Bobo7 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Dupa ce ca's incepator, aseara, la prima plimbare de acomodare cu traficul bucurestean, am avut parte de-o "mica" sau "mare" patanie. Cand am ajuns in parcare, am constatat ca imi lipseste un capacel negru de plastic din stanga de la capatul amortizorului, imediat sub ghidon. (cel din poza). Nu stiu cat de mult am mers fara el...sper doar sa nu fi intrat praf pe acolo sa se strice suspensia. Imi poate spune cineva cat de urgent (grav) este? Si daca are vreunul din voi din intamplare un astfel de capac in plus, desi ma indoiesc...sau ce solutii de inlocuire imi dati. La mecanica nu ma pricep mai deloc si de asta intreb aici. Multumesc mult pt sfaturile de pana acum. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 ala e un dop care acopera capacul arcului din furca , posibil sa gasesti ceva asemanator sau poti sa improvizezi dintr-un cauciuc ceva si poti sa pui in amandoua partile ca sa fie identice . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Pe fata la Virago am guma de 3.5-19, asa scrie pe ea cel putin (Metzler). Cam care ar fi echivalenta in dimensiune standard, gen XX / XX / RXX ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 3.00-10 este 90x90x19 , iar 3.5-19 este 100x90x19 . oricum ,cauciuc mai lat de 100 nu intra , cum ar fi 110x90x19 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Multumesc ! Asadar, Viraga mea e echipata cu 100/90/R19 pe fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Cu respecte .... am si eu un necaz..daca are cineva un releu de incarcare ( yamaha virago 250 este in 4 pini ... ) al meu nu mai lucreaza atasez seria ce era pe el... poate ma ajuta cineva ... las si un nr de telefon .. un bep si resun eu 0741325292 seria de pe releu 47x-41 sh569-12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Multumesc !Asadar, Viraga mea e echipata cu 100/90/R19 pe fata... A se nota ca dimensiunile date de producator sunt 3.00-19 49S pe fata si 140/90-15M/C 70S pe spate. A se nota, de asemenenea, ca producatorul specifica in cartea tehnica a motocicletei chiar si modelele exacte de cauciucuri intentionate a fi montate pe motocicleta, si anume: Bridgestone L303A (fata) + G508 (spate) sau Dunlop F14G (fata) + K425 (spate) -- lucru interesant fiind ca la aceste modele de cauciucuri (de fata, in special) producatorul lor le da dimensiunea in catalog exact ca cea din cartea motocicletei: "3.00-19". In fine, a se nota ca conform legii in vigoare (asa stramba cum e ea si asa coruptibil cum e organul de control), montarea unor anvelope cu alte specificatii dimensionale decat cele din talon este interzisa (si o sa va creeze probleme cel putin la RAR). "90/90-19" si "100/90-19" sunt alte specificatii dimensionale decat "3.00-19". Evident, sunteti cu totii majori si vaccinati si liberi sa faceti cum doriti, eu am vrut doar sa va arat si cum sta treaba oficial. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Salut,unui tovaras de al meu i-au aparut fisuri/gaurele,in membranele de la carburatoare,iar motorul ii merge neregulat,chiar vrea sa se opreasca,(mai ales la turatii mai mari),imi poate spune cineva unde gaseste noi,si cam la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 pe ebay la nemti intre 50 si 80 de euro , sau pe la noi la preturi destul de mari . eu am dat 720 roni pe 2 bucati . dexter , la rar , legal nu ar trebui sa fie nici o problema , nici macar la itp . la itp se verifica lumini si serie sasiu , atat , iar la rar cand vinzi motorul si se face autentificare , doar seriile de sasiu . acuma , avand in vedere ca traim in romania , astia se leaga de absolut orice daca nu ii ungi , si tot iti gasesc o buba daca vor . la mine vopseaua e cameleon , in talon e verde , si se vede verde , dar depinde de unghiul din care te uiti . si am trecut itp-ul cu supervizare rar ( practic s-a facut de 2 ori itpul) , si nu mi-a zis nimeni nimic , ba chiar tipul de la rar era foarte incantat de cum suna motorul si felul in care arata . si am platit fix 100lei cu factura , nici un leu mai mult .acuma , dehh , fiecare dupa norocul pe care il are . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Eu am facut ITP-ul recent si am avut ceva probleme din cauza dimensiunilor cauciucului pe spate. Am avut de ales intre 2 variante: sa schimb cauciucul cu unul normal, sau sa merg la RAR sa-mi treaca in carte, la optiuni, dimensiunile care le aveam. Eu am ales varianta a 3-a, si am rezolvat dupa ora 16.00. Costul reviziei a fost 50 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Salut,unui tovaras de al meu i-au aparut fisuri/gaurele,in membranele de la carburatoare,iar motorul ii merge neregulat,chiar vrea sa se opreasca,(mai ales la turatii mai mari),imi poate spune cineva unde gaseste noi,si cam la ce pret? Am vazut de vanzare si numai membranele de cauciuc,fara pistonas,pe la 150 lei bucta,a incercat cineva sa le schimbe?,sau e riscul mare? Later edit: Se pare ca inelul care le fixeaza pe pistonas,este lipit cu un adeziv,la incercarea de scoatere a reusit sa sparga amandoua pistonasele Editat Septembrie 2, 2011 de Dnepr&Sidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Salut ! Voi cu ce presiune umblati in roti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 am avut (la inceput ) 2,2 spate 2 fata si aluneca !! acum am 2,6 spate - fata si n-am probleme !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) 2.5 spate si 2-2.1 fata e suficient pentru cargo 90kg+ . pentru fata , mai mult de 2.2 e loterie , functie de camere . Editat Septembrie 5, 2011 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) Am vazut de vanzare si numai membranele de cauciuc,fara pistonas,pe la 150 lei bucta,a incercat cineva sa le schimbe?,sau e riscul mare? Later edit: Se pare ca inelul care le fixeaza pe pistonas,este lipit cu un adeziv,la incercarea de scoatere a reusit sa sparga amandoua pistonasele Gasesti in acest link http://www.motorradbay.de/main/dateien/membrane.pdf procedura de schimbare daca nu este prea tarziu. Gasesti in acest link http://www.motorradbay.de/main/dateien/membrane.pdf procedura de schimbare daca nu este prea tarziu. Si tot aici www.motorradbay.de gasesti cam tot ce-ti trebuie pentru carburatoarele de la mai multe "MOBRE". Pentru Virago 535 introduci 535 la model si iti da cam tot ce au pentru carburatoarele acesteia. Editat Septembrie 6, 2011 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 2.5 spate si 2-2.1 fata e suficient pentru cargo 90kg+ . pentru fata , mai mult de 2.2 e loterie , functie de camere . Eu am ajuns ca robotul prost ..avand compresorul in garaj ,ma uit pe bascula..vad niste cifre si fac tot posibilul sa vad aceleas cifre si pe ceasul pistolului de la compresor..In momentul in care in viraj ma las (ca nebunul ) si imi face mobra ,,valuri" sub poponeata ..imi dau seama ca trebuia ceva mai mult aer;.Acum,producatorul a dat o presiune dar ,,gumele"" SE COMPORTA DIFERIT LA ACEEASI PRESIUNE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 acuma fiecare face cum il taie capul sau dupa manual . io am pe spate 2,8 si pe fata 2,2-2,3 , in primul rand pentru ca am cauciucuri noi , iar fata e mai lata si eram obligat sa bag mai mult . dar vorba lui serghei , totul e cum se simte sub tine motorul . eu sunt multumit de set-upul meu , iar motorul se aseaza foarte misto pe curbe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Salut si multam de sfaturi. Eu am redus fata de la 2,3 la 1,9, sa vad cum se comporta, dar cred ca urmeaza s-o urc iarasi pe la 2 - 2,1 ... Spatele l-am lasat pe 2,3, dar parca l-as cobora un pic pe la 2,1 - 2,2 sa vad cum se simte, daca nu-i ok o sa-l duc si mai sus pe la 2,5 si mai vedem ... @Kryst: 2,8 pe spate, nu e exagerat de mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 2,8 nu e exagerat de loc . am mers cu vechiul cauciuc intr-o mini vacanta cu 3 , dar eram cu nevasta , bagaje , lansete si alte nebunii . a fost perfect . avand in vedere ca e cauciucul nou nout si camera la fel nu imi fac probleme deloc , plus ca la 2,5 parca nu era de acolo , am bagat inca putin si acum e perfect .oricum , camera e facuta sa suporte pana la 9 , iar cauciucul cam pe la 8, dar asta e in carti . una peste alta , atata timp cat eu o simt cum trebe , nu imi mai fac griji decat de idiotii din trafic . drive safe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Vand parbriz PUIG, in stare impecabila, pentru ghidon de 22 si 25inch.A fost montat pe o Yamaha Virago 535, dar se potriveste si la alte motoare. Pret 150ron. Tel:0741510568 poze :/index.php?/topic/92561-accesoriipiese-pentru-chopperechopperisti/page__st__3820 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 stie cineva daca s-ar "pupa" pe viroaga de 535 un releu de incarcare de yamaha tdm850 ? (mi s-a mai spus ca ar merge un releu de atv dar nu stiu exact ce sa cumpar) nici nu-mi vine si nici n-am de unde sa dau 500 de lei pe unul nou original... help pls! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 poti sa cumperi releu de incarcare la aproape orice model JAPONEZ care se aiba 5 fire.... (3 fire de la generatror si 2 fire cu plusu si minusu.) poti sa iei cel de ATV dar n-o sa tina mult cam 3-6 luni. poti sa cumperi unu universal (mai demult am vazut cica costa 200-250 ron, nu mai tin minte, intreaba-l pe domnul Googal) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Eu mi-am pus releu de honda trans.Incarca foarte bine,am facut deja peste 2000 km fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 multumesc pt raspunsuri. am vb cu mai multi...mai ales Silviu (CryAngel) m-a edificat. Daca e de japoneza si are 5 fire, 99% sanse sa mearga. Azi incerc sa adaptez pe mufa un releu de GS500. Doamne ajuta! sanatate & asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 astept sa bem impreuna la Rasnov. cu siguranta vei rezolva numai daca functioneaza releu de incarcare a GS500-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.