edward_zone Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 O motocicleta foarte potrivita pentru fete sau pentru incepatori este HONDA CBF 600 SA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 O motocicleta foarte potrivita pentru fete sau pentru incepatori este HONDA CBF 600 SA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 O motocicleta foarte potrivita pentru fete sau pentru incepatori este HONDA CBF 600 SA. Mesaj completat Nu stiu de ce a aparut de mai multe ori ce am scris. Am postat o singura data. Scuze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Mie mi s-a parut cea mai potrivita, frumoasa si usoara Honda CBF 125...e si foarte fiabila, si usoara, si consum de combustibil foarte mic(sub 2L%) http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...ved=0CDAQ9QEwAg Mesaj completat .....si chiar culorile sint frumoase pentru o fata, si designul e foarte frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) Mie mi s-a parut cea mai potrivita, frumoasa si usoara Honda CBF 125...e si foarte fiabila, si usoara, si consum de combustibil foarte mic(sub 2L%) http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...ved=0CDAQ9QEwAg Mesaj completat .....si chiar culorile sint frumoase pentru o fata, si designul e foarte frumos! Am mers si eu cu asa ceva,ii cam lipseste puterea,nu uita ca nu toate fetele sunt incepatori.Ori pt o fata care are oarecare experienta motorul ala e ca ceaiul. Personal nu-mi plac semicarenatele,sunt "nici cal nici magar",dar CBF-ul se misca bine,e usoara,finutza,doar ca motorul e cam slab.Mi-ar fi placut sa vad de la Honda un naked cu ghidon mai drept si cu un motor serios de 125 : racire pe apa,4 valve,11kw si niste frane mai tepene pe fata. Editat Aprilie 6, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 De cand ma plimb prin nordul Italiei, am vazut multe tipe calare pe Ducati Monster . Prietena unui user de pe acest forum are un Monster nou, luat in toamna anului trecut, probabil ne vom intalni duminica viitoare. Voua nu va place Monsterul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furtuna dragos Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Ăla vechi e mai fain, ăsta nou parcă are un burlan în loc de eÂşapament... JMHO Editat Aprilie 13, 2011 de furtuna dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Fetele discuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 in topul preferintelor mele se afla triumph street triple, usurel, frumusel si 100 si ceva de cai se fabrica numai din 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuCBR Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Recomand generos, un motor perfect pentru fete. Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa. Risc minim de a scapa mana in gaz, viteza relativ mica, putere foarte buna pentru o incepatoare, lux si fite la maxim. Pentru fetele care nu au mai mers pe acest gen de motor, se poate vedea in poza de mai jos, ca poate fi pusa inca o roata ajutatoare Dar si pentru fetele care se simt increzatoare, sunt si modele cu o singura roata pe spate Dupa prima iesire, veti arata asa: sau asa: In orice caz, este un motor care este foarte usor controlabil si mai mult poate fi folosit de 3 - 4 persoane, fara nici un pic de echipament, cam asa: Cu caldura recomand acest motor, eu nu imi iau pentru ca este un motor de fete, si nu as putea fi vazut pe asa ceva. Multa bafta! ce caterinca ieftina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JimmyPage1987 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Te coiesti la parcari pt ca nu ai tehnica suficient de bine exersata. Adevar graiesti, da' nici n-o sa ma apuc sa plimb mobra prin curte doar ca sa-mi iasa. Ma loveste hernia cu bițicla asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MillionDollarBaby Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Eu pentru început am zis să-mi cumpăr asta ...măcar să mă acomodez în trafic , frumuÂşel , uÂşor Âşi simplu de condus ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Eu pentru început am zis să-mi cumpăr asta ...măcar să mă acomodez în trafic , frumuÂşel , uÂşor Âşi simplu de condus ! Pune la loc Aprilia aia, macar asa, de forma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
milex Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Va dau eu un motor de fete o gasiti si pe bikeshop. didina e de incredere, frane bune, manevrabila. Daca va intereseaza lasati un post, sau sunati. 0721221893 Emil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
milex Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Da, cu eliciting. Merge bine. cu slick-uri? Da, cu eliciting. Merge bine. Corectorul automat al telefonului ma face sa fac mai multe greseli decat Vanghelie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RnjiTzU Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) milex ...daca e naked nu inseamna ca este de fata... Editat Septembrie 14, 2011 de RnjiTzU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) parerea mea ca nu motocicleta ii baiu ci fata,daca ai ambitie si chiar vrei poti conduce orice.De exemplu eu am 1,58 si mi-am luat un nsr-u 125 R ajungeam cu varfurile dupa 1 an mi-am luat CBR 600 RR lasat de tot nu ajungeam deloc ,nici nu atingeam solul si era lasata de tot,si am modificat-o exista o piesa "kit-lower" ceva in genu si cu aia se poate lasa mai mult dar noh e si toba sub sa la modelul asta..si totusi am lasat-o si din furca si acum ajung cu varfurile cu ambele picioare si e ok m-am descurcat foarte bine pentru prima data cand am condus-o deci e ok desi are 200 kg si 130 cp,si eu nu aveam prea mare experienta 2000 km facuti cu nsr-ul.Deci daca ai vointa ambitie mare esti pasionat intradevar si vrei orice poti daca vreti sa aveti forta mai mare apucati-va de sala eu fac si sala. Deci nu e bine sa gandesti negativ ca aia imi place dar nu cred ca asi putea sa o conduc..daca va place un model in special nu renuntati sper ca v-am fost de ajutor. Numa bine Editat Decembrie 9, 2011 de Ada Teo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 parerea mea ca nu motocicleta ii baiu ci fata,daca ai ambitie si chiar vrei poti conduce orice. Nu mi-o lua in nume de rau. Incearca un KTM 990 SMR. Ce faci daca trebuie sa te opresti brusc si ajungi doar pe varfuri (ma rog, nu ajungi oricum)? S-ar putea sa te expui la un pericol cam mare. Nu merge la extreme. Nu merita. Motociclismul e extraordinar si trebuie sa ramai intreg ca sa ai parte de cele mai frumoase ture. Oricine trebuie sa aiba ratiune in alegerea motocicletei. La 1,58 nu esti asa mica de inaltime, dar sunt fete mult mai mici ca tine. Sa fim seriosi: pe strada inaltimea conteaza. Conteaza si pe "aratura", numai ca acolo nu e asa de grav ca esti "cocostarc intr-un picior" pentru ca nu risti sa dea unu peste tine cu masina. Sigur ca esti mult mai predispus la cazaturi in zonele dificile decat cineva care sta bine pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 mare parte sunt deacord cu postul de mai sus ...la mersul pe strada si nu numai ajuta inaltimea ca sa ai siguranta si confort 2 elemente f importante in plimbarea cu motoreta ,de acord si cu chestia ca nu conteaza inaltimea si ca daca vrei poti adevarat dar mai conteaza si cum o faci si sunt aproape sigur ca fata cu cbr de 130 de cai (care defapt sunt in jur de 117)nu se simte f confortabil pe motoreta ei cu toate modificarile de rigoare, ai putea testa si altfel de modele sar putea sa ai o surpriza placuta...puteti lua exemplul lui Dani Pedrosa pilot moto gp cei de la honda sau chinuit pana peste cap sai gaseasca o pozitie acceptabila...e bine sa testezi mai multe modele si pe ala care te simti confortabil si in siguranta e ceea ce trebuie chiar daca mai tre sa renunti la look si prostii dastea...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Nu mi-o lua in nume de rau. Incearca un KTM 990 SMR. Ce faci daca trebuie sa te opresti brusc si ajungi doar pe varfuri (ma rog, nu ajungi oricum)? S-ar putea sa te expui la un pericol cam mare. Nu merge la extreme. Nu merita. Motociclismul e extraordinar si trebuie sa ramai intreg ca sa ai parte de cele mai frumoase ture. Oricine trebuie sa aiba ratiune in alegerea motocicletei. La 1,58 nu esti asa mica de inaltime, dar sunt fete mult mai mici ca tine. Sa fim seriosi: pe strada inaltimea conteaza. Conteaza si pe "aratura", numai ca acolo nu e asa de grav ca esti "cocostarc intr-un picior" pentru ca nu risti sa dea unu peste tine cu masina. Sigur ca esti mult mai predispus la cazaturi in zonele dificile decat cineva care sta bine pe motocicleta. eu pana acum am condus si am avut numai moto de viteza..,si din cate stiu se pot modifica la cross-uri nu stiu, dar astea de viteza se pot modifica cu piesa aia kit-lower si se lasa cu mult mai jos apoi lasate si din furca..si nu mai e problema chiar daca moto are toba sub sa, eu ma speriasem sa nu atinga toba cauciucu pe spate sau aripa dar nu a atins mai e inca mult pana sa atinga. mare parte sunt deacord cu postul de mai sus ...la mersul pe strada si nu numai ajuta inaltimea ca sa ai siguranta si confort 2 elemente f importante in plimbarea cu motoreta ,de acord si cu chestia ca nu conteaza inaltimea si ca daca vrei poti adevarat dar mai conteaza si cum o faci si sunt aproape sigur ca fata cu cbr de 130 de cai (care defapt sunt in jur de 117)nu se simte f confortabil pe motoreta ei cu toate modificarile de rigoare, ai putea testa si altfel de modele sar putea sa ai o surpriza placuta...puteti lua exemplul lui Dani Pedrosa pilot moto gp cei de la honda sau chinuit pana peste cap sai gaseasca o pozitie acceptabila...e bine sa testezi mai multe modele si pe ala care te simti confortabil si in siguranta e ceea ce trebuie chiar daca mai tre sa renunti la look si prostii dastea...bafta daca nu e modificat nimic la el da are 117 dar al meu are ceva modificari care ia mai dat cativa clutzi in plus da stiu ca , si Dani Pedrosa avea o problema cu , asta e de-o inaltime cu mine si pt asta a avut ambitie si uite a dovedit ca se poate,si stau foarte bine pe moto,nu ma deranjeaza cu nimic..nu se simte cand , conduc ca e modificat,e pusa doar o piesa kit-lower ceva in genu cred ca se numeste si e lasat si din furca.In general pe un motor de viteza oricum ar fi el la drumuri foarte lungi e obositor te doare spatele etc,cele mai confortabile is chopper-ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shiva Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 daca nu e modificat nimic la el da are 117 dar al meu are ceva modificari care ia mai dat cativa clutzi in plus da stiu ca , si Dani Pedrosa avea o problema cu , asta e de-o inaltime cu mine si pt asta a avut ambitie si uite a dovedit ca se poate,si stau foarte bine pe moto,nu ma deranjeaza cu nimic..nu se simte cand , conduc ca e modificat,e pusa doar o piesa kit-lower ceva in genu cred ca se numeste si e lasat si din furca.In general pe un motor de viteza oricum ar fi el la drumuri foarte lungi e obositor te doare spatele etc,cele mai confortabile is chopper-ele. Papuse, omiti faptu' ca Dani Pedrosa alearga pe circuit; si racerii de MotoGP au alura unor jokei. Iti cunosc backgoundu' de pe forum si sincer, rezuma-te la a da sfaturi pertinente. Orice mobra coborata cativa cm isi pierde cin ciclistica. Deci nu arata cu degetu' la motociclistii care alearga profi pe circuit cand cineva vrea sa isi ia mobra pentru strada. Is diferente de la cer la pamant. Tu rezuma-te la a pune mana pe putina carte(nu mi-o lua in nume de rau, da' or sa sara altii la grumazu' fin al dumitale), la a merge cu mobra aia de 600 cmc fara incidente si viata va fi mai roz pt toata lumea. parerea mea ca nu motocicleta ii baiu ci fata,daca ai ambitie si chiar vrei poti conduce orice.De exemplu eu am 1,58 si mi-am luat un nsr-u 125 R ajungeam cu varfurile dupa 1 an mi-am luat CBR 600 RR lasat de tot nu ajungeam deloc ,nici nu atingeam solul si era lasata de tot,si am modificat-o exista o piesa "kit-lower" ceva in genu si cu aia se poate lasa mai mult dar noh e si toba sub sa la modelul asta..si totusi am lasat-o si din furca si acum ajung cu varfurile cu ambele picioare si e ok m-am descurcat foarte bine pentru prima data cand am condus-o deci e ok desi are 200 kg si 130 cp,si eu nu aveam prea mare experienta 2000 km facuti cu nsr-ul.Deci daca ai vointa ambitie mare esti pasionat intradevar si vrei orice poti daca vreti sa aveti forta mai mare apucati-va de sala eu fac si sala. Deci nu e bine sa gandesti negativ ca aia imi place dar nu cred ca asi putea sa o conduc..daca va place un model in special nu renuntati sper ca v-am fost de ajutor. Numa bine Aim sori, da' am dat peste postu' tau mai tarziu: bucura-te de ce ai, ai grija mare de tine, insa sper ca esti constienta ca nu esti un exemplu de urmat, da? Stiu sigur ca ce ai scris mai sus e pura utopie, da' si mie-mi plac telenovelele. Face bine doar la starea de spirit, la increderea de sine, da' rog duduile care vor mobra sa gandeasca cu capu' si sa ceara sfaturi unor persoane trecute prin viata motociclistica. No offence, tuts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shiva Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 (editat) ba, da' ce rele sunt motociclizdele astea intre ele Zici tu, fata?! Io cred ca am dreptate, da' nah...nu poti sa le stii pe toate. PS:vezi ca mi-am pus si io o poza atragatoare la avatar! Io sunt aia! Editat Decembrie 11, 2011 de shiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 (editat) eu pana acum am condus si am avut numai moto de viteza..,si din cate stiu se pot modifica la cross-uri nu stiu, dar astea de viteza se pot modifica cu piesa aia kit-lower si se lasa cu mult mai jos apoi lasate si din furca..si nu mai e problema chiar daca moto are toba sub sa, eu ma speriasem sa nu atinga toba cauciucu pe spate sau aripa dar nu a atins mai e inca mult pana sa atinga. In general pe un motor de viteza oricum ar fi el la drumuri foarte lungi e obositor te doare spatele etc,cele mai confortabile is chopper-ele. Nu la asta m-am referit. Nu e suficient sa ai ambitie ca sa conduci motocicleta pe care ti-o doresti. E ok ca ai gasit o modalitate sa o faci sa fie pentru tine, dar nu poti face asta cu orice motoreta. Sunt motorete care nu le poti aduce la nevoile tale nici cu zece kituri de coborare. Numai ca tine minte ce ti s-a spus si mai devreme. Modificarile pe care le-ai facut afecteaza ciclistica motoretei. Partea cu kitul de coborare nu e asa "groasa" dar cu lasatul din juguri... Nu o sa iti dai seama probabil decat daca te dai profi pe circuit cu sliderele la pamant. Asa ca bucura-te de motoreta ca e ok din punctul asta de vedere. Dar nu incuraja pe oricine sa isi ia motoreta dupa bunul plac. Ca sa iti raspund si la partea cu motoretele de cross, si la astea exista kituri de coborare. Ideal e sa lasi motoreta asa cum e ea si sa reglezi duritatea in functie de traseu. Dar asta e alta poveste. La mine aceeasi poveste ca sa intelegi mai bine. Niciodata nu reglez duritatea suspensiei la crossurile mele pentru ca nu sunt suficient de buna si nu fac lucruri extreme ca sa ma deranjeze. Dar altora cu siguranta le pasa. Iar chopperul nu e nici pe departe cel mai confortabil motor la drumuri lungi. Vezi aici + multe alte podoabe de motorete (TDM 850- mult tare mi-a placut motoreta asta;900, GS 650, 1200, etc). Editat Decembrie 11, 2011 de suzukigsx550es Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 (editat) eu pana acum am condus si am avut numai moto de viteza..,si din cate stiu se pot modifica la cross-uri nu stiu, dar astea de viteza se pot modifica cu piesa aia kit-lower si se lasa cu mult mai jos apoi lasate si din furca..si nu mai e problema chiar daca moto are toba sub sa, eu ma speriasem sa nu atinga toba cauciucu pe spate sau aripa dar nu a atins mai e inca mult pana sa atinga. daca nu e modificat nimic la el da are 117 dar al meu are ceva modificari care ia mai dat cativa clutzi in plus da stiu ca , si Dani Pedrosa avea o problema cu , asta e de-o inaltime cu mine si pt asta a avut ambitie si uite a dovedit ca se poate,si stau foarte bine pe moto,nu ma deranjeaza cu nimic..nu se simte cand , conduc ca e modificat,e pusa doar o piesa kit-lower ceva in genu cred ca se numeste si e lasat si din furca.In general pe un motor de viteza oricum ar fi el la drumuri foarte lungi e obositor te doare spatele etc,cele mai confortabile is chopper-ele. daaaa...inginerii au demonstrat ca se poate nu pedrosa ...cat despre moto a ta nu stiu daca ai mers cu una stock(desi nu prea aveai cum)ca sa poti face diferenta si nu intelege gresit poate modificarile sunt ok in mare parte dar eu sunt sigur ca tie nu prea iti vine manusa motoreta ...cateodata nu numai ambitia e deajuns mai sunt si altele pe langa ...la cati mai multi km... bafta ps:fara suparare dar si eu sunt de acord ca exemplul tau nu prea este de urmat siguranta pilotului si a celor din jur sunt pe primul loc mai ales in ro pps:nu choppere le sunt cele mai confortabile eu cred ca touring urile sunt cele mai comfortabile Editat Decembrie 11, 2011 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Papuse, omiti faptu' ca Dani Pedrosa alearga pe circuit; si racerii de MotoGP au alura unor jokei. Iti cunosc backgoundu' de pe forum si sincer, rezuma-te la a da sfaturi pertinente. Orice mobra coborata cativa cm isi pierde cin ciclistica. Deci nu arata cu degetu' la motociclistii care alearga profi pe circuit cand cineva vrea sa isi ia mobra pentru strada. Is diferente de la cer la pamant. Tu rezuma-te la a pune mana pe putina carte(nu mi-o lua in nume de rau, da' or sa sara altii la grumazu' fin al dumitale), la a merge cu mobra aia de 600 cmc fara incidente si viata va fi mai roz pt toata lumea. Aim sori, da' am dat peste postu' tau mai tarziu: bucura-te de ce ai, ai grija mare de tine, insa sper ca esti constienta ca nu esti un exemplu de urmat, da? Stiu sigur ca ce ai scris mai sus e pura utopie, da' si mie-mi plac telenovelele. Face bine doar la starea de spirit, la increderea de sine, da' rog duduile care vor mobra sa gandeasca cu capu' si sa ceara sfaturi unor persoane trecute prin viata motociclistica. No offence, tuts Domnu a la Caragiale, ti-ai expus toate cunostintele dobandite de-a lungul vietii?sau mai ai ceva..?ee acum, o sa-ti raspund in cateva cuvinte, viata pe care o traiesc este a mea si decid singura ce sa calaresc , cand si ce modificari sa aduc atelajului,sfaturi n-am dat si nici nu dau,a fost o simpla sugestie (doar pentru asta e deschis topicul oricine sa-si poata spune parerea ) nu mi-o lua in nume de rau dar pe viitor rezuma-te la a urmarii telenovelele care iti plac atat de mult dupa cum singur ai recunoscut si nu mai intra pe topic sa pui coada la cireasa daaaa...inginerii au demonstrat ca se poate nu pedrosa ...cat despre moto a ta nu stiu daca ai mers cu una stock(desi nu prea aveai cum)ca sa poti face diferenta si nu intelege gresit poate modificarile sunt ok in mare parte dar eu sunt sigur ca tie nu prea iti vine manusa motoreta ...cateodata nu numai ambitia e deajuns mai sunt si altele pe langa ...la cati mai multi km... bafta ps:fara suparare dar si eu sunt de acord ca exemplul tau nu prea este de urmat siguranta pilotului si a celor din jur sunt pe primul loc mai ales in ro pps:nu choppere le sunt cele mai confortabile eu cred ca touring urile sunt cele mai comfortabile EE uite ca eu am putut.Am avut ambitie desi sunt mica de inaltine la 1,58 si 46 kg.M-am descurcat foarte bine cu CBR-ul si nu-am observat in timpul mersului sa fie ceva in neregula cu el. L-am lasat sa-l conduca si 2 motociclistii cu experienta si ei au spus ca moto e ok,atata timp cat nu o sa merg cu viteza foarte mare,mici probleme asi putea intampina la peste 220 km/h aproximativ, sa nu mai fie foarte stabil, in rest am mai auzit ca se poate modifica tot sasiul , in servise specializate...si daca fata ii chiar atat de amarata si nu ii in stare sa conduca si nu are ambitie sa se lase de meserie...sau sa-si ia un scuter...ca o fata care nu are ambitie si nu e intradevar pasionata, pe orice motor s-ar urca i s-ar parea ca e foarte greu de condus,deci tine si de fata chestia asta..nu sa-si ia de distractie sau fitze..cu parere de rau dar sunt multi motociclistii si motocicliste asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.