Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) de ce este nevoie la un drum lung efectuat cu viagra-mai mult de 2000 km sa stii ca de mare lucru n-ai nevoie de fapt. e o motocicleta fiabila ce nu mi-a facut probleme nicidecum. doar o data: s-a prajit releul de incarcare a bateriei. acest releu e bine sa il ai la tine, de rezerva, zic eu. dar desi n-am avut probleme, eu totusi imi iau mereu scule -surubelnite si chei pe toate dimensiunile necesare (cu toate ca nu prea stiu sa le folosesc ) uite ce iau eu la mine cand plec la drum: - spray pentru ungerea lantului, trusa de scule, camere de rezerva, spray pentru curatarea vizierei, redresor pentru baterie, briceag multifunctional, telefon, incarcator, harta, o rezerva suplimentara de un litru de benzina, apa de baut; - o lanterna, sfoara groasa, o bucata de sarma, un cablu electric si banda izolatoare, cativa clesti de rufe, cutit (mai marisor, cat sa poti taia si-o creanga cu el), furculita, cana de tabla, dezinfectant, spray contra tzantarilor, o fasha elastica, algocalmin, servetele, chibrituri; 2-3 conserve, hartie igienica; - sacul de dormit e un must have, chiar si vara; cortul; o foaie de izopren -poate fi inlocuita numai cu multa bautura; - salopeta moto pentru ploaie, cateva haine de schimb, o sticla de coniac, pungi pentru gunoi, ac si atza, aparatul foto, doi carnatzi ieftini intr-o punga -pentru eventualii caini intalniti in drum; - o carte. mai adaug o pereche de manusi moto de schimb (cel mai naspa mie mi-e cand mi se uda manusile) si un gps, daca ai - eu in general merg cu harta dar ajuta mult un gps, mai ales in localitati. bafta la drum si sper ca ti-am fost de folos cu lista asta. si sa stapanesti sanatos Viroaga ! Editat Ianuarie 6, 2012 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Poti sa tai de pe lista spray-ul de lant . Inainte de un drum lung , e bine sa iei motorul la o revizie generala , ca sa nu ai surprize . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Poti sa tai de pe lista spray-ul de lant . Inainte de un drum lung , e bine sa iei motorul la o revizie generala , ca sa nu ai surprize . o revizie e de la sine inteleasa, mai ales daca sunt semne de oboseala. nu mai pomenesc de schimbatul filtrului+uleiului, curatatul sau schimbarea filtrului de aer si de uleiul de furca, de placutele de frana in buna stare si de cauciucuri... de ce insa as lasa sprayul de lantz acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) de ce insa as lasa sprayul de lantz acasa? Yamaha Virago XV 535 e pe cardan, nu pe lant. Editat Ianuarie 6, 2012 de prflorin2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 ah! da! corect, are cardan 535-u! ma miram io, credeam ca de a mea zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) mda , ziceam de 535 . apropo , asta vara la un fest aici la c-ta au dat cadouri la diverse concursuri kit de intretinere lant (1 spray de curatat si unul de uns ) , iar jumate din oamenii care le-au castigat aveau motoarele pe cardan . asta afacere . Editat Ianuarie 6, 2012 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 au dat cadouri kit de intretinere lant - jumate din oamenii care le-au castigat aveau motoarele pe cardan :lol:da, e TARE faza! ca si cum ai darui unui ciung o pereche de manusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adic13 Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 sa stii ca de mare lucru n-ai nevoie de fapt. e o motocicleta fiabila ce nu mi-a facut probleme nicidecum. doar o data: s-a prajit releul de incarcare a bateriei. acest releu e bine sa il ai la tine, de rezerva, zic eu. dar desi n-am avut probleme, eu totusi imi iau mereu scule -surubelnite si chei pe toate dimensiunile necesare (cu toate ca nu prea stiu sa le folosesc ) uite ce iau eu la mine cand plec la drum: - spray pentru ungerea lantului, trusa de scule, camere de rezerva, spray pentru curatarea vizierei, redresor pentru baterie, briceag multifunctional, telefon, incarcator, harta, o rezerva suplimentara de un litru de benzina, apa de baut; - o lanterna, sfoara groasa, o bucata de sarma, un cablu electric si banda izolatoare, cativa clesti de rufe, cutit (mai marisor, cat sa poti taia si-o creanga cu el), furculita, cana de tabla, dezinfectant, spray contra tzantarilor, o fasha elastica, algocalmin, servetele, chibrituri; 2-3 conserve, hartie igienica; - sacul de dormit e un must have, chiar si vara; cortul; o foaie de izopren -poate fi inlocuita numai cu multa bautura; - salopeta moto pentru ploaie, cateva haine de schimb, o sticla de coniac, pungi pentru gunoi, ac si atza, aparatul foto, doi carnatzi ieftini intr-o punga -pentru eventualii caini intalniti in drum; - o carte. mai adaug o pereche de manusi moto de schimb (cel mai naspa mie mi-e cand mi se uda manusile) si un gps, daca ai - eu in general merg cu harta dar ajuta mult un gps, mai ales in localitati. bafta la drum si sper ca ti-am fost de folos cu lista asta. si sa stapanesti sanatos Viroaga ! Multam si VIROAGA askultatoare! sa stii ca de mare lucru n-ai nevoie de fapt. e o motocicleta fiabila ce nu mi-a facut probleme nicidecum. doar o data: s-a prajit releul de incarcare a bateriei. acest releu e bine sa il ai la tine, de rezerva, zic eu. dar desi n-am avut probleme, eu totusi imi iau mereu scule -surubelnite si chei pe toate dimensiunile necesare (cu toate ca nu prea stiu sa le folosesc ) uite ce iau eu la mine cand plec la drum: - spray pentru ungerea lantului, trusa de scule, camere de rezerva, spray pentru curatarea vizierei, redresor pentru baterie, briceag multifunctional, telefon, incarcator, harta, o rezerva suplimentara de un litru de benzina, apa de baut; - o lanterna, sfoara groasa, o bucata de sarma, un cablu electric si banda izolatoare, cativa clesti de rufe, cutit (mai marisor, cat sa poti taia si-o creanga cu el), furculita, cana de tabla, dezinfectant, spray contra tzantarilor, o fasha elastica, algocalmin, servetele, chibrituri; 2-3 conserve, hartie igienica; - sacul de dormit e un must have, chiar si vara; cortul; o foaie de izopren -poate fi inlocuita numai cu multa bautura; - salopeta moto pentru ploaie, cateva haine de schimb, o sticla de coniac, pungi pentru gunoi, ac si atza, aparatul foto, doi carnatzi ieftini intr-o punga -pentru eventualii caini intalniti in drum; - o carte. mai adaug o pereche de manusi moto de schimb (cel mai naspa mie mi-e cand mi se uda manusile) si un gps, daca ai - eu in general merg cu harta dar ajuta mult un gps, mai ales in localitati. bafta la drum si sper ca ti-am fost de folos cu lista asta. si sa stapanesti sanatos Viroaga ! [/qu cu excepția "spray pentru ungerea lantului "! E contadictoriu sa iubesti Virago si in acelaș timp transe PSIHO, HOUSE PROGRESIVE............??? Psychedelic, house progresive,... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Doar manele sa n-asculti; in rest, din partea mea, la liber! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Pana la urma ce putere are motorul 2YL din 1996? Ca pe net am gasit ba 32, ba 34 de kW. In cartea de identitate scrie 32 de kW (adica aprox. 44 CP), dar stiu ca datele de la politie nu sunt intotdeauna exacte. Sunt curios daca a mea are 44 (32kW) sau 46(34kW) de cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 La mine scrie ca are 34kw....e din 95....acuma nu stiu daca s-au facut in paralel motoare de puteri diferite. Cunoscatorii in ale Viagrelor de pe aici s-ar putea sa-ti dea un raspuns mai pertinent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 (editat) nu s-au facut motoare diferite . in principiu sunt aceleasi , doar alea de state difera putin , mai au niste chestii in plus , dar kw-ul este dat de admisie . in germania de exemplu unde chiar se respecta legea , avand in vedere ca cererea era destul de mare , au sugrumat admisia , micsorand astfel puterea , lasand posibilitatea sa revina la normal dupa ce trecea perioada de " incepator " ( de la 24kw parca la 34kw ) . cam asa vad eu lucrurile .. Editat Ianuarie 8, 2012 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladebiker Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 salutare! am si eu nevoie de o informatie despre virago 535 '92...ce diametru are gaura de evacuare de la tobele originale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Caut TCI de XV-535. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) fac completa lista cu ce am dat jos de pe motor : 1. rezervor virago in stare buna , fara buson - 600lei 500lei 2. sistem pompa frana + levier + senzor - 400lei - 250 lei 3. prindere maneta + maneta ambreiaj + senzor - 150lei - 100 lei 4. ghidon de virago original , folosit cam 2000km - 200lei - 150 lei 5. gps tracker cu gsm : 250 roni (uzura 2 ore doar de probe )-este exact ca Asta 6. oglinzi Iron Cross cu semnalizari pe leduri incorporate in brat - 200lei - 175lei ( folosite aproximativ 100km ) 7. stop spate pe leduri all in one (semnalizare st-dr, stop frana, pozitie, iluminare numar) in stare buna( poza e de referinta) - 130 lei 9. tobe originale cu filtrele scoase - 170E - 150E 10. semnalizari fata (2buc) - 150 roni LA MULTI ANI , ASFALT USCAT SI FARA INCIDENTE IN NOUL AN gps tracker-ul s-a dat PENTRU CRISTI : uite cele mai ieftine TCI care le-am gasit http://www.ebay.de/itm/Yamaha-Virago-XV-535-Bj-96-CDI-Zundbox-/190618005522?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2c61b7f012#ht_500wt_967 http://www.ebay.de/itm/Zundmodul-CDI-ignition-unit-Yamaha-XV-535-/360424911374?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item53eaffb20e#ht_1219wt_716 Editat Ianuarie 13, 2012 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 De ce se strica valva rezervei de benzina? E neplacut sa ramai fara benzina cu toate ca in rezervor mai ai o cantitate de cca 3 litri. Cauza este patrunderea apei prin orificiul firelor de alimentare neetansat si pozitionat spre fata(solutie aleasa gresit de producator sau intentionat!). Electrovalva se afla in partea inferioara a rezervorului, intr-o zona expusa la jeturile aruncate de roata fata atunci cand mergi pe ploaie sau carosabil ud. Electrovana este demontabila si se compune din corpul robinetului in care sunt fixate doua sorburi dotate cu site, o membrana presata de un pistonas cu arc si un electromagnet. Sorburile au lungimi diferite,cel scurt fiind destinat rezervei. Membrana presata de pistonas obtureaza canalul destinat rezervei. Cand electromagnetul este activat, atrage pistonasul care elibereaza membrana elasica, astfel circuitul sorbului scurt se deschide. Reparatia consta in degriparea pistonasului si curatarea de oxidului depus(spray degripant si perie de sarma, apoi un jet puternic de aer). Deasemeni doua picaturi de silicon in gaura cablului de comanda, v-a asigura etanseitatea impotriva patrunderii apei in viitor. Toate componentele sunt asamblate cu suruburi, nimic capsulat, deci reparabil. Activitatea valvei este insotita de un clic, atunci cand ationezi butonul rezervei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 ca sa rezolvi problema cu rezerva , taie si sorbul celalalt la dimensiunea mica si nu mai ai nevoie de rezerva . de fapt cui ii trebe? eu mi-am facut prostul obicei sa alimentez la maxim 200km , in conditiile in care am o autonomie de minim 250km la un full cu tot cu rezerva . asa ca e fix pix faza cu rezerva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 Reparatia pompei de benzina. Mi s-a intamplat de cateva ori sa nu pot porni motorul! Defiecare data am gasit o siguranta arsa, evident o inlocuiam si-mi vedeam de drum... Am tot verificat consumatorii, totul parea normal, nu stiam cauza dar banuiam ca undeva are loc un scurtcircuit. De curand insa scurtul s-a reprodus si a ramas asa. La punerea contactului se auzea un tacanit de releu continuu(cam de 3 ori pe secunda). Actionam demarorul dar nu aveam scanteie, evident ca motorul nu pornea. Asa ca in locul sigurantei am pus un bec de 50W si m-am apucat sa scot pe rand conectorii de la toti consumatorii sa depistez cauza. Releul pompei era cauza tacanitului dar nu el era de vina. Initial am crezut ca devina este TCI-ul, iar cand am vazut cat costa m-a luat durerea de cap... Decuplarea pompei a readus totul la normal, aveam din nou scanteie! Uff.. am rasuflat usurat. Am alimentat pompa separat si am vazut ca este in scurtcircuit. Daca tot era pompa defecta mi-am spus ca n-ar fi rau sa ma uit in ea, fiind bulita nu aveam ce strica.. barem sa inteleg cum lucreaza. Mecanism ingenios! Tot secretul este un contact mobil asemanator cu mecanismul microcontactelor, cheia succesului... cand presiunea in sistemul de alimentare creste, membrana nu readuce contactul in pozitia initiala iar circuitul electric ramane deschis. Daca cuiul obturator din camera de nivel constat da drumul la benzina membrana este eliberata, iar ciclul pompei se reia. Defectul? O dioda sau zener trosnit! N-am reusit sa o identific, aspectul lui 1N4001 marcata cu M1A05... nu stiu ce poate fi... Legata in paralel cu bobina electromagnetului, anodul pozitionat la plus!? ..nu poate fii decat o protectie, deci pompa este polarizata. Am indepartat-o apoi am reasamblat pompa... surpriza! Pompa functioneaza, fara dioda evident in toate directiile, nu mai conteaza polarizarea. De ce protectia asta? Ce rol are? M-am uitat pe schema. Releul alimenteaza doar pompa de benzina. Poate m-o lumina un electronist... pana nu inteleg renunt la ea! Conluzie: pompa, cu putina atentie se poate repara, iar pretul si criza te indeamna sa incerci! ca sa rezolvi problema cu rezerva , taie si sorbul celalalt... daca tai sorbul lung nu rezolv problema rezervei, doar utilizezi toata cantitatea de benzina din rezervor, apoi nu trebe taiat, se pot inversa intre ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 pai hai sa-ti explic . dupa ce mi-am luat permisul , si am inceput sa ies cu motorul , aveam stresul ala , de a nu face pana prostului , si nici nu ma putea lamuri vreo cineva de cat e rezervorul in total . asa ca mi-am luat inima in dinti i-am dat blana dupa un full pana cand am ramas fara gaz . am tras dreapta , comut pe rezerva si nimic , benzina ioc . am mers fix 250km . aveam 2 litri de benzina , i-am bagat , cu butonul de rezerva pus , si surpiza , a luat-o , iar la primu peco am mai bagat 11.6 litri . am ajuns la concluzia ca cele 2 furtunase sunt la aceeasi marime . iar rezerva practic nu ma mai intereseaza , pentru ca in regim mixt de mers , imi ia cam 5.5 la suta , numai in oras maxim 6 , iar la drum intins 4-4.5 la suta . oricum nu risc si bag gaz la 200km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 ...am ajuns la concluzia ca cele 2 furtunase sunt la aceeasi marime... Nu, cele doua sorburi au lungimi diferite. Atasez foto ptr edificare. Vezi pistonasul inainte si dupa curatare. Capacitatea totala este de 13,4 litri iar rezerva cca 2,5 litri In ce priveste consumul, cifrele date de tine sunt identice cu statistica mea. Cel mai mic consum a fost 4,2% facut pe cca 1000km, cu o viteza medie de cca 70km/h(Bucuresti - Cheile Bicazului - Tg. Neamt - Intorsura buzaului - Bucuresti) un circuit facut anul trecut cu niste amici, cand am traversat de 4 ori muntii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Ma poate ajuta cineva cu niste carburatoare de 535? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_king Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) Ma poate ajuta cineva cu niste carburatoare de 535? Mersi! Incearca aici,poate are carburatoarele: http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-dezmembrez+virago+535+am+aproape+toate+piesele+trmit+cu+posta-151768.html Editat Ianuarie 23, 2012 de ionut_king Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Nu le mai are, am vorbit demult cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Salut,unde gasesc pt.Virago 535 piesa completa care actioneaza cu electromotorul cu cele 3 role si arcuri +pinionul mare (nu stiu cum se numeste) nou sau second.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Salut,unde gasesc pt.Virago 535 piesa completa care actioneaza cu electromotorul cu cele 3 role si arcuri +pinionul mare (nu stiu cum se numeste) nou sau second.Multumesc. Care din astea iti trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.