Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Salutare, stie careva cat ulei intra in telescoapele fata de la Virago 250? La 535 intra 114 g in fiecare telescop, iar manualul pt 250 nu il am sa stiu sigur.

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In manual zice 6000Km sau 6 luni, care e mai devreme.

 

@Dexter

 

multzam, manualul il am si eu.

dar tinind cont de diferentele de caracteristici intre uleiurile de aici, si cele de dincolo.

traim totusi in ro.

 

asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multzam, manualul il am si eu.

dar tinind cont de diferentele de caracteristici intre uleiurile de aici, si cele de dincolo.

traim totusi in ro.

 

asfalt fara gropi !

 

 

Stai linistit ca uleiurile pentru motor nu baga atatia bani in buzunar incat sa se apuce baietii prin garaje sa bage la bidonase (care si alea costa ) si sa cumpere la butoi..Chestiile astea se fac pt uleiurile auto ,acolo este bataia.Sa stii ca ,,dincolo" ca si aici ,nu are nimeni interes ca pe tine sa te tina masina toata viatza.S-a ajuns ca la motoare de generatie veche puse pe masini, cica de generatie noua sa schimbi uleiul la 20000 km..:baldy:) asa ca iti dai seama cam cum sta treaba.

 

Avand in vedere ca motorul tau este destul de vechi eu cred ca nu ar strica sa schimbi uleiul la 4000 km daca producatorul spune sa schimbi la 6000km.Stiu ca este scump al naibii dar acum conteaza si cat tii la motor.Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat ulei de la Yamaha, ulei Putoline..m-a costat cu tot cu filtru 125 de lei(35 litrul si 18.. filtrul)

Nu stiu cat de bun este dar merg pe mana lor..pana la proba contrarie.Oricu m cred ca merita sa il schimbi in fiecare an chiar daca nu faci 4000.

Mesaj completat

Intrebare..in momentul in care fanez fata usor (de pe loc) se aude un zgomot la roata si parca are un joc,credeti ca sunt rulmentii de vina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de zgomot? Cine are joc -- roata sau arborele de directie?

 

La mine daca pun frana taras pe spate si e asfaltul mai aspru (adica cu granulatie mare -- de se vede pietrisul prins in el) sau cu cea mai mica denivelare, imi intra in oscilatie bascula si se aude "zdrang-zdrang-zdrang" pana inmoi pedala sau ma apas mai tare pe ea si atunci merge taras cu sunet continuu :baldy:) Prima oara m-am speriat, am zis ca am rupt ceva si ca va trebui sa ma intorc de la Brasov pe jos ;) , dar m-am lamurit repede ca era ok.

 

Tot asa, daca pun frana pe fata la viteza mica (sau si la viteza mare -- dar se simte abia in ultimii metri, chiar inainte sa te opresti) se simtea in ghidon ca un clichet, ca si cum ceva ar fi scapat in fata 1-2mm sub presiunea inertiei franei. M-am suparat tare, crezand ca e de la rulmentii de la jug si ca ma asteapta 1 zi de stat in service si cateva milioane bune pe rulmenti si manopera dar mi-a trecut cand am luat-o la puricat si am vazut ca era de la reiser-ul din dreapta, care era mai putin strans decat trebuia -- suficient cat sa dea senzatia de joc la o frana mai puternica. Am strans piulita cat trebuie si acuma e ok :-)

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca uleiurile pentru motor nu baga atatia bani in buzunar incat sa se apuce baietii prin garaje sa bage la bidonase (care si alea costa ) si sa cumpere la butoi..Chestiile astea se fac pt uleiurile auto ,acolo este bataia.Sa stii ca ,,dincolo" ca si aici ,nu are nimeni interes ca pe tine sa te tina masina toata viatza.S-a ajuns ca la motoare de generatie veche puse pe masini, cica de generatie noua sa schimbi uleiul la 20000 km..:baldy:) asa ca iti dai seama cam cum sta treaba.

 

Avand in vedere ca motorul tau este destul de vechi eu cred ca nu ar strica sa schimbi uleiul la 4000 km daca producatorul spune sa schimbi la 6000km.Stiu ca este scump al naibii dar acum conteaza si cat tii la motor.Parerea mea.

 

Gata, l-am schimbat, la aproape 5000 km, MOBIL SAE 10W40

Ce sa fac, tin mai mult la motor decit la buzunar.

Si daca tot i-am schimbat uleiul am pus si bujii noi CHAMPION N7YC, inainte tot asa ceva am avut.

Am renuntat de mult la NGK-uri, tot ramineam intr-un cilindru.

 

asfalt fara gropi !

Editat de moromete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut pe nimeni pe langa mine sa ma ajute ,sa se uite atent ,mai ales ca zgomotul se aude atunci cand o misti putin de pe loc si franezi,dar as putea face o comparatie ca este ca si cand ar juca placutele inainte si inapoi in etrier :baldy: e un "clanc" mic si parca are o ezitare in a se oprii roata la franare.Am facut o comparatie cu un amic tot cu o Virago si era clara diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a avut sau are parbriz si ce poate spune despre el? Am luat unul imens de la un scuter, pe care l-am decupat incercand sa-i dau o forma mai placuta. Pentru inceput am remarcat partea benefica, am scapat de nisipul si praful TIR-urilor, dar odata cu cresterea vitezei, apar niste turbioane disconfortante ce ma lovesc in casca, l-am ridicat mai sus, este mai bine dar nu suficent. Are 40 cm inaltime, 48 de la rama superioara a farului. Ma intereseaza totul ca informatie, inaltime, inclinatie, avantaje, dezavantaje, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza totul ca informatie, inaltime, inclinatie, avantaje, dezavantaje, etc...

Eu nu am si nu pot spune despre avantaje/dezavantaje, insa am gasit pe Louis pentru Virago (cod 10006391)

Nu am avut timp sa caut mai multe detalii acolo... Latime 610 mm, deasupra farului 465 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a avut sau are parbriz si ce poate spune despre el? Am luat unul imens de la un scuter, pe care l-am decupat incercand sa-i dau o forma mai placuta. Pentru inceput am remarcat partea benefica, am scapat de nisipul si praful TIR-urilor, dar odata cu cresterea vitezei, apar niste turbioane disconfortante ce ma lovesc in casca, l-am ridicat mai sus, este mai bine dar nu suficent. Are 40 cm inaltime, 48 de la rama superioara a farului. Ma intereseaza totul ca informatie, inaltime, inclinatie, avantaje, dezavantaje, etc...

 

Mama ce misto arata !!!!!!!!!! Nu stiu cum ar trebui sa se comporte cu un parbriz original dar arata tare bine..tare tare bine si banuiesc ..mult mai ieftin..;)).

 

Macar deviaza ,,gandacii" Eu am incercat sa trec la ,,open face " si cum stau la ,,tara " si trece soseaua prin paduri ,am luat un gandac sau ce dracu era in fata de am zis ca devin vegetarian .Tocmai pe frunte s-a ,,spart"... :baldy:

 

Mesaj completat

Maine pe la 9 iau azimut Cheia .Asa usor,batraneste ca nu am mai fost cu motorul pe traseul ala iar cu masina nu se pune (de 2-3 ani).Nu am ora de retur asa ca pot merge la ,,plimbare" linistit si pot face n popasuri ca nu ma alearga nimeni.Asa ca o cafea ,o bere verde,peisaj si mers domol.

 

 

Mesaj completat

Maine insemnand sambata ...ca am ,,mesaj completat " de ieri :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, am si eu la voi o intrebare de business :-)

 

Am o Yamaha Virago XV535 din '97, model european britanic (cu bec de pozitii, fara bec la benzina, cu incalzitoare la carburatoare); seriile de sasiu si de motor sunt cu 3BR, seria de model este cu 4MC.

 

Am nevoie de urmatoarele operatiuni tehnice la ea:

  • schimbat ulei de motor (Motul sau Castrol; 10W-40)
  • schimbat filtru ulei (Champion)
  • schimbat ulei transmisie (Motul sau Castrol; 80W-90)
  • schimbat ulei furca (Motul sau Castrol 10W)
  • schimbat simeringuri furca (Saito)
  • schimbat camera la roata din spate (140/90-15, cu ventil in unghi drept)
  • reglat joc supape
  • sincronizat carburatoare
  • montat cui spintecat tirant frana spate
  • inlocuit rulmenti jug (Saito)

 

Ma intereseaza ca treaba sa fie facuta bine (si spun asta in contextul in care am fost la cativa dintre mecanicii "renumiti" de aici de pe forum iar rezultatele au fost dezamagitoare -- ca sa ma exprim foarte politicos). "Facuta bine" inseamna: (1) s-a remediat defectul reclamat, (2) toate subansamblurile sunt in locul in care erau cand a fost adus motorul, inclusiv elementele decorative, suruburi "neesentiale" (!) etc. si (3) motocicleta nu arata de parca ar fi fost confundata cu carpa de sters pe maini (!) a mecanicului.

 

Daca este cineva pe aici care citeste acest anunt si care poate presta operatiunile descrise mai sus, in conditiile descrise mai sus si intr-un termen de 2 1/2 zile (o aduc luni dimineata si vreau sa o iau joi dupa-amiaza), il rog frumos sa faca o oferta de pret (aici sau pe PM). Oferta trebuie sa includa costul total in RON (cu toate taxele incluse) si trebuie sa precizeze cat este manopera si cat costa piesele/consumabilele. Preturile maximale pentru consumabile sunt cele de lista ale producatorilor; preturile maximale pentru piese sunt cele de pe www.louis.de. Prin exceptie, se accepta redactarea ofertei sub forma "x RON piesele si y RON ora de lucru" daca numarul final de ore de lucru imi poate fi comunicat in cursul primei zile, in urma unei constatari efectuate cu titlu gratuit.

 

La pretul din oferta voi adauga 10% bonus (ciubuc, spaga etc.) daca, in urma inspectiei din ziua predarii, sunt intru totul multumit de rezultat.

 

Asta e tot, astept cu interes ofertele voastre,

@Dexter

Editat de csdexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

topicul asta are aproape 500 de pagini si mi-e greu sau aproape imposibil sa le citesc in incercarea de a gasi (poate) raspunsul la urmatoarea intrebare.

Am cumparat o Viagra 535 din germania si a venit limitata (puterea), intrucat am peste 14 ani, am considerat ca n-ar fi rau sa ii scot limitarea. Am schimbat coturile de admisie a amestecului aer/benzina dintre carburatoare si pistoane care aveau orificiile (obturate), micsorate, insa mai mult de 120km/h nu ating, desi motorul trage si se comporta bine. Sa trebuiasca inlocuite si jigloarele? Mai am o virago 535 cu care am atins 155km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

topicul asta are aproape 500 de pagini si mi-e greu sau aproape imposibil sa le citesc in incercarea de a gasi (poate) raspunsul la urmatoarea intrebare.

Am cumparat o Viagra 535 din germania si a venit limitata (puterea), intrucat am peste 14 ani, am considerat ca n-ar fi rau sa ii scot limitarea. Am schimbat coturile de admisie a amestecului aer/benzina dintre carburatoare si pistoane care aveau orificiile (obturate), micsorate, insa mai mult de 120km/h nu ating, desi motorul trage si se comporta bine. Sa trebuiasca inlocuite si jigloarele? Mai am o virago 535 cu care am atins 155km/h.

 

 

Omule,cat de repede ajunge la 120 ? Daca ajunge repede altceva nu cred ca mai conteaza.Si de unde stii ca era limitata ,asa era mentionata in acte? Eu am motor Tip 3BR dar in acte avea data puterea ca pt una normala,fara limitare ..Foarte multi spun ca motoarele astea asa sunt concepute si ca sa aduci la putere nu o poti face doar din alimentare ci mai trebuiesc schimbate si axele cu came..si alte dracii (vorbesc din auzite ,,,adica citite pe astea 500 pagini ca o varza).Jigloarele sunt sigur ca au dimensiune mai mica si ar trebui puse altele mai mari ..nu stiu ce sa zic.Pana la urma mie imi pare tare curios sa dublezi aproape puterea unui motor doar din jiglere,o galerie de admisie mai larga..si atat.Ieri am facut o tura cu a mea pana la Cheia (prima tura ca incepator si sunt VIU ^_^ ) si m-am tinut fara probleme dupa un baiat cu un naked ..(ii era lui cam frica pe viraje dar mai bine asa..).La intoarcere am prins curaj,drum liber si am tras mai tare .Concluzia : se catara in draci ,trage de rupe,si ATENTIE...o poti apleca pana dai cu scaritele de asfalt si tot nu fuge de sub poponeata.In doua ocazii mi-am patat lenjeria pana am inteles ca este mai simplu sa nu mai privesc speriat dunga alba de pe marginea drumului pt ca a dracului ,te atrage ca un magnet :D) .A trei-a oara am tocit tocul bocancului de asfalt, impingand de ghidon cu un zambet (cuvant urat) pe fata de cred ca s-au inchinat cei trei baieti care veneau din directie opusa.Nu imi vine sa cred cat de ascultatoare este masina asta !!!!!!!! In fiecare viraj vedeam chipul instructorului meu (de fapt pe amandoi ) spunandu-mi : ,,impinge in ghidon pana dai cu scarile si tot nu o sa cazi si uita-te unde vrei sa iesi din curba"..iar eu ca idiotul impingeam de ghidon dar trageam si cu coada ochiului la idioata aia alba de pe dreapta care ma chema spre ea..

 

Scuze ca am deviat de la subiect..dar sunt incantat.Lasa motorul asa,poate mai ai si membranele bolnave (cu toate ca sunt sigur ca ai verificat ) ca mobra asta a fost bine gandita de ala cu ochii mici.

Eu unul nu-i pot reprosa decat rezervorul mic si saua de tot rahatul (sau poate am eu dosul mai delicat ) ..m-a rupt de poponeata,imi venea sa plang ...Este frumoasa ca forma dar complet inutila.Data viitoare imi iau o pernutza de acasa la drum lung si musai sa-i fac un spatar dintr-o tetiere ceva.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest sfarsit de saptamana am facut primul meu drum lung cu al meu Virago 535 din '91 pe ruta Bucuresti-Slatina (vineri seara) si retur (duminica seara). Drumul dus, exceptand poponeata amortit la maxim de autostrada, a fost minunat. Motorul s-a comportat exact cum mi-am dorit. Drumul de intoarcere a fost chiar mai frumos, pana la km 64 de pe autostrada Bucuresti-Pitesti, moment in care s-a taiat brusc tot curentul. Desfac seaua, scot siguranta principala, arsa, montez rezerva, porneste, merge, plec, in 100m se arde. Desfac din nou, se opresc mai multi motociclisti, carora tin sa le multumesc, imi lasa din sigurantele lor de rezerva, ma apuc sa demontez motorul la iesirea spre Olteni, in cautarea scurtului nenorocit care tinea mortis sa imi strice impresia buna despre japonezi. Improvizez o siguranta din sarma si ma apuc sa verific circuitul principal, scotand diferitele mufe. Descopar ca scurtul este unul dat dracului deoarece sarma de fier pusa in loc de siguranta se incinge la rosu. Dupa injuraturile, nervii si emotiile de rigoare descopar ca de vina este releul de incarcare, care dadea la masa plusul ce era legat la circuitul principal. Intre timp soseste si frate-miu cu masina si un aparat de masura si lamurim ca asta este problema. O preia el pe prietena si rucsacii nostrii, eu demontez releul si il urmez, mergand doar cu pozitiile, pe bateria deja solicitata de scurturile repetate. Dupa un drum de 40 de minute, mers constant cu 90 in spatele masinii lu' frate-miu si injurand copios pe toti dobitocii care considera normal ca o autostrada sa aiba sleauri si gropi intram in Bucuresti. In inca 15 minute ajung acasa in Dristor.

Releul cel ce mi-a mancat ziua de ieri a fost cumparat de nou si montat in martie. Am parcurs cu el 2.000km. Bateria a fost cumparata de noua si montata impreuna cu releul. Sunt multumit ca macar aceasta nu m-a tradat si m-a adus acasa. Urmeaza sa vad daca s-a distrus si statorul alternatorului.

Mai urmeaza sa strang bani pentru un alt releu nou si sa sper ca acela sa tina mai mult. Sper ca nu am plictisit pe nimeni dar vroiam sa povestesc tot, in caz ca cineva va mai pati asa ceva, sa incerce si varianta deconectarii releului de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...descopar ca de vina este releul de incarcare, care dadea la masa plusul ce era legat la circuitul principal....

S-a mai discutat de problema asta, este stiuta... Remediul? Curatat contacte masa, +-uri(papucii) si tot ce tine de conectica magnetou/regulator, altfel vei inlocui relee la nesfarsit. In mers foloseste luminile tot timpul, bateria sa fie buna pentru a primi curent. Regulatorul constructiv, stabilizeaza tensiunea prin punere la masa, cu cat ai mai multi consumatori cu atat v-a fii mai putin solicitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule,cat de repede ajunge la 120 ? Daca ajunge repede altceva nu cred ca mai conteaza.Si de unde stii ca era limitata ,asa era mentionata in acte? Eu am motor Tip 3BR dar in acte avea data puterea ca pt una normala,fara limitare ..Foarte multi spun ca motoarele astea asa sunt concepute si ca sa aduci la putere nu o poti face doar din alimentare ci mai trebuiesc schimbate si axele cu came..si alte dracii (vorbesc din auzite ,,,adica citite pe astea 500 pagini ca o varza).Jigloarele sunt sigur ca au dimensiune mai mica si ar trebui puse altele mai mari ..nu stiu ce sa zic.Pana la urma mie imi pare tare curios sa dublezi aproape puterea unui motor doar din jiglere,o galerie de admisie mai larga..si atat.

 

.Data viitoare imi iau o pernutza de acasa la drum lung si musai sa-i fac un spatar dintr-o tetiere ceva.

 

 

unde dai si unde crapa!?

bai nene! , la noi nu, dar la altii mai civilizati da, pe perioada in care se considera ca esti incepator, esti Obligat sa folosesti o motocicleta care sa nu depaseasca o anumita putere, orice motocicleta vrei, care insa intra la un service/autoritate in domeniu, de unde iese "tunata" la puterea legala + actele doveditoare. Crezi ca Yamaha construieste versiuni de viagra pt incepatori?

Este logic ca limitand combustibilul ajuns in camera de ardere , obtii o limimtare a puterii.

Pe de alta parte solutia de limitare/delimitare tre sa fie ieftina, si sa nu impuna demontarea componentelor interne ale motorului.

 

cat despre spatar, mai bine ia-ti un sezlong si stai pe balta la peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai perfecta dreptate, iar cele spuse de tine le-am citit in posturile tale anterioare, care m-au si determinat sa merg cu farul pornit permanent. Am verificat contactele si sunt cat se poate de curate si fara urme de incingere, iar masa releului era una cat se poate de solida preluand din baterie prin siguranta principala mult peste 30A. Problema principala tind sa cred ca este racirea, avand in vedere amplasarea exact langa toba mediana si protejat de curentul aer de piciorul motociclistului. Dar ramane de vazut cu urmatorul releu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde dai si unde crapa!?

bai nene! , la noi nu, dar la altii mai civilizati da, pe perioada in care se considera ca esti incepator, esti Obligat sa folosesti o motocicleta care sa nu depaseasca o anumita putere, orice motocicleta vrei, care insa intra la un service/autoritate in domeniu, de unde iese "tunata" la puterea legala + actele doveditoare. Crezi ca Yamaha construieste versiuni de viagra pt incepatori?

Este logic ca limitand combustibilul ajuns in camera de ardere , obtii o limimtare a puterii.

Pe de alta parte solutia de limitare/delimitare tre sa fie ieftina, si sa nu impuna demontarea componentelor interne ale motorului.

 

cat despre spatar, mai bine ia-ti un sezlong si stai pe balta la peste.

 

,,BaI " Baldovica,nu fi marlan ca eu ti-am vorbit frumos.Tine-ti frustrarile departe de locul asta .iti permiti cam multe cu un om pe care ,,inca " nu-l cunosti.In fine nici macar scuze nu astept de la tine ,ai mintea mult prea odihnita .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alex_balea84> in mod normal legea trebuia sa te determine sa mergi cu farul aprins ;-)

baldovica & SERGHEI42> ce a zis baldovica e corect din punct de vedere tehnic, chiar daca formularea nu a fost cea mai fericita si te-a suparat. Rogu-va, nu va [mai] impungeti, nu castiga nimeni nimic daca aruncam unii in altii cu oua si rosii stricate, okay? :-D

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...