frumos!

Am mers si eu cu asa ceva,ii cam lipseste puterea,nu uita ca nu toate fetele sunt incepatori.Ori pt o fata care are oarecare experienta motorul ala e ca ceaiul.

Personal nu-mi plac semicarenatele,sunt "nici cal nici magar",dar CBF-ul se misca bine,e usoara,finutza,doar ca motorul e cam slab.Mi-ar fi placut sa vad de la Honda un naked cu ghidon mai drept si cu un motor serios de 125 : racire pe apa,4 valve,11kw si niste frane mai tepene pe fata.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand ma plimb prin nordul Italiei, am vazut multe tipe calare pe Ducati Monster . Prietena unui user de pe acest forum are un Monster nou, luat in toamna anului trecut, probabil ne vom intalni duminica viitoare. Voua nu va place Monsterul ?

nuovo-ducati-monster-696-2008-02.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand generos, un motor perfect pentru fete.

 

 

 

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa.

Risc minim de a scapa mana in gaz, viteza relativ mica, putere foarte buna pentru o incepatoare, lux si fite la maxim.

Pentru fetele care nu au mai mers pe acest gen de motor, se poate vedea in poza de mai jos, ca poate fi pusa inca o roata ajutatoare

 

Hayabusa_3_wheel_2.jpg

 

Dar si pentru fetele care se simt increzatoare, sunt si modele cu o singura roata pe spate

 

02-girl.jpg

 

Dupa prima iesire, veti arata asa:

 

3319340197_9bc84df0a5.jpg

 

 

sau asa:

 

 

3349964682_4c07301012.jpg

 

 

In orice caz, este un motor care este foarte usor controlabil si mai mult poate fi folosit de 3 - 4 persoane, fara nici un pic de echipament, cam asa:

 

busa_girls.jpg

 

 

Cu caldura recomand acest motor, eu nu imi iau pentru ca este un motor de fete, si nu as putea fi vazut pe asa ceva.

 

Multa bafta!

 

ce caterinca ieftina..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

parerea mea ca nu motocicleta ii baiu ci fata,daca ai ambitie si chiar vrei poti conduce orice.De exemplu eu am 1,58 si mi-am luat un nsr-u 125 R ajungeam cu varfurile dupa 1 an mi-am luat CBR 600 RR lasat de tot nu ajungeam deloc ,nici nu atingeam solul si era lasata de tot,si am modificat-o exista o piesa "kit-lower" ceva in genu si cu aia se poate lasa mai mult dar noh e si toba sub sa la modelul asta..si totusi am lasat-o si din furca si acum ajung cu varfurile cu ambele picioare si e ok :) m-am descurcat foarte bine pentru prima data cand am condus-o deci e ok desi are 200 kg si 130 cp,si eu nu aveam prea mare experienta 2000 km facuti cu nsr-ul.Deci daca ai vointa ambitie mare esti pasionat intradevar si vrei orice poti daca vreti sa aveti forta mai mare apucati-va de sala eu fac si sala. Deci nu e bine sa gandesti negativ ca aia imi place dar nu cred ca asi putea sa o conduc..daca va place un model in special nu renuntati :) sper ca v-am fost de ajutor. Numa bine :cheers:

Editat de Ada Teo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea ca nu motocicleta ii baiu ci fata,daca ai ambitie si chiar vrei poti conduce orice.

 

Nu mi-o lua in nume de rau. Incearca un KTM 990 SMR. Ce faci daca trebuie sa te opresti brusc si ajungi doar pe varfuri (ma rog, nu ajungi oricum)? S-ar putea sa te expui la un pericol cam mare. Nu merge la extreme. Nu merita. Motociclismul e extraordinar si trebuie sa ramai intreg ca sa ai parte de cele mai frumoase ture. Oricine trebuie sa aiba ratiune in alegerea motocicletei. La 1,58 nu esti asa mica de inaltime, dar sunt fete mult mai mici ca tine. Sa fim seriosi: pe strada inaltimea conteaza. Conteaza si pe "aratura", numai ca acolo nu e asa de grav ca esti "cocostarc intr-un picior" pentru ca nu risti sa dea unu peste tine cu masina. Sigur ca esti mult mai predispus la cazaturi in zonele dificile decat cineva care sta bine pe motocicleta.

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare parte sunt deacord cu postul de mai sus ...la mersul pe strada si nu numai ajuta inaltimea ca sa ai siguranta si confort 2 elemente f importante in plimbarea cu motoreta ,de acord si cu chestia ca nu conteaza inaltimea si ca daca vrei poti adevarat dar mai conteaza si cum o faci si sunt aproape sigur ca fata cu cbr de 130 de cai (care defapt sunt in jur de 117)nu se simte f confortabil pe motoreta ei cu toate modificarile de rigoare, ai putea testa si altfel de modele sar putea sa ai o surpriza placuta...puteti lua exemplul lui Dani Pedrosa pilot moto gp cei de la honda sau chinuit pana peste cap sai gaseasca o pozitie acceptabila...e bine sa testezi mai multe modele si pe ala care te simti confortabil si in siguranta e ceea ce trebuie chiar daca mai tre sa renunti la look si prostii dastea...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-o lua in nume de rau. Incearca un KTM 990 SMR. Ce faci daca trebuie sa te opresti brusc si ajungi doar pe varfuri (ma rog, nu ajungi oricum)? S-ar putea sa te expui la un pericol cam mare. Nu merge la extreme. Nu merita. Motociclismul e extraordinar si trebuie sa ramai intreg ca sa ai parte de cele mai frumoase ture. Oricine trebuie sa aiba ratiune in alegerea motocicletei. La 1,58 nu esti asa mica de inaltime, dar sunt fete mult mai mici ca tine. Sa fim seriosi: pe strada inaltimea conteaza. Conteaza si pe "aratura", numai ca acolo nu e asa de grav ca esti "cocostarc intr-un picior" pentru ca nu risti sa dea unu peste tine cu masina. Sigur ca esti mult mai predispus la cazaturi in zonele dificile decat cineva care sta bine pe motocicleta.

;)

 

 

eu pana acum am condus si am avut numai moto de viteza..,si din cate stiu se pot modifica la cross-uri nu stiu, dar astea de viteza se pot modifica cu piesa aia kit-lower si se lasa cu mult mai jos apoi lasate si din furca..si nu mai e problema chiar daca moto are toba sub sa, eu ma speriasem sa nu atinga toba cauciucu pe spate sau aripa dar nu a atins mai e inca mult pana sa atinga.

 

mare parte sunt deacord cu postul de mai sus ...la mersul pe strada si nu numai ajuta inaltimea ca sa ai siguranta si confort 2 elemente f importante in plimbarea cu motoreta ,de acord si cu chestia ca nu conteaza inaltimea si ca daca vrei poti adevarat dar mai conteaza si cum o faci si sunt aproape sigur ca fata cu cbr de 130 de cai (care defapt sunt in jur de 117)nu se simte f confortabil pe motoreta ei cu toate modificarile de rigoare, ai putea testa si altfel de modele sar putea sa ai o surpriza placuta...puteti lua exemplul lui Dani Pedrosa pilot moto gp cei de la honda sau chinuit pana peste cap sai gaseasca o pozitie acceptabila...e bine sa testezi mai multe modele si pe ala care te simti confortabil si in siguranta e ceea ce trebuie chiar daca mai tre sa renunti la look si prostii dastea...bafta

 

 

daca nu e modificat nimic la el da are 117 dar al meu are ceva modificari care ia mai dat cativa clutzi in plus ;) da stiu ca , si Dani Pedrosa avea o problema cu , asta e de-o inaltime cu mine si pt asta a avut ambitie si uite a dovedit ca se poate,si stau foarte bine pe moto,nu ma deranjeaza cu nimic..nu se simte cand , conduc ca e modificat,e pusa doar o piesa kit-lower ceva in genu cred ca se numeste si e lasat si din furca.In general pe un motor de viteza oricum ar fi el la drumuri foarte lungi e obositor te doare spatele etc,cele mai confortabile is chopper-ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

daca nu e modificat nimic la el da are 117 dar al meu are ceva modificari care ia mai dat cativa clutzi in plus ;) da stiu ca , si Dani Pedrosa avea o problema cu , asta e de-o inaltime cu mine si pt asta a avut ambitie si uite a dovedit ca se poate,si stau foarte bine pe moto,nu ma deranjeaza cu nimic..nu se simte cand , conduc ca e modificat,e pusa doar o piesa kit-lower ceva in genu cred ca se numeste si e lasat si din furca.In general pe un motor de viteza oricum ar fi el la drumuri foarte lungi e obositor te doare spatele etc,cele mai confortabile is chopper-ele.

 

Papuse, omiti faptu' ca Dani Pedrosa alearga pe circuit; si racerii de MotoGP au alura unor jokei.

Iti cunosc backgoundu' de pe forum si sincer, rezuma-te la a da sfaturi pertinente. Orice mobra coborata cativa cm isi pierde cin ciclistica.

Deci nu arata cu degetu' la motociclistii care alearga profi pe circuit cand cineva vrea sa isi ia mobra pentru strada. Is diferente de la cer la pamant.

Tu rezuma-te la a pune mana pe putina carte(nu mi-o lua in nume de rau, da' or sa sara altii la grumazu' fin al dumitale), la a merge cu mobra aia de 600 cmc fara incidente si viata va fi mai roz pt toata lumea.

 

parerea mea ca nu motocicleta ii baiu ci fata,daca ai ambitie si chiar vrei poti conduce orice.De exemplu eu am 1,58 si mi-am luat un nsr-u 125 R ajungeam cu varfurile dupa 1 an mi-am luat CBR 600 RR lasat de tot nu ajungeam deloc ,nici nu atingeam solul si era lasata de tot,si am modificat-o exista o piesa "kit-lower" ceva in genu si cu aia se poate lasa mai mult dar noh e si toba sub sa la modelul asta..si totusi am lasat-o si din furca si acum ajung cu varfurile cu ambele picioare si e ok :) m-am descurcat foarte bine pentru prima data cand am condus-o deci e ok desi are 200 kg si 130 cp,si eu nu aveam prea mare experienta 2000 km facuti cu nsr-ul.Deci daca ai vointa ambitie mare esti pasionat intradevar si vrei orice poti daca vreti sa aveti forta mai mare apucati-va de sala eu fac si sala. Deci nu e bine sa gandesti negativ ca aia imi place dar nu cred ca asi putea sa o conduc..daca va place un model in special nu renuntati :) sper ca v-am fost de ajutor. Numa bine :cheers:

 

 

Aim sori, da' am dat peste postu' tau mai tarziu: bucura-te de ce ai, ai grija mare de tine, insa sper ca esti constienta ca nu esti un exemplu de urmat, da?

Stiu sigur ca ce ai scris mai sus e pura utopie, da' si mie-mi plac telenovelele. Face bine doar la starea de spirit, la increderea de sine, da' rog duduile care vor mobra sa gandeasca cu capu' si sa ceara sfaturi unor persoane trecute prin viata motociclistica.

 

No offence, tuts :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, da' ce rele sunt motociclizdele astea intre ele :blbl:

 

 

Zici tu, fata?! :rusinica:

 

Io cred ca am dreptate, da' nah...nu poti sa le stii pe toate.

PS:vezi ca mi-am pus si io o poza atragatoare la avatar! Io sunt aia! :rolleyes:

Editat de shiva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pana acum am condus si am avut numai moto de viteza..,si din cate stiu se pot modifica la cross-uri nu stiu, dar astea de viteza se pot modifica cu piesa aia kit-lower si se lasa cu mult mai jos apoi lasate si din furca..si nu mai e problema chiar daca moto are toba sub sa, eu ma speriasem sa nu atinga toba cauciucu pe spate sau aripa dar nu a atins mai e inca mult pana sa atinga.

 

In general pe un motor de viteza oricum ar fi el la drumuri foarte lungi e obositor te doare spatele etc,cele mai confortabile is chopper-ele.

 

Nu la asta m-am referit. Nu e suficient sa ai ambitie ca sa conduci motocicleta pe care ti-o doresti. E ok ca ai gasit o modalitate sa o faci sa fie pentru tine, dar nu poti face asta cu orice motoreta. Sunt motorete care nu le poti aduce la nevoile tale nici cu zece kituri de coborare. Numai ca tine minte ce ti s-a spus si mai devreme. Modificarile pe care le-ai facut afecteaza ciclistica motoretei. Partea cu kitul de coborare nu e asa "groasa" dar cu lasatul din juguri... Nu o sa iti dai seama probabil decat daca te dai profi pe circuit cu sliderele la pamant. Asa ca bucura-te de motoreta ca e ok din punctul asta de vedere. Dar nu incuraja pe oricine sa isi ia motoreta dupa bunul plac.

Ca sa iti raspund si la partea cu motoretele de cross, si la astea exista kituri de coborare. Ideal e sa lasi motoreta asa cum e ea si sa reglezi duritatea in functie de traseu. Dar asta e alta poveste. La mine aceeasi poveste ca sa intelegi mai bine. Niciodata nu reglez duritatea suspensiei la crossurile mele pentru ca nu sunt suficient de buna si nu fac lucruri extreme ca sa ma deranjeze. Dar altora cu siguranta le pasa.

Iar chopperul nu e nici pe departe cel mai confortabil motor la drumuri lungi.

Vezi aici + multe alte podoabe de motorete (TDM 850- mult tare mi-a placut motoreta asta;900, GS 650, 1200, etc).

post-50772-0-33478300-1323635857_thumb.jpg

post-50772-0-23924700-1323636123_thumb.jpg

Editat de suzukigsx550es
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pana acum am condus si am avut numai moto de viteza..,si din cate stiu se pot modifica la cross-uri nu stiu, dar astea de viteza se pot modifica cu piesa aia kit-lower si se lasa cu mult mai jos apoi lasate si din furca..si nu mai e problema chiar daca moto are toba sub sa, eu ma speriasem sa nu atinga toba cauciucu pe spate sau aripa dar nu a atins mai e inca mult pana sa atinga.

 

 

 

 

daca nu e modificat nimic la el da are 117 dar al meu are ceva modificari care ia mai dat cativa clutzi in plus ;) da stiu ca , si Dani Pedrosa avea o problema cu , asta e de-o inaltime cu mine si pt asta a avut ambitie si uite a dovedit ca se poate,si stau foarte bine pe moto,nu ma deranjeaza cu nimic..nu se simte cand , conduc ca e modificat,e pusa doar o piesa kit-lower ceva in genu cred ca se numeste si e lasat si din furca.In general pe un motor de viteza oricum ar fi el la drumuri foarte lungi e obositor te doare spatele etc,cele mai confortabile is chopper-ele.

daaaa...inginerii au demonstrat ca se poate nu pedrosa ...cat despre moto a ta nu stiu daca ai mers cu una stock(desi nu prea aveai cum)ca sa poti face diferenta si nu intelege gresit poate modificarile sunt ok in mare parte dar eu sunt sigur ca tie nu prea iti vine manusa motoreta ...cateodata nu numai ambitia e deajuns mai sunt si altele pe langa ...la cati mai multi km... bafta

ps:fara suparare dar si eu sunt de acord ca exemplul tau nu prea este de urmat siguranta pilotului si a celor din jur sunt pe primul loc mai ales in ro

pps:nu choppere le sunt cele mai confortabile eu cred ca touring urile sunt cele mai comfortabile

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...