Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Vizitator MosRahao

de ce este nevoie la un drum lung efectuat cu viagra-mai mult de 2000 km

 

sa stii ca de mare lucru n-ai nevoie de fapt. e o motocicleta fiabila ce nu mi-a facut probleme nicidecum. doar o data: s-a prajit releul de incarcare a bateriei. acest releu e bine sa il ai la tine, de rezerva, zic eu. dar desi n-am avut probleme, eu totusi imi iau mereu scule -surubelnite si chei pe toate dimensiunile necesare (cu toate ca nu prea stiu sa le folosesc :D)

 

uite ce iau eu la mine cand plec la drum:

- spray pentru ungerea lantului, trusa de scule, camere de rezerva, spray pentru curatarea vizierei, redresor pentru baterie, briceag multifunctional, telefon, incarcator, harta, o rezerva suplimentara de un litru de benzina, apa de baut;

 

- o lanterna, sfoara groasa, o bucata de sarma, un cablu electric si banda izolatoare, cativa clesti de rufe, cutit (mai marisor, cat sa poti taia si-o creanga cu el), furculita, cana de tabla, dezinfectant, spray contra tzantarilor, o fasha elastica, algocalmin, servetele, chibrituri; 2-3 conserve, hartie igienica;

 

- sacul de dormit e un must have, chiar si vara; cortul; o foaie de izopren -poate fi inlocuita numai cu multa bautura;

 

- salopeta moto pentru ploaie, cateva haine de schimb, o sticla de coniac, pungi pentru gunoi, ac si atza, aparatul foto, doi carnatzi ieftini intr-o punga -pentru eventualii caini intalniti in drum;

 

- o carte.

 

mai adaug o pereche de manusi moto de schimb (cel mai naspa mie mi-e cand mi se uda manusile) si un gps, daca ai - eu in general merg cu harta dar ajuta mult un gps, mai ales in localitati. bafta la drum si sper ca ti-am fost de folos cu lista asta. si sa stapanesti sanatos Viroaga !

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator MosRahao

Poti sa tai de pe lista spray-ul de lant . Inainte de un drum lung , e bine sa iei motorul la o revizie generala , ca sa nu ai surprize .

o revizie e de la sine inteleasa, mai ales daca sunt semne de oboseala. nu mai pomenesc de schimbatul filtrului+uleiului, curatatul sau schimbarea filtrului de aer si de uleiul de furca, de placutele de frana in buna stare si de cauciucuri...

 

de ce insa as lasa sprayul de lantz acasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda , ziceam de 535 . apropo , asta vara la un fest aici la c-ta au dat cadouri la diverse concursuri kit de intretinere lant (1 spray de curatat si unul de uns ) , iar jumate din oamenii care le-au castigat aveau motoarele pe cardan . asta afacere . :crack:

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

au dat cadouri kit de intretinere lant - jumate din oamenii care le-au castigat aveau motoarele pe cardan

 

:lol:da, e TARE faza! ca si cum ai darui unui ciung o pereche de manusi! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca de mare lucru n-ai nevoie de fapt. e o motocicleta fiabila ce nu mi-a facut probleme nicidecum. doar o data: s-a prajit releul de incarcare a bateriei. acest releu e bine sa il ai la tine, de rezerva, zic eu. dar desi n-am avut probleme, eu totusi imi iau mereu scule -surubelnite si chei pe toate dimensiunile necesare (cu toate ca nu prea stiu sa le folosesc :D)

 

uite ce iau eu la mine cand plec la drum:

- spray pentru ungerea lantului, trusa de scule, camere de rezerva, spray pentru curatarea vizierei, redresor pentru baterie, briceag multifunctional, telefon, incarcator, harta, o rezerva suplimentara de un litru de benzina, apa de baut;

 

- o lanterna, sfoara groasa, o bucata de sarma, un cablu electric si banda izolatoare, cativa clesti de rufe, cutit (mai marisor, cat sa poti taia si-o creanga cu el), furculita, cana de tabla, dezinfectant, spray contra tzantarilor, o fasha elastica, algocalmin, servetele, chibrituri; 2-3 conserve, hartie igienica;

 

- sacul de dormit e un must have, chiar si vara; cortul; o foaie de izopren -poate fi inlocuita numai cu multa bautura;

 

- salopeta moto pentru ploaie, cateva haine de schimb, o sticla de coniac, pungi pentru gunoi, ac si atza, aparatul foto, doi carnatzi ieftini intr-o punga -pentru eventualii caini intalniti in drum;

 

- o carte.

 

mai adaug o pereche de manusi moto de schimb (cel mai naspa mie mi-e cand mi se uda manusile) si un gps, daca ai - eu in general merg cu harta dar ajuta mult un gps, mai ales in localitati. bafta la drum si sper ca ti-am fost de folos cu lista asta. si sa stapanesti sanatos Viroaga !

 

 

 

 

 

Multam si VIROAGA askultatoare!

 

 

 

 

sa stii ca de mare lucru n-ai nevoie de fapt. e o motocicleta fiabila ce nu mi-a facut probleme nicidecum. doar o data: s-a prajit releul de incarcare a bateriei. acest releu e bine sa il ai la tine, de rezerva, zic eu. dar desi n-am avut probleme, eu totusi imi iau mereu scule -surubelnite si chei pe toate dimensiunile necesare (cu toate ca nu prea stiu sa le folosesc :D)

 

uite ce iau eu la mine cand plec la drum:

- spray pentru ungerea lantului, trusa de scule, camere de rezerva, spray pentru curatarea vizierei, redresor pentru baterie, briceag multifunctional, telefon, incarcator, harta, o rezerva suplimentara de un litru de benzina, apa de baut;

 

- o lanterna, sfoara groasa, o bucata de sarma, un cablu electric si banda izolatoare, cativa clesti de rufe, cutit (mai marisor, cat sa poti taia si-o creanga cu el), furculita, cana de tabla, dezinfectant, spray contra tzantarilor, o fasha elastica, algocalmin, servetele, chibrituri; 2-3 conserve, hartie igienica;

 

- sacul de dormit e un must have, chiar si vara; cortul; o foaie de izopren -poate fi inlocuita numai cu multa bautura;

 

- salopeta moto pentru ploaie, cateva haine de schimb, o sticla de coniac, pungi pentru gunoi, ac si atza, aparatul foto, doi carnatzi ieftini intr-o punga -pentru eventualii caini intalniti in drum;

 

- o carte.

 

mai adaug o pereche de manusi moto de schimb (cel mai naspa mie mi-e cand mi se uda manusile) si un gps, daca ai - eu in general merg cu harta dar ajuta mult un gps, mai ales in localitati. bafta la drum si sper ca ti-am fost de folos cu lista asta. si sa stapanesti sanatos Viroaga !

[/qu

 

 

cu excepția "spray pentru ungerea lantului "!banana.gifbanana.gifbanana.gif

 

 

 

 

 

E contadictoriu sa iubesti Virago si in acelaș timp transe PSIHO, HOUSE PROGRESIVE............???rock.gif

 

 

Psychedelic, house progresive,...

 

post-68347-0-29172000-1325956097_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma ce putere are motorul 2YL din 1996? Ca pe net am gasit ba 32, ba 34 de kW. In cartea de identitate scrie 32 de kW (adica aprox. 44 CP), dar stiu ca datele de la politie nu sunt intotdeauna exacte. Sunt curios daca a mea are 44 (32kW) sau 46(34kW) de cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine scrie ca are 34kw....e din 95....acuma nu stiu daca s-au facut in paralel motoare de puteri diferite. Cunoscatorii in ale Viagrelor ;) de pe aici s-ar putea sa-ti dea un raspuns mai pertinent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu s-au facut motoare diferite . in principiu sunt aceleasi , doar alea de state difera putin , mai au niste chestii in plus , dar kw-ul este dat de admisie . in germania de exemplu unde chiar se respecta legea , avand in vedere ca cererea era destul de mare , au sugrumat admisia , micsorand astfel puterea , lasand posibilitatea sa revina la normal dupa ce trecea perioada de " incepator " ( de la 24kw parca la 34kw ) . cam asa vad eu lucrurile ..

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fac completa lista cu ce am dat jos de pe motor :

 

 

1. rezervor virago in stare buna , fara buson - 600lei 500lei

 

2. sistem pompa frana + levier + senzor - 400lei - 250 lei

 

3. prindere maneta + maneta ambreiaj + senzor - 150lei - 100 lei

 

4. ghidon de virago original , folosit cam 2000km - 200lei - 150 lei

 

5. gps tracker cu gsm : 250 roni (uzura 2 ore doar de probe )-este exact ca Asta

 

6. oglinzi Iron Cross cu semnalizari pe leduri incorporate in brat - 200lei - 175lei ( folosite aproximativ 100km )

 

7. stop spate pe leduri all in one (semnalizare st-dr, stop frana, pozitie, iluminare numar) in stare buna( poza e de referinta) - 130 lei

 

 

9. tobe originale cu filtrele scoase - 170E - 150E

 

10. semnalizari fata (2buc) - 150 roni

 

LA MULTI ANI , ASFALT USCAT SI FARA INCIDENTE IN NOUL AN :cheers:

 

 

gps tracker-ul s-a dat

 

PENTRU CRISTI : uite cele mai ieftine TCI care le-am gasit

 

http://www.ebay.de/itm/Yamaha-Virago-XV-535-Bj-96-CDI-Zundbox-/190618005522?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2c61b7f012#ht_500wt_967

 

http://www.ebay.de/itm/Zundmodul-CDI-ignition-unit-Yamaha-XV-535-/360424911374?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item53eaffb20e#ht_1219wt_716

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce se strica valva rezervei de benzina?

 

E neplacut sa ramai fara benzina cu toate ca in rezervor mai ai o cantitate de cca 3 litri. Cauza este patrunderea apei prin orificiul firelor de alimentare neetansat si pozitionat spre fata(solutie aleasa gresit de producator sau intentionat!). Electrovalva se afla in partea inferioara a rezervorului, intr-o zona expusa la jeturile aruncate de roata fata atunci cand mergi pe ploaie sau carosabil ud.

Electrovana este demontabila si se compune din corpul robinetului in care sunt fixate doua sorburi dotate cu site, o membrana presata de un pistonas cu arc si un electromagnet. Sorburile au lungimi diferite,cel scurt fiind destinat rezervei. Membrana presata de pistonas obtureaza canalul destinat rezervei. Cand electromagnetul este activat, atrage pistonasul care elibereaza membrana elasica, astfel circuitul sorbului scurt se deschide.

Reparatia consta in degriparea pistonasului si curatarea de oxidului depus(spray degripant si perie de sarma, apoi un jet puternic de aer). Deasemeni doua picaturi de silicon in gaura cablului de comanda, v-a asigura etanseitatea impotriva patrunderii apei in viitor. Toate componentele sunt asamblate cu suruburi, nimic capsulat, deci reparabil.

Activitatea valvei este insotita de un clic, atunci cand ationezi butonul rezervei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa rezolvi problema cu rezerva , taie si sorbul celalalt la dimensiunea mica si nu mai ai nevoie de rezerva . de fapt cui ii trebe? eu mi-am facut prostul obicei sa alimentez la maxim 200km , in conditiile in care am o autonomie de minim 250km la un full cu tot cu rezerva . asa ca e fix pix faza cu rezerva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reparatia pompei de benzina.

 

Mi s-a intamplat de cateva ori sa nu pot porni motorul! Defiecare data am gasit o siguranta arsa, evident o inlocuiam si-mi vedeam de drum... Am tot verificat consumatorii, totul parea normal, nu stiam cauza dar banuiam ca undeva are loc un scurtcircuit.

De curand insa scurtul s-a reprodus si a ramas asa. La punerea contactului se auzea un tacanit de releu continuu(cam de 3 ori pe secunda). Actionam demarorul dar nu aveam scanteie, evident ca motorul nu pornea. Asa ca in locul sigurantei am pus un bec de 50W si m-am apucat sa scot pe rand conectorii de la toti consumatorii sa depistez cauza. Releul pompei era cauza tacanitului dar nu el era de vina. Initial am crezut ca devina este TCI-ul, iar cand am vazut cat costa m-a luat durerea de cap...

Decuplarea pompei a readus totul la normal, aveam din nou scanteie! Uff.. am rasuflat usurat. Am alimentat pompa separat si am vazut ca este in scurtcircuit. Daca tot era pompa defecta mi-am spus ca n-ar fi rau sa ma uit in ea, fiind bulita nu aveam ce strica.. barem sa inteleg cum lucreaza. Mecanism ingenios! Tot secretul este un contact mobil asemanator cu mecanismul microcontactelor, cheia succesului... cand presiunea in sistemul de alimentare creste, membrana nu readuce contactul in pozitia initiala iar circuitul electric ramane deschis. Daca cuiul obturator din camera de nivel constat da drumul la benzina membrana este eliberata, iar ciclul pompei se reia.

Defectul? O dioda sau zener trosnit! N-am reusit sa o identific, aspectul lui 1N4001 marcata cu M1A05... nu stiu ce poate fi... Legata in paralel cu bobina electromagnetului, anodul pozitionat la plus!? ..nu poate fii decat o protectie, deci pompa este polarizata. Am indepartat-o apoi am reasamblat pompa... surpriza! Pompa functioneaza, fara dioda evident in toate directiile, nu mai conteaza polarizarea. De ce protectia asta? Ce rol are? M-am uitat pe schema. Releul alimenteaza doar pompa de benzina. Poate m-o lumina un electronist... pana nu inteleg renunt la ea!

Conluzie: pompa, cu putina atentie se poate repara, iar pretul si criza te indeamna sa incerci!

 

 

ca sa rezolvi problema cu rezerva , taie si sorbul celalalt...

 

daca tai sorbul lung nu rezolv problema rezervei, doar utilizezi toata cantitatea de benzina din rezervor, apoi nu trebe taiat, se pot inversa intre ele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai hai sa-ti explic . dupa ce mi-am luat permisul , si am inceput sa ies cu motorul , aveam stresul ala , de a nu face pana prostului , si nici nu ma putea lamuri vreo cineva de cat e rezervorul in total . asa ca mi-am luat inima in dinti i-am dat blana dupa un full pana cand am ramas fara gaz . am tras dreapta , comut pe rezerva si nimic , benzina ioc . am mers fix 250km . aveam 2 litri de benzina , i-am bagat , cu butonul de rezerva pus , si surpiza , a luat-o , iar la primu peco am mai bagat 11.6 litri . am ajuns la concluzia ca cele 2 furtunase sunt la aceeasi marime . iar rezerva practic nu ma mai intereseaza , pentru ca in regim mixt de mers , imi ia cam 5.5 la suta , numai in oras maxim 6 , iar la drum intins 4-4.5 la suta . oricum nu risc si bag gaz la 200km .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am ajuns la concluzia ca cele 2 furtunase sunt la aceeasi marime...

Nu, cele doua sorburi au lungimi diferite. Atasez foto ptr edificare. Vezi pistonasul inainte si dupa curatare.

Capacitatea totala este de 13,4 litri iar rezerva cca 2,5 litri

In ce priveste consumul, cifrele date de tine sunt identice cu statistica mea. Cel mai mic consum a fost 4,2% facut pe cca 1000km, cu o viteza medie de cca 70km/h(Bucuresti - Cheile Bicazului - Tg. Neamt - Intorsura buzaului - Bucuresti) un circuit facut anul trecut cu niste amici, cand am traversat de 4 ori muntii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu niste carburatoare de 535? Mersi!

Incearca aici,poate are carburatoarele:

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-dezmembrez+virago+535+am+aproape+toate+piesele+trmit+cu+posta-151768.html

Editat de ionut_king
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,unde gasesc pt.Virago 535 piesa completa care actioneaza cu electromotorul cu cele 3 role si arcuri +pinionul mare (nu stiu cum se numeste) nou sau second.Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...