Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O fi switch-ul de la side-stand. Desfa-l si curata-l!

 

 

pai care e ?daca poti da mai multe informatii,si rusinos spun ca nu prea am umblat in ea deci nu stiu.multulmesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spuneam si mai devreme,se vinde viroaga.Este un 535 din '90.Arata si fuge grozav de bine.S-au schimbat pe langa ulei+ulei cardan,filtre,placute frana,etc si RELEU INCARCARE+STATOR ALTERNATOR! Accept orice test,mecanic,etc.Mobra este tinuta in garaj. Merita vazuta.Se cere 1800 euroi. Info suplimentare la nr 0723.193.538 sau/si 0758.012.182.

 

 

De ce vrei s-o dai asa de repede? Vrei ceva mai mare sau te lasi de sportul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau un bobber,m-am gandit sa-l fac din virago,iese relativ ok,dar nu chiar cum imi doresc.M-am hotarat sa-mi iau un Shadow de 600,model din care,dupa parerea mea,ies cele mai faine bobbere,poate doar HD il bate......fiecare cu piticii lui:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator MosRahao

am gasit original din fericire cu 355 lei.

 

pai poti sa-mi zici de unde l-ai gasit cu doar atat? si oare se potriveste si la cea de 250?

 

si.. SALUTARE TUTUROR si BINE V-AM GASIT! :cheers:

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai poti sa-mi zici de unde l-ai gasit cu doar atat? si oare se potriveste si la cea de 250?

 

si.. SALUTARE TUTUROR si BINE V-AM GASIT! :cheers:

 

ti-am scris pe PM de unde l-am luat. nu stiu daca e permisa reclama aici.

in legatura cu compatibilitatea...nu stiu daca se "pupa" pe una de 250. din ce-am vazut pe diverse site-uri arata un pic diferit dar nu exclud sa se potriveasca.

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Nu se potriveste cel de 535 cu cel de 250. Sunt modele diferite.

 

In alta ordine de idei, am releu de vanzare de 535 (87-96), care se potriveste si la: XV700 (84-87), XV750 (88-96), XV1000 (84-85), XV1100 (86-96) si V-MAX 1200 (85-95).

Detalii mai multe aici: /index.php?/topic/669671-relee-incarcare-si-statoare/page__view__findpost__p__2974083

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Nu se potriveste cel de 535 cu cel de 250. Sunt modele diferite.

Ok, multzam! e bine ca mi-ai zis. Multumesc si Bobo7 , am vazut link-ul tau pe PM (dar chiar asa sever e p-aicea, daca dai un link de piesa sau catre un furnizor e reclama :huh:?)

 

Releu de incarcare de la Ignitech a folosit careva? E okei?

 

Eu caut un releu pt. Virago de 250 cu specificatii similare piesei de origine, nu ma pasioneaza un releu de incarcare cu fabricant necunoscut. Dar la bani modesti si daca cineva a folosit si releu de incarcare no name si mi-l poate recomanda, ar fi super!

 

Pe releul original de incarcare, al meu scrie asa: 47X-A1 SH569-12 9.7.2.

Motoreta e Yamaha XV250 Virago Anul fabricatiei: 1990 Serie: JYA 2 UJE 01 LA 030 484

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

S-ar putea potrivi si de la un alt motor.

 

Pai daca a facut careva ghidusia - si a mers si-a fost mai ieftin- de la care motor ar merge releul de incarcare pe Viroaga de 250?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate utiliza orice releu, eu am pus de scuter(asta am gasit mai ieftin). Trebuie facuta o adaptare corecta, unele au 4 fire(3 alternante, un + si masa la carcasa), altele 5 fire(3 alternante,un + si un -), altele au 6 fire(3 alternante , 2 + si un -), etc... in fine, nu conteaza, important este ca sa soliciti cat mai putin releul. Asta o faci prin legaturi(conexiuni) ferme, baterie buna (capabila sa ia curent si sa-l inmagazineze) si prin aprinderea farului imediat dupa pornire. Orice pierdere de tensiune in circuitul de incarcare face sa creasca tensiunea pe cele 3 alternante solicitand releul inutil, progucand distrugerea lui in scurt timp (stabilizarea tensiunii se face prin punerea la masa a surplusului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

am tinut cont de tot ce-ai zis, cristi, atunci cand am montat un releu nou, de maxi-scuter (yamaha majesty 250).

 

dar acesta nu incarca suficient, nu sare de 13,7-13,9 la turatie mare. cu releul asta merg de multa vreme dar nu e multumitor, trebuie la vreo saptamana sa incarc bateria cu redresorul. inainte de releul asta am incercat cu unul chinezesc, de ATV, care a pocnit dupa vreo luna...asadar, intr-adevar merge inlocuit cu alt releu dar la mine nu a dat rezultate optime (adica 14,2 - 14,5 indiferent de consumatori, la peste 1500 rpm).

 

pe de alta parte, mi s-a facut aici o oferta buna pentru un releu potrivit si am sa-l cumpar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta am constat ca tensiunea optima este 14V, peste aceasta valoare in baterie se produce un proces accelerat de descompunere a apei(degajari puternice de H si O), fiind necesara o verificare si completare cu apa distilata periodica.

Tensiunea acceptata in general de fabricanti, este la valoarea 13,6 - 14,2V se admite si un max de 14,5V.

In cazul tau tensiunea minima de 13,6V ar trebui sa apara la cca 1000rot/min. In aceasta situatie nu este necesara incarcarea acumulatorului. Daca aceasta tensiune variaza functie de consumatori sau la accelerare inseamna ca undeva pe circuit ai un contact imperfect si indiferent de releul utilizat problema va persista. Deasemeni trebuie verificata starea bateriei, fiind posibila o defectiune interna ce-l poate descarca sau micsora capacitatea de stocare(cazuri frecvente), ea avand si rol de stabilizare tensiune. Am intailnit o situatie la un amic care avea simptomele descrise de tine si care a rezolvat-o doar prin inlocuirea bateriei.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Din experienta am constat ca tensiunea optima este 14V, peste aceasta valoare in baterie se produce un proces accelerat de descompunere a apei(degajari puternice de H si O), fiind necesara o verificare si completare cu apa distilata periodica.

Tensiunea acceptata in general de fabricanti, este la valoarea 13,6 - 14,2V se admite si un max de 14,5V.

In cazul tau tensiunea minima de 13,6V ar trebui sa apara la cca 1000rot/min. In aceasta situatie nu este necesara incarcarea acumulatorului. Daca aceasta tensiune variaza functie de consumatori sau la accelerare inseamna ca undeva pe circuit ai un contact imperfect si indiferent de releul utilizat problema va persista. Deasemeni trebuie verificata starea bateriei, fiind posibila o defectiune interna ce-l poate descarca sau micsora capacitatea de stocare(cazuri frecvente), ea avand si rol de stabilizare tensiune. Am intailnit o situatie la un amic care avea simptomele descrise de tine si care a rezolvat-o doar prin inlocuirea bateriei.

 

multumesc mult pentru sfaturi si interesul acordat problemei mele.

 

eu cred ca este in mod cert regulatorul de tensiune de vina, bateria fiind noua iar la cca 1000 rpm ( eu nu am turometru, apreciez doar) asadar, cand e doar usor turata deasupra relantiului tensiunea e vreo 12 si putin...creste cu turatia dar la 14 nu a ajuns niciodata. astfel, nu mi se incarca suficient si merg mereu cu frica si cu redresorul dupa mine. mai ales dupa ce merg doar in oras, daca o incarc duminica, vineri invarte mai greu la pornire...cam la o saptamana, bateria mea are puterea injumatatita (e redresor d`ala de-ti arata cu niste beculete starea bateriei) si uite-asa am tarait-o asa vreun an de zile dar m-am decis sa rezolv problema cumparand totusi un releu nou.

 

ms inca o data pt sfaturi, am sa tin cont si de ce mi-ai spus. bafta sa ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pentru sfaturi si interesul acordat problemei mele.

 

eu cred ca este in mod cert regulatorul de tensiune de vina, bateria fiind noua iar la cca 1000 rpm ( eu nu am turometru, apreciez doar) asadar, cand e doar usor turata deasupra relantiului tensiunea e vreo 12 si putin...creste cu turatia dar la 14 nu a ajuns niciodata. astfel, nu mi se incarca suficient si merg mereu cu frica si cu redresorul dupa mine. mai ales dupa ce merg doar in oras, daca o incarc duminica, vineri invarte mai greu la pornire...cam la o saptamana, bateria mea are puterea injumatatita (e redresor d`ala de-ti arata cu niste beculete starea bateriei) si uite-asa am tarait-o asa vreun an de zile dar m-am decis sa rezolv problema cumparand totusi un releu nou.

 

ms inca o data pt sfaturi, am sa tin cont si de ce mi-ai spus. bafta sa ai!

 

 

Nu strica si o verificare a statorului alternator.Mie nu imi incarca releul,dar la o verificare mai amanuntita,am gasit statorul ca fiind vinovat,era in scurt.Daca as fi inlocuit doar releul,l-as fi distrus dupa cateva zile probabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Nu strica si o verificare a statorului alternator.

 

Da, corecta observatie. A fost verificat de catre un prieten priceput. Cica e bun... In plus, daca ar fi fost in scurt, ar fi prajit si releul pe care-l am acum montat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Are cineva de vanzare carburatoare de virago 535? sau imi spune cineva de unde sa cumpar? Sau macar membrane, ca ale mele s-au subtiat rau! Multumesc si asfalt uscat cat ne mai permite vremea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoarele sunt scumpe in general , iar la mana a doua nu renteaza sa iei , pentru ca nu stii exact ce iei . membrane gasesti pe ebay de la 30-40 euro in sus , sau daca te grabesti , de la 300 si ceva de lei in sus , per bucata . pe ebay de germania sunt ceva mai ieftine . sa ai spor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut ! Am cumparat recent un Virago de la o persoana din alt Judet.

 

Am fost azi la autentificari RAR in Voluntari pentru a-mi lua certificatul de autenticitate!

 

Vine un domn de treaba la mine si se uita pe carte identitate , pe cadrul si motorul Viragoului meu de 535 , la marimea cauciucurilor si, ce sa vezi, si la sitele scoase pe care cel de la care am cumparat motorul le-a scos dupa ce si-a facut ITP ul valabil pana in 2013. Desi eu am venit doar pentru autentificare, nu pentru ITP, zice ca in mod normal ar trebui anulat ITP-ul si mi-a zis sa vin din nou can pun sitele la loc (NICI MACAR N-A PORNIT MOTORUL). Mi-a zis prieteneste ca ma lasa in pace si mi-a dat cartea de identitate inapoi si m-a atentionat sa revin cand rezolv treaba asta!

 

Ce ma sfatuiti sa fac ???

 

Sa ma duc si in Grivita si poate am noroc acolo? Sa-mi pun site false pe teava pentru ca nenea sa le vada acolo, sa-mi schimb tobele? Deja am cheltuit destul pe motor, echipament, antifurturi si orice ban in plus ma arde la buzunar!

 

Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

S-a cam intzepenit cablul de soc. Merge foarte, foarte greu si mi-e sa nu-l rup. Am uns mecanismul de sus -"tragaciul", ca sa zic asa - am bagat si pe mansonul de protectie a cablului, asa cum am putut putin ulei, dar cred ca e ancrasat undeva la celalalt capat, cel de jos, dinspre carburator.

 

Intrebari: Are cineva va rog frumos o poza sau un desen cu ansamblul in care intra socul? Trebuie demontat carburatorul pentru remediere, sau ce e de facut? E o operatiune ce merge facuta acasa sau trebuie mers la mecanic?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Mobra e Virago de 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva unde gasesc si eu niste silencere pentru Virago 535 din 94! Am picat autentificarea la RAR Voluntari pe motiv ca am sitele scoase (inginerul nu mi-a pornit motorul, doar a constatat lipsa sitelor ) si vreau sa rezolv treaba!

 

Multumesc!

 

 

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...