Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Ahoi! Din cate observ eu nu e taiat cadrul!

Apehangerul te costa aproximativ 200 ron Highwayhawk!

- aici mai vine furtun nou de frana, cabluri de acceleratie si ambreaj noi, prelungire cabluri electrice cred-ca te ajung undeva la vreo 600 ron)

Oglinzile asemanatoare 80 ron (Louis)!

Esapamentul in jur de 1000 ron!

Paintul intre 500-1000 ron

Guma pe spate cu whitewall o poti face tu daca ai chef, iar vopsea cu latex te costa cam 200 ron cutia si ajunge pentru doua cauciucuri sigur!

Manetele de ambreaj si frana in jur de 250 ron (Louis)

Semnalizarile vreo 200-300 ron (Louis)

Manerele la coarne vreo 100 ron, si scaritele vreo 400 ron (Louis)

Nr lateral, depinde ce care vrei cu stop frana ala intre 400-600 ron sau numa cu lumina ala pana in 200 ron daca esti descurcaret :banana:

Faci un calcul si vezi ce iasa!

Ce zici te apuci de treaba?

:cheers:

 

 

ape-ul il faci cu 200 din inox si e pe vaita, nu cromat

furtunele de frina se pot lasa alea care sunt si le prelungesti cu furtun de cupru de dacia -15 lei

oglida ramane originala si se da cu fata in jos

esapamentul, cumperi teava de 50 mm diametru, ori de metal trasa la rece nici 10 lei /metru sau inox 25-30 lei/metru, daca te tine le tai tu daca nu le dai la cineva sa le indoaie undeva zic eu la 100 150 lei

paintul se baga cineva, aici daor meseriasi au cuvintu nu contest

manetele raman alea originale

manere se pot face costum mai eftine la strungar

la fel si scarite(din inox plin am facut la cineva cu 150 lei)

guma se da cu vopsea fara acrili, vopsea cu rasina, nu stiu cit sta da stiu cat costa -8 lei litru

nr lateral facut dintr-o tabla de aluminiu striata de 3mm,mai e nevoie de inca 20cm de cornier 2x2cm iese 15-20 lei, stopul se poate face dintr-un cot de 90 grade de 2"am sa va arat la accesori home made, o flansa la strung cu 5 lei si o sticla de la un far spart, cu dulie dubla sa se puna bec si pentru frina si pozitie.sau cauti in tirguri la vechituri...

nu faci nici un calcul, faci loc in garaj, beci, pivnita, camara si te apuci de treaba, la sfirsit ai satisfactia ca ai facut incercat, reusit, care nu se compara cu nimic din toata miscarea asta de ciuperism ca sa-l parafrazez pe un tovaras!

spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ape-ul il faci cu 200 din inox si e pe vaita, nu cromat

furtunele de frina se pot lasa alea care sunt si le prelungesti cu furtun de cupru de dacia -15 lei

oglida ramane originala si se da cu fata in jos

esapamentul, cumperi teava de 50 mm diametru, ori de metal trasa la rece nici 10 lei /metru sau inox 25-30 lei/metru, daca te tine le tai tu daca nu le dai la cineva sa le indoaie undeva zic eu la 100 150 lei

paintul se baga cineva, aici daor meseriasi au cuvintu nu contest

manetele raman alea originale

manere se pot face costum mai eftine la strungar

la fel si scarite(din inox plin am facut la cineva cu 150 lei)

guma se da cu vopsea fara acrili, vopsea cu rasina, nu stiu cit sta da stiu cat costa -8 lei litru

nr lateral facut dintr-o tabla de aluminiu striata de 3mm,mai e nevoie de inca 20cm de cornier 2x2cm iese 15-20 lei, stopul se poate face dintr-un cot de 90 grade de 2"am sa va arat la accesori home made, o flansa la strung cu 5 lei si o sticla de la un far spart, cu dulie dubla sa se puna bec si pentru frina si pozitie.sau cauti in tirguri la vechituri...

nu faci nici un calcul, faci loc in garaj, beci, pivnita, camara si te apuci de treaba, la sfirsit ai satisfactia ca ai facut incercat, reusit, care nu se compara cu nimic din toata miscarea asta de ciuperism ca sa-l parafrazez pe un tovaras!

spor!

Ahoi! Acuma depinde de cat de bine se descurca fiecare :banana: ! Si eu mi-am facut multe la oamenii care lucreza cu inox! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-22318-1263923003_thumb.jpgpost-22318-1263923030_thumb.jpg :D O poza de iarna de anu asta in grup, adica eu si motocicletele mele de acum :[

Faina poza de grup, eu pe MZ am facut scoala, e o diferenta! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fie-mi cu iertare ca-mi dau cu parerea ... alternatorul la Virago nu are perii (rotorul e un magnet permanent) si e bobinat cu o sarma foarte groasa -- ce ar fi putut sa te lase la el? Nu cumva te-a lasat de fapt regulatorul?

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fie-mi cu iertare ca-mi dau cu parerea ... alternatorul la Virago nu are perii (rotorul e un magnet permanent) si e bobinat cu o sarma foarte groasa -- ce ar fi putut sa te lase la el? Nu cumva te-a lasat de fapt regulatorul?

 

@Dexter

 

NU. am schimbat releu am dat bani degeaba pe unu nou si tot numi incarca. La recomandarea cunoscatorilor am masurat rezistenta si e distrus. .ALERNATORUL E INTERN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , am si eu o problema pe care vreau sa o rezolv cu ajutorul vostru...am o virago xv 250 din 93 si vreau sa-i confectionez un crash bar , vreau sa va rog sa ma ajutati cu o parere si mai ales cu o schita , ce material , ce dimensiuni ( diametru , lungime , grosimea materialului ), ce forma , unde are punctele de prindere si orice detalii care-mi scapa mie...astept orice idei care ma pot ajuta...merci mult :( :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fie-mi cu iertare ca-mi dau cu parerea ... alternatorul la Virago nu are perii ...

Pai nu are, ca-i magnetou! Generatoarele de curent moto, utilizate de regula, sunt de 3 feluri: magnetou, dinam sau alternator.

...dat bani degeaba pe unu nou si tot numi incarca... ...ALERNATORUL E INTERN

Daca masurai inainte, ai fii stiut ce sa cumperi. Aproape toate magnetourile de japo sunt construite la fel, aceleasi principii. Au 3 infasurari, 3 fire(galbene, albe, rosii, etc..), uneori apare al 4-lea negru(masa). Stabilizarea tensiunii este asigurata de un montaj electronic, prin punere partiala la masa, comportament asemanator diodei zener.

De ce se "ard" regulatoarele? Pentru ca valoarea tensiunii este stabilizata printr-un tiristor, ce se inchide/deschide la o valoare prestabilita (ex: 14V). Cu cat sunt mai putini consumatori, cu atat valoarea curentului ce trece prin acest tiristor creste, fapt ce duce la distrugerea lui. Nu degeaba producatorii recomanda utilizarea unei anume tip de baterie, care sa fie capabila sa absoarba un curent mare. Ea lucraza ca tampon in acest circuit, facand sa preia o mare parte din curent in astfel de situatii. Apoi este gresita parerea multora ce nu aprind luminile pt a proteja baterie, magnetou, regulator sau cred ca au un consum mai redus de combustibil, efectul este invers. Magnetoul nu are excitatie, careia sa-i poti controla electronic curentul, el v-a produce absolut tot timpul un curent maxim, acest curent daca nu este utilizat v-a fii preluat de regulator, fapt ce duce in timp la distrugerea lui.

Verificarea magnetoului se face cu el deconectat, masurind valoarea intre cele 3 iesiri cu un ohmetru, trebe sa fie identica, apropiat de "0". Deasemeni intre cele 3 fire si masa valoarea treba sa fie "infinit".

Mesaj completat

Observatie: o baterie uzata pierde capacitatea de inmagazinare. Apoi o baterie buna costa mai putin decat un regulator. In final folositi fratilor luminile tot timpul(asa au fost concepute de producator, sa functioneze cu lumini aprinse).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu este corect ce ai scris mai sus dar am o mica corectie: tiristorii respectivi lucreaza in comutatie ceea ce inseamna ca disipa o putere mult mai mica decat ar trebui ca sa se distruga. Io unu ma indoiesc ca al de i-a proiectat nu a prevazut ca is unii de prefera sa mearga cu luminile stinse. Ma rog, daca are cineva date concrete e binevenit sa ni le spuna si noua ca sa nu ne mai dam cu presupusu. Si ca sa-i raspundem si omului la intrebare, statorul se poate rebobina. Trebuie numai sa gasesti un bobinator suficient de priceput si dispus sa se bage la treaba asta. Al meu a fost ars si numai al treilea bobinator a vrut sa il rebobineze. De asemenea il poti cumpara gata bobinat de pe e-bay (uni se lauda ca e chiar mai bun decat ala original) sau de la reprezentanta. Ca o alta mica paranteza, toate chestiile astea au fost discutate si rasdiscutate pe topic, trebuia doar sa citesti un pic in urma sau sa dai un search.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...toate chestiile astea au fost discutate si rasdiscutate pe topic, trebuia doar sa citesti un pic in urma sau sa dai un search.

Scuze, ca am raspuns fara sa cer permisiunea... apoi(fie vorba intre noi), mare smecherie, ti se arde generatorul dar problema d-tale este cum il repari, cauza nu conteaza... dar stim sa facem observatii! Raspunsul meu s-a adresat tuturor celor ce au nevoie de aceasta informatie... pt a nu mai cumpara la nesfarsit regulatoare. Tu faci ce vrei sunt banii tai...

Pe forum sunt absolut toate manualele, ma mir de ce nu "dai un search" ca sa aflii puterea magnetoului :( si apoi sa discutam fara sa asteptam "daca are cineva date concrete". Astfel aflai ca nominal are 14V/24A dar pt o scurta durata poate genera 30A ceeace inseamna 420W(aproape cat un fier de calcat). Mai aflai ca afara se circula numai cu luminile aprinse (probabil ca producatorul nu a luat in considerare si alta varianta), aflai si de atentionarea utilizarii unui anume tip de acumulator(scris negru pe alb intr-un chenar cu semnul exclamarii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea cu cautatul era adresata lui nelutu_10pin. Imi pare rau ca nu am specificat pt ca am impresia ca te-ai simtit oarecum atacat. Nu am avut intentia asta. Iar la date concrete ma refeream mai mult la regulator si, mai precis, la tiristorii aia din regulator. Ai spus ca "generatorul" e capabil de 30A dar nu ai spus daca regulatorul e capabil sa-i suporte. Si uite un studiu de caz: plec de la Pitesti pe A1 la 9 dimineata, dau intr-o groapa si se arde becul de la far. Dupa cati kilometrii se arde regulatorul si dupa cati altii statorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , am si eu o problema pe care vreau sa o rezolv cu ajutorul vostru...am o virago xv 250 din 93 si vreau sa-i confectionez un crash bar , vreau sa va rog sa ma ajutati cu o parere si mai ales cu o schita , ce material , ce dimensiuni ( diametru , lungime , grosimea materialului ), ce forma , unde are punctele de prindere si orice detalii care-mi scapa mie...astept orice idei care ma pot ajuta...merci mult :( :(

 

Salutare. Vin si eu cu o intrebare pe aceeasi tema. Am o Virago 535 care are comenzi avansate. Vreau sa-mi achizitionez un crash-bar de pe ebay si nu imi dau seama din poze daca trebuie anumite dimensiuni. Este posibil ca cel standard sa blocheze comenzile avansate?

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , am si eu o problema pe care vreau sa o rezolv cu ajutorul vostru...am o virago xv 250 din 93 si vreau sa-i confectionez un crash bar , vreau sa va rog sa ma ajutati cu o parere si mai ales cu o schita , ce material , ce dimensiuni ( diametru , lungime , grosimea materialului ), ce forma , unde are punctele de prindere si orice detalii care-mi scapa mie...astept orice idei care ma pot ajuta...merci mult :( :(

 

 

 

Va salut , intotdeauna din discutii contradictorii sau nascut lucruri marete...tot respectul pt cei care se pricep , acum ca sa va distrag atentia de la discutia voastra , credeti ca ma puteti ajuta si pe mine...? v-as fi recunoscator , multumesc , toate cele bune si va asigur de tot respectul , o zi faina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Io unu ma indoiesc ca al de i-a proiectat.......daca are cineva date concrete e binevenit sa ni le spuna si noua ca sa nu ne mai dam cu presupusu...

Vezi aici scriem ce credem, nu ceeace stim! Scriem fara sa punem mana pe un manual de utilizare, unde sunt trecute anumite caracteristici tehnice, dar si instructiuni de utilizare. Dam solutii la efecte, cauzele nu conteaza... Ce te-a determinat sa crezi din ce am scris, ca dau cu "presupusul"(atata timp cat nu cunosti nimic - ceri "date concrete"-)

 

...Iar la date concrete ma refeream mai mult la regulator.....dar nu ai spus daca regulatorul e capabil sa-i suporte. Si uite un studiu de caz: plec de la Pitesti pe A1 la 9 dimineata, dau intr-o groapa si se arde becul de la far. Dupa cati kilometrii se arde regulatorul si dupa cati altii statorul?

Sefu', eu am scris pt macelari si pt vanzatori de martisoare(pe intelesul lor), care sunt ca si noi motociclisti, pentru cei ce se pricep nu era cazul sau daca o faceam fii sigur ca utilizam alti termeni. In schimb ma deranjeaza dezinformarea si "hai sa scriem, ca sa scriem", d-ta vi sa corectezi ce? ..si scri despre ceva care nu cunosti(aici e problema). Mai mult dai ca sfat cuiva un lucru pe care d-ta nu-l faci(..."dai un search"...)

================

Revin la intrebarea d-tale, raspund tot ca pt macelari(tehnic nu ai fii pus aceasta intrebare):

Regulatorul este in stare sa suporte 30 A (probabil doar o perioada scurta de timp, sau poate nu - eu nu am incercat).

Deci: inchipuie-ti un fluid, un debit ce trece printr-o conducta(valoare constanta-generator). La capat se gasesc 4-5 robinete deschise(valori diferite-consumatorii). Daca opresc toate robinetele, mai putin unul, atunci tot acest fluid v-a trece prin cel deschis. Eu nu pot micsora debitul fluidului(intensitatea generatorului). Daca robinetul deschis, nu poate face fata la debitul marit, atunci crapa. Acum intelegi?

Arderea becului tau nu v-a afecta nimic, energia respectiva v-a fii preluata de cilalti consumatori, baterie si regulator. Problema apare atunci cand regulatorul ramane singur, cat timp poate face fata nimeni nu poate spune... in cel mai bun caz, se poate spune cate regulatoare s-au schimbat!

Inca ceva am un coleg la serviciu ce schimba 1-2 baterii si 3-4 regulatoare pe an, sistematic... de anul trecut nu mai are treaba cu incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti?

Asa arata in 2008 primavara:

http://www.youtube.com/watch?v=J9B3OU0JyFE

Asa arata in 2009 iarna:

http://www.youtube.com/watch?v=wZdn8sC9C94

dar mai e mult de munca inca :cheers: !

 

salut , mi se pare mie sau ai schimbat crashbar-ul ? acum fiecare cu cel doare... :( daca da , il mai ai pe cel vechi , se potriveste pe o virago 250 , il vinzi ? merci fain , o zi buna :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , mi se pare mie sau ai schimbat crashbar-ul ? acum fiecare cu cel doare... :( daca da , il mai ai pe cel vechi , se potriveste pe o virago 250 , il vinzi ? merci fain , o zi buna :(

Ahoi!

Da l-am schimbat, crashbar-ul, sisbar-ul si probagajul sunt facute din inox la un atelier care lucreaza cu inox-ul! Crashbarul cel vechi l-am "maritat" demult si in plus sigur nu s-ar potrivi la un virago de 250cc :cheers: ! Toate bune!

Mesaj completat

Salutare. Vin si eu cu o intrebare pe aceeasi tema. Am o Virago 535 care are comenzi avansate. Vreau sa-mi achizitionez un crash-bar de pe ebay si nu imi dau seama din poze daca trebuie anumite dimensiuni. Este posibil ca cel standard sa blocheze comenzile avansate?

Multumesc anticipat

Ahoi! Ai niste poze cu comenzile tale avansate si cu crashbar-ul pe care vrei sa-l cumperi?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Da l-am schimbat, crashbar-ul, sisbar-ul si probagajul sunt facute din inox la un atelier care lucreaza cu inox-ul! Crashbarul cel vechi l-am "maritat" demult si in plus sigur nu s-ar potrivi la un virago de 250cc :cheers: ! Toate bune!

Mesaj completat

 

Ahoi! Ai niste poze cu comenzile tale avansate si cu crashbar-ul pe care vrei sa-l cumperi?

 

 

merci pt raspuns , daca cumva auzi ceva sau ma poti indruma ( o schema , dimensiuni , material , forma , puncte de prindere , alea , alea) sau ajuta cu un crashbar sau sissybar cu portbagaj pt o virago de 250 , ti-as fi recunoscator , oricum multumesc mult si sa ai parte de caldura , se pare ca e crunt pe la voi...numai bine :( :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pt raspuns , daca cumva auzi ceva sau ma poti indruma ( o schema , dimensiuni , material , forma , puncte de prindere , alea , alea) sau ajuta cu un crashbar sau sissybar cu portbagaj pt o virago de 250 , ti-as fi recunoscator , oricum multumesc mult si sa ai parte de caldura , se pare ca e crunt pe la voi...numai bine :( :(

Ahoi! Hai sa lasam dimensiuniile si sa iti fac niste recomandari:

- in primul rand cauti o frima care prelucraza inox (spre exemplu fac balustrade... si alte produse din inox);

- vorbesti cu careva de pe acolo daca vrea sa te ajute;

- daca e de acord, duci motorul acolo si iei jos bateria de pe motor si frumos lucrati tot impreuna si masurati (taiat, sudat, flexat si polish);

- iar la final vezi ce iasa!

 

Recomandari:

- ai grija cum faci crashbar-ul, sa nu-ti blocheze comenzile si vezi ce dimensiune ii dai sa nu-ti atinga crashbarul pe viraje asfaltul :cheers:

- sa nu folosesti tevi cu diametru mare ca se vor rupe la anumite vibratii sau daca te plimbi cu el la temperaturi scazute!

(vorbesc din proprie experietnta :baldy: )

 

Cam asa:

1. post-25613-1264442026_thumb.jpg

2. post-25613-1264442063_thumb.jpg

3. post-25613-1264442259_thumb.jpg

Apoi mie imi place frigul, de acolo vine (IceLord), azi dimineata pe la 06 erau in jur de -25 (eram pe afara) si ma uitam la luna cat de mare si rosie era, iar cu frigul sunt obisnuit!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era interesant sa vedem pe youtube un virago care porneste la -25. :(

Pana imi bag bateria in el imi congeleaza cu tot mainile :( !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...