mas oyama Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Ahoi! Din cate observ eu nu e taiat cadrul!Apehangerul te costa aproximativ 200 ron Highwayhawk! - aici mai vine furtun nou de frana, cabluri de acceleratie si ambreaj noi, prelungire cabluri electrice cred-ca te ajung undeva la vreo 600 ron) Oglinzile asemanatoare 80 ron (Louis)! Esapamentul in jur de 1000 ron! Paintul intre 500-1000 ron Guma pe spate cu whitewall o poti face tu daca ai chef, iar vopsea cu latex te costa cam 200 ron cutia si ajunge pentru doua cauciucuri sigur! Manetele de ambreaj si frana in jur de 250 ron (Louis) Semnalizarile vreo 200-300 ron (Louis) Manerele la coarne vreo 100 ron, si scaritele vreo 400 ron (Louis) Nr lateral, depinde ce care vrei cu stop frana ala intre 400-600 ron sau numa cu lumina ala pana in 200 ron daca esti descurcaret Faci un calcul si vezi ce iasa! Ce zici te apuci de treaba? ape-ul il faci cu 200 din inox si e pe vaita, nu cromat furtunele de frina se pot lasa alea care sunt si le prelungesti cu furtun de cupru de dacia -15 lei oglida ramane originala si se da cu fata in jos esapamentul, cumperi teava de 50 mm diametru, ori de metal trasa la rece nici 10 lei /metru sau inox 25-30 lei/metru, daca te tine le tai tu daca nu le dai la cineva sa le indoaie undeva zic eu la 100 150 lei paintul se baga cineva, aici daor meseriasi au cuvintu nu contest manetele raman alea originale manere se pot face costum mai eftine la strungar la fel si scarite(din inox plin am facut la cineva cu 150 lei) guma se da cu vopsea fara acrili, vopsea cu rasina, nu stiu cit sta da stiu cat costa -8 lei litru nr lateral facut dintr-o tabla de aluminiu striata de 3mm,mai e nevoie de inca 20cm de cornier 2x2cm iese 15-20 lei, stopul se poate face dintr-un cot de 90 grade de 2"am sa va arat la accesori home made, o flansa la strung cu 5 lei si o sticla de la un far spart, cu dulie dubla sa se puna bec si pentru frina si pozitie.sau cauti in tirguri la vechituri... nu faci nici un calcul, faci loc in garaj, beci, pivnita, camara si te apuci de treaba, la sfirsit ai satisfactia ca ai facut incercat, reusit, care nu se compara cu nimic din toata miscarea asta de ciuperism ca sa-l parafrazez pe un tovaras! spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 ape-ul il faci cu 200 din inox si e pe vaita, nu cromatfurtunele de frina se pot lasa alea care sunt si le prelungesti cu furtun de cupru de dacia -15 lei oglida ramane originala si se da cu fata in jos esapamentul, cumperi teava de 50 mm diametru, ori de metal trasa la rece nici 10 lei /metru sau inox 25-30 lei/metru, daca te tine le tai tu daca nu le dai la cineva sa le indoaie undeva zic eu la 100 150 lei paintul se baga cineva, aici daor meseriasi au cuvintu nu contest manetele raman alea originale manere se pot face costum mai eftine la strungar la fel si scarite(din inox plin am facut la cineva cu 150 lei) guma se da cu vopsea fara acrili, vopsea cu rasina, nu stiu cit sta da stiu cat costa -8 lei litru nr lateral facut dintr-o tabla de aluminiu striata de 3mm,mai e nevoie de inca 20cm de cornier 2x2cm iese 15-20 lei, stopul se poate face dintr-un cot de 90 grade de 2"am sa va arat la accesori home made, o flansa la strung cu 5 lei si o sticla de la un far spart, cu dulie dubla sa se puna bec si pentru frina si pozitie.sau cauti in tirguri la vechituri... nu faci nici un calcul, faci loc in garaj, beci, pivnita, camara si te apuci de treaba, la sfirsit ai satisfactia ca ai facut incercat, reusit, care nu se compara cu nimic din toata miscarea asta de ciuperism ca sa-l parafrazez pe un tovaras! spor! Ahoi! Acuma depinde de cat de bine se descurca fiecare ! Si eu mi-am facut multe la oamenii care lucreza cu inox! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 (editat) O poza de iarna de anu asta in grup, adica eu si motocicletele mele de acum :[ Editat Ianuarie 19, 2010 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 O poza de iarna de anu asta in grup, adica eu si motocicletele mele de acum :[ Faina poza de grup, eu pe MZ am facut scoala, e o diferenta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Daca cineva caua parbriz pentru Virago : /index.php?...t&p=2272392 Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythos Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 (editat) Vroiam sa-mi iau un astfel de lift de la Louis, dar inteleg ca e necesar si acest adaptor pentru Virago 250 !? Stie cineva concret? Asa devine prea scump... variante de lifturi mai ieftine exista? Editat Ianuarie 22, 2010 de gabi a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Daca cineva caua parbriz pentru Virago... M-ar interesa doar prinderile, poate are cineva unul spart de la care au ramas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 sal. tuturor am un virago de 750 din 97 si ma lasat alternatoru. are cineva asa ceva sau stiti unde pot gasi. mersy anticipa mess. pin11pop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Fie-mi cu iertare ca-mi dau cu parerea ... alternatorul la Virago nu are perii (rotorul e un magnet permanent) si e bobinat cu o sarma foarte groasa -- ce ar fi putut sa te lase la el? Nu cumva te-a lasat de fapt regulatorul? @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Fie-mi cu iertare ca-mi dau cu parerea ... alternatorul la Virago nu are perii (rotorul e un magnet permanent) si e bobinat cu o sarma foarte groasa -- ce ar fi putut sa te lase la el? Nu cumva te-a lasat de fapt regulatorul? @Dexter NU. am schimbat releu am dat bani degeaba pe unu nou si tot numi incarca. La recomandarea cunoscatorilor am masurat rezistenta si e distrus. .ALERNATORUL E INTERN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 salut , am si eu o problema pe care vreau sa o rezolv cu ajutorul vostru...am o virago xv 250 din 93 si vreau sa-i confectionez un crash bar , vreau sa va rog sa ma ajutati cu o parere si mai ales cu o schita , ce material , ce dimensiuni ( diametru , lungime , grosimea materialului ), ce forma , unde are punctele de prindere si orice detalii care-mi scapa mie...astept orice idei care ma pot ajuta...merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Fie-mi cu iertare ca-mi dau cu parerea ... alternatorul la Virago nu are perii ... Pai nu are, ca-i magnetou! Generatoarele de curent moto, utilizate de regula, sunt de 3 feluri: magnetou, dinam sau alternator. ...dat bani degeaba pe unu nou si tot numi incarca... ...ALERNATORUL E INTERN Daca masurai inainte, ai fii stiut ce sa cumperi. Aproape toate magnetourile de japo sunt construite la fel, aceleasi principii. Au 3 infasurari, 3 fire(galbene, albe, rosii, etc..), uneori apare al 4-lea negru(masa). Stabilizarea tensiunii este asigurata de un montaj electronic, prin punere partiala la masa, comportament asemanator diodei zener. De ce se "ard" regulatoarele? Pentru ca valoarea tensiunii este stabilizata printr-un tiristor, ce se inchide/deschide la o valoare prestabilita (ex: 14V). Cu cat sunt mai putini consumatori, cu atat valoarea curentului ce trece prin acest tiristor creste, fapt ce duce la distrugerea lui. Nu degeaba producatorii recomanda utilizarea unei anume tip de baterie, care sa fie capabila sa absoarba un curent mare. Ea lucraza ca tampon in acest circuit, facand sa preia o mare parte din curent in astfel de situatii. Apoi este gresita parerea multora ce nu aprind luminile pt a proteja baterie, magnetou, regulator sau cred ca au un consum mai redus de combustibil, efectul este invers. Magnetoul nu are excitatie, careia sa-i poti controla electronic curentul, el v-a produce absolut tot timpul un curent maxim, acest curent daca nu este utilizat v-a fii preluat de regulator, fapt ce duce in timp la distrugerea lui. Verificarea magnetoului se face cu el deconectat, masurind valoarea intre cele 3 iesiri cu un ohmetru, trebe sa fie identica, apropiat de "0". Deasemeni intre cele 3 fire si masa valoarea treba sa fie "infinit". Mesaj completat Observatie: o baterie uzata pierde capacitatea de inmagazinare. Apoi o baterie buna costa mai putin decat un regulator. In final folositi fratilor luminile tot timpul(asa au fost concepute de producator, sa functioneze cu lumini aprinse). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 In principiu este corect ce ai scris mai sus dar am o mica corectie: tiristorii respectivi lucreaza in comutatie ceea ce inseamna ca disipa o putere mult mai mica decat ar trebui ca sa se distruga. Io unu ma indoiesc ca al de i-a proiectat nu a prevazut ca is unii de prefera sa mearga cu luminile stinse. Ma rog, daca are cineva date concrete e binevenit sa ni le spuna si noua ca sa nu ne mai dam cu presupusu. Si ca sa-i raspundem si omului la intrebare, statorul se poate rebobina. Trebuie numai sa gasesti un bobinator suficient de priceput si dispus sa se bage la treaba asta. Al meu a fost ars si numai al treilea bobinator a vrut sa il rebobineze. De asemenea il poti cumpara gata bobinat de pe e-bay (uni se lauda ca e chiar mai bun decat ala original) sau de la reprezentanta. Ca o alta mica paranteza, toate chestiile astea au fost discutate si rasdiscutate pe topic, trebuia doar sa citesti un pic in urma sau sa dai un search. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 ...toate chestiile astea au fost discutate si rasdiscutate pe topic, trebuia doar sa citesti un pic in urma sau sa dai un search. Scuze, ca am raspuns fara sa cer permisiunea... apoi(fie vorba intre noi), mare smecherie, ti se arde generatorul dar problema d-tale este cum il repari, cauza nu conteaza... dar stim sa facem observatii! Raspunsul meu s-a adresat tuturor celor ce au nevoie de aceasta informatie... pt a nu mai cumpara la nesfarsit regulatoare. Tu faci ce vrei sunt banii tai... Pe forum sunt absolut toate manualele, ma mir de ce nu "dai un search" ca sa aflii puterea magnetoului si apoi sa discutam fara sa asteptam "daca are cineva date concrete". Astfel aflai ca nominal are 14V/24A dar pt o scurta durata poate genera 30A ceeace inseamna 420W(aproape cat un fier de calcat). Mai aflai ca afara se circula numai cu luminile aprinse (probabil ca producatorul nu a luat in considerare si alta varianta), aflai si de atentionarea utilizarii unui anume tip de acumulator(scris negru pe alb intr-un chenar cu semnul exclamarii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Partea cu cautatul era adresata lui nelutu_10pin. Imi pare rau ca nu am specificat pt ca am impresia ca te-ai simtit oarecum atacat. Nu am avut intentia asta. Iar la date concrete ma refeream mai mult la regulator si, mai precis, la tiristorii aia din regulator. Ai spus ca "generatorul" e capabil de 30A dar nu ai spus daca regulatorul e capabil sa-i suporte. Si uite un studiu de caz: plec de la Pitesti pe A1 la 9 dimineata, dau intr-o groapa si se arde becul de la far. Dupa cati kilometrii se arde regulatorul si dupa cati altii statorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 salut , am si eu o problema pe care vreau sa o rezolv cu ajutorul vostru...am o virago xv 250 din 93 si vreau sa-i confectionez un crash bar , vreau sa va rog sa ma ajutati cu o parere si mai ales cu o schita , ce material , ce dimensiuni ( diametru , lungime , grosimea materialului ), ce forma , unde are punctele de prindere si orice detalii care-mi scapa mie...astept orice idei care ma pot ajuta...merci mult Salutare. Vin si eu cu o intrebare pe aceeasi tema. Am o Virago 535 care are comenzi avansate. Vreau sa-mi achizitionez un crash-bar de pe ebay si nu imi dau seama din poze daca trebuie anumite dimensiuni. Este posibil ca cel standard sa blocheze comenzile avansate? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 salut , am si eu o problema pe care vreau sa o rezolv cu ajutorul vostru...am o virago xv 250 din 93 si vreau sa-i confectionez un crash bar , vreau sa va rog sa ma ajutati cu o parere si mai ales cu o schita , ce material , ce dimensiuni ( diametru , lungime , grosimea materialului ), ce forma , unde are punctele de prindere si orice detalii care-mi scapa mie...astept orice idei care ma pot ajuta...merci mult Va salut , intotdeauna din discutii contradictorii sau nascut lucruri marete...tot respectul pt cei care se pricep , acum ca sa va distrag atentia de la discutia voastra , credeti ca ma puteti ajuta si pe mine...? v-as fi recunoscator , multumesc , toate cele bune si va asigur de tot respectul , o zi faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 ...Io unu ma indoiesc ca al de i-a proiectat.......daca are cineva date concrete e binevenit sa ni le spuna si noua ca sa nu ne mai dam cu presupusu... Vezi aici scriem ce credem, nu ceeace stim! Scriem fara sa punem mana pe un manual de utilizare, unde sunt trecute anumite caracteristici tehnice, dar si instructiuni de utilizare. Dam solutii la efecte, cauzele nu conteaza... Ce te-a determinat sa crezi din ce am scris, ca dau cu "presupusul"(atata timp cat nu cunosti nimic - ceri "date concrete"-) ...Iar la date concrete ma refeream mai mult la regulator.....dar nu ai spus daca regulatorul e capabil sa-i suporte. Si uite un studiu de caz: plec de la Pitesti pe A1 la 9 dimineata, dau intr-o groapa si se arde becul de la far. Dupa cati kilometrii se arde regulatorul si dupa cati altii statorul? Sefu', eu am scris pt macelari si pt vanzatori de martisoare(pe intelesul lor), care sunt ca si noi motociclisti, pentru cei ce se pricep nu era cazul sau daca o faceam fii sigur ca utilizam alti termeni. In schimb ma deranjeaza dezinformarea si "hai sa scriem, ca sa scriem", d-ta vi sa corectezi ce? ..si scri despre ceva care nu cunosti(aici e problema). Mai mult dai ca sfat cuiva un lucru pe care d-ta nu-l faci(..."dai un search"...) ================ Revin la intrebarea d-tale, raspund tot ca pt macelari(tehnic nu ai fii pus aceasta intrebare): Regulatorul este in stare sa suporte 30 A (probabil doar o perioada scurta de timp, sau poate nu - eu nu am incercat). Deci: inchipuie-ti un fluid, un debit ce trece printr-o conducta(valoare constanta-generator). La capat se gasesc 4-5 robinete deschise(valori diferite-consumatorii). Daca opresc toate robinetele, mai putin unul, atunci tot acest fluid v-a trece prin cel deschis. Eu nu pot micsora debitul fluidului(intensitatea generatorului). Daca robinetul deschis, nu poate face fata la debitul marit, atunci crapa. Acum intelegi? Arderea becului tau nu v-a afecta nimic, energia respectiva v-a fii preluata de cilalti consumatori, baterie si regulator. Problema apare atunci cand regulatorul ramane singur, cat timp poate face fata nimeni nu poate spune... in cel mai bun caz, se poate spune cate regulatoare s-au schimbat! Inca ceva am un coleg la serviciu ce schimba 1-2 baterii si 3-4 regulatoare pe an, sistematic... de anul trecut nu mai are treaba cu incarcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Io la fluide nu ma pricep asa ca ma retrag... Da ai uitat sa ne spui ce a facut prietenul tau de nu mai are probleme cu incarcarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Ce parere aveti?Asa arata in 2008 primavara: http://www.youtube.com/watch?v=J9B3OU0JyFE Asa arata in 2009 iarna: http://www.youtube.com/watch?v=wZdn8sC9C94 dar mai e mult de munca inca ! salut , mi se pare mie sau ai schimbat crashbar-ul ? acum fiecare cu cel doare... daca da , il mai ai pe cel vechi , se potriveste pe o virago 250 , il vinzi ? merci fain , o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) salut , mi se pare mie sau ai schimbat crashbar-ul ? acum fiecare cu cel doare... daca da , il mai ai pe cel vechi , se potriveste pe o virago 250 , il vinzi ? merci fain , o zi buna Ahoi! Da l-am schimbat, crashbar-ul, sisbar-ul si probagajul sunt facute din inox la un atelier care lucreaza cu inox-ul! Crashbarul cel vechi l-am "maritat" demult si in plus sigur nu s-ar potrivi la un virago de 250cc ! Toate bune! Mesaj completat Salutare. Vin si eu cu o intrebare pe aceeasi tema. Am o Virago 535 care are comenzi avansate. Vreau sa-mi achizitionez un crash-bar de pe ebay si nu imi dau seama din poze daca trebuie anumite dimensiuni. Este posibil ca cel standard sa blocheze comenzile avansate?Multumesc anticipat Ahoi! Ai niste poze cu comenzile tale avansate si cu crashbar-ul pe care vrei sa-l cumperi? Editat Ianuarie 25, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Ahoi!Da l-am schimbat, crashbar-ul, sisbar-ul si probagajul sunt facute din inox la un atelier care lucreaza cu inox-ul! Crashbarul cel vechi l-am "maritat" demult si in plus sigur nu s-ar potrivi la un virago de 250cc ! Toate bune! Mesaj completat Ahoi! Ai niste poze cu comenzile tale avansate si cu crashbar-ul pe care vrei sa-l cumperi? merci pt raspuns , daca cumva auzi ceva sau ma poti indruma ( o schema , dimensiuni , material , forma , puncte de prindere , alea , alea) sau ajuta cu un crashbar sau sissybar cu portbagaj pt o virago de 250 , ti-as fi recunoscator , oricum multumesc mult si sa ai parte de caldura , se pare ca e crunt pe la voi...numai bine :( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) merci pt raspuns , daca cumva auzi ceva sau ma poti indruma ( o schema , dimensiuni , material , forma , puncte de prindere , alea , alea) sau ajuta cu un crashbar sau sissybar cu portbagaj pt o virago de 250 , ti-as fi recunoscator , oricum multumesc mult si sa ai parte de caldura , se pare ca e crunt pe la voi...numai bine :( Ahoi! Hai sa lasam dimensiuniile si sa iti fac niste recomandari: - in primul rand cauti o frima care prelucraza inox (spre exemplu fac balustrade... si alte produse din inox); - vorbesti cu careva de pe acolo daca vrea sa te ajute; - daca e de acord, duci motorul acolo si iei jos bateria de pe motor si frumos lucrati tot impreuna si masurati (taiat, sudat, flexat si polish); - iar la final vezi ce iasa! Recomandari: - ai grija cum faci crashbar-ul, sa nu-ti blocheze comenzile si vezi ce dimensiune ii dai sa nu-ti atinga crashbarul pe viraje asfaltul - sa nu folosesti tevi cu diametru mare ca se vor rupe la anumite vibratii sau daca te plimbi cu el la temperaturi scazute! (vorbesc din proprie experietnta ) Cam asa: 1. 2. 3. Apoi mie imi place frigul, de acolo vine (IceLord), azi dimineata pe la 06 erau in jur de -25 (eram pe afara) si ma uitam la luna cat de mare si rosie era, iar cu frigul sunt obisnuit! Editat Ianuarie 25, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 ... azi dimineata pe la 06 erau in jur de -25 (eram pe afara) ... Era interesant sa vedem pe youtube un virago care porneste la -25. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Era interesant sa vedem pe youtube un virago care porneste la -25. Pana imi bag bateria in el imi congeleaza cu tot mainile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.