kinzo_2004 Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 O fi switch-ul de la side-stand. Desfa-l si curata-l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 O fi switch-ul de la side-stand. Desfa-l si curata-l! pai care e ?daca poti da mai multe informatii,si rusinos spun ca nu prea am umblat in ea deci nu stiu.multulmesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Du-te aici: http://www.thevirago.co.uk/viragomicrofiche/tvmicrofichemain.asp?catalog=tVMicroficheXV250GGC1995SQL&Model=XV250%20G%20GC Alege "ELECTRICAL2". Switch-ul tau e nr. 10. Sau: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Dupa cum spuneam si mai devreme,se vinde viroaga.Este un 535 din '90.Arata si fuge grozav de bine.S-au schimbat pe langa ulei+ulei cardan,filtre,placute frana,etc si RELEU INCARCARE+STATOR ALTERNATOR! Accept orice test,mecanic,etc.Mobra este tinuta in garaj. Merita vazuta.Se cere 1800 euroi. Info suplimentare la nr 0723.193.538 sau/si 0758.012.182. De ce vrei s-o dai asa de repede? Vrei ceva mai mare sau te lasi de sportul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Vreau un bobber,m-am gandit sa-l fac din virago,iese relativ ok,dar nu chiar cum imi doresc.M-am hotarat sa-mi iau un Shadow de 600,model din care,dupa parerea mea,ies cele mai faine bobbere,poate doar HD il bate......fiecare cu piticii lui:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 (editat) am gasit original din fericire cu 355 lei. pai poti sa-mi zici de unde l-ai gasit cu doar atat? si oare se potriveste si la cea de 250? si.. SALUTARE TUTUROR si BINE V-AM GASIT! Editat Octombrie 13, 2011 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 pai poti sa-mi zici de unde l-ai gasit cu doar atat? si oare se potriveste si la cea de 250? si.. SALUTARE TUTUROR si BINE V-AM GASIT! ti-am scris pe PM de unde l-am luat. nu stiu daca e permisa reclama aici. in legatura cu compatibilitatea...nu stiu daca se "pupa" pe una de 250. din ce-am vazut pe diverse site-uri arata un pic diferit dar nu exclud sa se potriveasca. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Salut! Nu se potriveste cel de 535 cu cel de 250. Sunt modele diferite. In alta ordine de idei, am releu de vanzare de 535 (87-96), care se potriveste si la: XV700 (84-87), XV750 (88-96), XV1000 (84-85), XV1100 (86-96) si V-MAX 1200 (85-95). Detalii mai multe aici: /index.php?/topic/669671-relee-incarcare-si-statoare/page__view__findpost__p__2974083 Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Nu se potriveste cel de 535 cu cel de 250. Sunt modele diferite. Ok, multzam! e bine ca mi-ai zis. Multumesc si Bobo7 , am vazut link-ul tau pe PM (dar chiar asa sever e p-aicea, daca dai un link de piesa sau catre un furnizor e reclama ?) Releu de incarcare de la Ignitech a folosit careva? E okei? Eu caut un releu pt. Virago de 250 cu specificatii similare piesei de origine, nu ma pasioneaza un releu de incarcare cu fabricant necunoscut. Dar la bani modesti si daca cineva a folosit si releu de incarcare no name si mi-l poate recomanda, ar fi super! Pe releul original de incarcare, al meu scrie asa: 47X-A1 SH569-12 9.7.2. Motoreta e Yamaha XV250 Virago Anul fabricatiei: 1990 Serie: JYA 2 UJE 01 LA 030 484 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 S-ar putea potrivii si de la un alt motor.Eu pe viroaga mea de 535,mi-am pus releu de honda trans si functioneaza perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 S-ar putea potrivi si de la un alt motor. Pai daca a facut careva ghidusia - si a mers si-a fost mai ieftin- de la care motor ar merge releul de incarcare pe Viroaga de 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Se poate utiliza orice releu, eu am pus de scuter(asta am gasit mai ieftin). Trebuie facuta o adaptare corecta, unele au 4 fire(3 alternante, un + si masa la carcasa), altele 5 fire(3 alternante,un + si un -), altele au 6 fire(3 alternante , 2 + si un -), etc... in fine, nu conteaza, important este ca sa soliciti cat mai putin releul. Asta o faci prin legaturi(conexiuni) ferme, baterie buna (capabila sa ia curent si sa-l inmagazineze) si prin aprinderea farului imediat dupa pornire. Orice pierdere de tensiune in circuitul de incarcare face sa creasca tensiunea pe cele 3 alternante solicitand releul inutil, progucand distrugerea lui in scurt timp (stabilizarea tensiunii se face prin punerea la masa a surplusului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 am tinut cont de tot ce-ai zis, cristi, atunci cand am montat un releu nou, de maxi-scuter (yamaha majesty 250). dar acesta nu incarca suficient, nu sare de 13,7-13,9 la turatie mare. cu releul asta merg de multa vreme dar nu e multumitor, trebuie la vreo saptamana sa incarc bateria cu redresorul. inainte de releul asta am incercat cu unul chinezesc, de ATV, care a pocnit dupa vreo luna...asadar, intr-adevar merge inlocuit cu alt releu dar la mine nu a dat rezultate optime (adica 14,2 - 14,5 indiferent de consumatori, la peste 1500 rpm). pe de alta parte, mi s-a facut aici o oferta buna pentru un releu potrivit si am sa-l cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 (editat) Din experienta am constat ca tensiunea optima este 14V, peste aceasta valoare in baterie se produce un proces accelerat de descompunere a apei(degajari puternice de H si O), fiind necesara o verificare si completare cu apa distilata periodica. Tensiunea acceptata in general de fabricanti, este la valoarea 13,6 - 14,2V se admite si un max de 14,5V. In cazul tau tensiunea minima de 13,6V ar trebui sa apara la cca 1000rot/min. In aceasta situatie nu este necesara incarcarea acumulatorului. Daca aceasta tensiune variaza functie de consumatori sau la accelerare inseamna ca undeva pe circuit ai un contact imperfect si indiferent de releul utilizat problema va persista. Deasemeni trebuie verificata starea bateriei, fiind posibila o defectiune interna ce-l poate descarca sau micsora capacitatea de stocare(cazuri frecvente), ea avand si rol de stabilizare tensiune. Am intailnit o situatie la un amic care avea simptomele descrise de tine si care a rezolvat-o doar prin inlocuirea bateriei. Editat Octombrie 17, 2011 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Din experienta am constat ca tensiunea optima este 14V, peste aceasta valoare in baterie se produce un proces accelerat de descompunere a apei(degajari puternice de H si O), fiind necesara o verificare si completare cu apa distilata periodica. Tensiunea acceptata in general de fabricanti, este la valoarea 13,6 - 14,2V se admite si un max de 14,5V. In cazul tau tensiunea minima de 13,6V ar trebui sa apara la cca 1000rot/min. In aceasta situatie nu este necesara incarcarea acumulatorului. Daca aceasta tensiune variaza functie de consumatori sau la accelerare inseamna ca undeva pe circuit ai un contact imperfect si indiferent de releul utilizat problema va persista. Deasemeni trebuie verificata starea bateriei, fiind posibila o defectiune interna ce-l poate descarca sau micsora capacitatea de stocare(cazuri frecvente), ea avand si rol de stabilizare tensiune. Am intailnit o situatie la un amic care avea simptomele descrise de tine si care a rezolvat-o doar prin inlocuirea bateriei. multumesc mult pentru sfaturi si interesul acordat problemei mele. eu cred ca este in mod cert regulatorul de tensiune de vina, bateria fiind noua iar la cca 1000 rpm ( eu nu am turometru, apreciez doar) asadar, cand e doar usor turata deasupra relantiului tensiunea e vreo 12 si putin...creste cu turatia dar la 14 nu a ajuns niciodata. astfel, nu mi se incarca suficient si merg mereu cu frica si cu redresorul dupa mine. mai ales dupa ce merg doar in oras, daca o incarc duminica, vineri invarte mai greu la pornire...cam la o saptamana, bateria mea are puterea injumatatita (e redresor d`ala de-ti arata cu niste beculete starea bateriei) si uite-asa am tarait-o asa vreun an de zile dar m-am decis sa rezolv problema cumparand totusi un releu nou. ms inca o data pt sfaturi, am sa tin cont si de ce mi-ai spus. bafta sa ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 multumesc mult pentru sfaturi si interesul acordat problemei mele. eu cred ca este in mod cert regulatorul de tensiune de vina, bateria fiind noua iar la cca 1000 rpm ( eu nu am turometru, apreciez doar) asadar, cand e doar usor turata deasupra relantiului tensiunea e vreo 12 si putin...creste cu turatia dar la 14 nu a ajuns niciodata. astfel, nu mi se incarca suficient si merg mereu cu frica si cu redresorul dupa mine. mai ales dupa ce merg doar in oras, daca o incarc duminica, vineri invarte mai greu la pornire...cam la o saptamana, bateria mea are puterea injumatatita (e redresor d`ala de-ti arata cu niste beculete starea bateriei) si uite-asa am tarait-o asa vreun an de zile dar m-am decis sa rezolv problema cumparand totusi un releu nou. ms inca o data pt sfaturi, am sa tin cont si de ce mi-ai spus. bafta sa ai! Nu strica si o verificare a statorului alternator.Mie nu imi incarca releul,dar la o verificare mai amanuntita,am gasit statorul ca fiind vinovat,era in scurt.Daca as fi inlocuit doar releul,l-as fi distrus dupa cateva zile probabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Nu strica si o verificare a statorului alternator. Da, corecta observatie. A fost verificat de catre un prieten priceput. Cica e bun... In plus, daca ar fi fost in scurt, ar fi prajit si releul pe care-l am acum montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salutare tuturor! Are cineva de vanzare carburatoare de virago 535? sau imi spune cineva de unde sa cumpar? Sau macar membrane, ca ale mele s-au subtiat rau! Multumesc si asfalt uscat cat ne mai permite vremea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 carburatoarele sunt scumpe in general , iar la mana a doua nu renteaza sa iei , pentru ca nu stii exact ce iei . membrane gasesti pe ebay de la 30-40 euro in sus , sau daca te grabesti , de la 300 si ceva de lei in sus , per bucata . pe ebay de germania sunt ceva mai ieftine . sa ai spor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 intrebare: se potriveste pe virago 535 carburatoare de 750? Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Va salut ! Am cumparat recent un Virago de la o persoana din alt Judet. Am fost azi la autentificari RAR in Voluntari pentru a-mi lua certificatul de autenticitate! Vine un domn de treaba la mine si se uita pe carte identitate , pe cadrul si motorul Viragoului meu de 535 , la marimea cauciucurilor si, ce sa vezi, si la sitele scoase pe care cel de la care am cumparat motorul le-a scos dupa ce si-a facut ITP ul valabil pana in 2013. Desi eu am venit doar pentru autentificare, nu pentru ITP, zice ca in mod normal ar trebui anulat ITP-ul si mi-a zis sa vin din nou can pun sitele la loc (NICI MACAR N-A PORNIT MOTORUL). Mi-a zis prieteneste ca ma lasa in pace si mi-a dat cartea de identitate inapoi si m-a atentionat sa revin cand rezolv treaba asta! Ce ma sfatuiti sa fac ??? Sa ma duc si in Grivita si poate am noroc acolo? Sa-mi pun site false pe teava pentru ca nenea sa le vada acolo, sa-mi schimb tobele? Deja am cheltuit destul pe motor, echipament, antifurturi si orice ban in plus ma arde la buzunar! Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Ce ma sfatuiti sa fac ??? Salut, Nu rezolvi nimic daca te duci si la Grivita. Nu cred ca rezolvi nici daca pui site false ca-s ciumegi aia de la rar. Imprumuta de la cineva tobele originale intacte si rezolva-ti treaba... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 S-a cam intzepenit cablul de soc. Merge foarte, foarte greu si mi-e sa nu-l rup. Am uns mecanismul de sus -"tragaciul", ca sa zic asa - am bagat si pe mansonul de protectie a cablului, asa cum am putut putin ulei, dar cred ca e ancrasat undeva la celalalt capat, cel de jos, dinspre carburator. Intrebari: Are cineva va rog frumos o poza sau un desen cu ansamblul in care intra socul? Trebuie demontat carburatorul pentru remediere, sau ce e de facut? E o operatiune ce merge facuta acasa sau trebuie mers la mecanic? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Mobra e Virago de 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 (editat) Stie careva unde gasesc si eu niste silencere pentru Virago 535 din 94! Am picat autentificarea la RAR Voluntari pe motiv ca am sitele scoase (inginerul nu mi-a pornit motorul, doar a constatat lipsa sitelor ) si vreau sa rezolv treaba! Multumesc! Editat Octombrie 28, 2011 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 adovis, dute-n grivita si ai rezolvat treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.