MillionDollarBaby Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Eu pentru început am zis să-mi cumpăr asta ...măcar să mă acomodez în trafic , frumuÂşel , uÂşor Âşi simplu de condus ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Eu pentru început am zis să-mi cumpăr asta ...măcar să mă acomodez în trafic , frumuÂşel , uÂşor Âşi simplu de condus ! Pune la loc Aprilia aia, macar asa, de forma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
milex Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Va dau eu un motor de fete o gasiti si pe bikeshop. didina e de incredere, frane bune, manevrabila. Daca va intereseaza lasati un post, sau sunati. 0721221893 Emil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
milex Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Da, cu eliciting. Merge bine. cu slick-uri? Da, cu eliciting. Merge bine. Corectorul automat al telefonului ma face sa fac mai multe greseli decat Vanghelie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RnjiTzU Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) milex ...daca e naked nu inseamna ca este de fata... Editat Septembrie 14, 2011 de RnjiTzU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) parerea mea ca nu motocicleta ii baiu ci fata,daca ai ambitie si chiar vrei poti conduce orice.De exemplu eu am 1,58 si mi-am luat un nsr-u 125 R ajungeam cu varfurile dupa 1 an mi-am luat CBR 600 RR lasat de tot nu ajungeam deloc ,nici nu atingeam solul si era lasata de tot,si am modificat-o exista o piesa "kit-lower" ceva in genu si cu aia se poate lasa mai mult dar noh e si toba sub sa la modelul asta..si totusi am lasat-o si din furca si acum ajung cu varfurile cu ambele picioare si e ok m-am descurcat foarte bine pentru prima data cand am condus-o deci e ok desi are 200 kg si 130 cp,si eu nu aveam prea mare experienta 2000 km facuti cu nsr-ul.Deci daca ai vointa ambitie mare esti pasionat intradevar si vrei orice poti daca vreti sa aveti forta mai mare apucati-va de sala eu fac si sala. Deci nu e bine sa gandesti negativ ca aia imi place dar nu cred ca asi putea sa o conduc..daca va place un model in special nu renuntati sper ca v-am fost de ajutor. Numa bine Editat Decembrie 9, 2011 de Ada Teo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 parerea mea ca nu motocicleta ii baiu ci fata,daca ai ambitie si chiar vrei poti conduce orice. Nu mi-o lua in nume de rau. Incearca un KTM 990 SMR. Ce faci daca trebuie sa te opresti brusc si ajungi doar pe varfuri (ma rog, nu ajungi oricum)? S-ar putea sa te expui la un pericol cam mare. Nu merge la extreme. Nu merita. Motociclismul e extraordinar si trebuie sa ramai intreg ca sa ai parte de cele mai frumoase ture. Oricine trebuie sa aiba ratiune in alegerea motocicletei. La 1,58 nu esti asa mica de inaltime, dar sunt fete mult mai mici ca tine. Sa fim seriosi: pe strada inaltimea conteaza. Conteaza si pe "aratura", numai ca acolo nu e asa de grav ca esti "cocostarc intr-un picior" pentru ca nu risti sa dea unu peste tine cu masina. Sigur ca esti mult mai predispus la cazaturi in zonele dificile decat cineva care sta bine pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Nu mi-o lua in nume de rau. Incearca un KTM 990 SMR. Ce faci daca trebuie sa te opresti brusc si ajungi doar pe varfuri (ma rog, nu ajungi oricum)? S-ar putea sa te expui la un pericol cam mare. Nu merge la extreme. Nu merita. Motociclismul e extraordinar si trebuie sa ramai intreg ca sa ai parte de cele mai frumoase ture. Oricine trebuie sa aiba ratiune in alegerea motocicletei. La 1,58 nu esti asa mica de inaltime, dar sunt fete mult mai mici ca tine. Sa fim seriosi: pe strada inaltimea conteaza. Conteaza si pe "aratura", numai ca acolo nu e asa de grav ca esti "cocostarc intr-un picior" pentru ca nu risti sa dea unu peste tine cu masina. Sigur ca esti mult mai predispus la cazaturi in zonele dificile decat cineva care sta bine pe motocicleta. eu pana acum am condus si am avut numai moto de viteza..,si din cate stiu se pot modifica la cross-uri nu stiu, dar astea de viteza se pot modifica cu piesa aia kit-lower si se lasa cu mult mai jos apoi lasate si din furca..si nu mai e problema chiar daca moto are toba sub sa, eu ma speriasem sa nu atinga toba cauciucu pe spate sau aripa dar nu a atins mai e inca mult pana sa atinga. mare parte sunt deacord cu postul de mai sus ...la mersul pe strada si nu numai ajuta inaltimea ca sa ai siguranta si confort 2 elemente f importante in plimbarea cu motoreta ,de acord si cu chestia ca nu conteaza inaltimea si ca daca vrei poti adevarat dar mai conteaza si cum o faci si sunt aproape sigur ca fata cu cbr de 130 de cai (care defapt sunt in jur de 117)nu se simte f confortabil pe motoreta ei cu toate modificarile de rigoare, ai putea testa si altfel de modele sar putea sa ai o surpriza placuta...puteti lua exemplul lui Dani Pedrosa pilot moto gp cei de la honda sau chinuit pana peste cap sai gaseasca o pozitie acceptabila...e bine sa testezi mai multe modele si pe ala care te simti confortabil si in siguranta e ceea ce trebuie chiar daca mai tre sa renunti la look si prostii dastea...bafta daca nu e modificat nimic la el da are 117 dar al meu are ceva modificari care ia mai dat cativa clutzi in plus da stiu ca , si Dani Pedrosa avea o problema cu , asta e de-o inaltime cu mine si pt asta a avut ambitie si uite a dovedit ca se poate,si stau foarte bine pe moto,nu ma deranjeaza cu nimic..nu se simte cand , conduc ca e modificat,e pusa doar o piesa kit-lower ceva in genu cred ca se numeste si e lasat si din furca.In general pe un motor de viteza oricum ar fi el la drumuri foarte lungi e obositor te doare spatele etc,cele mai confortabile is chopper-ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shiva Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 daca nu e modificat nimic la el da are 117 dar al meu are ceva modificari care ia mai dat cativa clutzi in plus da stiu ca , si Dani Pedrosa avea o problema cu , asta e de-o inaltime cu mine si pt asta a avut ambitie si uite a dovedit ca se poate,si stau foarte bine pe moto,nu ma deranjeaza cu nimic..nu se simte cand , conduc ca e modificat,e pusa doar o piesa kit-lower ceva in genu cred ca se numeste si e lasat si din furca.In general pe un motor de viteza oricum ar fi el la drumuri foarte lungi e obositor te doare spatele etc,cele mai confortabile is chopper-ele. Papuse, omiti faptu' ca Dani Pedrosa alearga pe circuit; si racerii de MotoGP au alura unor jokei. Iti cunosc backgoundu' de pe forum si sincer, rezuma-te la a da sfaturi pertinente. Orice mobra coborata cativa cm isi pierde cin ciclistica. Deci nu arata cu degetu' la motociclistii care alearga profi pe circuit cand cineva vrea sa isi ia mobra pentru strada. Is diferente de la cer la pamant. Tu rezuma-te la a pune mana pe putina carte(nu mi-o lua in nume de rau, da' or sa sara altii la grumazu' fin al dumitale), la a merge cu mobra aia de 600 cmc fara incidente si viata va fi mai roz pt toata lumea. parerea mea ca nu motocicleta ii baiu ci fata,daca ai ambitie si chiar vrei poti conduce orice.De exemplu eu am 1,58 si mi-am luat un nsr-u 125 R ajungeam cu varfurile dupa 1 an mi-am luat CBR 600 RR lasat de tot nu ajungeam deloc ,nici nu atingeam solul si era lasata de tot,si am modificat-o exista o piesa "kit-lower" ceva in genu si cu aia se poate lasa mai mult dar noh e si toba sub sa la modelul asta..si totusi am lasat-o si din furca si acum ajung cu varfurile cu ambele picioare si e ok m-am descurcat foarte bine pentru prima data cand am condus-o deci e ok desi are 200 kg si 130 cp,si eu nu aveam prea mare experienta 2000 km facuti cu nsr-ul.Deci daca ai vointa ambitie mare esti pasionat intradevar si vrei orice poti daca vreti sa aveti forta mai mare apucati-va de sala eu fac si sala. Deci nu e bine sa gandesti negativ ca aia imi place dar nu cred ca asi putea sa o conduc..daca va place un model in special nu renuntati sper ca v-am fost de ajutor. Numa bine Aim sori, da' am dat peste postu' tau mai tarziu: bucura-te de ce ai, ai grija mare de tine, insa sper ca esti constienta ca nu esti un exemplu de urmat, da? Stiu sigur ca ce ai scris mai sus e pura utopie, da' si mie-mi plac telenovelele. Face bine doar la starea de spirit, la increderea de sine, da' rog duduile care vor mobra sa gandeasca cu capu' si sa ceara sfaturi unor persoane trecute prin viata motociclistica. No offence, tuts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shiva Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 (editat) ba, da' ce rele sunt motociclizdele astea intre ele Zici tu, fata?! Io cred ca am dreptate, da' nah...nu poti sa le stii pe toate. PS:vezi ca mi-am pus si io o poza atragatoare la avatar! Io sunt aia! Editat Decembrie 11, 2011 de shiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 (editat) eu pana acum am condus si am avut numai moto de viteza..,si din cate stiu se pot modifica la cross-uri nu stiu, dar astea de viteza se pot modifica cu piesa aia kit-lower si se lasa cu mult mai jos apoi lasate si din furca..si nu mai e problema chiar daca moto are toba sub sa, eu ma speriasem sa nu atinga toba cauciucu pe spate sau aripa dar nu a atins mai e inca mult pana sa atinga. In general pe un motor de viteza oricum ar fi el la drumuri foarte lungi e obositor te doare spatele etc,cele mai confortabile is chopper-ele. Nu la asta m-am referit. Nu e suficient sa ai ambitie ca sa conduci motocicleta pe care ti-o doresti. E ok ca ai gasit o modalitate sa o faci sa fie pentru tine, dar nu poti face asta cu orice motoreta. Sunt motorete care nu le poti aduce la nevoile tale nici cu zece kituri de coborare. Numai ca tine minte ce ti s-a spus si mai devreme. Modificarile pe care le-ai facut afecteaza ciclistica motoretei. Partea cu kitul de coborare nu e asa "groasa" dar cu lasatul din juguri... Nu o sa iti dai seama probabil decat daca te dai profi pe circuit cu sliderele la pamant. Asa ca bucura-te de motoreta ca e ok din punctul asta de vedere. Dar nu incuraja pe oricine sa isi ia motoreta dupa bunul plac. Ca sa iti raspund si la partea cu motoretele de cross, si la astea exista kituri de coborare. Ideal e sa lasi motoreta asa cum e ea si sa reglezi duritatea in functie de traseu. Dar asta e alta poveste. La mine aceeasi poveste ca sa intelegi mai bine. Niciodata nu reglez duritatea suspensiei la crossurile mele pentru ca nu sunt suficient de buna si nu fac lucruri extreme ca sa ma deranjeze. Dar altora cu siguranta le pasa. Iar chopperul nu e nici pe departe cel mai confortabil motor la drumuri lungi. Vezi aici + multe alte podoabe de motorete (TDM 850- mult tare mi-a placut motoreta asta;900, GS 650, 1200, etc). Editat Decembrie 11, 2011 de suzukigsx550es Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Papuse, omiti faptu' ca Dani Pedrosa alearga pe circuit; si racerii de MotoGP au alura unor jokei. Iti cunosc backgoundu' de pe forum si sincer, rezuma-te la a da sfaturi pertinente. Orice mobra coborata cativa cm isi pierde cin ciclistica. Deci nu arata cu degetu' la motociclistii care alearga profi pe circuit cand cineva vrea sa isi ia mobra pentru strada. Is diferente de la cer la pamant. Tu rezuma-te la a pune mana pe putina carte(nu mi-o lua in nume de rau, da' or sa sara altii la grumazu' fin al dumitale), la a merge cu mobra aia de 600 cmc fara incidente si viata va fi mai roz pt toata lumea. Aim sori, da' am dat peste postu' tau mai tarziu: bucura-te de ce ai, ai grija mare de tine, insa sper ca esti constienta ca nu esti un exemplu de urmat, da? Stiu sigur ca ce ai scris mai sus e pura utopie, da' si mie-mi plac telenovelele. Face bine doar la starea de spirit, la increderea de sine, da' rog duduile care vor mobra sa gandeasca cu capu' si sa ceara sfaturi unor persoane trecute prin viata motociclistica. No offence, tuts Domnu a la Caragiale, ti-ai expus toate cunostintele dobandite de-a lungul vietii?sau mai ai ceva..?ee acum, o sa-ti raspund in cateva cuvinte, viata pe care o traiesc este a mea si decid singura ce sa calaresc , cand si ce modificari sa aduc atelajului,sfaturi n-am dat si nici nu dau,a fost o simpla sugestie (doar pentru asta e deschis topicul oricine sa-si poata spune parerea ) nu mi-o lua in nume de rau dar pe viitor rezuma-te la a urmarii telenovelele care iti plac atat de mult dupa cum singur ai recunoscut si nu mai intra pe topic sa pui coada la cireasa daaaa...inginerii au demonstrat ca se poate nu pedrosa ...cat despre moto a ta nu stiu daca ai mers cu una stock(desi nu prea aveai cum)ca sa poti face diferenta si nu intelege gresit poate modificarile sunt ok in mare parte dar eu sunt sigur ca tie nu prea iti vine manusa motoreta ...cateodata nu numai ambitia e deajuns mai sunt si altele pe langa ...la cati mai multi km... bafta ps:fara suparare dar si eu sunt de acord ca exemplul tau nu prea este de urmat siguranta pilotului si a celor din jur sunt pe primul loc mai ales in ro pps:nu choppere le sunt cele mai confortabile eu cred ca touring urile sunt cele mai comfortabile EE uite ca eu am putut.Am avut ambitie desi sunt mica de inaltine la 1,58 si 46 kg.M-am descurcat foarte bine cu CBR-ul si nu-am observat in timpul mersului sa fie ceva in neregula cu el. L-am lasat sa-l conduca si 2 motociclistii cu experienta si ei au spus ca moto e ok,atata timp cat nu o sa merg cu viteza foarte mare,mici probleme asi putea intampina la peste 220 km/h aproximativ, sa nu mai fie foarte stabil, in rest am mai auzit ca se poate modifica tot sasiul , in servise specializate...si daca fata ii chiar atat de amarata si nu ii in stare sa conduca si nu are ambitie sa se lase de meserie...sau sa-si ia un scuter...ca o fata care nu are ambitie si nu e intradevar pasionata, pe orice motor s-ar urca i s-ar parea ca e foarte greu de condus,deci tine si de fata chestia asta..nu sa-si ia de distractie sau fitze..cu parere de rau dar sunt multi motociclistii si motocicliste asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Orice mobra coborata cativa cm isi pierde cin ciclistica. [bullS][/bullS] Pe ce te bazezi cand zici asta? Chiar is curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 "We must stress the fact that lowering your bike has some real disadvantages. First and foremost is ground clearance-if you corner very aggressively, you will drag parts sooner and easier than another rider on a standard-suspended machine. Some of these parts-like engine case covers or exhaust systems-can lever the rear tire off the ground if you're not careful. You MUST remember this if you plan on lowering your bike. The ground clearance factor means there's also a limit to how much you can lower a sportbike. Nearly all of the suspension technicians we spoke with said for riders who don't intend to drag race, 1.5 inches is the limit they would be comfortable with for shortening suspension. Anymore than that severely restricts the amount of lean angle the bike can achieve without running into ground clearance problems." "Any time you lower either end of a motorcycle, you must lower the opposite end an identical amount. Unless you want to change the bike's steering characteristics (which should only be done if you have a comprehensive grasp of motorcycle steering geometry), you must maintain the bike's chassis attitude to avoid handling problems. Changing the front or rear ride heights by as little as 5mm can have a dramatic effect on how a bike handles in the corners." Read more: http://www.sportrider.com/tech/146_0210_lowering_your_bike_safely/index.html#ixzz1gR42S0cp si daca "maculatura" e prea slaba si nu v-a convins exista pentru cei avansati si : " The Racing Motorcycle" a technical guide for constructors by John Bradley volume 1. Gearing, geometry, aerodynamics and suspension Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucas22010 Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 motocicleta asta a fost a unei fete inainte de a ajunge la mine, si acum o regreta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-motoguzzi-breva%20v750%20ie-din-2004-420055.html poate va ajunge din nou unei fete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 (editat) @Buggy, este o carte de inginerie sport sau nu, legile fizicii sunt aceleasi Editat Decembrie 13, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 motocicleta asta a fost a unei fete inainte de a ajunge la mine, si acum o regreta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-motoguzzi-breva%20v750%20ie-din-2004-420055.html poate va ajunge din nou unei fete ce moto faina, o stiu pe tipa mai merge pe motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucas22010 Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 ce moto faina, o stiu pe tipa mai merge pe motocicleta? mai merge, dar dupa ce mi-a vandut mie motoguzzi, si-a luat alta noua (er6). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 acum 2-3 ani era cat pe ce sa cumpere un cb500...stie ea care mi se pare o alegere foarte buna er-6, m-am suit si eu pe una la un show, e foarte joasa noh, bravo ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucas22010 Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) acum 2-3 ani era cat pe ce sa cumpere un cb500...stie ea care mi se pare o alegere foarte buna er-6, m-am suit si eu pe una la un show, e foarte joasa noh, bravo ei! m-am suit si eu pe er-6-le ei, si da, cred ca e ok pentru fete. mie nu mi-a placut Editat Decembrie 14, 2011 de lucas22010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 dupa cum am mai spus nu e imposibil, ideea e felu in care o faci daca te simiti ok pe moto si o poti controla in siguranta ...si o intrebare am ,daca nu mergi cu viteza dece ai un moto de viteza care oricum nu e recomandat in ro mai ales ptr constitutia ta fizica daca lai avea doar ptr circuit nimic de zis plus ca poate tu crezi ca te descurci f bine asta nu inseamana ca asa si e ...ma repet e f bine ca ai ambitie dar uneori nu e de ajuns tocmai dasta sunt 1 milion de modele moto ptr 1 milion de feluri de oameni si gusturi si de multe ori se intampla ca moto care nu arata f bine se conduce f bine, parerea mea este ca te chinui un pic cu moto a ta si cred ca o faci de fitze si vrei sa demonstrezi ca se poate si asa in declinul sigurantei si a comfortului si vis a vis de fete credema ca am vazut si contrariul la exemplul tau cu ochii mei si nu una mai multe ...sper sa nu intelegi gresit dar pe undeva iti scapa niste detalii importante ...bafta cat despre coborarea unei moto din furca ...f multe moto au o toleranta de coborare sau urcare a motoretei din furca iar toleranta este f bine calculata incat sa nu modifice ciclistica,toleranta este facuta ca fiecare in parte sa se joace cu nivelul furcii si sa vada cum se simte mai bine diferentele fiind destul de mici e vb de cativa mm dar pentru unii conteaza,daca ai depasit toleranta atunci cred ca e o problema si nu recomand...oricum pentru mersul pe strada diferentele sunt infime si cred ca pe circuit se vede mai bine defernta mai ales de un pilot experimentat sau profesionist ...numai de bine in fine fiecare cu parerea lui,fiecare avem pareri diferite, cate despre fite nu vorbii daca nu ma cunosti,daca am un motor frumos asta nu insemna ca fac fitze..atunci toti care ar conduce motoare de viteza noi sau care arata super bine si grijite ar face fitze?daca nu ma cunosti mia bine nu vorbi..eu chiar intredevar is pasionata si astea de viteza imi plac,gusturile nu se discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 f multe moto au o toleranta de coborare sau urcare a motoretei din furca spune-mi si mie cum urci motoreta din furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) spune-mi si mie cum urci motoreta din furca? lasati ma fata in pace ca are dreptate. O poti urca, daca a fost coborata candva. Pui stander pe spate, cric sub galerii, slabesti telescoapele de pe juguri si tragi de roata in jos. Rele mai sunteti Ups! Acum am citit cine a fost cu ideea coborarii din furca. Creceam ca ada teo a spus-o! Editat Decembrie 14, 2011 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 (editat) puteam sa fac topic la "motocicleta mea" daca doream asta dar e un model mai rar asadar ce conteaza ce scriu eu despre o motocicleta care nu exista pe piata romaneasca? Editat Decembrie 15, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.